Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 12 Julai 2011

RAHSIA KANG KONG TEBUKA




KANG KONG



kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


woit… PECAH RAHSIA…. kah kah kah..

kah kah kah…KANG KONG INI LULUSAN SINTOK…. kah kah kah

woit...MASIH TAK SEDAR LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah... ZAMAN INTERNET NI SEMUA MAKLUMAT ADA... kah kah kah..

kah kah kah..YANG TAK ADA HANYA SATU.... kah kah kah..

woit...APAKAH ITU YANG TAK ADA?.... kah kah kah....

kah kah kah...BUKU TULISAN SI KANG KONG INI.... kah kah kah

nota:

setidak tidaknya
unku aziz telah berjaya
menulis buku pantun melayu
setebal 59 muka surat
kah kah kah


berapa?

lima puluh sembilan muka surat
kah kah kah


SIAPA KANG KONG INI DARI PEMBACA:

bukan tak salah...memang tak syak mangkok hayon atori ni bekas pensyarah uum...aku penah interview dgn dia.sambil makan karipap saja dia interview aku...dari situ aku tau penat ja aku turun dr shah alam pegi interview..kuang hajar punya atori...utk pengetahuan tt dia ni menjadi favorite tv3 sbg sumber rujukan hentam pembangkang...dah lama dah anjing ni jadi pencacai umno..atori ni hulur air kencing najib pun dia minum kahkahkahkah

Oleh Tanpa Nama pada SAEKOR KANG KONG MULA BERSUARA pada 11/07/12

aku tak tahu macam mana ahmad atory hussin ni boleh dapat phd dan taraf professor. aku ada la terpinjam buku dia kat lbrary masa Uni dulu pasal subjek sains sosial, buku dia standard tahap khalid jaffri (50 dalil) dangan SH alattas (pak syeikh penulis buku politik picisan je). Ini ke Phd dan professor punya kerja?

Oleh kgpadangbalang pada SAEKOR KANG KONG MULA BERSUARA pada 11/07/12

.. teman tak peduli sape pun kangkong ni ... walau pun dulu masa belajar dalam tingkatan enam dier bersekolah kat Sekolah Menengah Kebangsaan, Teluk Anson... memang sejak disitu lagi dier ni suka berkonsep dan berteori macam-macam, lepas tu sekolah tu di tukarkan kepada nama Sekolah menengah Seri Perak, Teluk Intan ... apa pun bukan sape dier yang teman pertikaikan ... tak kan la seorang professor tak nampak kebangkitan rakyat ... sape yang dia nak tipu ...? tak sangka orang macam ni boleh menipu sesuatu yang jelas lagi terang ... perhimpunan bersih 2.0 dengan matlamat untuk menjaga kesejahteraan rakyat ... boleh tak 'kepala' prof berfikir kalau Pilihanraya dah tak 'bersih' lagi apakah akan jadi pada generasi akan datang... ? komer mengaku professor ; tak kan benda semudah itu tak boleh nak fikir ... atau pun memang komer professor kangkung yang bersekongkol dengan umngook nak menipu rakyat ... teman setuju ngan ABU AMMAR 1.11 - patutlah IPT makin turun ranking dunia ...

Oleh golok perak pada SAEKOR KANG KONG MULA BERSUARA pada 11/07/12



nota:
glamour juga kerana
tt komen kang kong ini
kah kah kah


BERITA BAIK DARI ABANG MAT



NOTA:


anak muda adakah kamu sudah sedia?
anak muda adalah kamu ingin keluar sekali lagi?

anak muda adakah semangat kamu besi khursani?
anak muda tahu kah kamu rosmah dan najib kaki makan free?
anak nak berancuk pun pakai bujet kerajaan
kah kah kah


SALUT UNTUK ANAK MUDA





BERSIH: PAS MAHU DEMO SEKALI LAGI JIKA… - mkini

PAS mahu perhimpunan menuntut pilihan raya bersih dan adil diadakan sekali lagi sekiranya Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) tidak memenuhi tuntutan mereka dalam masa terdekat.

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu berkata, parti itu akan mendesak pihak BERSIH 2.0 sekali lagi menganjurkan perhimpunan itu.

"SPR perlu perubahan. Kalau tidak selesai menjelang pilihan raya, kita akan cadang BERSIH adakan perhimpunan sekali lagi. Tentang lapan tuntuan itu, empat daripadanya boleh dilakukan SPR. Jangan berdolak-dalik," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit…. LAAAAA…. INI BERITA BAIK…. kah kah kah..

woit… CEPAT CEPAT …AMBIL LESEN BUKA GERAI DI JALAN TUNKU RAMAN…. kah kah kah..

kah kah kah….. NIAGA MESTI MASYUUUK JUTA JUTA…. kah kah kah..

kah kah kah… KITA LANTIK PROF DR AHMAD ATORY HUSSAIN JADI PEMIMPIN BARU…. akh kah kah..

kah kah kah…BAGI TELOOO DIA BANGKIT…. kah kah kah..

kah kah kah... BARU DIA BOLEH TULIS BUKU TENTANG KEBANGKITAN TELOOO.... kah kah kah

nota:
tiada lah berita baik
melainkan semua baik baik baik belaka

nota:
anak muda
adakah kamu sudah bersedia?


INI BUKTINYA




NOTA:


kita rakamkan
kita catitkan
kita ingatkan

dengar nanti pekikkan rakyat
akan mebelah bumi kezaliman

tunggu dan nanti




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


JANGAN PUTAR BELIT FAKTA KEMATIAN PESERTA BERSIH - meloya


BETONG 11 Julai - Muhyiddin Yassin mengingatkan parti pembangkang supaya tidak memutarbelitkan fakta mengenai kematian seorang peserta perhimpunan haram Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih), Baharudin Ahmad, 59, petang Sabtu lalu.

Sembab berkata, kerajaan juga sedar bahawa pembangkang sememangnya tertunggu-tunggu kejadian sedemikian untuk dijadikan modal menanam kebencian di kalangan rakyat terhadap kerajaan dan polis.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


SIAPA JANTAN KETIGA?



SIAPA DIA JANTAN KE TIGA?



nota:
semuanya akan diketahui
apabila peguam dari paris
akan sampai ke kuala lumpur
pada minggu hadapan

dia jamuan makan malam akan diadakan
jamuan ini adalah untuk mengumpul dana
untuk membuka kes rasuah kapal selam di paris

mahkamah paris akan bersidang tidak lama lagi

sesiap yang ingin datang ke jamuan
makan malam ini sila berhubung dengan SUARAM


nota:
ini baru global
kah kah ka















nota:

adakah eee eee ini
salah seorang dari
jantan ketiga itu?
kah kah kah












SIASATAN SCPRPENE : ALTANTUYA ,RAZAK KE HK - mkini

NGO hak asasi manusia, Suaram, telah mendedahkan maklumat lanjut tentang perjalanan kedua bersama penterjemah Mongolia, Altantuya Shaariibuu dan penganalisis politik Abdul Razak Baginda, kali ini ke Hong Kong.

"Kami mendapati terdapat tiket penerbangan ke Hong Kong atas nama Altantuya, Razak dan beberapa orang lagi," kata Cynthia Gabriel (kiri) yang merupakan ahli sekretariat Suaram.

Altantuya bersama dengan Abdul Razak - seorang rakan karib Najib Abdul Razak - sebelum menandatangani perjanjian untuk membeli dua buah kapal selam dari Perancis oleh Kementerian Pertahanan Malaysia.

Suaram sebelum ini telah mendedahkan bahawa kedua-duanya telah ke Macau dalam kunjungan pertama mereka, bersama seorang lagi individu misteri.

Maklumat itu muncul menjelang ketibaan peguam terkemuka Perancis, William Bourdon ke Malaysia, di mana Suaram berjanji akan mendedahkan maklumat baru tentang urusniaga kapal selam Scorpene yang kontroversi itu, termasuk butiran tentang pembayaran yang tidak diketahui sebelum ini yang melibatkan "pegawai yang berkedudukan sangat tinggi".

JENG JENG JENG
JENG JENG JENG
JENG JENG JENG


jeng jeng jengg… ENTOT JANGAN TAK ENTOT…. kah kah kah…

NOTA:
sepandai pandai tupai melompat
nyaris tuntuh rumah perahu
sepandai pandai najib memantat
peguam peranchis juga yang tahu

nota:
patutlah cepat cepat buat lawan ke eropah
lepas nya kes akan bukan di paris
kah kah ka

NOTA:
sesiapa ada kawan kawan dilondon
minta mereka turun dan sambut najib
jangan risau fru belum sampai lagi
tiket air asia dah abis kah kah kah

sila minta mereka hubungi:

NAJIB YELLOW WELCOME PARTY FLASHMOB

Date : Thurs 14th July 2011

Time : 2-4.30pm
Location : THE MANSION HOUSE,LONDON,EC4N 8BH (Nearest Tube: Bank /Mansion House)

Map : http://www.cityoflondon.gov.uk/NR/rdonlyres/9B21905E-30A7-49D5-9DC8-2735A59B7F78/0/LH_AH_howtogettomansionh.pdf

BERSIH GO GLOBAL





NOTA:


ini laporan media dunia
lihat dan lihat
ini bukan rtm
ini bukan tv tiga
ini bukan ntv

ini contoh media luar negara
yang anti gerombolan
yang cemburu pada malaysia
yang tak suka perpaduan melayu
yang anti islam

yang cemburi kerana tak ada
cincin berlian 24 juta
kah kah kah





BERSIH 2.0: UK PERLU TEKAN KL KETIKA LAWATAN RASMI NAJIB, KATA AMNESTY
– minisider

Amnesty International mendesak Britain memberi tekanan ke atasi Najib Razak kerana menghalang Himpunan Bersih 2.0 pada Sabtu lalu, didakwa menyaksikan tindakan keras pihak berkuasa ke atas peserta perhimpunan.

Najib memulakan lawatan rasmi sulung ke Britain sejak menjadi perdana menteri hari ini.

Timbalan Pengarah Asia Pasifik Amnesty International Donna Guest berkata, selain menahan peserta perhimpunan pihak keselamatan turut melepaskan gas pemedih mata secara terus kepada perhimpunan dan dalam kawasan hospital sebagai usaha menggagalkan perarakan ke Stadium Merdeka.

Dalam kenyataannya, Guest berkata ramai peserta perhimpunan telah dikasari oleh pihak keselamatan.

“Terdapat rakaman video di YouTube menunjukkan anggota polis berpakaian preman menendang seorang peserta yang terbaring di atas jalan sementara polis yang berpakaian seragam hanya melihat.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit…. SELAMAT DATANG KE LONDON…. kah kah kah..

kah kah kah… ADA SAMBUTAN HANGAT…. kah kah kah..

kah kah kah…. MAT MONGOL AKAN DI SAMBUT DENGAN PULUT KUNING… kah kah kah

woit… TUNGGU DAN LIHAT….. kah kah kah

nota:
satu pasokan 100 orang fru telah
juga dihantar ke lodon kerana ada ura-ura
tunjukkan perasaan yang akan di lalukan oleh
warga malaysia di london kah kah kah


BERITA DARI LONDON


NAJIB YELLOW WELCOME PARTY FLASHMOB

Date : Thurs 14th July 2011

Time : 2-4.30pm

Location : THE MANSION HOUSE,LONDON,EC4N 8BH (Nearest Tube: Bank /Mansion House)

Map : http://www.cityoflondon.gov.uk/NR/rdonlyres/9B21905E-30A7-49D5-9DC8-2735A59B7F78/0/LH_AH_howtogettomansionh.pdf



nota:
sapa nak gi boleh book air asia
kah kah kah


SAEKOR KANG KONG MULA BERSUARA




INI KEBANGKITAN APA?







nota:
ini kebangkitan apa?
kang kong ini tahu kah
apa di kebangkitan?
kah kah kah














BUKAN KEBANGKITAN RAKYAT
– berita hairan

Perhimpunan haram gelanggang hidupkan karier politik Anwar

Perhimpunan haram di ibu negara, Sabtu lalu, tidak boleh dianggap kebangkitan rakyat atau penentangan terhadap kerajaan seperti didakwa pelbagai pihak terutama pembangkang kerana ia tidak mendapat sokongan menyeluruh rakyat.

Pensyarah Pusat Pengajian Pengurusan Sains Kemasyarakatan Universiti Sains Malaysia (USM), Prof Dr Ahmad Atory Hussain, berkata bilangan peserta perhimpunan haram yang kecil jelas menunjukkan penolakan rakyat terhadap isu dibangkitkan.

“Namun, apa yang berlaku di ibu negara Sabtu lalu jelas berbeza. Jumlah menyertai perhimpunan haram itu tidak mencapai sasaran walaupun penganjur membuat promosi besar-besaran sejak beberapa lama.

“Kalau benarlah perhimpunan itu tanda kebangkitan rakyat, tentu rakyat dari seluruh pelosok negara datang sehingga polis tidak mampu mengawal keadaan seperti di Mesir. Kekurangan orang berhimpun itu bukan disebabkan sekatan polis tetapi mereka takut hendak datang.

“Kalau benar ia kebangkitan rakyat, perasaan seperti itu (takut) tidak wujud dan mereka meneruskan walaupun terpaksa berdepan sekatan seperti di Mesir, tetapi apa berlaku adalah sebaliknya. Kesimpulannya, ia tidak boleh dikatakan sebagai kebangkitan rakyat,” katanya.

Beliau mengulas kenyataan pelbagai pihak dan laporan blog bahawa perhimpunan haram itu adalah kebangkitan rakyat terhadap kerajaan walaupun ia sebenarnya bertujuan menuntut pilihan raya lebih bersih.



KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit….SAEKOR KANG KONG YANG BARU TELAH BERSUARA…. kah kah kah..

kah kah kah…NAK TAHU KENPA KANG KONG INI BERSUARA… kah kah kah..

kah kah kah…NAK SELAMATKAN KARIER KAT USM… kah kah kah..

kah kah kah…PERNAH DENGAR NAMA KANG KONG INI ?.... kah kah kah..

kah kah kah…PERNAH TAHU DI MANA KANG KONG INI BELAJAR… kah kah kah..

kah kah kah… PERNAH JUMPA BUKU YANG DITULIS OLEH KANG KONG INI?.... kah kah kah..

kah kah kah…PERNAH BACA TULISAN AKADEMIK KANG KONG INI?.... kah kah kah

kah kah kah…. PELAJAR USM DAH BOCORKAN KANG KONG INI KAKI KELENTONG….. kah kah kah..

kah kah kah..CEPAT CEPAT SELAMAT KAN DIRI... kah kah kah.

kah kah kah…INI LAH KALI PERTAMA NAMA KELUAR DALAM MEDIA…. kah kah kah…

nota:
pelajar usm
sila beri lagi maklumat
tentang kang kong ini
terutama tentang kes tahu lalu...
kah kah kah



SEMUANYA KAMI CATAT




MAT SABU CEDERA




MAT SABU : LAND ROVER POLIS REMPUH SAYA - mkini

Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu hari ini mendakwa polis menggunakan trak merempuh motosikal yang diboncengnya ketika dalam perjalanan menyertai perhimpunan BERSIH 2.0 kelmarin.
Melawat Dewan Undangan Negeri Selangor di Shah Alam dengan berkerusi roda, pemimpin yang selalu ceria itu kelihatan serius menceritakan kembali pengalamannya itu.

Mohamad berkata, ketika dalam perjalanan dari Masjid Negara, tiba-tiba sebuah Land Rover merempuhnya.

Ketika itu, tambahnya, beliau tidak tahu bahawa kenderaan itu dipandu pihak polis.

NOTA:
segala keganasan
segala kezaliman
akan kami catat
segala kejahatann
segala kebejatan
akan kami ingat
segala kemungkaran
segala keganasan
akan kami hitung

nanti dan natilah!



LIHAT SEJARAN YANG KITA BUAT





NOTA:


lihat kembali
detik detik perjuangan

lihat kembali saat saat cemas
lihat kembali aroma dan nada perjuangan

lihat keberanian anak anak muda
lihat kebangkitan anak anak muda
lihat setiakawan anak semua banga

bila kau lihat klip ini
kau sedang melihat cermin
didalamnya adalah pelakar sejarah
didalanya adalah ikatan perjuangan






LAGI KESAH BANGALA SEPUPU REEZAL



KESAH GUMBIRAAA



NOTA:
dua bangla ini telah bagitu gumbira
apabila mereak mendapat baju t merah
merereka mengambil gambar untuk kenang- kenangan

telah sampai ke pengetahuan kami
bahawa mat bangla dua ekor ini
telah membuka cawaangan pemuda gerombolan
di east dacca cantoment
kah kah kah




BERITA AMAT SEDIH



NOTA:
kelmarin apabila berita
mat bangla memakai baju patriot merah tersebar
seorang anak muda myamar telah membuangkan
baju t merah ini ke dalam tomg sampah

mengikut berita yang diterima
telah menjadi adat resam kepercayaan
orang myamar jika baju ini di hadiahkan
oleh eee maka ianya akan membawa sial tujuh keturunan

si myamar telah sedar bahawa yang
menghadiahkan baju meerah ini ialah reeezal
kah kah kah

SEJARAH LAGU TERANG BULAN




NOTA


telah sampai masanya
warga kita melahirkan
satu lagu untuk menggantikan
lagi terang bulan

selagi lagu terang bulan ini
masih digunakan sebagai lagu kebangsaan
maka lagu ini akan terus menjadi lagu lawak bodoh

adalah kerja bodoh untuk memaksa anak anak muda
menghormati satu kerja seni yang di ciplak

penghormatan bukan datang kerana hukum hakam
penghormatan bukan datang kerana takut ditangakap polis
penghormatan bukan datang keraa dapat baju patriot merah

penghormatan diberi tanpa paksaan

hari ini sejarah terang bulan telah diketahui
satu ketika dahulu internet tidak wujud
hari ini semua maklumat boleh dicari dan di temui
termasukalah amah yang telah dirogol olrh rais yatim
kah kah kah






PELAJAR UMT DIDAKWA HINA LAGU NEGARAKU - mstar

KUALA TERENGGANU: Universiti Malaysia Terengganu (UMT) telah membuat laporan polis berhubung dakwaan seorang pelajar UMT mengubah lirik lagu Negaraku, menghina Raja dan juga Perdana Menteri di dalam laman sosial Facebooknya.

Timbalan Naib Canselor (Hal Ehwal Pelajar dan Alumni) UMT Prof Dr Yahaya Ibrahim berkata, laporan itu telah dibuat oleh pendaftar UMT di Balai Polis Gong Badak, semalam.

"Kita serah kepada polis untuk membuat siasatan berhubung perkara itu. Sehingga kini kita tidak tahu sama ada dia mahasiwa UMT atau sudah tamat pengajiannya ataupun orang luar yang menyamar.


KEMENTERIAN SIASAT PERBUATAN PERSENDA NEGARAKU – berita hairan

BETONG, Sarawak: Kementerian Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan akan membuat siasatan terperinci mengenai laporan bahawa seorang mahasiswa universiti tempatan mempersendakan lagu kebangasaan, Negaraku, melalui YouTube.

Rais Yatim, berkata siasatan itu adalah bagi menentukan sama ada berlaku kesalahan mengikut Akta Komunikasi dan Multimedia 1998.

"Kita sedang susul perkara ini sebab banyak gara-gara sekarang orang tidak cukup mendengar lagu pop...mereka nak 'mempopkan' lagu Negaraku," katanya.

WOIT RAIS YATIM KAU PEROGOL AMAH

WOIT RAIS YATIM JANGAN NAK MENIPU

WOIT RAIS YATIM LAGU NEGARA KU INI LAGU TERANG BULAN

WOIT RAIS YATIM … TAK PECAYA TANYA AMAH YANG DAH KAU ROGOL

LANCHOW LAGU NEGARA KU…. INI LAGU TERANG BULAN…. kah kah kah..