.

Jumaat, 29 Ogos 2014

SANG SAKA BENDERA BARU


SANG SAKA
bendera baru
untuk malaysia yang merdeka
kibarkan sang saka







JALUR TEMBERANG RAHAI




BERHIMPUAN 
DATARAN MERDEKA

Malam Merdeka kita berhimpun

Bawa sepanduk, bawa Bendera Rakyat, bawa poster Burhanuddin Al-Helmy, poster Ahmad Boestamam, Pak Sako, Ustaz Abu Bakar Baqir, Mat Indera dan semua pejuang kemerdekaan yang cuba dilupakan, tetapi tidak dilupa oleh anak muda celik...

Semua gerakan anak muda dijemput menyertai himpunan ini. Inilah hari penyatuan anak muda berjiwa merdeka!


KIBARKAN BENDERA RAKYAT

Boley masok malaysian book of record tak pon GWR.kah kah kah.memang pelik dah brapa taun dok mcm neh.ni mesti geng nuar mat sabu ckgu bard sabotaj curi bendera.tp aku rasalah dr firasat aku yg tersgt tepat kepalahotak neh,neh mesti TT punya kerja.kah kah kah.nasihat aku jgn.jgan.jgn!!!!jgn tak buat kah kah kah kah.makin thn mkin teruk x bebendera.hihihii. on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
air gunung
on 8/29/14
TAK ADA SAPA NAK LAYAN
takda sapa nak layan bendera ni sebenarnya. yang berdiri masa bendera bodoh tu dinaikkan semua tu kerana terpaksa saja ikut cakap ketua2 yang bebal&bodoh juga. jenis tak tak reti guna akal. jenis ikut arahan. daripada ketua unit sampai la ke ketua pengarah. yang dok sibuk rasuah pula, daripada polis cabuk sampai la ke pegawai kanan yang kenal siapa itu TENGKU GOH.

 yang di bawah ni kena belit dengan hutang keliling pinggang. yang atas pula SPRM boleh kawtim. yang di bawah ni kena amin doa untuk freeloader setiap kali khutbah. yang freeloader goyang kali di istana kah? Malaysia oh Malaysia bila keadilan akan menjelma... on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
Anonymous
on 8/29/14

kah kah kah lori pasir aku tengok penaik bendera palestin ! lagi semangat wo ,ABU ! on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
Amuraria
on 8/29/14

KENA BODOH KAN
Letak bendera bebanyak kek kereta...sampai time square...berhenti jap depan tu sambil bersendeng kek pagar depan time square...tetiba seoamba je abang teksi kek situ bersuara......BODOH MANA LAH BAWA KETE BANYAK BENDERA NI......sedih aku tau...cecepat aku blah..sampai dekat shell depan wisma mahsing...aku cabut semua bendera nakba ni...sial...nak bergaya pun salah....hahahhahahahahaha on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
Pendekar mustar pinang sebatang
on 8/29/14





PROTON KAH KAH KAH

Aku pakai kereta Proton, buatan Malaysia katanya, secara otomatik aku tak perlu pasang bendera temberang laa sebab kereta aku buatan tempatan. Tak cukup patriotik ke aku ni? Kah kah kah on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
Anonymous
on 8/29/14


GEMOK BOROI
kah kah kah..woit TT..bik mama gemok boroi terima anugerah tertinggi suku minangkabau iaitu‘Darjah Kebesaran Kerabat Yang DiPertuan Gadih Minang’ yang membawa gelaran Puan Puti Reno Kerbau gemok..kah kah kah http://www.sayangsabah.com/rosmah-terima-anugerah-darjah-tertinggi-wanita-minangkabau/ on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR
Anonymous
on 8/29/14
SEMAKIN RAMAI TAK PEDULI
Semakin ramai hilang minat... Semakin ramai sudah tak peduli... Semakin ramai benci... Tengok muka 2 tak malu... Saban hari keluar tv... Bohong dusta nista durjana... Perbodoh rakyat jam 8 sampai 9 malam... Terus ditindas terus dihina terus berkuasa... Angkara berkuasa melampau... Dah hilang minat dan takbir pot... Undang 3 berlapis berpilih berbulu Kah kah kah Peliknya angkat bakul walau minoriti... Kah kah kah Muka tebal muka tak malu Kah kahkah on JALUR TEMBERANG TAK BERKIBAR

--------

HARI HARI AKHIR UNTUK SAEKOR SIAPA?






KOMENTAR

Cadangan Presiden PAS  Abdul Hadi Awang memilih Timbalan Presiden PKR Azmin Ali sebagai calon menteri besar Selangor jika dapat menarik beberapa lagi anggota PKR bekerjasama dengan Umno, menimbulkan keresahan anggota jawatankuasa (AJK) PAS.

Sekalipun pegawai kanan Hadi dan pemimpin PAS menafikan keras, ia tetap mengundang resah dan "penolakan dari dalam" kumpulan Erdogan, malah segelintir kumpulan pro-ulama yang "berang berbaur terkejut" dengan perkara itu.

Sumber-sumber PAS memberitahu Malaysiakini, mesyuarat AJK pusat kelmarin, ada pemimpin yang sudah malas 'bergaduh' dengan Hadi.




Tinggalkan PAS jika tidak setuju bersama 

Pakatan, kata Khalid Samad 

Ahli-ahli PAS yang mahu parti Islam itu meninggalkan gabungan Pakatan Rakyat (PR)
 harus meninggalkan parti itu, kata Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad hari ini. 

Khalid, yang merupakan seorang anggota Jawatankuasa Pusat PAS berkata, jika ahli-ahli parti berasa parti itu lebih baik tanpa PR, 
maka mereka harus meninggalkannya dan menyertai Umno.

"Apabila ahli ini pergi, barulah PAS akan dapat menjadi anggota yang efektif dalam PR," kata Khalid pada sidang akhbar di pusat perkhidmatannya di Shah Alam.


"Sudah tentu, dalam PAS ada berlaku perbezaan pendapat dan pandangan alternatif," katanya, mengakui ada puak dalam PAS yang tidak bersetuju dengan PR. 






MAT MONGOL TUNJUK TERER





KAH KAH KAH


mat mongol tunjuk terer 
lepas kena sound 
dengan 
anak lelaki iskandar madey kutty

Displaying akta.jpg
KAH KAH KAH



-----------

BADAK BUKAN MODEL





KOMENTAR
apa makna kata zam ini
apa yang tersirat

ini adalah sebahagin
dari kempen untuk
jatuhkan najib


Isteri-isteri menteri bukan ratu fesyen

 | August 28, 2014
Jika imej orang atasan semakin jauh dari imej rakyat biasa maka ini adalah alamat buruk buat masa depan Umno.
Displaying IMG-20140828-WA000.jpg
PETALING JAYA: Zainuddin Maidin menjelaskan bahawa imej menteri dan isteri-isteri menteri harus berubah.
Zainuddin menegaskan bahawa mereka seharusnya kelihatan seperti rakyat biasa terutamanya dalam lawatan-lawatan mereka bahkan mereka juga tidak harus melambangkan diri dengan pakaian dan cara hidup yang terasing dari rakyat.
Menurut posting terbaru beliau di dalam blog isteri- isteri menteri terutamanya, tidak seharusnya kelihatan seperti model atau ratu fesyen dengan pakaian yang mahal-mahal.”



KAH KAH KAH

zam tak perlu risau
muka hotok
badan gedebab
leher tiga lapis
berat 300 kilo
kaki untut gajah
makan bergantang gantang
pasti tidak akan
jadi model ikutan

KAH KAH KAH




-----------

TT PERTAMA PECAH BERITA - LAGI DI DAKWA





BERITA BARU 

MASUK
salam saudara
saya dalam perjalanan ke selangor
saya dipanggil ke ibu pejabat
polis shah alam pagi ini 
29 hb jam 10 agi
untuk di siasat di bawah
seksyen 4(1) akta hasutan 19848
doa kan saya selamat
yang benar hasan karim




--------

INI BUKAN







 INI BUKAN

BADAK

 SUMBU


KAH KAH KAH

kalau bukan badak sumbu
ini badak apa 
ini bukan badak
ini sumbu
KAH KAH KAH







---------