.

Rabu, 1 Ogos 2018

SOKONG MOKONG






MARI 

SOKOMG

MOKONG

Apa salahnya saya pertahankan raja, kata Anwar

 | August 1, 2018
Ketua umum PKR itu menjawab kritikan beliau memihak kepada kerabat diraja.



KLANG: Ketua Umum PKR,  Anwar Ibrahim dalam ucapan kempen pertama untuk membantu calon parti itu di Pilihan Raya Kecil Sungai Kandis berkata, tidak salah untuk beliau menjadi alat mempertahankan institusi diraja.


SOKONG

ASALKAN

BUKAN

MAT SYABU
--------------------

APA SUYDAH JADI?






BRO

APA DAH

JADI?




Anwar tolak spekulasi Dr Mahathir 'guna' Azmin sekat pengaruhnya



IA KE?

KAH KAH

--------------

ENTOT TAK DAPAT BIDADARI


MURTAD TAK

DAPAT ENTOT

BIDADARI

ini lawak islam..macam mana org islam bole takut dgn org yg murtad?kalo dah iman itu setebal quran..pasal apa nak takut dgn isham rais?diselangor ada byk ajaran sesat..kalo dah sesat maka tidak bole didakwa dgn undang2 agama..gamaknya kita semua perlu keluar dari islam malaysia..baru bole jadi islam nabi muhammad..cucu cicit dajal itu berada dimana2..siapa cucu cicit dajjal?
adakah cucu cicit dajjal ini yg menbunuh cucu nabi muhammad hasan dan husin?apakah kaum2 penguasa agama sultan salman saudi itu adalah dajjal kerana mbunuh yemen..? apakah dajjal tidak makan duit rm90juta?apakah dajjal duduk dlm bilik dan menonton porno??ulama islam, mufti islam yg jual agama itu lebih merbahaya dari org2 murtad..dosa tersembunyi lebih besar.. on
 BACA LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/30/18




------------------

YOU KAY HUJAN








YUK HUJAN

bodoh bukan penyakit berjangkit..hina agong g chow kit? agong ada bini ukraine..ukraine ni komunis ke islam?sejak bila eropah ada komunis?yg ada adalah nazi..bangang tul..haji najib jual tanah kpd china komunis, pasal apa ko gunakan corong azan buat heboh..komunis tak da kat saudi, pasal apa saudi membunuh sesama saudara? pasal apa islam arab gagal bersatu serang zionis israel? 
sb kat middle east ada komunis ke??koomunis angkat senjata lawan tentera british, ko melayu islam siap jadi makan upah dgn britisih jd tali barut..kelantan dari hudud ada komunis gak ke shinggakan anak dan mak jd air mani terbuang...agen cia tu komunis ke?? on
BACA SEKALI LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/30/18



------------

SIAPA NAK SAILANG MAHATHIR






SAPA NAK

SAILANG SAPA
gua fikir agong sudah silap congak..pd gua,agong berhak berkata beliau berasakan..sewajibnya ini bukan mengenai rasa agong atau fikiran agong..agong hanya dinasihatkan bukan membikin keputusan..nak angkat wawi jd perdana menteri..ni lawak parti syurga parti islam..lu lupa kes mb diselnagor dimana sultan selngor menolak wawi jd mb..
inikan pula mjd perdana mneteri..kpd kaki2 sailang dlm PH, adalah bangang kalo kalian angkat wanita jd perdana menteri sb dihari kemudian, nurul izzah bole jd perdana menteri, nurul izzah bole jd mb..ini semiotik je bro..ramai pembaca tukar tiub yg islam wahabi, mrk tidak faham semiotik maka mrk gagal faham baca blog lu..madey kaki lawan sultan, kaki lawan raja2 maka madey dilihat merbahaya sb madey tiada berbini oversea..madey ikut rule of law..
maka mana raja2 yg biasa langgar rule of law pasti akan kecewa..sbg contoh, apakah golongan raja2 ini juga akan dihudud sb minum botol besar? sdgkan agama itu diletakkan oleh british dibawah kemaluan raja2 melayu.. on MERAKAM SEJARAH - PROJEK SAILING MAHATHIR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/30/18






-----------------

BADAK JADI LOKMAN ADAM









BADAK JADI

LOKMAN 

ADAM

gua setuju suara akbar ini.lokman ada kelebihan tersendiri..lihat saja badan lokman adam yg gemuk dan lemak berlebihan berbanding calon PH..kelebihan itu saja sudah cukup menakutkan penyokong2 PH..
malay and amok itu adalah dari catatan pegawai2 british yg malakar sikap dan siasah melayu..bukan nya tulisan cina komunis, bukannya tulisan mufti dan jauh sekali penulis najib isteri rosmah..dan bukan juga tulisan pendekar jawa bagan datoh bekas menteri komidi zahid komidi.. on 
JANGAN JADI LOKMAN ADAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/30/18





--------------------

PUNAT EDDY WANG






PUNAT


EDY WANG
amanat hadi suruh lawan umno. kalau mati masa lawan umno dikira mati syahid. tapi porntowi, nik abduh dan dr.zuhdi terang2 lawan hadi, depa suruh walaunta dan walauntit undi umno di sg.kandis. porntowi lagi kurang ajar siap lancarkan slogan ABAH (Asalkan Bukan Abdul Hadi). dah berani lawan tokey budak gemuk ni. ada gerakan nak singkirkan hadi ke? kahkahkah on
 USTAD PORNO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/31/18






----------