.

Khamis, 23 Oktober 2014

PENCERAHAN






 
JUAL JUAL JUAL
Jual agama bhai...sudah sebati pada manusia bhai....setiap saat diperdagangkan....contoh kecik bhai....bagi salam dapat rokok....tak caya cuba try..contoh ayat....asammelengkung der....kok ader..dapat suryia sebatang....kalau jek sikit lagi silap haribulan dapat neslo.....bukan malas meke ni der...

tapi itulah yang dimahukan gomen...mengharap....berharap dan....diharap....bagi gua der....gomen half past 6 ni...m...putut harapan....hidup sebatang kareee...mati pigang bendelaaaaa...kikiikikiki....bhai....mana nak cari pitbull bhai...nak bela lah...nak ajar kalau nampak sonkok tinggi je..serang hendap....hehehehe on BOSAN DENGAN PEJUAL AGAMA
Publish | Delete | Spam
DD KAYBEE
at 8:21 PM

 KOMEN PASAku nak tunggu apa komen ulama daripada pihak kerajaan mahupun daripada pas. Nampaknya tak sekata dalam hal ni. on BOSAN DENGAN PEJUAL AGAMA
 
Hanizam
at 6:39 PM
 
MATI
bosan sebab belum rasa lagi kematian yang sebenar on BOSAN DENGAN PEJUAL AGAMA
 
Anonymous
at 5:26 PM

 NERAKAAsik surga neraka surga neraka.. ceritalah pasal Putin ke. ceritalah Mao Tse tung ke..cerita lah pasal Lenin ke....baru ummph..kah..kah.. on BOSAN DENGAN PEJUAL AGAMA
 
Anonymous
at 5:01 PM

 SYUKUR
Woi TT.. hang bukan tau cara nak stim dgn agama.. hang try suruh kawan hang bersyukur.. yentu dia akan tutup mulut dan x reti nak menjawab dah.. Inilah yg ostat2 dan mufti2 suka.. cara nak checkmate orang melayu paling cool..

suruh mereka bersyukur.. jika mengomel dan marah2.. tekankan lagi konsep bersyukur.. aku suka cara cool ini untuk mengjepalabutuhkan orang.. Mari kita cuba.. hang blom tau lagi nikmat mengkepalabutuhkan orang ni TT.. syiok woo.. on BOSAN DENGAN PEJUAL AGAMA
 
Anonymous
at 4:39 PM
 
 

-----------

PADAN MUKA KAH KAH KAH


 
 
 



Melayu perantau, bukan pendatang, kata Isma

Masyarakat Melayu di negara ini adalah penduduk asal wilayah Nusantara dan bukannya pendatang dari wilayah luar seperti kaum lain, kata Naib Presiden I Isma Muhammad Fauzi Asmuni.

Fauzi berkata, ahli parti politik Gerakan yang membicarakan isu pendatang di Tanah Melayu, Tan Lai Soon sebenarnya tersilap berhubung perkara itu ketika mengatakan Melayu juga pendatang di negara ini seperti kaum Cina dan India.

 "Jika beliau merujuk orang Melayu yang duduk di Malaysia sekarang ini datang dari Sumatera, Kepulauan Sulawesi, Kepulauan Borneo, maka dalam sejarah ia tidak dipanggil bangsa pendatang. Orang Melayu yang berhijrah dari kawasan tadi, kita gunakan istilah sebagai perantau," katanya di laman sesawang Isma hari ini. -

See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/melayu-perantau-bukan-pendatang-kata-isma#sthash.Sl5AUFOp.dpuf

 KAH KAH KAH
kah kah kah
kah kah kah
padan muka
kah kah kah 



-----

BOSAN DENGAN PEJUAL AGAMA




Pegang anjing: Lanskap umat Islam 

moden kini berbeza, 

kata pendakwah 

Pendakwah Islam melihat lanskap kemodenan dan keterbukaan umat Islam di Malaysia sudah berubah, khususnya selepas kontroversi program "pegang anjing" baru-baru ini.

Walaupun program tersebut menerima kritikan dan kecaman banyak pihak, perkara tersebut perlu ditangani secara matang dan bukan melulu, kata bekas Mufti Perlis Prof Madya Datuk Dr Mohd Asri Zainul Abidin.

"Ini masalah sebahagian orang Islam, bagaimana kita hendak menangani perubahan moden ini,  kita tidak boleh tangani macam zaman batu, kita kena tangani perubahan moden ini secara  matang," kata Asri kepada The Malaysian Insider.

- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pegang-anjing-lanskap-umat-islam-moden-kini-berbeza-kata-pendakwah#sthash.tNNIxg1F.dpuf

KAH KAH KAH

woit 
asik surga neraka
asik nerakja surga

BOSANLAAAA


--------

SIAPA HULUR DUIT




Majlis Peguam ditaja anjur demonstrasi?

KUALA LUMPUR 21 Okt. – Presiden Majlis Peguam, Christopher Leong didesak untuk tampil memberikan penjelasan berhubung peruntukan yang diperoleh dalam penganjuran perhimpunan jalanan bagi memansuhkan Akta Hasutan 1948 baru-baru ini. 


Katanya, langkah itu diambil untuk membolehkan mereka terlibat menghadiri perhimpunan tersebut, termasuk beberapa badan peguam antarabangsa seperti Persatuan Peguam Komanwel, Majlis Undang-undang Australia dan ahli Majlis Peguam Jepun.


KAH KAH KAH

woit
betul betul
sila desak
sapa bagi duit
cia?  aia? atau uia?
macam mana  tiap
anak muda yang demo
dapat RM 107.45 sen
wal hal jaringan melayu
hanya bayar 
30 ringgit sorang
ini mesti duit  israel

KAH KAH KAH




------------

HARGA MINYAK TURUN





October 21, 2014
petrol minyak
Rasionalisasi subsidi petrol yang baharu mungkin tidak akan dibuat sehingga KPDNKK melaksanakan sistem pengkhususan pemberian subsidi petrol kepada golongan...



JENG JENG 

harga minyak 
dah turun
lihat apa jadi



KAH KAH KAH




-----------

SARAWAK AKAN CELAH





Najib puji peranan Tun Abdul Taib bangunkan Sarawak

KUCHING: Sarawak telah berkembang pesat dan mengalami transformasi daripada antara negeri paling miskin untuk muncul sebagai negeri paling makmur di negara ini di bawah kepimpinan Abdul Taib Mahmud, kata Najib Razak.


KAH KAH KAH

woit
bunyinya pelik
orang jahat puji
orang jahat
wajib puji lanun ni

kalau tidak
dua pekara jadi



taib masuk pakatan

sarawak celah malaysia

KAH KAH KAH

---------

LEPAS COKLAT ANJING PULAK




HIDUP MALAS
melayu bodoh tu kebenaran ke ? kenapa anak anak melayu hidup papa kedana bagai anjing di tepian jalanan ??? haram tau pegang anjing , tapi tak haram ke kalau hidup malas , bodoh bagai anjing... on USIK USIK ANJING
Anonymous
on 10/23/14



AGENDA WAHABI
Agenda Wahabi semua ni!! penganjur kempen pegang anjing pun cam tak betoi ja.. Asri pandai sangat dok bela anjing ni, suruh dia ambik gambar dgn anjing kat rumah dia. Atau sapa2 cuba derma anjing kat Asri, suruh dia bela. 

Tengok dia nak kata apa. Dok pandai pakai hadith pasal anjing buat apa. Ni agenda Wahabi nak tutup masyarakat dr dok follow kes Anwar la. Maklumlah, tak lama lagi Anwar dah nak kena jail. on HARI HARI USIK TAHIK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/22/14
PENGAMPU
Pengampu punya ulamak...masuk waktu duduk depan jadi imam...lepas siap balut ganja hisap sorang sorang....tu sebab 24 mengong.....takder standard jadi ulamak...pi jadi nelayanlah....hanyut kek laut ada juga orang tangisi....pui......ini fuck u fuck me...bukan fakwa faklu...bodoh punya statement...

macmlah melayu islam ni bangsat sangat....membangsatkan agama dan melayu kerana ulamak macam nilah ada membiak ke malaysia.....hapuskan langau sebelum membiak...ini kalau dalam kedai mesi judi ni...habis modal je jadi langau ni...tunggu ada yang menang.....apa katanya.....cucilah der....ADA MANISSSSSSS..........kakakakkakaa on USIK USIK ANJING
DD KAYBEE
on 10/22/14




----------

OKTOBER FEST KELUMPANG






JAI ANAK KIT

gambar terbaru jai
diambil oleh mas
masa kenduri 
kelumpang dewali
oktober fest 


NOTA
gambar gambar lain
belum sampai
juru gambar masih letih




----------

BERSEMBAHYANG HAJAT













  1. Sebarkan! jom QIYAM&SOLAT HAJAT serentak seluruh negara-kes mhkmah ANWAR IBRAHIM-rumah masing2 JUMAAT 24OKT 4.30pagi

-----------