Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 4 Julai 2011

KALAU DAH BANGANG






DAS KAPITAL BUKAN KITAB KUNING




nota:
nasib baik dalam das kapital
tak ada sebut bersih atau kuning

warna kuning ini kerna lama
tersimpan dalam muzium
harap jangan salah tafsir kah kah kah



BAHAN KOMUNIS OK JIKA TIADA KAITAN DENGAN BERSIH , KATA HISHAMUDDIN - minsider

Hishammuddin Hussein berkata kesemua bahan berkaitan komunisme dan bekas pemimpin komunis akan melalui proses pemeriksaan biasa selagi ia tiada kaitan dengan Himpunan Bersih 2.0.

Menteri Dalam Negeri berkata buku-buku dan terbitan lain yang mempromosikan “ideologi subversif” akan diberi pertimbangan sewajarnya jika tidak menghasut orang ramai agar menyertai perhimpunan anjuran Bersih 2.0.

“Kandungan berbaur hasutan yang boleh menyebabkan kemarahan dan membangkitkan emosi menjelang 9 Julai, yang menjadi fokus polis,” kata Hishammuddin kepada pemberita di sini hari ini.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


Nota:
minta maaf kerana nama sama
pergi ke sekolah yang sama
tapi tak tahu macam mana yang ini
jadi bangang

bangang jenis ini memang tak ada ubat
ini lah contoh bangang sebangang bangang yang boleh
tidak ada lagi bangang yang lebih bangang dari si bangang ini


YANG HITAM







nota:
ini tak ada warna kuning
ok ke?
kah kah kah

SENYUM PETANG INI




NOTA:


sehari dalam sejarah
mari kita senyum dan ketawa

kita ketawa beramai ramai
kah kah kah





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH




RAMAI PENYOKONG BERSIH




TEBUN INI PUN PAKAI KUNING





nota:
saheh tebuan ini pro bersih
semua dah sedia pakai baju kuning
kah kah kah



46 PELAJAR SERTAI LARIAN KENA SENGAT TEBUAN -berita hairan

KOTA BHARU: Seramai 46 pelajar dan murid di dua sekolah di sini, cedera akibat disengat tebuan ketika menyertai Larian Serentak 1Murid 1Sukan 1Malaysia, di Bachok, pagi kelmarin.

Dalam kejadian jam 8 pagi itu, 30 pelajar Sekolah Menengah Kebangsaan (SMK) Badak, Bachok dan 16 murid Sekolah Kebangsaan (SK) Badak, Bachok, dikatakan sedang berlari di kawasan belakang dua sekolah yang terletak berhampiran itu.

Ketika melalui kawasan bersemak di belakang sekolah itu, dipercayai salah seorang terpijak sarang tebuan yang berada dalam semak berkenaan, sebelum menyerang kumpulan itu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...KAH KAH KAH... KAH KAH KAH...kah kah kah

kah kah kah... TERGOLEK DOG KETAWA KAH AH KAH...kah kah kah...

woit...TEBUAN INI ANTI PROGRAM BODEK... kah kah kah..

kah kah kah... SALUT UNTUK SANG TEBUAN.... kah kah kah...

nota:
ini mesti tebuan sokong bersih
kah kah kah

JANGAN JADI HAPRAK




BERSIH DAN BERSIH


para pemikir
para penulis
kartonis
pelakar
seniman
sastrawan
pelukis
pereka

kamu akan dilihat haprak

bila seluruh dunia berkata tentang bersih
kamu hanya berkontol
kamu hanya bercipap
ke hulu ke hilir

gantungkan ijazah yang telah kamu beli
gantungkan anugerah yang telah kamu dapati
ianya tidak memiliki erti



KARYA SENI DI SANA SINI













BERITA BAIK UNTUK BERSIH




NOTA:


hingga ke hari ini
yang pasti turun ialah:

anwar ibrahim
lim kit siang
wan azizah
hadi awang

klip ini membawa berita baru

tuan guru nik aziz akan turun sama
ini berita baik




BIK MAMA MULA BERFATWA




SENAMAN GEMOKAN BADAN







AMALKAN GAYA HIDUP SIHAT : ROSMAH


Rosmah Mansor, hari ini meminta semua lapisan masyarakat supaya mengamalkan cara hidup sihat dan aktif bagi meningkatkan kualiti hidup.

Katanya, kekukuhan dan kemajuan sesebuah negara banyak bergantung kepada kualiti sumber manusia, sehubungan itu masyarakat sihat dan cergas amat diperlukan dan untuk mencapainya empat amalan hidup perlu diberi perhatian.

"Makan secara sihat, lakukan aktiviti sihat, pupuk minda sihat dan tidak merokok.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... DENGAR BIK MAMA PUNYA NASEHAT.....kah kah kah

kah kah kah...DENGAR BAIK BAIK...kah kah kah..

kah kah kah...JANGAN ISAP ROKOK...ah kah kah..

kah kah kah... ISAP APA HA?....kah kah kah

nota:
sila tanya rahim tambi
sila tanya anwar musa
isap apa yang best kah kah kah
atau siapa isap yang best kah kah kah


NOTA:
bolehkah nasehat ini
digunakan untuk slim kan badan
kah kah kah

BIASA LAAAA TU




TENGOK DAN SENYUM