.

Isnin, 13 November 2017

.YANG INI BETUL










YANG NI

TEPAT BETUL


AMAL 4J







AMAL 4J

Jgn rembat bini org, 
jgn sodol bini org, 
jgn amput bini org, 
jgn pantat bini org.... 
on AMALKAN TIGA J
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/13/17





------------------

DALAM MASA 5 TAHUN








DALAM

MASA

5 TAHUN

JIKA NAJIB

TAK NYAH

KITA SEMUA

HANCUR





---------------------

IA KE BOLEH ONLINE





 MAKIN BODOH

kadang2 ana rasa malu bila orang melayu PAS yg makin bodoh bila hal yang melibatkan Ugama yang boleh membawa kapada syirik dan sesat tidak pernah di beri perhatian dan teguran olih pemimpin mereka yang mengaku sebagai ulama tulin yang memperjuangkan Islam. 
on BOLEH ONLINE
Publish | Delete | Spam
652203 4423143
on 11/13/17



PEGANG KOTE

Kah kah kah....soalan utama, ngape mokhtar senik sembunyikan tangan dan kenapa 
on BOLEH ONLINE
Anonymous
on 11/13/17




 NAK NENEN

Tar snake totei kecik nafsu besar konon terer hukum feqah rupanya gian kat nenen fiqah..fuckwa la sgt 
on BOLEH ONLINE
Anonymous
on 11/13/17




 SELFIE KOTE

Mokhtar senik???? Ni mamat lebai tuan haji sahibul samahah yg selfie tunjuk kote dlm whatsapp tu kan? Lama dia menyepi.. hidup lagi rupanya. on BOLEH ONLINE
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 11/13/17


--------------

PAS ADA BALAK






PAS 

GANTI

MIC
PAS  dah jadi  macham MIC...

PAS punya pemimpin yang boleh pakai hanya Tuan Ibrahim  dan Syed Azman. Mafodz yang baguih nak disiseh. Lain pemimpin Haprak.Sama dengan MIC. YILEK!!!
        
KETANDUSAN .....Rakyat tak ambik pot langsong semua pemimpin2 MIC.

Di negeri2  PH   PAS sebijik macham MIC. Menang kerana ihsan dan kekuatan DAP dan PKR.Bila berdiri tanding sendirian lihat lah nanti.MIC pula menang kerana UMNO.

PAS mempunyai banyak bala bala...

BALA SOTONG
BALA AUDI
BALA PETIR
BALA BIG SPANDER
BALA SARAWAK REPORT
BALA DEDAK
BALA PORNO JERMAN....l

Malah PAS mempunyai  lebeh banyak bala dari MIC yang hanya ada sekor dua :
BalaSundram
Bala Krishnan
BalaSubramaniam

PAS ...jangan ahli ahli PAS tanya  Apa Nak Jadi?..Tanya lah Apa Nak Hadi???

KAH KAH KAH


 MIC ADA

TIGA BALA

PARTI PAS

HANYA ADA

SATU BALA

NAMANYA

BALAKK


----------------------

TUAN HAJI ADY WANG









 HAJI ADY WANG

Habis la. Tn hj ayatololla adi wang kena pegi sana jihad tolong geng ayatololla dia. Lepas tu bole pegi mahkamah london buat tahnik kat hakim london on OPERASI SALAH BENDERA
Anonymous
on 11/13/17




BINI MUDA

Habis la ayatololla syiah Tehran tu. Misti kawan dia ayatolollah Adi WangRM susah hati tak dpt shopping Tehran dgn bini muda. Apalah wahabi neh.... on BARUA ISRAEL
Anonymous
on 11/13/17




 TUAN HAJI 

ADY WANG

If you follow some of the citizen youtubers, and since some of the events that happen, particularly in saudi, and the recent trump tour of asia and if u observed the commentary based on the various kebocoran maklumat di sesawang, the us is doing a massive operation that is global in scope... SA is key. 


LAWAT SAUDI

Ada komen mengatakan, sejak presideng as melwat saudi di awal tahun, apa yg berlaku ialah, satu deal: kami sudah letuh dgn karenah kamu...kami tolong kamu menjadi sebuah negara maju, tapi kena buang semua sampah pak wahab dan segala wayang mu di dunia ni, kalau tak, kami akan pastikan kamu tak ujud lagi di dunia ni lagi.


BUAT DEAL

 Kalau setuju, kami akakan tolong kamu tolong kamu pasal negara par si. Budak hitam di rumah warna putih telah buat sesuatu sebelum tinggal ofis lama nya dgn perjanjian a tom dan nampaknya as memang akan menggena kan tindakan kepada par si. Be gitu dgn si budak roket tu... As memang bersungguh utk menyelesai masalah nk. Sebab mamat tu patung oder dunia baru... on BARUA ISRAEL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/13/1





----------------

SHORT AND FAT










SHORT

AND

FAT



Trump says he'd never call Kim 'short and fat' in response to 'old' barb

The US president, Donald Trump, said in a tweet on Sunday that North Korean leader Kim Jong-un had insulted him by calling him “old” and said he would never call Kim “short and fat”.



CILAKA

MAT TRUMP

INI PERLI

SUAMI

MAT MONGOL




--------------------

HUSAM 90 JUTA








KANTOI

TUANG HAJI 

ADY WANG

SUDAH KANTOI

PADAN MUKA
Angkanya melebihi RM90 juta, kata Husam
 | November 10, 2017
Bekas naib presiden PAS itu bagaimanapun enggan mendedahkan butiran mengenai transaksi itu kerana terikat undang-undang.







PETALING JAYA: Naib Presiden Amanah Datuk Husam Musa berkata beliau melihat sendiri bukti PAS menerima wang daripada Umno, dan jumlahnya lebih daripada RM90 juta, angka yang diberikan oleh portal Sarawak Report.

“Saya tidak bermain dengan kata-kata. Saya bercakap selepas saya melihat sumber maklumat tersebut dan memastikan maklumat itu tepat dan benar,” kata bekas exco kanan Kelantan itu dalam sesi dialog Rabu lalu.

Pada 21 April lalu, Presiden PAS Tuan Haji Abdul Hadi Awang memfailkan saman fitnah di Mahkamah Tinggi London terhadap editor Sarawak Report, Clare Rewcastle-Brown, berhubung artikel pada 6 Ogos 2016, yang mendakwa RM90 juta dimasukkan ke akaun pemimpin atasan PAS sebagai usaha Najib “menarik” kepimpinan parti Islam itu menyokong Barisan Nasional.

Baru-baru ini, Clare dalam tuntutan balas terhadap saman Hadi itu mendakwa sumber maklumatnya ialah bekas presiden Majlis Peguam,  Ambiga Sreenevasan.

“Ambiga memberitahu defendan sumbernya yang dikatakan boleh dipercayai, menganggarkan jumlah yang dibayar itu sekitar RM90 juta,” kata Clare dalam afidavitnya bertarikh 11 Oktober lalu.
Bagaimanapun, Husam berkata jumlah yang diterima PAS “lebih besar” daripada RM90 juta.

Beliau sekali lagi menamakan sebuah bank komersial yang menerima wang tersebut untuk disalurkan kepada pimpinan PAS

Bagaimanapun, Husam berkata beliau terikat dengan Akta Perkhidmatan Kewangan yang tidak membenarkannya membutirkan maklumat itu.

Husam turut mempersoalkan bekas partinya yang sebelum ini “beria-ria” mahu menyamannya.

“Tetapi kini sudah sunyi tidak berbangkit lagi. Transaksi tidak boleh dipadam. Presiden PAS mesti perlu tunjukkan ketegasan. Sampai hari ini, presiden PAS tidak tunjukkan ketegasan bahkan tidak banyak komen diberikan,” katanya.

Husam dipecat daripada PAS pada Mei 2016 kerana mengkritik kepimpinan parti itu, sebelum menyertai Amanah.

Clare dalam satu pernyataan pertahanan dalam saman yang difailkan Hadi, turut menamakan beberapa pemimpin PAS yang mendapat manfaat daripada wang yang didakwa diberi oleh Umno.

Antaranya ialah kenderaan mewah selain beberapa barangan lain yang dibeli pemimpin terbabit, katanya.



SAMANG

JANGAN TAK

SAMANG

KAH KAH KAH

------------------------

AMALKAN TIGA J










MAHASISWA

GESA KETUA

SPRM AMALKAN

EMPAT J

Mahasiswa digesa pegang prinsip ‘3J’


KOTA KINABALU - Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM), Tuan Haji Dzulkifli Ahmad meminta agar golongan mahasiswa sentiasa memegang prinsip  ‘3J’ (Jangan Hulur, Jangan Kautim, Jangan ‘Settle’) untuk memastikan negara bebas rasuah menjelang 2050.
Beliau berkata, perkara itu penting kerana golongan mahasiswa pada masa kini merupakan calon pemimpin yang akan memastikan masa depan negara.

"Golongan mahasiswa pada masa kini yang akan menjadi ketua dalam pelbagai sektor awam atau swasta pada 2050 dan kita akan pastikan mereka bebas rasuah dan salah guna kuasa.

"Oleh itu golongan mahasiswa perlu sentiasa memegang dan melaungkan prinsip 3J agar gejala rasuah dan salah guna kuasa di negara ini dapat dibanteras," katanya ketika berucap pada majlis Perhimpunan Mahasiswa Anak Muda Memerangi Rasuah dan Salah Guna Kuasa 2.0 Borneo (Pemarah) di Universiti Malaysia Sabah (UMS), di sini hari ini.

EMPAT J

JANGAN

JUBUR

JANDA

JONGANG
--------------

BILA PEGUAM NEGARA NAK SAMAN?








BILA 

NAK 

SAMAN



Sebar berita palsu, peguam negara bakal saman Raja Petra | The ...

https://www.themalaysianinsight.com/bahasa/s/19539/ - Translate this page
Oct 22, 2017 - PEGUAM Negara Mohamed Apandi Ali berang dengan Raja Petra Kamaruddin dan berkata akan menyaman penulis itu berikutan sebuah ...

Peguam negara masih tunggu Raja Petra minta maaf | The Malaysian ...

www.themalaysianinsight.com/bahasa/s/20844/ - Translate this page
Oct 31, 2017 - Peguam Negara, Mohamed Apandi Ali menegaskan tidak akan menunggu lama untuk menyaman penulis blog Raja Petra Kamaruddin yang didakwa ... “Saya tunggu dia minta maaf, kalau masih tidak, saya akan saman.

Peguam negara masih tunggu Raja Petra mohon maaf | Free ...

www.freemalaysiatoday.com/.../peguam-negara-masih-tunggu-raja...
Translate this page
Oct 31, 2017 - Peguam negara masih tunggu Raja Petra mohon maaf ... Apandi Ali berkata beliauakan terus menyaman penulis blog itu ... “Tidak kisah sama ada saya saman dia di sana atau di sini,” tambahnya, merujuk kepada Raja ...
RAJA PETRA TULIS

PEGUAM NEGARA

AMBIL DUIT DARI

SAMSENG

PEGUAM NEGARA

KATA NAK

SAMAN

WOIT 

BILA NAK SAMAN?



Kertas siasatan ke atas Raja Petra akan diserah kepada Jabatan Peguam Negara 


POLIS akan menyerahkan kertas siasatan berhubung tuduhan rasuah oleh Raja Petra Kamaruddin terhadap Peguam Negara, kata Ketua Polis Negara Mohamad Fuzi Harun.

"Pada 1 November, tiga pegawai dari Bukit Aman mengambil keterangannya. Dan kita akan hantar kertas siasatan kepada Jabatan Peguam Negara tidak lama lagi.

"Kami sedang menunggu arahan selanjutnya," katanya pada sidang media selepas mengadakan lawatan di pusat latihan Unit Tindakan Khas di Cheras hari ini. 

Minggu lalu, The Malaysian Insight melaporkan sepasukan tiga anggota polis dari ibu pejabat polis Kuala Lumpur merakamkan kenyataan beliau selama lima jam pada Rabu.


KALAU 

PEGUAM NEGARA

PUN RASIAH

HANCUS SEMUA


-----------------

BAHAYA CHINA MERAH




DALAM MASA

LIMA TAHUN

KALAU NAJIB 

TAK DINYAH

CHINA MERAH 

AKAN

AMBIL ALIH

TANAH MELAYU

TAK CAYA

LAGI KE?

INI ANAK BUAH

NINE DRAGON

7 polis discerning 30 lelaki warga China



POLIS terpaksa melepaskan empat das tembakan bagi mempertahankan diri apabila diserang sekumpulan lelaki warga China ketika membuat pemeriksaan di Jalan Abraham Off Jalan Khoo Teik Ee di Kuala Lumpur, malam tadi.

Ketua Polis Daerah Dang Wangi, ACP Shaharudin Abdullah berkata dalam kejadian kira-kira 10.30 malam itu, tujuh anggota pasukan rondaan cegah jenayah membuat pemeriksaan setelah menerima maklumat mengenai pekerja kontrak bermain judi di halaman rumah sebelum diserang kira-kira 30 lelaki.

"Keadaan tidak terkawal dan anggota dari Balai Tun H.S. Lee itu telah melepaskan empat das tembakan amaran untuk mempertahankan diri namun tiada kecederaan dilaporkan," katanya ketika dihubungi hari ini.

Beliau berkata empat pasukan Unit Kereta Peronda Polis (MPV) digerakkan ke lokasi kejadian untuk bantuan sebaik menerima laporan berhubung kejadian itu.

Shaharudin berkata kumpulan lelaki China itu dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Dang Wangi untuk didokumentasi setelah mendapati keadaan terkawal apabila beliau tiba di tempat kejadian.

Katanya siasatan awal mendapati beberapa buah rumah di kawasan berkenaan dijadikan sebagai rumah kongsi untuk pekerja warga China.

"Terdapat 200 pekerja warga China yang dipercayai tinggal di sekitar kawasan tersebut," katanya. – Bernama, 12 November, 2017.


KEPALA BELUM

SAMPAI

ANAK BUAT DAH

MULA BUAT

HURU HARA

TUNGGU & NANTI

---------------------