.

Isnin, 29 Januari 2018

APA KHABAR KJ








K. J

APO KOBA

ADA BAIK

APO 

CERITO?







-------------------

MOKHTAR DAHARI








MOKHTAR DAHARI
ini memang jilaka lawak punya hawau..gua sndiri tak terfikir, ore tino dpek jumpo mokhtar dahari..ust dpt bidodari, bini ust cuma jd jambatan penyodap ust utk ke syurga dpek bidodari..maknonya, bini2 ust ini tahap jambatan seks jo..ini la hebatnya islam..islam adil, islam rahmatullah alamin..islam yg mengangkat murtabak wanita..
maka tak heran la bila org jaman dulukala tak suka dpt anak perempuan, mau dibunuh dikambus dlm pasir..mesti ada rahsia yg allah jadikan isteri2 ini sbg penyodap ust ke syurga..lebih hina bila wanita itu syiah dan dinikahi secara kontrak..ini dr utara bole kupas pjg lebih, dia mahir seluk beluk wahabi ops silap, seluk beluk syiah... on 
YA USTAD
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/29/18




-----------------

NENEN







NENEN
Nenen Sarimah tu yang buat aku meleleh air liur. Mustahil orang dulu-dulu tak meleleh liurnya, lebih lagi punya kuasa. on 
CUNT FUSE
Publish | Delete | Spam
Kopek kecut
at 5:05 PM


-----------------

BUTA KERJA YANG BERFAEDAH







SILA BUAT

KERJA YANG 

LEBIH BERFAEDAH

YANG BAWA

KEBAIKKAN

UNTUK UMMAH
Khalwat: Dua pasangan kekasih didenda RM2,600
KUALA TERENGGANU - Sepasang kekasih yang langsung tidak menghormati kesucian bulan Ramadan selepas dicekup di sebuah rumah menerima pembalasan apabila dijatuhi hukuman denda RM2,600 oleh Mahkamah Rendah Syariah Kuala Terengganu, di sini, hari ini.

Tidak cukup dengan itu, tertuduh perempuan berusia 23 tahun bersama pasangannya yang juga suami orang berusia 33 tahun turut berdepan hukuman sebulan penjara sekiranya gagal menjelaskan jumlah denda berkenaan.

Hakim Syarie membuat keputusan selepas kedua-dua tertuduh mengaku salah terhadap pertuduhan di bawah Seksyen 31(a) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) (Terengganu) 2001 kerana berkhalwat.

Berdasarkan pertuduhan, pasangan kekasih itu didakwa melakukan khalwat di dalam sebuah rumah di Kampung Gelugor Kedai, di sini, kira-kira jam 10.50 pagi, pada 11 Jun 2017 bersamaan 16 Ramadan 1438H.

Mengikut fakta kes, sepasukan pegawai penguat kuasa syariah daerah membuat pemeriksaan berwaran ke atas sebuah rumah di Kampung Gelugor Kedai, di sini.

Sebaik tiba, didapati keadaan pintu grill di tangga tidak berkunci manakala pintu utama tertutup rapat dan berkunci sebelum anggota bertindak mengetuk pintu serta memberi salam.

Beberapa minit kemudian, pintu dibuka dari dalam oleh seorang lelaki sebelum pemeriksaan lanjut dijalankan menemui seorang perempuan sedang keluar dari bahagian dapur rumah tersebut.

Siasatan mendapati pasangan itu tiada hubungan suami isteri ataupun mahram sebelum ditahan untuk siasatan lanjut.

Sementara itu di mahkamah sama, sepasang kekasih yang juga penuntut Institusi Pengajian Tinggi Awam (IPTA) di sini dikenakan hukuman sama iaitu denda RM2,600 selepas ditahan berkhalwat di dalam sebuah kereta di tepi jalan Kampung Darat Batu Rakit, Kuala Nerus.


JANGAN PAKSA

ENTOT BIDADARI

DI SYURGA

KAH KAH KAH

----------------

DOA SEBELUM BERCIPAP






DOA SEBELUM 

BERCIPAP
kakakkaka...dia mendoah lerrrr...doanya..biar wangi bekas cipap puspawangi tu sampai kiamat....puspawangi bagi minum KICAPpun dia happy...dgn happy dia jerit tapi bebisik mcm mendoahhh..takut SULTAN LANG BUANA dengar.....katanya bebisik jerit jerit..CIPAPpun....!!!! .....CIPAPlahhhhh..!!!!!...KIKIKIKIKIKIKIKI...... on AMALKAN DOA INI
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 1/29/18





-------------

MACAM MATA REMPIT




MACAM
syurga islam selalunya dikaitakn dgn seks..buat pahala, buat baik, kemudian tagih balasan seks..ini la islam sejati..ini la yg hebat pasal islam..tergonjeng2 nak berhudud, terkinja2 nak ruu355 cuma semata2 nak raih syurga yg dihiasi bidari seks..

MAT REMPIT

macam mat rempit menang rempit, dpt wang dan bohsia..rupanya, tuhan pun menyediakan teknik sedemikian rupa..kita wajib bangga dgn tuhan yg sediakan syurga dan seks kpd penganutnya.. 
on KULIAH JUMAAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/29/18




------------------

BERITA BAIK DARI KELANTAN







BERITA BAIK

KAJIAN 
TERBARU DARI MERDEKA CENTER
MENUNJUKKAN  JELAS
PART ISLAM PAS AKAN 
LINGKUP  DI KELATAN

INI BERITA BAIK
UNTUK WARGA KELANTAN
INI BERITA BAIK UNTUK 03

NATANG BEWOK MANA
YANG AKAN JADI MB?





---------------

PAS DAN UMNO





BIJAK


HEBAT PANDAI

INI CARA

IKLAN TERBAIK

SATU PELURU

TEMBAK DUA

MUSUH



PAS dakwa k’jaan rampas edisi Harakah terbaru


Portal rasmi PAS, Harakahdaily Online melaporkan edisi terbaru akhbar Harakah di pasaran yang dijual di beberapa tempat telah dirampas oleh pihak berkuasa.

Menurut laporan itu, Jabatan Editorial Harakah dimaklumkan, rampasan berlaku di beberapa kedai sekitar Kerdau, Temerloh, Pahang dan juga di Hulu Langat, Selangor sejak dua hari selepas ia diterbitkan.

Portal itu juga memetik Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Harakah, Zainal Abidin Kidam sebagai berkata tindakan itu dilihat sudah menjadi kelaziman setiap kali menjelang pilihan raya.



KOMEN

PELURU PERTAMA
AKHBAR HARAKAH DAH NAK MAMPOS
MACAM MANA NAJIB NAK BANTU
MAKA ARAH KDN
BUAT KACAU

JADI BERITA HARAKAH DIKACAU
AKAN DIKETAHUI OLEH AHLI PAS
MAKA MEREKA 
PUN MULA BELI HARAKAH
YANG SELAMA IN
TAK ADA 
SAPA AMBIL POT

PELURU KEDUA
DENGA BERITA INI
DILIHAT BAHAWA PAS 
DAN UMNO MASIH BERMUSUH
INI PENTING KERANA MAKIN
RAMAI AHLI PAS 
LARI MASUK PARTI  AMANAH
KERANA 
TAK SETUJU 
ADA KERJA SAMA PARTI PAS
DENGAN UMNO

RAMAI AHLI PAS  BENCI DENGAN
HAJI HADI
YANG BAWA PAS
BERBAIK DENGAN 

BILA KDN GANGGUU HARAKAH
MAKA DILIHAT
PAS DAN UMNO 
MASIH BERMUSUH

BILA MUSUH MENYERANG
INI ADALAH BAIK
ANTARA PAS  DENGAN UMNO
ADA PEBEZAAN
KALAU TAK DSERANG
PAS SUDAH JADI LEMBIK
DAN SAHEH HADI SEDANG
BUAT KERJASAMA DENGAN UMNO


---------------------



CALON TETAP PM KITA






HUBAYA HUBAYA

DENGAR DENGAR

INI SUARA 

CALON TETAP

PRESIDEN UMNO

CALON TETAP

PERDANA MENTERI

MALAYSIA
Tiada kerjasama antara BN dan Pas - Ku Li
GUA MUSANG: Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah memberi bayangan tiada kerjasama antara Barisan Nasional (BN) dengan Pas bagi menghadapi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14).

Menurutnya, ketika ini parti Pas Kelantan sudah semakin lemah berbanding era pemerintahan Allahyarham Tuan Haji Nik Abdul Aziz Nik Mat selain perpecahan ahli parti itu.

KAH KAH KAH

CALON TETAP

PRESIDEN PARTI

HANYA SANGGUP

JADI

KETUA BAHAGIAN

INI PUN

KETUA BAHAGIAN

KAMPONG 

ORANG ASLI

KAH KAH KAH




---------------------



WAJIB SOKONG







SOKONG

WAJIB SOKONG

SEKARANG INI

TERLAMPAU 

BANYAK

BERITA PASLU


Kerajaan Pusat akan kaji undang-undang sebar berita palsu


KOTA BHARU - Kerajaan Pusat akan mengkaji undang-undang sedia ada bagi memastikan penyebaran berita palsu melalui media sosial tidak tular dan terus memberi kesan buruk kepada rakyat.

Najib berkata, ia bukan untuk menyekat  sebaran melalui internet namun sebaran maklumat yang dihantar oleh pihak tertentu perlulah ada tangggung jawab dan berita disebarkan perlulah sahih.


CONTOH  CONTOH

BERITA PALSU

1 - rosmah mansor hanya berat 46.3 kilo
2.- haji hadi seorang ulamak bijak
3- lokman adam seorang pemikir
4 - rosmah slim cun bergetah dan dara
5 - najib bukan seorang pencuri
6 - rosmah mansor berleher jenjang
7 - hadi bijak berbahasa inggeris
8- najib tak kenal altantuya
9- najib dan keluaga pergi umrah
pakai duit sendiri

---------------------

BODEK JANGAN TAK BODEK






TOK AJI  PA

BODEK LIGAT

JANGAN 

TAK BODEK

Mustapa yakin kehebatan Najib akan diharga


KOTA BHARU - "Kehebatan Najib dalam membangunkan negara akan dihargai rakyat," kata Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Tuan Haji Mustapa Mohamed.

Mustapa berkata, kepimpinan Najib terbukti dalam memacu ekonomi negara dengan lebih pesat selain turut menjadi seorang pemimpin yang cakna kepada rakyat yang dipimpinnya.

“Kita merupakan contoh dan teladan (kepada negara-negara lain). Arab Saudi, Sri Lanka, Jepun nak belajar dengan kita.


PARTI ISLAM PAS

AKAN LINGKUP

TOK AJI BOLEH

JADI MB

JANGAN BAGI

KU LI ATAU

ANWAR MUSA

BODEK TOP AFDAL

IALAH CIUM

CINCIN BIK MAMA

KAH KAH KAH

-----------------

RAJIN KE KAMPONG






RAJIN  TURUN

KE KAMPONG
Kalu nak menang majoriti, madey kenalah rajin turun ke kampung2. Kat bandar tak payah turun pun tak apa sbb media sosial main peranan. Kat kampung perlu penerangan dari mulut ke mulut baru boleh faham. Sapa rajin turun ke kampung2 dia akan menang. Pas dah hancur dah... on BERITA TERBAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/28/18




---------------

AMALKAN DOA INI



AMALAN DOA 

SEBELUM ENTOT
Salah tu....ya Allah ya tuhanku, moga aku dpt henjut kekasih ku itu lagi berkali-kali lagi...sodap terhingga den oiiiii on 
MAT HENJUT BINI POLIS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/27/18




--------------------

CUNT FUSE







CUNT FUSE
TT, aku cuntfuse! kenapa dalam posting ni ada gambar SARIMAH? Mohon pencerahan: 

1. Apa kaitan Sarimah dan Ziana Zain? 

2. Apakah Najib ada kaitan dgn Sarimah? Masa Sarimah tengah sendat ketat, Najib masih kecil kan? 

3. Apakah Sarimah tu ibu angkat Najib? yg pasti dia bukan ibu kepada ziana zain. 
4. Adakah Tun Razak minat lakonan Sarimah? ishhhhh... aku pening laa. 

on PEPATAH ALAF BARU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/27/18



---------------------

CEPAT PINDAH









CEPAT PINDAH
kalo cikgu giler, cepat pindah! kalo piem giler, kenapa tarak pindah? on 
AJEN JHO LOW
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/28/18




AMOK

Cina tu mengamuk bukan pasal perkauman pun. Otak dia dah tak betul. Kerja cikgu banyak sangat, senget otak cikgu tu dibuatnya. Mental disoder, orang putih cakap. Cikgu antara pekerja gomen yang paling banyak menghadapi tekanan kerja. Aku rasa TT kena buat kajian pasal benda ni. Bagi viral supaya satu dunia tahu.... on 
AWAS SALAH BENDERA
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 1/28/18



-----------------

BUKAN DI NILAI - DI SEPANG







Bukan di Nilai lah..di Sepang on
 USTAD JANGAN JULING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:46 PM




---------------