.

Khamis, 25 Mei 2017

CUBA RENUNGAN HAL INI





RENUNGKAN

JIKA PAKATAN

MENANG PRU14

NAJIB AKAN

DITANGKAP

AKAN DIDAKWA

PERSOALANNYA

APAKAH NAJIB

AKAN BENARKAN

PAKATAN 

MENANG?

PASTI NAJIB

AKAN LAKUKAN

APA SAJA

UNTUK MENANG




---------------

CHINA MELOROH MASUK







BALA SAMPAI

KE  GANU

dalam masa tak lama
ramai china tua akan
datang menyerang terengganu 
pada ketika ini china  dan lain lain
tak  lebih dari 3% penduduk terangganu
semua akan berubah
ratus ribu china akan masuk
ratus ribu akan dartang
bukan datang mencadat sotong
tapi datang untuk tinggal

pekara ini penasehat najib
parti punasehat najib
belum bersuara
mungkin tak tahu
mungkin saje buat tak tahu

tak caya sila tunggu
sebelum pru14  semua senyap
nanti bila dah selesai
makan akan meloroh masuk
china china ini







------------------

KENAPA TERLALU SUSAH







RENUNGAN
KENAPA TERLALU SUSAH
UNTUK SEDARKAN
BANI MELAYU BAHAWA
NAJIB SEDANG JUALKAN
NEGARA KITA INI
KEPADA CHINA MERAH

KEPADA PEMBACA TT
SILA RENUNGKAN
KENAPA SEMUA INI BERLAKU
SATU DEMI SATU
HARTA NEGARA DIREMBAT
OLEH CHINA MERAH

TENAGA NASIONAL LESAP
TANAH TUDM LESAP
TANAH KTM LESAP
PROTON LESAP
JALAN KERETAPI LESAP
PELABUHAN MELAKA LESAP

KENAPA AGAKNYA
BANI MELAYU INI
BEBAL BUTA
TAK MELIHAT
TANAH MELAYU INI
AKAN TERGADAI
KEPADA CHINA MERAH 




----------------

TANAH MELAYU LINGKUP








FACE BOOK

bawak2 bertaubat umur hang pun dah tinggal panjang sejenkal esok hanya tingal se inci lusa terus hang prg mati ....hheheheheb






----------------

SATU RENUNGAN




PELIK PELIK

KUMPULAN PEGGANAS
ISIS 
SEDANG MENGHARU
BOM SANA 
BUNUH SINI
TEMBAK SANA
TEMBAK SINI


TAPI 
PELIK LAGI MEMELIKKAN
IALAH 
TAK ADA PULA
SERANGAN ISIS KEATAS
NEGARA ZIONIS ISRAEL

WAL HAL BOLEH 
JALAN KAKI  MASUK
KE ISRAEL DARI SYRIA
ATAU 
DARI LIBANON

PARA  PEMBACA
SILA
RENUNGKAN






-----------------

SATU KEBENARAN



Mahathir mengeluh Proton

jadi 'kereta asing'

Sebagai insan yang mengilhamkan penubuhan syarikat kereta nasional Proton, Tun Dr Mahathir Mohamad tentunya tidak gembira dengan pengambilalihan 49.9 peratus kepentingan dalam syarikat ikon Malaysia itu oleh Geely Automobile Holdings Ltd dari China.
Dengan pengambilalihan itu, Dr Mahathir berkata Proton tidak lagi menjadi kereta nasional.

GUA TAKDA

APA APA

NAK KOMEN




-----------------

JANGAN BUAT FITNAH







HENTIKAN

SEBAR FITNAH
KHALID KITA INI
SAMA  MACAM ROSMAH
 KHALID MENABUNG 
DUIT DARI ZAMAN 
KANAK KANAK

KHALID MAKAN NASI
BERLAUKAN  GARAM
KAHLID TIDAK PERNAH MISS
SEMUA JEMPUTAN KENDURI

BULAN PUASA  KHALID
BERBUKA DI MASJID
DAN
TIDOR DI SURAU

HARI AHAD PETANG 
KE  JALAN  PANGGUNG
HARI JUMAAT MALAM
KE JALAN TAR

KHALID MENYIMPAN DUIT
KHALID  AMAT JIMAT
KHALID AMAT CERMAT

BILA DUIT TERKUMPUL 
KHALID NAK BELI BANGLO 
KHALID TAK MAHU
PINJAM DUIT ALONG
UNTUK BELI RUMAH

MASA  KECIL DAHULU
KHALID  DUDUK 
DI RUMAH SETINGGAN
KHALID HANYA NAMPAK
RUMAH BANGLO DARI JAUH

HENTIKAN FITNAH
HENTIKAN TOHMAH
JANGAN BUAT KERJA YAHUDI
BUAT KERJA SAUDI
 





------------

BANGLO MAHAL SIAPA PUNYA






FACE BOOK

Banglo RM2.8 juta polis gila babi nak siasat..
TETAPI banglo RM5.5 juta HAMPIR DUA KALI GANDA NILAINYA banglo LGE, IGP tak mahu layan.. KENAPA ??!!
Polis bekerja utk siapa sebenarnya ??
Siapa IGP itu sebenarnya ??



Mohdnoor Aku punya pasallah ,,akupolis tauka!!!aku boleh tangkap kamu dalam masa 24jam kamu tak boleh tangkap aku selama nya ada faham?
LikeShow more reactions
Reply
7
12 hrs
Chan Chee Seng Mengapa harga rumah begitu mahal? sebab kalau rumah jual dengan harga murah polis akan gila buat siasat. (╯︵╰,)
LikeShow more reactions
Reply
3
12 hrs
Bryan Semua polis disiasat haha.. Tp sapa yg audit/siasat pak Twitter? Huhu
LikeShow more reactions
Reply
2
8 hrs
Faizan Aznan Admin, g pejabat SPRM buat report...😂




-----------------

NIAT DAN MIMPI GEROMBOLAN





f.b


Harapan umno-pas berkecai bila 3 exco tidak dipecat seperti yg diharapkan...
Tahniah Pakatan Harapan..rakyat diutamakan.

Mohd Razak Razali Nak berkecai apa nya....orang nampak perjuangan pas lebih kepada duniawi....gila talaq ...dah bercerai tetapi masih berlegar dalam pagar rumah.
Kopiah jubah dan jangut hanya lah topeng.
Reply2 hrs
Due Anok Ghima Nak tanya satu je. Rumah hak sape tu kikiki
Reply
1
2 hrs
Mohd Razak Razali Rumah tu dah jadi hak pkr dan dap.
Reply1 hrEdited
Mohd Ridzuan Bakar Mohd Razak Razali , masih dlm edah sampai PRU14.. wait n see.. lepas ni DAP jadi cina buta PKR la nak merayu rujuk dengan PAS 
Reply
1
2 hrs
Mohd Razak Razali Dalam edah masih duduk depan pagar, pas yg ceraikan pkr dan dap , bukan pas yg di cerai, itulah yg aku kata PAS gila talaq.
Reply1 hr
Mohd Ridzuan Bakar gila talak klu keluar dan masuk blk.. ni tak keluar pun lagi.. dan tak pernah kata nk keluar pun.. awat tak berani halau je klu nk sgt perambat? dayus ye? hahahaa..
Reply1 hr



-----------------