.

Selasa, 7 Mac 2017

NAJIB INI JUGA PENIPU




SILA LIHAT

BUKTI SOHEH

NAJIB BUKAN

SAJE PENCURI

DIA JUGA

SEORANG PENIPU


APA LAGI RAKYAT MAU?







SOKONG

SETUJU

KELANTAN 

PASTI HEBAT

JANGAN SALAH

BUKAN TAPIS

TEH ATAU KOPI

INI TAHFIZ

HAFAL BACA

Kelantan lahirkan ramai tahfiz, apa lagi 

kita mahu, soal MB
 | March 7, 2017
Ahmad Yakob menolak dakwaan Kelantan tidak mengutamakan kebajikan rakyatnya, dan berkata apa yang penting ialah keberkatan.






PETALING JAYA: Menteri Besar Kelantan Tuan Haji Ahmad Yakob semalam mempersoalkan pihak yang mahu menumbangkan kerajaan pimpinan PAS, sambil menolak dakwaan pentadbiran negeri gagal memberikan kebajikan kepada rakyat.
“Apa lagi yang kita tidak berikan manfaat kepada rakyat, kita mampu melahirkan golongan tahfiz di sekolah kelolaan kita,” katanya dipetik lidah rasmi parti Harakahdaily, ketika berucap pada majlis pecah tanah Pasar Binjai di Kota Bharu, Sabtu lepas.

TOP CUN

BILA BANJIR

BUAT TAHFIZ

BILA LAPAR

BUAT TAHFIZ

BILA  TIDAK

DAPAT BAYAR

BIL LETERIK

BUAT TAHFIZ

BAYAR CUKAI

BUAT TAHFIZ

TAK ADA DUIT

BELI BARANG

BUAT TAHFIZ

GRADUAN TAK

ADA KERJA

SILA TAHFIZ

BILA SERAMABI

DAH SIAP BOLEH

TAHFIZ BUAT

IBU RUMAH
AH

----------------

BILA SUKAN SEA NAK MULA









TANDA TANDA

 SUKAN SEA

NAK SAMPAI

RAMAI WARGA

MISKIN KOTA

AKAN HILANG

LESAP DICULIK

MAKHLOK ASING




-------------

HUTANG HUTANG MAO HUTANG






KANTOI  MANTOI HUTANG MUTANG
najib da kantoi kerajaan takda duit nak bayar br1m. mana yang lulus kecuali terengganu(setahu saya) semua diberi baucar. baucar pula kena tukar di BSN sahaja. semua diberi baucar sebab bank bank lain tak nak dahulukan wang mereka. mungkin tahn lepas punya br1m yang didahulukan bank, kerajaan tak bayar lagi. 

so sekarang ni kerajaan dok perah duit BSN sebab itu je bank milik kerajaan. hutang pula mungkin atas nama kerajaan negeri. mana yang dalam proses, hari ni dalam sejarah pakat ramai ramai tak lulus dengan bermacam alasan dengan tambahan ayat 'perlu pengesahan'. status perkahwinan bagi yang dah cerai yang dah submit pun sijil cerai pada lhdn pada permohonan tahun tahun lepas perlu pengesahan. 

ini yang paling lawak perlu pengesahan. tanda tanda kerajaan tak ada duit. nanti BSN pun dah kering, mangsa seterusnya mesti Bank Rakyat ni on PASTOR DICULIK MAKHLOK ASING
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/17


-------------------

INI KERJA ALIEN







SETUJU

DGN KETUA

TWITER 

NEGARA


Karut, Khalid tolak teori polis dalang culik aktivis Kristian

 | March 7, 2017
Khalid berkata penculikan gaya profesional bukan sesuatu yang pelik.



GEORGE TOWN: Tuan Haji Khalid Abu Bakar  ar hari ini menganggap sebagai “karut” dakwaan pihak tertentu mengaitkan pasukan khas terlibat dalam kes penculikan Pastor Raymond Koh di Petaling Jaya bulan lalu.
Ketua polis negara berkata teori konspirasi sebegitu hanya menyukarkan polis mengesan Koh, yang dipercayai diculik sekumpulan lelaki bertopeng di Jalan SS4B/10 dekat Kelana Jaya pada 13 Feb.


INI KERJA

MAKHLOK

ASING 

INI KERJA

ALIEN KERANA

TERLALU CEKAP

TAK PELIK

HANYA ALIEN

BOLEH BUAT

MACAM INI



--------------

KEMPEN BRIM






F.B



Pasal apa ada logo BN..?? BR1M sepatutnya guna 'Urusan Seri Paduka Baginda' bukannya logo BN...

Siapa yang lebih berkuasa skrg ini ??!

Apa keperluan ada logo BN itu ??!

PRU14 dah nak semakin hampir ka ??!




------------

MAKAN RASUAH BOLEH TAPI TAK MAKAN BABI




MAKAN BABI
alo madam, ayam yg disembelih tangan islam bangla itu, kemudian direbus utk buang bulu, maka isi2 sarung taik nya juga akan direbus bersama2..utk suci bersih, bole makan kat restoran2 yg ayamnya di azankan, didgrkan bacaan sudais, telurnya bukan hasil rogol.

cina makan babi, babi diharamkan dlm islam, tp cina tak makan rasuah.cina bagi rasuah kpd melayu islam dgn pakej2 haji umrah, pakej ransangan syahwat honeymoon, melayu islam cuba cover dgn ayat2 dari sudais , sebijik macam ayam yg diperdengarkan ayat2 sudais.. on AWAS - RESTORAN MAMAK TERKENAL KOTOR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/6/17

--------------------

PASTOR DICULIK MAKHLOK ASING









SETUJU

BETUL

TEPAT

SOKONG

JANGAN SEBAR

KABAR ANGIN


Polis nafi khabar angin mayat Pastor Koh ditemui

Penculikan pemimpin agama Kristian itu terus menjadi misteri apabila polis dan keluarga mangsa menafikan khabar angin terkini yang tersebar... More ››


PASTOR KOH

TELAH DICULIK

OLEH MAKHLOK

ASING DIA

DIBAWA KE

GUNDABAGIT

JAUHNYA 

100 TAHUN

PERJALANAN

CAHAYA DARI

PETALING JAYA



------------------

LAGI KES RASUAH DITANGKAP







SATU LAGI

KES RASUAH

AMAT BESAR

250 JUTA RM

OPPPSS...

SILAP HANYA

250 RINGGIT

Anggota polis minta dibicara atas tuduhan rasuah

Seorang anggota polis berpangkat koperal hari ini mengaku tidak bersalah di Mahkamah Khas Rasuah di sini terhadap tuduhan rasuah.
Tertuduh Zuliskandar Zolkeflee, 39, menghadapi tuduhan menerima wang rasuah RM250 daripada seorang lelaki supaya tidak mengambil tindakan terhadap dua lelaki, yang masing-masing dipercayai memandu tanpa memiliki lesen memandu yang sah dan seorang lagi disyaki menyalahgunakan dadah.
Zuliskandar yang bertugas dengan Unit Rondaan Bermotosikal Ibu Pejabat Polis Daerah Kuching dituduh melakukan kesalahan itu pada 6 September tahun lalu di Jalan Kerunding.
Dia didakwa mengikut Seksyen 17(a) Akta Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) 2009 yang boleh disabitkan kesalahan di bawah Seksyen 24 akta sama

SANDIWARA

DIPENTASKAN

UNTUK TUTUP

CERITA 2.6B

NAJIB REMBAT

DUIT 1MDB



------------------

TUKAR TIUB BUAT LAWAK POLITIK






DIMANA 

TUKAR TIUB

BUAT LAWAK


Macam mana nak pegi ni lebai tt on LAWAK POLITIK - HANYA TUKAR TIUB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 3/7/17

INI ALAMAT
BRAINPOT - THE COOLER SPACE


9 MARCH







---------------

SAUDI PUN SAMA









KENAPA

HAIRAN?

DI SAUDI PUN

PEKERJA 

PILIPINA

TAK DILARANG

SEMBAHYANG

BERJEMAAH

HARI AHAD

NAPA  TAK 

BUAT HEBOH?


7 Mac 2017
WUPPERTAL - JERMAN. Sebuah sekolah tinggi di sini mengharamkan pelajar Islam daripada menunaikan solat di khalayak ramai dan mendakwa ia bersifat provokatif untuk para pelajar lain, akhbar tempatan, Der westen melaporkan.

INI NEGARA

GERMAN

MAKA ORANG

GERMAN PUNYA

HAL


Saudi Arabia: 27 Christians arrested and deported for “conducting ...

https://www.jihadwatch.org/.../saudi-arabia-27-christians-arrested-and-deported-for-c...

Sep 1, 2016 - Saudi Arabian officials recently arrested 27 Christians—among them ... and children—for the crime of “conducting Christian prayers” and being ...

Saudi Arabia: Christians Arrested at Private Prayer | Human Rights ...

https://www.hrw.org/news/2012/01/30/saudi-arabia-christians-arrested-private-prayer

Jan 30, 2012 - (Beirut) – Thirty five Ethiopian Christians are awaiting deportation from Saudi Arabia for “illicit mingling,” after police arrested them when they ...

How 'bout Christian 'call to prayer' in Saudi Arabia? - WND.com

www.wnd.com/2015/01/how-bout-christian-call-to-prayer-in-saudi-arabia/

Jan 19, 2015 - Les Kinsolving hosts a daily talk show for WCBM in Baltimore. His radio commentaries are syndicated nationally. His show can be heard on the ...






----------------