.

Isnin, 9 September 2013

NGO MELAYU YANG NGOK





 INGATAN UNTUK SEMUA

NOTA
sunni wal rasuah
yang sokong mek dogal
yang sokong kentuki
yang sokong syarikat milik zionis yahudi
ngapa tak buat bising
tahu takut
kah kah kah


  • Pemimpin NGO dakwa Syiah ciptaan Yahudi
  • Pemimpin Ikatan Muslimin Malaysia (IMM) Mohamad Ismail berkata dakwaan itu “berdasarkan doktrin Syiah yang bercanggah dengan ajaran Ahli Sunnah Wal Jamaah dan pegangan Islam sebenar”.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... NAK TANYA ADA 25 NABI YANG WAJIB DI KENALI.... kah kah kah..

kah kah kah...NABI MUHAMAD DARI ARAB.... kah kah kah..

kah kah kah..YANG 24 LAIN  SEMUA YAHUDI... kah kah kah..

kah kah kah..NABI IBRAHIM ITU YAHUDI  KAN?.... kah kah kah...

kah kah kah...NABI MUSA ..YAHUDI KAN?... kah kah kah

ah kah... NARATIF DALAM QURAN SAMA DENGAN NARATOF TAURAT... kah ..

kah kah kah...SAMA DENGAN NARATIF INJIL.... kah kah kah..

kah kah kah.... SAJE NAK TANYA... JANGAN MARAH... kah kah kah

SEJARAH  6000 TAHUN
SANG SAKA
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

----------

CUKONG MULA GADUH SAMA SENDIRI





  • Liow nafi desak Chua letak jawatan
  • NONETimbalan presiden MCA  Liow Tiong Lai menafikan dakwaan bahawa beliau menekan presidennya Datuk Seri Dr Chua Soi Lek untuk meletak jawatan sebelum pemilihan parti pada Disember lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit...INI BERITA AMAT BAIK... kah kah kah..

kah kah kah... ADALAH TUAN TUAN TAHU.... kah kah kah..

kah kah kah...ASAL USUL CUKONG INI?... kah kah kah..

kah kah kah... CUKONG INI DARI KOUMINTANG..kjah kah kah

kah kah kah... TAHUKAN APA BAHASA PARA CUKONG INI PAKAI?... kah ..

kah kah kah...BAHASA MELAYU TAK TENTU HALA.... kah kah kah..

kah kah kah...BAHASA INGGERIS JAUH SEKALI... kah kah kah..

kah kah kah..TAPI CUKONG MEMILIKI BUKIT GENTING... kah kah kah..

kjah kah kah..CUKONG MEMILIKI I- CITY... kah kah kah..

 kah kah... HARTA  KEKAYAAN  MELIMPAH RUAH... kah kah kah..

 kah kah...BAGAIMANA CUKONG BERCAKAP DENGAN POLITIKUS MELAYU... kah...

kah kah..BAGAIMANACUKONG BERCAKAP DEGAN RAJA RAJA MELAYU?... kah h..

 kah kah...CUKONG MENGGUNAKAN BAHASA BUREEET... kah kah 

kah kah... TANAH MELAYU TERJUAL DALAM BAHASA  BUREEET... kah kah 
SEJARAH SANG SAKA
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
----------

JUAL CANDU JUAL AGAMA JUAL TIKET UMRAH



ADA DUA PERNIAGAAN 
PALING TUA DALAM DUNIA
SALAH SATU IALAH JUAL AGAMA
 PEMEGANG MOHOR BOTOL BESAR
Aper mauuuu herennnnnnn......pamegeng pamegeng mahurrr bautolllll beasar jugekkkkk baekes lununnn....yang laennn pun misiti mauuuuj itut itut.......tideak pearcaya.....tanya lili kukuan yuyu......zaemen barubahhhh.....methoddddd tateap sama...... on HANYA SATU SOALAN UNTUK MUNKEE INI
DDKB
on 9/9/13

HAJI MENIPU MUNGKIR JANJI
najib yg naikkan harga minyak pastu tuduh Allah swt yang naikkan harga barangan. hebat betul mamat ni boleh tuduh Allah swt yang menyebabkan penderitaan rakyat. padahal jelas dari firman-Nya bhw semua yg terjadi didunia ini adalah hasil kerja tangan manusia. pas ada kabinet bygnnya sendiri?

kalau camtu buat apa ada Pakatan Rakyat? dari sini terselahlah cita2 pas yg hanya bermain wayang dgn pr. sekiranya pas berkuasa sudah pasti dia akan tendang pkr dan dap. pd pemilihan akan dtg ni, eloklah pemimpin yg tak pakai serban mula pakai serban 3 kilo - lagi besar lagi baik. beli sari dan lilit atas kepala. kalau tidak anda akan dinyahkan krn anda profesional.

 TT, skrg ni title haji tak ada sbrg makna. walaupun dah pergi haji tapi tetap menipu dan mungkir janji. ajak jv, sykt aku keluar modal sykt dia manage projek. tapi last2, sykt aku keluar modal, sykt aku juga yg manage projek. janji untung rugi bagi sama rata. bila rugi yang tanggung sykt aku. pengalaman aku jadi kontraktor. on ALIM ULAMAK JUAL CANDU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/9/13

Inilah dia Fathul Barua parti gerombolan kencing rakyat. on ALIM ULAMAK JUAL CANDU
Anonymous
on 9/9/13

SYURGA PUN ADA KELAS
Ostad ooo ostad...start tak idup ke...oo ostad ku...ape yang kau merepek merapu meraban ni...adakah ni tanda tanda nak lawan khir baharom...nak jadi munkee jugak kah lepas ni...nak jadi free loader...mmm ostad ooo ostad...apa yang ada sekarang tak cukup kaa sampai nak menjilat lagi...

ostad pi tanya mat bangang dunia ni ideal ke tak...pi tanya cik mok dunia ni ideal ke tak...tanya depa dua ekor tu mana depa nak...donia ka sorga...kalau depa jawap nak sorga aku yakin ostad boleh syorkan nak sorga kelas mana...kelas ekonomi ka kelas bisnes...tak pun ostad boleh juga bagi depa tempah sorga kelas vvvvvvip...sebab sorga ni sesuai untuk yang obes...ruangnya lebar semuanya besar...

kurang kurang nanti ostad boleh juga rasa sekali sekala masa ziarah...bab harga ostad jangan risau semua ada diskaun...ada orang dalam boleh kawtim...untuk keterangan lanjut sula hubungi tengku fraud... Bila kali terakhir online dengan tuhan...dapat wahyu baru ke suruh pertahan mat bangang...ke enjin baru minta on ALIM ULAMAK JUAL CANDU
Anonymous
on 9/9/13

 HANYA AGAMA AKU YANG BETUL
Aku dilahirkan sebagai orang melayu dan cara kebetulan pula aku beragama islam kerana family aku menganut agama islam. Walau pun begitu aku juga belajar beberapa agama lain yang dikatakan oleh orang islam sebagai agama orang kapir. Aku bela anjing, tidak minum arak, tidak makan babi.... makan rasuah jauh sekali !

Dalam pembelajaran aku dalam beberapa agama itu, wujud satu kesedaran bahawa setiap agama yang mempunyai pengikut yang ramai akan mengatakan bahawa agama lain selain dari agama mereka adalah kapir. Hanya agama mereka saja yang paling baik disisi tuhan dan akan membawa penganutnya menuju kesyurga. 

Selalu kita dengar ada puak yang mengaku beragama islam tapi sanggup menghina penganut agama lain sebagai kapir, tak masuk syurga kerana tuhan tak suka agama itu..... untuk pengetahuan penganut islam, orang yang dihina itu juga berkata agama islam adalah agama kapir bagi mereka. Percaya pada agama islam tidak masuk syurga tuhan tak suka kerana penganut agama itu suka menipu.... on ALIM ULAMAK JUAL CANDU
Anonymous

on 9/9/13
PERNIAGAN LAGI SATU APA?
kah kah kah
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

SEJARAH SALASILAH SANG SAKA




KOMENTAR TUKAR TIUB
ramai yang bertanya
apa dia sang saka merah puteh
apa jadi pesejarahan sang saka

adalah diberitahu bahawa
jalur tembarang lahir dari petandingan
tuan yang menang mengakui bahawa
yang mempengaruhi dirinya  ialah bendera penjajah

ada lah diberi tahu bahawa
lagu negara ku itu di ciplak
dari lagu peranchis 
jadi lagu memula moon
jadi lagu indon - terang bulan
kemudian jadi lagu negara ku

TIMBUL PERSOALAN
simbol negara 
berasaskan ciplakan
ini menjadikan negara ini  lekeh

JALAN KELUAR
perlu satu perjanjian sosial yang baru
satu social cointract yang baru
dimana dilupuskan jalur tembenarng
di mana dilupskan terang bulan
diganti dengan yang baru
yang memiliki roh
yang memiliki semangat
yang memiliki motif
perjuangan anak semua bangsa
mendirikan satu tamadun di nusantara



TONTON DAN LIHAT



LIHAT DAN TONTON

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal




----------------

TOLONG JANGAN HINA SUHAIMI BABA








KOMENTAR TUKAR TIUB
adalah satu penghinaan 
adalah penghinaan yang maha hina
jika filem yang digarap
untuk penonton di panggung
kemudian di buat wayang free

biasanya jadi wayang free
sesudah maian lama di panggung

filem ini telah gagal
maka jangan lah dihina 
si pengarah bagitu sekali

dalam budaya filem
berjaya atau tidak
 bergantung
pada sambutan di panggung

bukan  satu niat yang baik 
untuk jadikan  sebuah filem
filem free
ini niat menghina si pembuat

macam penyanyi 
diminati atau tidak
 bergantung pada dua pekara
pertama jualan cd
kedua  konsert

kalau cd beri percuma
kalau konsert percuma
maka seniman ini telah lekeh mekeh
samalah macam wayang free

WAYANG FREE
SATU PENGHINAAN

Perkasa gesa Tanda Putera ditayang percuma selepas gagal pecah panggung

Susulan kegagalan filem kontroversi Tanda Putera mencecah status pecah panggung, Pertubuhan Pribumi Perkasa Kebangsaan (Perkasa) mahu ia ditayangkan secara percuma.
Naib Presiden Perkasa  Zulkifli Noordin berkata persoalan sama ada filem tersebut mendapat sambutan ataupun tidak bukan ukuran sebenar kualiti filem tersebut.
"Soal bagaimana ia nak ditayangkan, kita sudah pun beri pandangan sebelum ini supaya filem ini ditayangkan di sekolah, ditayangkan di tempat awam dan ditayangkan kepada semua Ahli Parlimen dan wakil rakyat.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... MAT BISUL INI  TAK SEDAR.... kah kah kah..

kah kah kah... INI SATU PENGHINAAAN.... kah kah kah..

kah kah akh...INI LAH PASAL... TAK TAHU HAL NAK BUAT TAHU... kah kah kah..

kah kah kah... TOLONG LAAA JANGAN HINA PEMBUAT FILEM INI... kah kah kah...

woit... MALU LAA PEMBUAT FILEM INI.... kah kah kah...

kah kah kah....JADI FILEM FREE.... kah kah kah...

kah kah kah...,KESIANLAAA  JANGAN MALUKAN PENGARAH INI LAGI... kah kah kah

kah kah kah...CUKUP LAAA... HENTIKAN .... kah kah kah


SANG SAKA MERAH PUTEH
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

--------

HANYA SATU SOALAN UNTUK MUNKEE INI






Gengsterisme sudah menjadi industri




SUSULAN pendedahan wujudnya kegiatan kongsi gelap atau gengster di negara ini, ada pihak yang mendakwa kumpulan ini mempunyai kaitan dengan ahli politik.

Hubungan ini dibuat khusus untuk mengukuhkan kedudukan seseorang atau kumpulan tersebut.

Ikuti temubual wartawan Sinar Harian, Norutul Ilham Md Jari yang berkesempatan bertemu individu yang mengetahui berhubung dunia gengsterisme, Datuk Seri Dr Suleiman Mohamad juga bekas Timbalan Menteri Penerangan.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... SEBELUM NAK CERITA TENTANG SAMSENG ADA SATU SOALAN... kah kah kah,,,

kah kah kah... KENAPA BEKAS MUNKEEE INI DI PANGGIL SULAIMAN BRANDY?.... kah kah kah..

kah kah kah...UNTUK JENERASI MUDA.... SILA TANYA DAN RISIK.... kah kah kah....

kah kah kah...LEPAS TU CERITALAA HAL GENGSTER... kah kah kah

kah kah kah...TERGOLEK DOG.... kah kah kah


SANG SAKA MERAH PUTEH
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal


------------

LAST KOPEK UNTUK KU LI



NOTA
ku li telah menang dalam pemilihan presiden
lampu padam
ketika dalam gelap
undi anak lelaki iskandar kutty bertambah
undi ku li berkurang

najib razak pada ketika iti taiko pahang
janji akan beri undi pada ku li
anak lelaku iskandar kutty buka fail
kecut teloo najib

kalau ku li tak lawan kali ini
maka sang  ghurkha ini akan diingati 
sebagai ketua bahagian gua musang
raja kepada orang asal gua musang

inilah last kopek
untuk ku li

Tinggal Ku Li satu-satunya pencabar Najib?

Harakahdaily08 Sep 2013
KUALA LUMPUR:Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah kini membayangkan kemungkinan beliau bakal mencabar Najib bagi jawatan Presiden Umno dalam pemilihan pada 19 Oktober depan.


SANG SAKA MERAH PUTEH
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
-----------