Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 9 Ogos 2013

RAHSIA DIN AYAM TERBONGKAR






RAHSIA DIN AYAM
aku kutip dekat fb nik abduh: Menurut info2 yg saya dgr, Ustat zaharudin ni mmg dah dpt gelaran "din ayam" sejak rusila lagi. Itu pon bkn bermkna nk mengejek, tp pasal ustat din mmg suka mkn ayam. Letak lah kot mana daging unta ke, kambing ke, depan mata dia, dia duk tanya ayam jugak.

Dats y orang panggil dia din ayam. 

Pasal masa tu bnyk sgt nama din. Cerita itu orang yg bilang, kalau salah info, mintak maaf lah. Ustat din lebih mengetahui selera dia. Tapi saya nk panggil dia din ayam bukan pasal perkara itu, pasal ustat din pengecut nk berkata benar. Ayam a.k.a chicken bermaksud pengecut dlm bhasa inggeris gaul. on PENGUMUMAN PERMINTAAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous

at 4:00 PM


SILA KLIK IKLAN
YANG TERNAMPAK
kalau tak klik iklan ini ditayang percuma
satu klik satu sen
dana iklan ini diwakafkan 
kepada projek dapur jalanan
projek beri makan warga kota
tanpa tempat tinggal

---------

SELAMAT HARI RAYA UNTUK KAWAN KAWANB SEDUNIA






MERAYAKAN HARI RAYA
UNTUK KAWAN KAWAN SEDUNIA

SILA KLIK IKLAN INI
tanpa di klik
iklan ini dilihat percuma
satu klik satu sen
dana dari iklan ini
akan diwakafkan untuk
projek dapor jalan
memberi makan warga kota
tanpa tempat tinggal

-----------