.

Ahad, 12 Januari 2014

PEGAWAI KHAS KHALID IBRAHIM RASUAH?




Tempoh reman pegawai khas menteri dilanjut

Tiga individu termasuk seorang pegawai khas menteri ditahan reman hari ini bagi membantu siasatan berhubung dakwaan permintaan dan pemberian wang suapan berkaitan pemberian tender. 
Mereka ditahan reman bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 16 (a) (B) dan Seksyen 17 (a) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) 2009. - Foto Tiewnama

SEPANG - Tempoh reman bagi dua individu termasuk seorang pegawai khas menteri dilanjutkan bagi membantu siasatan berhubung dakwaan permintaan dan pemberian wang suapan berkaitan pemberian tender.
    
Pendaftar Mahkamah Majistret Sepang Rozaidi Yaacob membenarkan permohonan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) untuk melanjutkan tempoh tahanan reman selama dua hari bermula esok untuk pegawai khas itu dan seorang lagi ahli perniagaan berpangkat Datuk.
    
Mereka yang berusia 44 dan 48 tahun itu ditahan reman bagi membantu siasatan mengikut Seksyen 16(a)(B) dan Seksyen 17(a) Akta SPRM 2009.
    
SPRM mengemukakan permohonon tahanan reman itu mengikut Seksyen 117 Kanun Prosedur Jenayah.
    
Kedua-dua individu itu ditahan reman empat hari mulai Khamis lepas manakala seorang wanita berjawatan setiausaha ditahan reman tiga hari untuk kes sama.
    
Wanita itu dibebaskan semalam. - Tiewnama

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... SIAPA MALAON RASUAH INI?.... kah kah kah..

kah kah kah....PEGAWAI KHAS  MENTERI MANA?.... kah kah kah...

kah kah kah...ADAKAH MENTERI  LIM GUAN ENG?... kah kah kah..

kah kah kah..ADAKAH MENTERI TAN SERI KHALID MB SELANGOR?... kah kah kah.

kah kah kah.... PEGAWAI KHAS MENTERI MANA?... kah kah kah...



52% RAKYAT MALAYSIA 
BUG HAH HAH
-----------

TANDA TANDA AKHIR ZAMAN




SEBELUM  
MARIE ANTOINETTE
kena penggal leher
sebelum rakyat peranchis bangun berbughah
pemaisuri marie antoinette telah   mengadakn 
kenduri kahwin anaknya
di istana  versailles

Ismail Sabri dakwa perkahwinan mewah anaknya buat di KL untuk jimat kos

Ia digelar "perkahwinan paling hebat tahun ini" kerana kemewahannya, tetapi Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob 
Ia digelar "perkahwinan paling hebat tahun ini" kerana kemewahannya, tetapi Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob (gambar) mempertahankan dan berkata majlis perkahwinan serta resepsi makan malam mewah anak perempuannya diadakan di Kuala Lumpur sebagai perbelanjaan berhemah ketika Putrajaya mengambil langkah penjimatan.
Anak perempuan Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani itu, Nina Sabrina berkahwin dengan selebriti yang juga pereka fesyen Indonesia, Jovian Mandagie menerusi majlis perkahwinan mewah termasuk majlis akad nikah di bangunan bekas Istana Negara serta kenduri dua hari di sebuah hotel lima bintang di Kuala Lumpur, yang dihadiri oleh golongan raja, selebriti, ahli politik dan pembesar negara.
"Untuk mengurangkan kos, saya  meminta menantu saya untuk mengadakannya di KL. Jika ia dibuat di Jakarta, keluarga dan saudara-mara saya perlu terbang ke sana dan akibatnya, saya perlu menanggung kos yang lebih untuk tiket penerbangan dan penginapan.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... MEMANG BETUL INI PERKAHWINAN JIMAT KOS... kah kah kah..

kah kah kah... RANCANGAN AWAL NAK BUAT 7 HARI 7 MALAM... kah kah kah..

kah kah...TIGA  HARI DI KUALA LUMPUR... TIGA HARI DI JAKARTA... kah kah..

kah kah kah..YANG SATU HARI LAGI DI MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah.. YANG SATU HARI ATAS KAPAL TERBANG.... kah kah kah..


52% RAKYAT 
MAKIN NAIK MARAH
NOTA:
nak risau apa
ada towkay yang bayar
kah kah kah



---------

PENCERAHAN DARI PEMBACA






PERANGAI BANI KETUANAN MELAYU
Bani Melayu memang pelik. Kalau ada orang Melayu memeluk agama Kristian atau murtad, mereka tentu akan mengamuk. Tetapi kalau Rajah Gopal melakukan perkara-perkara yang dilarang didalam agama Islam seperti meminum arak, berzina, berkhalwat, meliwat, melawat laman web gay porn, Bani Melayu tidak akan mengamuk. Malah mereka akan menyembah Rajah Gopal ini sebagai Yang Maha Mulia. 

Walaupun anak Rajah Gopal adalah seorang pondan, mereka masih akan melantik sipondan sebagai ketua agama Islam. Inilah sebabnya mengapa kebebasan beragama patut diamalkan di Malaysia. Sebab jika ada Melayu yang nak minum arak maka mereka harus meninggalkan agama Islam sebelum mencemar nama baik agama. Ini tidak, Rajah Muda Pondan pun boleh dilantik menjadi Ketua Agama Islam. Buat malu betul kepada umat Islam. on BANI KETUANAN MELAYU KENA KELENTONG
Publish | Delete | Spam
DYMM SULTAN BANGSAR UTAMA
on 1/11/14
 MELAYU HINDU DULU SEBELUM ISLAM
TT, warna kuning ialah warna khas untuk raja. Pernahkah Bani Melayu menyoal daripada manakah datangnya asal usul warna diraja ini? Sebenarnya raja Melayu meniru adat ini daripada Raja Cina dan Dewa agama Hindu. Dalam bahasa Cina, perkataan kuning HUANG berbunyi seperti perkataan raja WANG. Sebab itu raja memakai pakaian berwarna kuning. 

Ia juga adalah warna yang penting didalam agama Buddha dan Hindu. Didalam agama Hindu, warna kuning ialah warna kegemaran Dewa Ganesh. Ia juga adalah warna Tuhan Guru Moorthy. Sebab itu ia digunakan didalam upacara keagamaan Hindu. Sebelum kedatangan Islam, orang Melayu beragama Hindu. Jadi tidak hairanlah jika warna kuning ialah warna rasmi raja kerana pada masa dahulu raja juga adalah ketua agama Hindu.

 Sebab itu bila orang Melayu memeluk agama Islam, raja masih menjadi ketua agama walaupun adat ini bercanggah dengan ajaran Islam. Jika kita selidik, banyak lagi adat istiadat Melayu yang berasal daripada agama Hindu. on SULTAN SHAH AL-TUKAR TIUB
RAJAH KUNING PONDAN
on 1/11/14
 RAJA FREE LOADER
Malaysia ni hebat.. negara atas kayangan.. Allah pun suka sbb kitalah satu2nya negara yg mempertahankan nama Allah.. len2 negara x amik pot pun.. Banyak2 raja ni bermaksud betapa ramainya keturunan rasullullah saw di mesia ini.. sumer2 raja sultan kita ni mmg layak dilayan kerana merekalah menjaga agama islam disebabkan mereka adalah cucu cicit rasullullah.. 

sbb itulah cucu cicit rasullullah ini minum arak main judi mengentot membazir wang rakyat dan buatlah segala apa jahat mcm setan pun, malaikat dan Allah pun tak amek pot.. hanya rakyat mesia jer yg sebok bising2.. kerabat2 raja cucu cicit rasullulah inipun hidup senang lenang makan free ditanggong org ramai sehingga kiamat kerana merekalah penjaga agama islam..

 Yg aku hairan, raja2 cucu cicit rasullulah ini bermuka pesek berperut gendut hasil kuat minum arak.. tidaklah pulak tahu sepatah haram pun bercakap arab.. bagaimana pula nak jaga agama islam dgn basic2 fekah bodoh pun x tahu?? Yg paling erotiknya, umat2 melayu bodoh ni on BERITA BAIK DARI SULTAN
Anonymous

on 1/10/14

MALAM ESOK DEWAN CHINA


-----------

MENCARI AISHAH - GRANDE FINALE





MENCARI AISHAH
rakaman temubual
hishamuddin rais dengan kartunis ronasina

adalah aishah masih melayu?
adakah aishah masih islam?
adakah aishah menjadi hamba?
adakah aishah marxis-maoist?
adakah aishah akan pulang ke malaysia?
kesemuanya disini

SELAMAT MENONTON
--

----------

BILIK SULIT KE PAHANG




PENGUMUMAN
teater bukan teater
teater melawan
teater bughah
bukan teater bodek
akan mementaskan bilik sulit

KEMAMAN- 24  januari jumaat
KUANTAN - 25- januari sabtu
TEMERLOH- 26 januari  ahad


BULAN FEBUARI

Batu Caves 7 Feb Jumaat
Serdang 8 Feb Sabtu
Kajang 9 Feb Ahad

Penang 14, 15, 16 Februari

KL Finale  22, 23, 24 Februari

semua warga diwilayah ini
di jemput datang buat ramai

sila ikuti tukar tiub
untuk mengetahui tempat pementasan


SESUDAH KUALA LUMPUR
bilik sulit 
dibawa ke london selama satu bulan

-----------

MAKAN TANGGUNG-BERAK CANGKUNG







DARI FACE BOOK





-----------

ISA TAK PERLU MADEY DAH KAYA




KOMENTAR TUKAR TIUB
cukuplah
sudahlah
dah ramai terseksa

madey anak beranak dah kaya raya
kroni madey dah kaya raya
selama ini mereka aman merompak harta negara
guna isa untuk takutkan rakyat
gunakan isa untuk  tutup rompakan

sejarah dah berubah
kini 52% menetang isa
kini 52% menentang united malays national oreganisation






----------