.

Ahad, 20 Disember 2015

SEMUA BOLEH DIMAAFKAN







'HAMDULiLAH

SYUKUR 

NiKAMT



PAS sedia maaf, lupakan kesalahan Umno, kata setiausaha agung


PAS bersedia memaafkan dan melupakan kesalahan Umno kerana ia adalah sebahagian daripada ciri-ciri perjuangan mereka, kata Datuk Takiyuddin Hassan. - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pas-sedia-maaf-lupakan-kesalahan-umno-kata-setiausaha-agung#sthash.cIrJwxD3.dpuf

KAH KAH KAH
woit
terbaik
jangan lambat lambat
pekara baik dibaikkan
lagi cepat lagi baik
kah kah kah
rakyat tunggu buah fikir
tok guru tuan haji hadi  
kah kah kah
satu dunia menunggu 
fikraah ularmak
kah kah kah

MASA TiBA

-----------

WAJIB SOKONG








SOKONG

KANG KONG




Pas, Umno perlu bersama demi orang Melayu

SHAH ALAM - Pas dan Umno perlu ketepikan perbezaan dan cari persamaan untuk bekerja bersama di masa hadapan.

Penganalisis politik, Prof Madya Dr Fuad Othman berkata, ia perlu dilakukan demi kepentingan Islam dan orang Melayu di negara ini.

“Sekiranya semua pihak ikhlas demi kepentingan Islam dan Melayu, mereka perlu berbuat demikian.

KAH KAH KAH
woit
ini rare
ini jarang berlaku
saranan untuk semua
wajib sokong kang kong
kong kong kang kang
kah kah kah
memang betul melayu
wajib bersatu
kalau melayu bersatu
rembat balak okay
derma tok arab okay
bunuh altantuya okay
semua okay
kah kah kah

KANG KONG






----------------

BERSATULAH - JANGAN MEMBAZIR






SOKONG

WAJ
iB

SOKONG

FACE BOOK

Meneruskan Parti Islam Se-Malaysia (PAS) Pusat ketika Umno sudah menerima “Islam ala PAS” akan menyebabkan banyak pembaziran wang dan tenaga. Bergabung akan lebih menjimatkan.
Bukankah membazir itu amalan syaitan?


KAH KAH KAH

banyak hal

banyak masalah

dalam malaysia 

akan selesai 

dengan tuntas

bila PAS &

parti ketuanan melayu

SEDONDON KiTA


-------------

BERSAMA TOK HENG








SUDAH 

SEBULU

SUDAH

SEHALUAN


Umno tak datang perhimpunan Perkasa kerana ‘sambut Krismas’, sindir Ibrahim Ali


Presiden Perkasa Tok Heng Ibrahim Ali hari ini menyindir kepimpinan Umno yang tidak menghadiri persidangan agung tahunan pertubuhan bukan kerajaan (NGO) itu apabila mengatakan parti Melayu itu berkemungkinan sedang sibuk "menyambut Krismas"

"Kita jemput mereka (Umno), tapi mereka tak datang, kita hantar jemputan kepada semua parti politik kecuali DAP. 
"Apabila PAS menyatakan kehadiran mereka, saya mengarahkan jemputan dihantar lagi kepada setiausaha agung dan ketua penerangan Umno, saya takut nanti mereka kata kita tak jemput mereka," katanya.
Dalam ucapannya, Ibrahim juga turut meminta perwakilan Perkasa yang hadir di Dewan Muktamar, Pusat Islam untuk berdiri dan memberi penghormatan kepada Takiyuddin dan Mustafa.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/umno-tak-datang-perhimpunan-perkasa-kerana-sambut-krismas-sindir-ibrahim-al#sthash.vFTaJJGa.dpuf

KAH KAH KAH
woit
gerombolan sibuk
nak raya besar
duit 2.6 bilion belum abis
nak beli hadiah
nak buat jamuan
jangan silap baca
ini sambut hari x-mas
kah kah kah
ini kenduri tahun baru 
mana ada masa 
masa ada kelas 
mana ada standard
tok heng hanya mat dang dut
kah kah kah

DANG DUT

------------------

LAWAK PAGI AHAD





Pengguna jalan raya ingkar arahan polis pengiring boleh dikenakan tindakan, kata KPN




Pihak yang ingkar kepada arahan polis pengiring bagi orang kenamaan utama (VVIP) termasuk enggan memberi laluan boleh dikenakan tindakan undang-undang, kata Ketua Polis Negara Khalid Abu Bakar.
Beliau berkata pihak tidak bertanggugjawab itu boleh dikenakan tindakan kerana menghalang penjawat awam menjalankan tugas selain berdepan hukuman mengikut Akta Polis 1967.
"Ada perbincangan (pihak tertentu) yang mengajak orang ramai supaya tidak mengikut arahan polis semasa iring orang kenamaan.

KAH KAH KAH

i have nating

to add mi lod

kah kah kah









---------------

MEREKA YANG BERANI











SEMAKIN BERANI

SEMAKIN RAMAI

TIBAI NAJIB


KHALWAT OH KHALWAT






NASI LOMAK
Ngapo khalwat jo yang kono .. lain hal macam balak, judi, pelacur, rasuah, Tok Aji Jamil punya aktiviti, somuo eeaa melibatkan pitih .. somuo yang terlibat poket kombong .. pantek pon dapek free .. happy ending. Khalwat .. hanyo melibatkan batang dongan lobang jo .. habih kuek pon keluar duit bolanjo nasik lomak tetek anak daro samo teh-o jo .. 

lopeh tu dapeklah nutoh sopanjang malam .. borapo punyo untong oo .. kalau ambik kollgirl satu malam dah borapo .. yang terangkat sikit burok-burok seribu sotonggah itu pun onam jam jo .. bilik lak nak yg tigo bintang ko ateh, kalau tak nolan air liur jolah. Tulah kekadang den respek kollgirl ni sobab ado hargo badan .. tak macam bohsia melayu, hanyo dongan sobungkuih nasi lomak, malam tu di tutoh beramai-ramai, kek flat murah sewo pulak tu..

 Tapi yang nangkap khalwat tu pun tunggu jugak berapo nak dihulur .. hulur jo semuo solosai .. itulah masalah dio .. dongan hulur semuo eeaa halal .. tu sobab kito dapek tengok rumah maksiat dopan on BINCAT DAN BATANG
panglimo potaseh
on 12/19/15


BIDADARI BERMATA JELI
Zina ni dosanya besarrrrrr.. boleh didenda dengan RM3000. Jika sebulan 1000 pasangan berzina kantoi.. alhamdulillah.. pejabat agama dpt buat income RM6,000,000 dpt dikumpul.. jika beratus ribu pasangan mengentot kantoi.. syukurrr.. para pengarahnya dapat bukak 5000 anak syarikat dan setiap satu dpt elaun 15000 ala CEO YaPEIm..inilah rezeki terpijak dari Allah yg maha memberkati.

 Agama Islam juga untung sbb pengarahnya Bumiputera Islam. Untung2 pegawai yg serbu pun dpt sama2 rasa puki dan mengentot percuma. Ini dpt mengurangkan tekanan kerja dan perasaan penat seharian. Family day pun boleh buat kat Borneo. Ini pun berkahnya rezeki Allah hasil doa solat dhuha semua staff yg mana rata2 menyimpan janggut sunnah nabi. 

Berlinang air mata TT hidup berkah ni.. dunia dpt wang bertimbun.. akhirat dpt keampunan, ribuan bidadari bermata jeli berebut2 nakkan bersama para pegawai2 agama ni dan tentunya mereka hidup nyaman gumbire dilindungi di bawah Arasy Allah.. nasib mereka cukup bertuah. on BINCAT DAN BATANG
Anonymous
on 12/19/15





-----------------