.

Isnin, 26 Disember 2016

SELAMAT MENYAMBUT MAULUD NABI ISA






SELAMAT

BERTUAK

BERLANGKAU


NAMA SPY DAN AJEN YANG AKAN DITANGKAP



RANCANGAN SAUDI DIGAGALKAN
projek wahabi kantoi
projek sunni wal rasuah meleset
projek qatar gagal
projek zionis israel gagal
projek amerika kantoi

ORANG JAHAT

SEDANG DI CARI

UNTUK 

DITANGKAP

PENGUMUMAN








DIBERI TAHU

pada 14 februari
adalah hari sambutan
gagalis sedunia
untuk para gagalis
adalah diberitahu
masa masih ada untuk
disingkirkan dari
senarai gagalis 2017

adalah juga dimaklumkan
pada tahun 2017 ini
lembaga gagalis malaysia
telah bersetuju dengan
satu anugerah baru
- gagalis tak ada harapan-
ini adalah anugerah tertinggi
untuk gagalis

justeru 
sila berusaha kuat
sila cari awek
sila cari balak
sila cuba nasib
agar tidak disenaraikan
pada 14 februari 2017



---------------



USTAZ WAN JI DI KUANTAN







SEMUA 

DIJEMPUT

UNTUK

PENCERAHAN








---------------

BUDI DAN BAHASA SI TONGKOL






TONGKOL BERBUDI BAHASA
alloo abam TT, mulot jgn nk cuba2 menggatal ok.. ..JJ tu mlayu tulen, mlayu asli, mlayu original x mcm abam TT, ciplak kopipes punye 

..JJ "beralah" bukn kalah bukn lembek bukan spende oppsss bukn srende sbb dia idop dlm dunia mlayu yg peno budi bahasa dn adap sopan tahap gaban 

..arap abam TT dpt memahami dn menyelami ati budi JJ.. cian dia, idong bedara ari tu pon blom sembo lgi tao ..skian arap maklom on KEPALA TONGKOL JADI LEMBIK
Publish | Delete | Spam
Meir Amit
at 4:47 PM





---------------

SAMBUTAN MAULUD NABI DITERUSKAN







MAULUD NABI

DARI SUKU

BIDUANDA

ULU KELAKO

TERIMA KASEH

M.SALLEH NUR







-------------------

PELAJAR ASING BAWA MASALAH







SOKONG

TERUTAMA

DARI NIGERIA


Nur Jazlan: Saring pelajar asing elak kemasukan pengganas


Sistem Perkhidmatan Global Pendidikan Malaysia (EMGS) perlu dikaji semula dengan mengambil kira saringan polis, kata Nur Jazlan.

KALAU NAK

BELAJAR NGAPA

TAK PERGI

KE OXFORD

KE YALE

KE LEUVEN

KE MIT

KE BERLIN

NAPA DATANG

KE BANGI?

KE KOK WENG?

KE LAGENDA?

INI MESTI NAK

BUAT PROJEK

VISA TIPU





---------------

KEPALA TONGKOL JADI LEMBIK





BERITA PELIK

BERITA AMAT

PELIK 

Jamal kata tak berniat mahu langgar undang-undang


"Saya bukan mahu melanggar undang-undang kerana tidak ada siapa yang boleh mengatasi undang-undang."


PASAL APA

IKAN TONGKOL

TAK GARANG

TAK MELAWAN

JADI LEMBIK

APA SUDAH

TYERJADI

HOTEL KENA

ROBOH MUSNAH

TAPI  SENYAP

TAK MELAWAN

DAH KENA

CENDAWAN KE?

ATAU DAH KENA

DEDAK?

PADAN MUKA



-----------------

DAPAT ONLINE KE?





KAH KAH KAH



Hadi mungkin sudah ijtihad sebelum ke Iran, kata Nasharudin

Nasharudin Mat Isa berkata Hadi selaku orang alim mungkin sudah berfikir terlebih dahulu mengenai perkara itu.



DAPAT

ONLINE

KE?

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KEMUT LAGI




--------------

BERITA ANGAN ANGAN





BERANGAN2

BERMIMPI2

BUKAN SATU

JENAYAH

Dr M sedia jadi penasihat jika pembangkang menang PRU14

 | December 25, 2016
Dr Mahathir berkata, kerajaan BN di bawah pimpinannya memenangi 5 PRU kerana pembangkang tidak bersatu.






INI BERITA

ANGAN ANGAN

DALAM NEGARA

ZALIM 

TIDAK PERNAH

ADA TERJADI

PERTUKARAAN

KERAJAAN

MELALUI

PILIHAN RAYA

KHALAS

PERIOD



------------------

PARTI TONGGENG DAN PARTI KEMUT






MAKAN 

KELILING

DALAM MAKNA

Pas 'makan keliling', kata Mahfuz

Strategi Pas yang cuba 'makan keliling' akan menyebabkan parti Islam itu dianggap sebagai parti yang oportunis, tidak berprinsip dan tidak boleh dipercayai, kata ahli parlimen Pokok Sena dari Pas, Mahfuz Omar.
Beliau berkata, rakyat dan ahli Pas akan menjarakkan diri daripada parti itu apabila menyedari Pas hanya mahukan undi mereka untuk dijadikan 'alat tawar menawar' dengan mana-mana pakatan politik yang menang.

AMAT CEKAP

PARTI ISLAM

DGN STRATIJI

TERBARU

MAKAN 

KELILING

INI MAKNANYA

TONGGENG

KEMUDIAN

KEMUT 

LEPAS ITU

TELAN SEMUA

KAH KAH KAH




----------------

PERJANJIAN DENGAN SETAN



PIKIR KAMBALI
celako punyo pak arab wahabi.. ko punyo perjanjian dengan setan amereka nie bilo nak abis... klu kek tompek den nie, tujuh keturunan baru boleh nak solosai klu bojanji dengan sako nie... 

tp nie dah lobeh 7 keturunan dah nie... korang mmg menyusahkan semuo orang islam dah nie... hampeh botul la... nie sajo nak peringatkan la... kepodo ostat2 yg nak mendokong pemerentah2 polik arab saudi yg kek malaysia nie, elok2 la korang bopikir balik...

korang tak payah lah bawak ajaran wahabi tu kek kami orang nie... molekek cilako eaa.. tujuh koturunan tak tontu hilang... on APA YANG BERLAKU DI SYRIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/25/16





-------------

BUDAK PAS MANA NAK CARI MAKAN?





BUDAK PAS MANA NAK CARI MAKAN?
PAS sudah nampak tak relevan dan akan kalah dalam PRU Bebudak PAS tuh risau kalau kalah mana bak cari makan Ekonomi sudah terok cari kerja pun susah tak ada 

Kalau nak kerja KUTIP TOLL mungkin ada peluang lah Itu lah kenapa nak terus sekongkol sama orang orang BODOH PAS pun Paling tadah masok PKR pun boleh cari makan 

Hidup hanya sekali kalau nak jadi BODOH pun tak payah sampai KIOK dalam PAS Kasihan.... Melayu Melayu semua tuh pun... on SIAPA TEKAN SIAPA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/24/16





--------------

AKHIRNYA SYRIA BERJAYA KALAHKAN PENGGANAS







BERITA KARUT TENTANG SYRIA
sila ke youtube. wawancara dgn eva Bartlett, Carla Ortiz, vanessa beeley. mrk semua adalah wartawan bebas yg ke Syria. jgn percaya cnn, bbc, guardian, nyt dan sewaktu dgnnya. pelik org sunni ni.

bila ada laporan yg memburukkan sunni wahabi, cepat2 keluar ayat Quran, “Hai orang-orang yang beriman, jika datang kepadamu orang fasik membawa suatu berita, maka periksalah dengan teliti, agar kamu tidak menimpakan suatu musibah kepada suatu kaum tanpa mengetahui keadaannya yang menyebabkan kamu menyesal atas perbuatanmu itu”. [Al Hujurat : 6]. 

tp bila ada laporan yg memburukkan syiah, spt yg dilaporkan oleh media kafir zionis, terus percaya dan sebarkan. tidak pula mrk praktikkan ayat diatas. on APA YANG BERLAKU DI SYRIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/25/16






-----------------

TETUS JADI HAMBA ARAB




JADI HAMBA ARAB
🔮Negara Saudi yang kaya raya dengan duit minyak ini tidak langsung memiliki ciri-ciri demokrasi jauh sekali menghormati hak asasi manusia. Warga asing yang bekerja di Saudi sering dijadikan hamba abdi sama seperti di zaman Rasulullah. 

Yg ni salah, dizaman nabi saw, baginda anjur bebas hamba yg telah jadi tradisi berkurun lama. Bukan mcm orang saudi buat sekarang yaitu menghambakan manusia bebas. on APA YANG BERLAKU DI SYRIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/25/16




-------------

AL-FATIHAH






F.B





AL- FATIHAH



TERKINI
Penyanyi terkenal antarabangsa, George Michael MENINGGAL DUNIA di kediamannya di Goring, Oxfordshire, United Kingdom pada usia 53 tahun.
Bekas penyanyi utama kumpulan WHAM! itu meninggal kira-kira jam 10.37 pagi Ahad waktu tempatan (jam 6.37 petang waktu Malaysia) dan disahkan oleh pasukan paramedik kira-kira dua jam kemudian.
Sepanjang kariernya sebagai penyanyi selama empat dekad, mendiang telah berjaya menjual lebih 100 juta album termasuk kemunculan terakhir mendiang mengadakan konsert di Vienna, Austria tiga tahun lepas.
Lagunya yang paling diingati peminat muziknya di seluruh dunia ialah 'Careless Whisper' yang dirakamkan sekitar tahun 1984 dan melonjakkan namanya sebaris dengan penyanyi lain seperti Whitney Huston dan Michael Jackson.
Kesihatannya merosot teruk dua minggu lalu namun berjaya dirahsiakan dari pengetahuan media sehinggalah menghembuskan nafasnya yang terakhir pada pagi Krismas semalam.
Ucapan takziah rakan-rakan artis dan personaliti dunia mula membanjiri garis masa (timeline) di laman sosial Twitter termasuk kumpulan rock terkenal, Duran Duran dan pengacara tersohor Amerika Syarikat, William Shatner.
Lirik lagu Careless Whisper:
I Feel So Unsure
As I take your hand
And lead you to the dance floor
As the music dies

Something in your eyes
Calls to mind a silver screen
And all it's sad goodbyes

I'm never gonnadance again
Guilty feet have got no rhythm
Though it's easy to pretend
I know you're not a fool

I should have known better than to cheat a friend
And waste a chance that I've been given
So I'm never gonna dance again
The way I dance with you





-------------------

ENTOT ATAS UNTA



ARAB INI BODOH
Yang bangangnya si arab unta poojaam org2 melayu ni lar..asik berperang sesama sendiri..org melayu tak tahu menahu..

dok sokong lak sebelah pihak...kunun atas dasar sunni...x payah lar kita amik tau..arab ni bodoh...x abis2 nak perang sesama sendiri..atas nama Islam lak tu kununnya... on APA YANG BERLAKU DI SYRIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/25/16







-------------