.

Isnin, 10 April 2017

DAPUR JALANAN MASIH MEMERLUKAN SUMBANGAN





FACE BOOK




Hi semua.
Dapur Jalanan kini dah masuk tahun ke empat. Masih kekal kuat dan konsisten berbakti untuk miskin kota di Kuala Lumpur.

Kami di Dapur Jalanan dengan rendah hati hari ini nak bagitahu - kami teringin nak ada kenderaan sendiri - sebuah van yang tahan lasak untuk bukan sahaja angkut makanan dari Bangsar ke Jalan Panggung setiap Ahad, tapi juga untuk banyak projek lain termasuklah projek Kelas Jati iaitu tuisyen percuma di Bukit Lanjan, pembekalan makanan asas kepada rumah kebajikan sekitar Lembah Klang secara HARIAN, dan aktiviti-aktiviti lain di luar Kuala Lumpur. Kami tak larat sewa van orang lain dah.

Jadi dipendekkan cerita, tekan link di bawah untuk maklumat lanjut, dan sumbanglah sedikit untuk #DanaBakti membeli sebuah #VanDJKL buatDapur Jalanan.






KUTIPAN DAH 

LINTAS

16 RIBU 

TAPI MASIH

BELUM SAMPAI SASARAN

BERITA MALAM INI
DAPUR JALANAN
BELUM TENGOK
 AKAUN
   ADA DUIT MASUK
ATAU
TIDAK



PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


BELUM

TENGOK




JUMLAH

RM16,485


TERIMA 


KASEH











-------------------

LAGI KES JUAL AGAMA










NAK TANYA

DUA PEKARA

SAPA KENAL

TOK SERI INI?

DAN DIMANA

DIA BELI

DATOK SRI

INI WAJIB

DIKETAHUI

SEBELUM 

SAMI VELO

SAMPAI DULU

'Datuk Seri’ masuk Islam tarik pelabur Islam, kata bekas bendahari MIC

 | April 10, 2017
Seorang bekas pemimpin MIC mendakwa ia helah pasangan pemilik syarikat forex itu untuk menarik kira-kira RM55 juta dari pelabur beragama Islam.





PETALING JAYA: Seorang bekas pemimpin MIC mendakwa seorang “Datuk Seri” dan isterinya yang memiliki sebuah syarikat tukaran asing (forex) memeluk agama Islam pada 2013 dalam usaha meyakinkan pelabur Islam melabur wang mereka ke dalam syarikat mereka.
Bekas bendahari agung MIC, Datuk R Ramanan merupakan antara beberapa orang yang mendakwa menjadi mangsa penipuan syarikat yang dimiliki pasangan itu.
Semalam, beliau bersama puluhan lain yang didakwa ditipu membuat laporan polis difailkan di Ibu Pejabat Polis Daerah Dang Wangi semalam.

TAK SANGKJA

MAT INDIAN

NAK MASUK

ISLAM KERANA

BISNES JUAL

AGAMA 

MAKIN SUSAH

PAK LEBAI KITA





---------------

INI NAMANYA HIGH NOON










HIGH

NOON

GANU



WOW

INI TEMPUR

AMAT HEBAT

LEBIH HEBAT

DARI  DEBAT

MADEY/NAZRI


Pas Terengganu cabar Rafizi dedah tuduhan

MARANG - Ketua Penerangan Pas Terengganu, Mohd Nor Hamzah cabar Naib Presiden PKR, Rafizi Ramli membuktikan tuduhan mengatakan orang rapat dengan pimpinan Pas menerima wang 1Malaysian Development Berhad (1MDB).

“Dengan menyebut ‘orang yang rapat’ dengan pimpinan Pas sahaja, adakah berkualiti fitnah itu? Jika benar sekalipun ‘rapat’, adakah rakan rapatnya juga terpalit kalau seseorang itu berbuat onar?” soalnya ketika dihubungi Sinar Harian, hari ini


LAWAN JANGAN

TAK LAWAN

BOCORKAN

BOGELKAN


Dana 1MDB: Rafizi sahut cabaran Pas

SHAH ALAM - Naib Presiden PKR,  Rafizi Ramli akan memberi bukti minggu ini berhubung dakwaan beliau sebelum ini yang mengatakan orang rapat dengan pimpinan Pas menerima wang 1Malaysian Development Berhad (1MDB).

Malah, ujarnya , beliau akan membuat laporan berhubung isu itu kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) pada minggu yang sama.

"Insya-ALLAH minggu ini," katanya kepada Sinar Online hari ini.


SATU MINGGU

ERTINYA

SENIN DEPAN

LAMA TENSION

DALAM FILEM 

HIGH NOON

HANYA TUNGGU

PAGAI SAMPAI

PETANG 

HIGH GANU

SATU MINGGU

LAGI HEBAT

LAGI PANAS

KENCING PAS


----------

BONUS UNTUK KKAUM HAWA





F.BOOK


Kalau saya jadi perempuan saya bengang kut. Semua dosa campak kat saya. Nampak rambut pun dosa. Melangkah pun tak boleh nampak betis.
Sedang lelaki senang senang masuk syurga. Dijanjikan puluhan bidadari. Saya kena senyum kepada suami sambil dia bermesra dengan bini baru. Disuruh ikhlaskan hati oleh bangang yang tak faham ikhlas tak boleh dipaksa.
Kalau lelaki dapat bidadari perempuan dapat bidadara ke di syurga nanti? Masih tak cukup promosi benefit dan bonus bonus di syurga untuk kaum Hawa ni.


Bintang Kartika Pompuan pun dapat 72 pria bermata jeli, kalo dia jihadis masuk geng isis 😑
LikeReply7 mins
Raja Syahrul Helmi mata jeli tu mcm mana lia?
LikeReply5 mins
Bintang Kartika Mata ala berair macam jelly, cam konkesen gitew.
LikeReply3 mins
Muhammad Pierre Diugut ganjaran dengan nilai yang tinggi
LikeReply5 mins


------------------

SHAHIDAN DAPAT PINGAT








SHAHIDAN 
DAPAT PINGAT
Kurnia dia darjat PKPS, Pingat Kebesaran Penyapu Sampah terbaik! on 
SIAPA DIA SHAHIDAN BALL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:09 PM






-----------------

EROTIKA ARABIKA - YA HA BI BI






TOK SHEIKH
Jgn pandang enteng, Sheikh pengarang buku Perfume Garden ini adalah seorang Tok Mufti Tunisia. Jgn ingat ugamawan tak tahu ilmu seksologi on 
BACA YA HA BI BI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/10/17
Cuba terang sikit apa fadhilat perfumed garden? on BACA YA HA BI BI
PersianKitty
on 4/10/17





----------------

BUKAN WAK SATAY YAH








WASATIYYAH

BUKAN

WAK SATAY

SILA AMBIL

PERHATIAN





FACE BOOK


Cakap wasatiyyah punyalah gempak...
Tapi kerajaan boros & tiris tiap2 tahun, Najib & Rosmah berbelanja mewah puluh jutaan ringgit apa citer??!!
Kebabian apakah ini !!!!


100 Comments
Comments
Ajib Uda Lohong Yg ni baru betol 1 penghinaan kepada Malaysia,secara lengkap dan detail akhbar Indonesia menulis..
TERKENAL BOROS:rosmah mansor,istri pm malaysia
Siap ade gamba lg,rakyat Malaysia xterkesan ker.....
LikeReply1719 hrs
Brenda Lee Hujung2 minggu ni ingat nak berehat membaca secara santai.. tup, tup nampak gambo Rosmah terus meruap2 darah. Dahlah tua, kutuk pulak, betina puaka bertopengkan manusia.
LikeReply1619 hrsEdited
Mohamad Shahir Abd Rani Dari dulu hinggalah sekarang aku memang tak suka parti DAP. 

Tapi itu bukan bermakna aku perlu menyokong UMNO dibawah kepimpinan Dato' Seri Mohd Najib yg jelas telah mencemarkan maruah negara kita dengan skandal 1MDB.
...See More
LikeReply514 hrs
Az Roul Hassan yang wasatiyah tu rakyat, bukan pemimpin! Pemimpin kenalah nampak mewah dan bergata, baru orang asing akan respek dan berminat nak bekerjasama.
LikeReply18 hrs
Ahmad Abdullah Jika benar PakJib.. PRU sudah tidak lama jadi kawal sedikit sikap boros siisteri... siapa yang tidak sayang isteri.. PakJib.. tetapi sikap berboros didalam berbelanja dengan menggunakan wang Rakyat hanya akan memburukkan lagi Nama baik PakJib sebagai ...See More
LikeReply18 hrs
Al-Rabbani Zukhi kalau ubah kerajaan,ingat orang miskin lebih terbela, jawapannya tak. orang yang usaha,dia akan dapat kejayaan tak kira dunia dan akhirat. .sembang nk tolong rakyat dimulut ja, kalau betul nak tolong, terus2 keluar duit sendiri,tampung keperluan raky...See More


----------------