.

Khamis, 20 April 2017

LEBAI SOTONG KAKI PUTAR








MAT SOTONG

KAKI PUTAR










MAT MONGOL KAKI LEBONG






MAT MONGOL KAKI LEBONG
slalu bbohong hingga dia tak rasa bersalah kalau berbohong. itulah tanda2 org yg hitam hatinya, tiada nur langsung. kan dosa pd manusia Allah tak ampun. yg empunya diri saja yg boleh ampunkan. berapa juta manusia yg dia dah tipu bohong sejak jadi pemimpin. masa dia berjanji tu dlm hati memang dah ada niat takkan buat. 
mcm mn agaknya bapa dia dlm kubur melihat anak yg spt ini? brp kali sehari dia berdoa keampunan utk ibubapa? tak guna bersedekah berqurban dgn duit haram. haiwan korban pun akan kutuk sbb dkorbankan dgn yg haram! on LAWAK TEGAR DARI MONGOLIA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/20/17





------------------

SETAN KECIL SETAN BESAR





SETAN BESAR SETAN KECIL
 syaitan besar syaitan kecil ini biasanya digunakan ketika haji hajah nak gi melontar dijamrah ketika musim haji..pasal nama arabnya agak susah utk dihafal, maka haji hajjah mengatakan bahawa ditempat melontar ada 3 syaitan, syaitan besar, syaitan serdehana dan syaitan kecil..
dan raja segala syaitan yakni saudi itu dilindung ditutup demi islam..dan sunni kata syaitan besar itu adalaha syiah..dan sunni semuanya baik belaka, tidak menipu tidak poteng parlimen atau bentang tutup ruu355.. on 
INI BUKAN ISLANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/19/17




----------

JEMAPOH - KE JAY BEE






F.BOOK



28/4 ini, tandai kalendar anda, dengan event anjuran Kita Forum ini, sebuah tayangan filem lama dan sesi bawak berbincang, Dari Jemapoh Ke Manchestee, dengan penampilan istimewa, Tuan direktornya sendiri, YAM Isham Rais/Tukar Tiub. Mari kita buat ramai.
*poster istimewa direka oleh Punkers Dhani Ahmad

4 Comments
Comments
Muhd Asyraf Md Ridzuan 29/4 esok ye ade event lg kt embrace.jom pg man
Dhani Ahmad huk aloh. tak payah lah petik nama aku. kasi anonimus lah. haha
Muhd Hamzah ayatollah..
LikeReply1April 18 at 1:59pm
Mohd Farhan Ahmad Kamal Yang Amat Mulai tu tak tahan hahaha


----------------

BACA SEKALI LAGI






baca:


http://www.malaysiakini.com/columns/379604











--------------

REJOKI DARI ALLAH






rojoki

dari



allah

hang nak

jeles apa

kah kah 

PAS miskin tetapi pemimpin berkereta mewah, kata Raja Bahrin

 | April 19, 2017
Pemimpin Amanah itu berkata barisan kereta mewah dan pacuan 4 roda kini sesuatu yang biasa dilihat pada perhimpunan PAS, menyerupai pameran kereta





PETALING JAYA: Seorang bekas ahli Parlimen PAS berkata terdapat pemimpin PAS bermewah-mewah dengan kereta mahal sedangkan ahli akar umbi tidak mempunyai dana cukup untuk menguruskan cawangan di kawasan pedalaman dan pinggir bandar.
“Tetapi keadaan orang atasan tidak seperti itu. Mereka ada wang. Bila PAS berhimpun, tengok sahaja barisan kereta mewah dan pacuan 4 roda. Kereta import dipamerkan seolah pameran kereta.
“PAS hari ini bukan seperti PAS dulu,” kata Ahli Parlimen Kuala Terengganu Raja Kamarul Bahrin, kepada FMT.
HAM

DULiL








---------------

BAIK BELUM TERSUSUN







HIDUP INI

BUKAN YANG

BAIK MEMUSNAH

YANG JAHAT 

TAPI

MEGA JAHAT

MEMUSNAH

KELOMPOK

KELOMPOK

BAIK YANG

BELUM

TERSUSUN





------------------

TASSIK CHINI HANCUR






TASIK CHINI HANCUR
boodooh la yb pakatan ni..kalo tasik chini ni sudah rosak, sudah hancur ekosistem..apa nak susah hati, kita bina rumah, kita bila kilang2 radioaktif, kita tambakan tinggi agar dpt buat rumah mahal dan jual kpd org2 kaya dari benua keling saparti zakar naik atau china2 kaya dari china..
sb tu menteri taknak jadi ekosistem, sb menteri mahu jual itu tasik..bodoh punya cina pakatan..lu takda tengok kuantan jadi bumi merah, lu tak tengok bauksit, lu tak tengok bijih lynas..semua ada dipahang darul basikal..lu tanya madey, siapa mb yg tidak disukai oleh sultan??kemudian baru lu tau perangai nafsu serakah para wali2 tuhan di atas singahsana sini tu.. on 
TASEK CHINI YANG INDAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/19/17





-----------------------

LAWAK TEGAR DARI MONGOLIA








WTF


Najib: Kerajaan hampir berjaya ‘sifarkan’ miskin tegar

 | April 19, 2017
Ia kejayaan pelbagai dasar yang dilaksanakan Barisan Nasional sejak 1970-an.





KUALA LUMPUR: Selepas usaha selama berpuluh tahun, kerajaan kini hampir berjaya menghapuskan kemiskinan tegar ke tahap sifar, kata Najib.
Beliau berkata, ia kejayaan pelbagai dasar kerajaan dan prinsip memperjuangkan agenda Bumiputera tanpa mengabaikan hak kaum lain.

lawak

tegar

dari

mongolia




-----------------

BERAK BERSESAP SEPAH





BERAK BERSEPAH SEPAH
cakap berdekah2..rupanya berak bersepah2..mesti la takut diseksa diindia..kalo mata2 india bogelkan zakar naik kemudian baru tau zakar masih kulup, tak ke naya satu dunia..di youtube diinternet bukan main ramai pengikut2 zakar naik..



ZAKAR

tp bila zakar naik dpt waran tangkap, takda plak mana2 pengikut yg buat demo, buat bantahan..barangkali zakar naik baru tersedar bahawa si modi itu dulu pernah membunuh muslim diindia dan sekarang modi adalah presiden dan najib isteri rosmah juga sudah mengadap modi di india demi mnjelaskan bahawa zakar naik akan ditahan di tanah melayu terengganu demi islang terbilang kangkangkang..uai nak letak mana lepas ni?? on 
KELING CARI MAKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/19/17





-----------------

NAIK TIGA MINGGU BERTURUT TURUT






F.BOOK


3 KALI NAIK !!!... Terima kasih & bersyukur kepada KERAjaan Umno-BN kerana rakyat didahulukan..
Harap slps ni biarlah minyak naik tiap2 minggu demi kesejahteraan rakyat serta kukuhkan ekonomi..




Peter Chin Yin Kait Mulut hari hari cakap bangsa lain mahu kasih musnah atau turun org melayu .. 
Belakang senyap senyap naik harga semua brg kepreluan ... jilaka dan bukimak kau
LikeReply148 hrs
Doni Donat Maknanya tanpa bantuan rakyat negara bankrap...gaji kamu haram jadah siapa bayar...kamu dan menteri kamu joli sana sini duit siapa....sial.
LikeReply2410 hrsEdited
Azmanshah Azman Tahniah kepada penyokong bn..yg di kampong terutamanya org tua tua.. dan pelapis mereka...kerana parti mereka menyusahkan mereka juga...pru 14 sokong lg biar papa kedana malaysia..dan anak 2org kampong..banyak jadi peragut jalanan...mungkin akan dapat lesen lepas ini
LikeReply134 hrs





-------------------