Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 5 Mei 2010

RAJA GOPAL KENA HINA




NIK AZIZ MINTA NAJIB TARIK TUDUHAN HINA SULTAN SELANGOR
– minsider

Menteri Besar Kelantan Nik Abdul Aziz Nik Mat meminta Najib menarik balik kenyataan terbukanya yang mengatakan beliau mengingkari perintah dan menghina Sultan Selangor berhubung larangan menggunakan masjid untuk tujuan politik.

Mursyidul Am PAS itu berkata, kenyataan Najib Razak, yang disiarkan oleh sebuah akhbar harian nasional pada 25 April, adalah suatu pandangan bertujuan melaga-lagakan beliau dengan pihak istana Selangor.

Beliau juga mendakwa akhbar itu memfitnahnya dalam sebuah laporan sehari sebelum itu bahawa beliau telah mempertikai larangan Sultan Selangor supaya masjid tidak digunakan untuk tujuan politik.

"Saya tidak akan halal di dunia dan di akhirat. Kecuali beliau menarik balik secara terbuka memandangkan fitnah itu telah dibuat secara terbuka,” katanya dalam satu kenyataan menerusi blognya hari ini.

KAH KAAH KAH…

woit…. KALAU TAK HALAL…. JAWABNYA HARAM…. kah kah kah..

kah kah kah… APA ADA PASAL….. kah kah kah…

kah kah kah….. CHINA DOLL DAN MONGOL DOLL … MALAON INI SUDAH SONDOL….kah kah kah..

kah kah kah.... SONDOLAN INI TANDA ADA KERJASAMA... kah kah kah..

nota:
siapa sondol kavita singh kah kah kah

12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

raja gopal & kavita singh ....... jeng jeng jeng.....bila akan hulubalang buat pengumuman? ni buat saspen!

neon burning berkata...

bro nicky sudah hantam najib...panas..panas..
Itu ayat 'bodo' sudah kena selepuk atas kepala raja. Kita tunggu najib hantam smula.....

Tanpa Nama berkata...

itu raja kontol memanglah suka sondol...tak sangka kavita singh boley disondol...bukan senang woo nak dapat sondol kavita singh nih...

biasalah kisah raja2 melayu...1000 tahun lagi, cucu cicit kita mesti akan dicerita disekolah sama macam kisah raja2 melayu yang dulu2 jugak kita belajar kat sekolah..raja hebat, ada daulat, basuh air kaki untuk sembuhkan penyakit orang, letak sebelah kaki boleh senget jambatan sungai kedah... sejarah menunjukkan orang melayu tak pernah serik ditipu benda2 khayal dan tahyul ni...tapi raja kontol makan petai haring bau kencing, tak de la pulak dihebah2kan...

Tanpa Nama berkata...

Disebuah negara entah berentah,
Rajanya, raja Jahil namanya,ia itulah Ketua mazhab ugama Dollar telah mengharamkan berpolitik di kedai-kedai kopi."Kedai kopi adalah untuk minum kopi,bukannya untuk berpelirtik", murkadurjana raja negara itu kepada warga nya yang jahil lagi ngok.

shahmetal berkata...

kahkahkah orang tua ni..

dulu, maki orang bodoh.

kene gertak, soh tarik blk.. sndri punya statement tak mao tarik blk? hahaha.

dey.. berani cakp berani buat la! ingat power sangat pakai serban tu..

shahmental berkata...

Bagi aku, selepas Pakatan Rakyat memerintah, suasana masjid-masjid kat tempat aku lebih meriah dengan majlis-majlis ilmu...masa zaman UMNgOk BoNgok, suasana suram...jemaah pun kurang...BTW, masa najiblia angkat sumpah nafi kenal tuya kat dalam masjid dulu bukan berpolitik ker?jangan jadi soh chai maaa...

p/s: pukimak ko shahmetal sebab hina pemakaian serban...

Tanpa Nama berkata...

raja mana ada maruah
bro jangan hina org pakai serban itu sunnah nabi, luu mcm mender hina nabi.
luuu apa agama??? islam ke???? klu islam luuu bukan umat nabi, taubat la bro jgn tahu buat!!!!!!!!
klu umat nabi dan sayang nabi tak hina sunnahnye, luu SB ke bro @ pencacai ubn???

shahmetal berkata...

hehehe.

sape hina pemakaian serban? aku kutok orang pakai serban yg takut dengan statement sndri! kahkahkah baca pon bermasalah.

habis ko nak bersumpah kat mana bro? dalam jamban? sumpah tu berpolitik ke? tu sumpah oleh orang politk bukan berpolitik! dey!! lu punya otak ada short la!

carut lagi! biasala zaman skang ramai ngaku kuat pi masjid tapi mencarut pon kuat!
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

rajagopal mati kang kena baham dek cacing tanah jugak

tak ada bezanya dengan nik ajis

Tanpa Nama berkata...

shahmetal!!!!!!! wa bagi warning sama lu.... wa pon amno tapi amno kategori baik.lu jangan sebut pasal serban dan menghina pemakai serban, kalau lu kapir ok la... tapi kalau masih islam, cepat taubat.... bodoh. bapak lu tak ajar atau bagitau ka yang serban tu adalah sunnah!!! kalau tak mau pakai takpa, takda orang paksa..ada paham ka????

Tanpa Nama berkata...

Serban sunnah? Jubah Sunnah? Janggut Sunnah? Ini semua fesyen orang Arab lah. Fesyen standard mereka lah. Semua lebih kurang sama berserban, berjubah dan berjanggut sebab itu budaya pakaian mereka. Bukan nabi saja yang pakai macam ni tapi yang jahat macam Abu Jahal dan Abu Lahab pun mesti pakai fesyen yang sama. Zaman nabi, Levi's 501 atau baseball cap belum wujud, jadi logiklah berserban dan berjubah. Kalau pakai serban jadi sunnah, naik unta pun sunnah juga! Pokoknya, berserban tak ada kena mengena dengan Islam!

shahmetal berkata...

tanpa nama @ 2010 Mei 5 19:24:

lagi satu si bongok yg x reti membaca. aku tak kutok pemakaian serban. kalau ko mmg orang baik2, bagus, pakailah. takde sape nak kutok. tapi kalau nak berselindung, xpayahla. dok pakai serban tapi asek membodohkan orang laen. kok ye pon marah tunjuk la gaya pmmpin sikit. bkn gaya2 pakcik kdai kopi. awk tu pmmpin. figure bagi ramai masyarakat islam malaysia plak tu. itu mksd aku.

woi, ko orang umno? ada aku kesah? sejak bila aku kata aku orang umno? kahkahkah lawak. bukan semua orang x suka nik aziz adalah orang umno. dalam pas sndri pon ada. cakap pandang2 sket ye.