.

Ahad, 29 Julai 2018

MAT PET







 
MAT PET
Wan azizah ini aku nobatkan sebagai ibunda negara. Berpegang teguh kpd janji. Gua ingat, kalau azmin ali ni, terus dia kata betol tuanku. Patiklah akan jd pm ye tuanku. Emmmuacchh! Dgr khabar , agong sengaja ingin menduga kesetiaan perjanjian ini. Rupanya silap. Digenggamnya janji ini dgn nyawa oleh ibunda negara. on MERAKAM SEJARAH - PROJEK SAILING MAHATHIR
Publish | Delete | Spam
Nole
on 7/28/18


-----------------

BUANG TERAJANG


 
BUANG

TERAJANG


Ketua pentadbiran UiTM didakwa bawa agenda politik BN

Warga Universiti Teknologi Mara (UiTM) menggesa Menteri Pendidikan, Dr Maszlee Malik supaya mengambil tindakan ke atas ketua pentadbiran institusi pendidikan berkenaan kerana dikatakan membawa agenda politik Barisan Nasional (BN) sekali gus memburukkan kerajaan Pakatan Harapan (PH).

Dalam sepucuk surat yang mereka alamatkan kepada Menteri Pendidikan, mereka yang menggelar diri sebagai Warga UiTM Prihatin berkata, setiap tindakan yang dibuat oleh Kerajaan PH dipertikai oleh pegawai-pegawai yang rapat dengan pendaftar melalui mesej tertentu yang dihantar menggunakan platform teknologi alam maya (contohnya isu MARA, UEC, Raja-raja Melayu dan Islam).

 
TAK DA

AMPON


-----------------

TERUSKAN LAGI

-




SANG SAKA
Tt haramjadah penipu... Bila nak tukar lagu kebangsaan baharu .. Bendera baharu yg ala_ala indon... on 
SABAR KARO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/28/18







---------------

HASUT




 
HASUT
Wah TT cayalah..memang betul pun warlord gerombolan pun banyak yang dobi duit kat singapur tu pasal ulasan papernya yang memburukan kerajaan baru dengan ulasan ala RePeK.Hasut lagi TT dah sampai London apakata kau hasut RePeK agar belot on 
TENGOK LIHAT DENGAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/29/18



------------