.

Isnin, 20 Ogos 2018

CILAKA CIA LAGI




CILAKA  BABI

CIA LAGI

HINA PEMIMPIN

MELAYU ISLAM






PENGOTOR




EEE PENGOTOR
Tu sebab di Malaya je byk terdapat restoren mamak.. sebab Melayu senang kena tipu.. tu sebab Azeez di lantik sebagai boss TH.. mamak suka urop eeee.. sebab ada kaitan dgn eeuweek.. jijik kotor.. on KEDAI MAMAK KOTOR
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 8/17/18

Jho




----------------

PUKRAK MUKRAK





PUKRAK MUKRAK

AZMIN ALI

NAPA TAK

SOKONG DASAI

JADI PIEM



Azmin masih tak umum sokong Anwar jadi PM, kata calon naib presiden PKR

 | August 20, 2018
S Kesavan berkata beliau tidak yakin Azmin Ali sebenarnya mahu Anwar menjadi perdana menteri seterusnya atau sebaliknya.






BODEK JANGAN

TAK BODEK

KAH KAH KAH

-------------------

BODEK JANGAN TAK BODEK





JANGAN TABUR

FITNAH

JANGAN 

CAKAP BOHONG

Dakwaan kempen halang saya jadi PM tak berasas, kata Anwar

 | August 20, 2018
Presiden PKR itu sudah menasihatkan Ahli Parlimen Kapar, Abdullah Sani Abdul Hamid membetulkan dakwaan yang dibuatnya






BODEK JANGAN

TAK BODEK

KAH KAH KAH

------------------

CARI SAMPAI DAPAT




MASIH BELUM 

DITANGKAP
Jho Lows dapat maklumat awal Che Det nak sampai...boleh runding suaka politik diatur...bagi pekena Najib teruih lah...Najib pun berpeluh walau air cond suhu 16...kah kah kah on TUNGGU DAN LIHAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/17/18




---------------

NASEHAT DASAI KEPDA TURKI










NASEHAT EKONOMI 

DASAI PADA TURKI

bro..amenda lu cite pasal turkey...mana mungkin ekonomi bole lumpuh..ini tak masuk akal..nape gua kata tak masuk akal, anwar yg baru kuar dari penjara bole pergi ke turkey utk memberi pandangan ekonomi..takkan nasihat anwar gagal meningkatkan ekonomi serta jumlah darah yg dihisap dari puak2 kurd yg dibunuh oleh sultan erdogan??atau apakah pengakuan anwar sbg alat sultan ini sbenarnya adalah mjd alat kpd sultan erdoGUN atau apa?
seingat gua, turkey pernah mencuri minyak rakyat syria, seingat gua, turkey pernah sembur lada pemedih mata kpd women in red, seingat gua, turkey pernah tembak pesawat rusia..dan seingat gua, lepas g turkey, anwar nak jumpa qadrawi..barangkali qadrawi bole menarik pertolongan allah azza wajalla utk memulihkan ekonomi sultan islam yg mulutnya comot meminum darah kaum minoriti..kurd miniroti di turki, lbgt minoriti dimalaysia..org asal juga minoriti dinegeri serambi mekah kelatan negeri IS.. on AWAS WASPADA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/17/18





------------------

EPISOD 1998






EPISOD 1998

Political strategy utk memastikan episode 1998 masterminded by Daim tak bertunas..tu sahaja.. Mahathir dengar apa Daim ckp..dan Daim selalu ckp lebih depan Mahathir bertentangan dgn sikapnya bila berhadapan dgn orang awam. on AMARAN DARI CUKONG
Publish | Delete | Spam
LaM
on 8/20/18





-------------------

DALAM BILIK GELAP





BILIK GELAP
Tuan maulana tt, aku teringin sangat nak tengok gambar najib dan altantuya kat pameran intan berlian tu. errrr..kalau ada gambar entot2 kat bilik hotel pun ok, lagi afdal kalau ada video klip entot. ada ke? kasi share laa. kawan2 tuan maulana tt sekarang semua dah jadi org hebat2, takkan takde cable kot? on 
HEBAT KERAJAAN BARU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/20/18







------------------

MAMAK PENGOTOR




RESTORAN EEE

MAMAK KOTOR
memang betul.. oleh sebab mereka kotor dan tidak ikut ajaran agama, mereka telah digelar sebagai pariah. salah satu sebab yang lain mereka dipanggil PARIAH kerana mereka merupakan golongan hindu yang memakan daging lembu. Golongan ini memilih agama kristian dan Islam untuk mendapatkan kehidupan baru. Perkataan KELING juga merujuk kepada golongan orang india yang masuk ISLAM. 
http://prpm.dbp.gov.my/Cari1?keyword=keling( ini dia sumber dari DBP). Mereka melayar dari india selatan menaiki tongkang ke Pulau Pinang. Sebab tue -Keling- ini selalu dikaitkan dengan orang india yang datang ke tanah Melayu melalui kapal. 
Sebenarnya golong - MAMAK - ini yang datang. Lihat di Pulau Pinang, Perkataan - Keling- banyak digunakan untuk bangunan,tempat dan jaln. Memang benar, mereka ini memang spesis yang pengotor atau boleh juga kata, itulah standard kebersihan mereka. Ini cuma pencerahan sahaja jer.. jangan cop saya rasis.. Abe TT, kalau salah, tolong betulkan yer.. -Rebelious Monkey- on KEDAI MAMAK KOTOR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/20/18





------------------------

KERAJAAN BARU - CUKUP HEBAT








PETANDA BAIK

KERAJAAN BARU



Angkara tendang kucing, remaja perempuan didakwa di mahkamah


Jarang kedengaran mereka yang menendang haiwan didakwa di mahkamah.

Namun begitu kejadian ini telah mengheret seorang remaja perempuan berusia 16 tahun ke mahkamah setelah didapati bersalah menendang seekor kucing di Tasek Gelugor.

Remaja perempuan tersebut dituduh tanpa sebab yang munasabah telah menendang seekor kucing di Taman Seri Menerong, Tasek Gelugor, Seberang Perai Utara, pada 4 Mac lalu.

Ekoran kesalahan tersebut beliau telah didakwa mengikut Seksyen 44(1)(a), Akta Binatang 1953 (semakan 2006) (Akta 647) yang menetapkan hukuman denda maksimum sehingga RM50,000 atau pun penjara sehingga setahun atau kedua-duanya sekali.

Namun begitu Mahkamah Majistret telah mengenakan hukuman mengikut Seksyen 91(1) (b) Akta Kanak-Kanak 2001 (Akta 601) dengan mengenakan bon berkelakuan baik selama setahun keatas remaja tersebut pada 16 Ogos lalu.

Kes tersebut telah dikendalikan oleh Pegawai Pendakwa Jabatan Perkhidmatan Veterinar Pulau Pinang, Mohd Zamri Ishak.

Kucing tersebut kini berada dibawah jagaan Jabatan Perkhidmatan Veterinar Pulau Pinang.

Perbuatan remaja tersebut telah dirakam sebelum video berdurasi selama 13 saat itu mulai tular di lama sosial serta mendapat kecaman dari pelbagai pihak.


KALAU BINATNG

PUN DIJAGA

INI TANDA

YANG AMAT

BAIK

BUKAN MACAM

KERAJAAN ISLAM


PAS KELANTAN

HAK ORANG ASAL

DIREMBAT

HAK ANJING

HAK KUCING

LANGSUNG 

TIDAK WUJUD

-----------------------

LOVE BITE



LOVE BITE
Bro lu ingat Anwar goyang ka??Lu tatau ka kabel dia besar skrg?kabel raja2 melayu tau ta.. Salam cium tangan sampai mcm nak buat lovebite. Sape2 yg sentuh anwar nnt raja2 melayu akan buat tunjuk perasaan dan demonstrasi tau ta. lu dulu buat bersih sape yg join?mat sabu je beb..haha on AMARAN DARI CUKONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/20/18



--------------------

GUGUR PAHLAWAN MELAYU






SEDIH
 SAYU HIBA

TITISAN AIR MATA

Najib, Jamal akan diminta 'berehat' sementara Umno pulih semula


NAJIB Razak dan Jamal Md Yunus mengetuai senarai 15 pemimpin Umno yang akan diminta “berehat” sementara Umno memulihkan imej parti selepas kalah dalam Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU14) lalu, kata sumber.

Cadangan itu berbangkit semasa pemukiman Umno di Janda Baik baru-baru ini dan mendapat sokongan majoriti yang hadir, tambah sumber.

“Ada 15 nama disebut. Najib dan Jamal sudah tentu berada di kedudukan teratas.



SEDIH KERANA

DUA PAHLAWAN

 MELAYU ISLAM

DIPINGGIRKAN

APA AKAN JADI

KEPADA 

KETUANAN MELAYU

 RAJA MELAYU 

ISLAM MELAYU

NAJIB & JAMAL 

DISINGKIR MAKA

RUNTUHLAH

KETUANAN MELAYU


CIIISS BEDEBAH

KAMU YANG 

ANTI MELAYU

-------------------

HEBAT KERAJAAN BARU








HEBAT KERAJAAN

BARU

SINGAPURA 

KINI TUNDUK 

DULU 

LEE KUAN YEW

PAU NAJIB KERANA

ADA GAMBAR

ALTANTUYA

DENGAN NAJIB

MASA PAMERAN

INTAN BERLIAN

DI PULAU SENTOSA

SEKARANG

NAK PAU 

MAHATHIR KE?

MAHATHIR TAK

MAIN BONTOT


Singapura mahu kerjasama dengan kerajaan baharu

SINGAPURA – Singapura berharap dapat bekerjasama dengan pentadbiran baharu Malaysia untuk meningkatkan lagi hubungan dua hala, kata Perdana Menteri Lee Hsien Loong


INGAT TAK

NAJIB GADAI

TANAH STESEN

KERETAPI 

TANJUNG PAGAR

SINGAPURA 

REMBAT PASIR

SEKARANG

MAHATHIR KATA

SAPA JUAL PASIR

KE SINGAPURA

TAK KIRA  RAJA

ATAU PUAKA

AKAN DITANGKAP

INI HEBATNYA

KERAJAAN BARU


------------------

PAS GANTI UMNO






BETUL TAK?

GUA DAH BILANG

SIKALANG CAYA?

Kerjasama Pas-Umno kini formal

SHAH ALAM - Kerjasama di antara Pas dan Umno pada hari ini tidak lagi menjadi tanda tanya setelah pimpinan kedua-dua parti saling menyatakan sokongan khususnya pada PRK Dun Seri Setia.

Jika kerjasama itu agak kabur sewaktu PRK Dun Sungai Kandis sebelum ini, namun kini penyokong kedua-dua parti mungkin sudah jelas berkenaan pendirian pimpinan mereka, setidak-tidaknya melihatkan kehadiran Pengerusi Umno Selangor, Tuan Haji Ismail Sabri Yaakob yang hadir bersama pimpinan Pas ketika hari penamaan calon bagi PRK Dun Seri Setia, kelmarin.


TUAN HAJI HADI 

NAK NASEHAT

SAPA?

NAJIB DAH KENA

TERAJANG?

NASEHATKAN 

ZAHID KE?

KAH KAH KAH



---------------------

KAWAL POLIS







KAWAL POLIS

TUBUH IPMC
bro isham..jgn ckp banyak..lu suruh kwn2 menteri lu tubuhkan IPMC..bila dah tubuh IPMC, baru lu buat report..semua polis2 partime kedai judi, kedai pelacur akan disiasat..kali ni kalo salah jgn ditukarkan, malah diberhentikan tanpa pencen..ingat bro, syurga nikmat anggota polis adalah pencen tertinggi.. on 
NAK BERKESAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/17/18



--------------------

SABTU DI JALAN GEREJA






PETANG SABTU 

DI JALAN GEREJA
Betul kata Pundekkar Todi dari Pasir Salak yang Tanah Melayu ni ndak di Kristiankan oleh DAP. Baru je 100 ari merintah.. TT dah terpengaruh dgn Kristian.. nak buat ceramah di gereja.. jln gereja.. ari tu dgn foto anjing TT nulis.. terima kasih maha Esa.. Isa tu Jesus.. tuhan Kristian.. siap kau TT?? on TAK FAHAM TEORI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
at 4:31 PM

terima kasih Abe TT





--------------------

SEPULUH TAHUN MENDOBRAK





10 TAHUN 

MENDOBRAK 
The sepuluh tahun terdahulu aku tetap gwa gwa tetap aku mendubrakan di Twitter langsi about justice radio bangsar Utama masih basah cilakaak betoi ownednye the sepuluh tahun dulu policy politics melayu gatal miang keladi cilakaak betoi ceritaria tentang tempik tempik melayu cilakaak betol metabolism melayu saat melayu suam suam kuku cilakaak betoi betoi cilakaak betoi cilakaak betoi betoi betoi cilakaak on 
CURAH MINYAKI
Anonymous
at 5:35 PM
terima kasih Abe TT, tukang hasut terbaik, bukan bodek tapi benar, mudah simple lumrah hasut orang benci mama papa satu Malaysia, sejak mengenali TT aku PON tumpang curah minyak sekali sekala, walau hentam walau pedih tapi biar kita pedih mata tapi jangan pedih hati, apa pun tahniah, berjaya singkirkan mama papa yang merompak satu Malaysia, cuma tinggal cina tembam belum masuk perangkap, ingat pelanduk lupa, perangkap tak lupa, sementara itu kita kah kah kah dulu... on 
10 TAHUN BANGUN MENGHASUT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/19/18



----------------

SAINTIPIK







WOW SAINTIPIK
Zakar naik dipam oleh kelalang tegaskan kaki retot mu oleh pemanasan penunu Banson raksa tebangun suhu tebangun akal tebangun getaran getaran bedurasi 7.0 magnitude dialor alor lebab dan basah the truth of zakar naik on
 ZAKAR NAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:58 PM



---------------

MAMU TIKAM BELAKANG




MAMU TIKAM 

BELAKANG
mamu NIE memang perangai buruk, orang Hindu tak suka mamu sebab perangai tikam belakang, ugama pun mereka tinggal untuk ubah identiti, ubah status, ubah ekonomi, sedangkan hal.lain tak payah cakap lah...mamu juga bawak kehancuran kepada Melaka...
melayu pulak lambat, semua nak Free loafer, kerja monima, hasil mau maksimum...so lain lain masuk Line lah...kerja tak mau, gaji mau, pangkat mau, jawatan mau, lubang hari hari mau macam harimau kah kah kah sembang kopi o nasi lemak, lubang pancut settle lah kah kah kah on
ZAKAR NAIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 8/19/18



-----------------