.

Ahad, 10 September 2017

16 SEPTEMBER








16.9.17


HARI CUTI

UMUM KITA

INGATI HARI

CHIN PENG

HARI 

PEJUANG

ANTI BRITISH

----------------

MEMANG CILAKA







MEMANG
CILAKA

Benarkan rasuah ‘pemikiran celaka’ kepada agama, kata Mat Sabu


SESETENGAH ulama Islam didakwa dipengaruhi oleh 'pemikiran celaka' apabila mereka tidak memerangi rasuah dan penyelewengan sedangkan ia ditolak oleh Islam dengan jelas, kata presiden Amanah, Mohamad Sabu.

"Saya tak faham kenapa golongan agama yang faham dan kenal Umno dan BN menyokong BN. Ini pemikiran celaka yang masuk dalam pemikiran sedangkan rasuah dan penyelewengan perkara yang ditolak oleh Islam," katanya.

Beliau yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu hairan, kenapa DAP yang menjadi juara melawan rasuah bukannya umat Islam

MAT BRONSON

TAK FAHAM

KUASA DEDAK

SEMBILAN

PULUH JUTA

RINGGIT





----------------

CHINA MERAH PUNYA AJENDA







JHO LOW

JANTAN CHINA

DIA TIPU NAJIB

NAJIB BUAT

HUTANG

PADA CHINA

DIPAKSA

GADAI TANAH

MELAYU PADA

CHINA MERAH

SEKARANG

JHO LOW

BEREHAT 

DI SHANGHAI

SEKARANG

CHINA MERAH

PILIHARA

JHO LOW

JELAS 

JHO LOW

INI AJEN

CHINA MERAH

UNTUK JAJAH

TANAH

MELAYU

MUSTAHIL

TAK FAHAM


--------------

JANTAN CHINA TIPU MELAYU





INI SORANG

LAGI JANTAN

CHINA 
YANG

TIPU MELAYU 

DAN 

DIPILIHARA

OLEH 

CHINA MERAH







-------------------

HAJAR DAHULU





BETINA

KURANG 

AJAR
Wanita acu stereng lock beri keterangan
PUCHONG - Wanita yang ‘menyerang’ seorang anggota penguatkuasa Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ) dengan besi pengunci stereng dan videonya tular di media sosial sejak Jumaat lalu tampil memberi keterangan berhubung kejadian kepada pihak polis, semalam.


HAJAR DULU

SEBELUM 

CACING NAIK

KE MATA

SEBELUM 

BUMI MELAYU

JADI MILIK

CINA MERAH

HABIS DIJUAL

OLEH NAJIB

INI HANYA

RINTIK RINTIK



--------------

KURANG HAJAR



KURANG

HAJAR BUKAN

SITI HAJAR

Islamkan wanita kurang ajar tu dan tukar nama dia kepada SITI HAJAR mudah2an akhlak dia lebih mulia. Wajibkan semua cukong peluk islam dan taikun2 cina merah pun wajibkan jugak peluk islam, insyaAllah ekonomi malayxia bertambah makmur, zakat makin bertambah boleh bantu org miskin. Paling penting bila semua dah islam takkan berlaku lagi rompakan harta rakyat secara besar besaran. Amiiiiinnnnn. Nota: kalau akhlak masih tak berubah setelah peluk islam sila hantar pada lebai hadi, perkasa atau dato jamal utk pemulihan akhlak. on 
BETINA KURANG HAJAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/10/17




-------------------

BETINA KURANG HAJAR



CACING DAH

NAIK KEMATA


Wanita hayun batang kunci stereng, maki penguat kuasa kunci tayar

 | September 8, 2017
Wanita itu memberi alasan dia terpaksa menghentikan keretanya di tempat letak kenderaan OKU kerana tiada tempat lain, apatah lagi dia membeli makanan untuk OKU.






BETINA

KURANG AJAR

INILAH SATU

LAGI BUKTI

BILA CUKONG

BERANI TUKAR

NAMA PANTAI

DALAM TUKAR

JADI BANGSAR

SOUTH 

MEREKA

INGAT MEREKA

KAYA LALU

LUPA ASAL

USUL DAN

BUDI BAHASA

BUDAYA 

MELAYU

DAN NAJIB

NAK BAWA

LAGI MASUK

YANG INI

BELUM SELESAI

LAGI !











------------------

HILANG SELERA







HILANG
caya bro tt..lu letak je gamba rosmah ni maka meluap2 marah dan benci la warga tukar tiub ..ini terbaik bro..timbulkan lagi kebencian kpd muka2 sang perompak duit rakyat..ini gambar diet yg terbaik, ini gambar terbaik diletakkan dlm jamban agar hilang selera onani, 

SELERA

letak di gunung maka gunung runtuh, letak dilaut maka laut gelora memuntahkannya semua..pendek kata, seantero dunia menyampah dan mahu menajatuhkannya..bak kata yb, najib jantan suwey..

ONANI

suwey dpt bini membadak peluk rakyat, suwey sb poenyedap cantik mati dibom, suwey sb anak dlm perut sentiasa menhantui..dan malaysia suwey sb jadi malayxia, maka sia2 la ada komando2 yg cekal, kental tahan lasak tp kalah sb negara sudah dijual.. on 
MEMBABI JANGAN SALAHKAN ALLAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/9/17




---------------

MEMBURIT DIBELAKANG






MEMBURIT

najib anak razak juga memburit didepan dan dibelakang altantuya..mengikut hudud najib anak razak didapati tidak bersalah sb tiada empat saksi, mengikut ruu355 ciptaan british juga najib anak razak didapati tidak bersalah sb dlm ruu355 tiada undang2 liwat, main belakang ,main dubur 

DIBELAKANG

dan ruu355 masih belum diperkenaan allah azzawajalla utk dibentangkan diparlimen sistem kafir..dlm islam mana ada parlimen..islam itu lengkap, tak mungkin nabi silap.apa perlu parlimen kalo sunnah pun tiada parlimen.. on MEMBURIT DI PORT DICKSON
Anonymous
on 9/9/17



-----------------

SYUMUL MAKAN BABI






SYUMUL

kah kah pelik melik tt, asyik asyik jho low, sapa curi duit rakyat, yang makan babi atau yang syumul tu? apa punya turr...main politik jangan lah sampai tukar nama...semua komplot bersama... rakan sejenayah kah kah kah...

MAKAN BABI

tangkap jho low...terbarai, tercirit, termuntah semua wasatiyah, syumul, alim ular haha, semua sekali, tak payah cina merah, ostat pon dah mula korek lubang kah kah kah syukur alham... on CHINA MERAH PUNYA AJENDA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/9/17



---------------