.

Isnin, 17 September 2018

BERZIKIR BUKAN BERZAKAR





BERZIKIR  

BUKAN BERZAKAR

betul tu tukartiub..dah byk gua dgr dan gua saksikan , sesapa yg rajin zikir, rajin solat berjam2, tanpa mngira utk keje, tanpa mengira utk cari makan, maka allah akan turunkan rezeki..mengikut perngalam dulukala, ada kwn2 yg tunjukkan bukti yakni walaupun kita tidak kerja tidak berbuat apa2 melainkan zikir zikir dan zikir maka allah akan hantar duit bawah sejadah..dibawah rumah pun allah berikan harta karun..sb itu ramai kumpulan2 berzikir ini akn jd merebut harta karun..



ini bukan sketsa org2 miskin..org2 kaya juga mempercayai dan rajin berzikir sehingga allah berikan mimpi melalui jibrail mengenai lokasi harta karun..allah akan kata gunakan la harta karun ini utk agama,bangsa dan negara..kata2 allah ini sama dgn kata2 ulama dunia ulama syurga yg allah beri dana 90juta utk mbina nagara islam Islamic State.dana itu utk ahli syurga dan bukannya utk rakyat wakil syurga.. on 
DARI MANA DUIT NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/17/18


---------------

WAKIL ALLAH





WAKIL ALLAH

gua tidak heran dgn perangai haji hadi ni sb gua pernah dgr dari guru2 makrifah pandang tembus bahawa apabila kita sudah bertemu dgn allah taala, atau kenal dgn allah taala, maka yg haram itu mjd halal..kes babi ni, kalo sesapa yg tak kenal allah lg, maka haram la ia memakannya, namun sekiranya sudah kenal atau bertemu allah apatah lagi sudah mjd wakil allah, maka babi itu pun halal dimakan..
zina jd halal sb allah sudah nikahnya beliau di syurga..andaikata ada anak yg ramai, maka tidak perlu susah2 besarkan mrk sb allah taala akan jagakan dan pulihara anak2 ahli syurga ini.dan jagaan allah itu lebih hebat dari manusia..
allah menang di kelantan dan terengganu sb terengganu darul iman,allah pulihara iman mrk, pas menang dikelantan sb kelantan serambi mekah dan mekah itu hak hakiki allah..penang, selangor dan lain2 itu adalah darul maksiat agar penduduk kelate dan terengganu bole melepiaskan nafsu syahwat mrk di selangor atau dipenang..sb tu anwar nak bertanding di port dickson..sb pd 
on RASAKAN NIKMATNYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:00 PM


---------------------

ANAK MUDA TAK MAHU CIUM TANGAN





ANAK MUDA 

TAK MAHU 

CIUM TANGAN

aik apa cite? kata anwar disokong oleh anak muda? anwar lupa, anak2 muda sudah dipisahkan dari identiti anwar..anak muda sudah tidak berckp spt anwar, anak muda sudah tidak beckp ayat2 arab, anak muda sudah kikis dari imej anwar..anak muda semakin berani dan beridentiti sendiri..
bukan identiti cium tangan..anak muda taknak mengikut mbontot setiap kata anwar..dulu penyokong2 anwar mesti ada gaya anwar dari perckpan mahupun cara salam..kini semua sudah berlalu..terima kasih kpd umno sb penjarakan anwar sb anak muda sudah lari dari imej anwar..tanpa anwar anak muda masih bole mencari penyelesaian..penang tanpa anwar juga dibuktikan tiada hutang, selangor dibawah pkr juga myaksikan wan ji keadilan dipejarakan jais..khalid samad juga dikenakan perkara sama.walhal yb2 diselngor bole saja mgubah jais.. on DASAI TEPIS ANAK MUDA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:08 PM

gua tida





----------------------

SATU CADANGAN






SATU CADANGAN
Gabung Harakah Utusan lagi banyak menimbun hutang der. Baik tukar Editorial Board sebab kebodohan mereka punca edaran merosot. Ganti dengan ex Editor Playboy atau ex Editor Mangga. Dalam seminggu jualan gerenti naik 5 juta. Siap ulang cetak 4 kali lagi. Nama Utusexy dan Serakah paling top akhbar Melayu masa depan. on UTUHHARUBIRU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/17/18


-----------------

TAK BACA





TAK BACA
Dah 10 tahun tak baca utusan... Apa saiz suakabar ni aku lupa... Nasi lemak pun jarang dah aku nengok pakai... Meke pakai ketas cuklat... Agaknya takut kali tak laku nasi eh. ..akkakakakaka. .. Dah tak kena bayar. . Duk dalam kelas le.. Membaca.... Kakakakkakakka on KE DALAM TONG SAMPAH SEJARAH
Publish | Delete | Spam
DIDI KOTA BELUD
on 9/16/18




----------------------

MARI BELAJAR ENTOT





MARI BELAJAR 

ENTOT
Lebai-lebai dahulu cakap kalau main belakang digelar - motorbot injin sangkut - kalau main cipap berlaga cipap digelar - main tampok labu....kalau dia taram apa lobang pun termasuk lobang telinga, itu dipanggil gila babi agaknya. on 
LUCAH GRADE A
Publish | Delete | Spam
tampok manggis
on 9/17/18






---------------------

BABU




BABU

Maksuk Tuang gurung Sahibul Hikayat ..jika babi Entot lembu kita dapat BABU .. babu ni boleh di makang ..kang ..kang ..kang. on 
PUNT EDDY WANG
Remove content | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/17/18



------------

SEKETUL





SEKETUL
Haji eddy wang.... Dulu hj kata letak seketul daging babi dalam sekawah kari lembu maka haramlah hukumnya, tak boleh nak makan. Tapi sejak hj pergi ziarah sungai kandis tempoh hari, kenapa hj belasah je kari lembu yang ada tiga ketul daging babi! 
Adakah kerana babi itu telah disembelih lalu dagingnya yang tiga ketul itu menjadi halal??? Sekarang semua anak buah hj sendiri pun komfius tengok hj melahap campuran kari lempu dengan tiga ketul daging babi tu. Haji sembelih sendiri ke? 
on SEKETUL DAGING BABI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/16/18




-------------------

RASAKAN NIKMATNYA






DULU TOLAK

GULAI BABI

Hadi gembira, Umno kini dalam kawalan PAS

ABDUL Hadi Awang dilihat begitu gembira di kongres PAS yang berakhir semalam.

Ia terbukti dalam jenaka dibuatnya pada majlis itu, yang mengatakan musuh lamanya Dr Mahathir Mohamad sebagai lelaki lebih “matang”, dan menyamakan pilihan raya kecil (PRK) Port Dickson sebagai “latihan tentera laut bersama Umno”.

SIKALANG LU

ENJOI HIRUP

BAK KU TEH

RASAKAN NIKMAT



---------------------

DASAI TEPIS ANAK MUDA






WOIT
DASAI TEPIS

ANAK MUDA

KAH KAH KAH

LU TAK TAU

CERITA 

KAH KAH KAH

Anwar tepis pandangan sinis anak muda

PUTRAJAYA –  Anwar Ibrahim hari ini menolak pandangan sinis segelintir golongan muda bahawa beliau sudah tua dan tidak lagi relevan untuk memimpin.

Anwar yang baru-baru ini menang tanpa bertanding sebagai Presiden PKR dan juga Ketua Umum Pakatan Harapan berkata, pengalaman dipenjarakan selama 11 tahun menjadikan beliau seorang yang cukup memahami masalah rakyat khususnya derita golongan bawahan apabila menjadi pemimpin nanti.


BETUL BETUL

LU ORANG

 TAK TAU

CERITA

KAH KAH KAH


-----------------

PENGARUH LGBT








WOIT
SEMUA SEKSUAL

SEMUA LGBT

APA SUDAH JADI

PH tak jamin Islam, kita terpaksa 'back off'

KUALA NERUS - Gerakan perubahan diambil Pas bersama mana-mana rakan ganding menetapkan Islam sentiasa diutamakan.

Malah parti dipimpin Tuan Haji Abdul Hadi Awang ini tidak menoleh ke belakang lagi apabila rakan gandingnya yang dulu tidak dapat menjamin Islam di hadapan.

Ketua Penerangan Pas Pusat, Tuan Haji Nasrudin Hasan berkata kebersamaan itu pada awalnya memang untuk menggerakkan jentera perubahan namun mereka terpaksa berundur.


BACK OFF

MENOLEH 

KE BELAKANG

SEMUA INI

CAKAP NYAH

APAKAH INI

PENGARUH 

PORN GERMAN

KAH KAH KAH
--------------------

CIUM TANGAN BAGINDO




CIUM TANGAN

BAGINDO
TT tabal je kemahkotean Sultan Melaka .. Gwa akan terus nyembah bagindo ..cium tangan bagindo ..akhir sembah dgn jalan gostan. Sultan Melaka ini paling berjiwa rakyat ..istana nye rumah teres lot tengah di Gombak ..mandu iswara 1.3 ..permaisuri bagindo ..melayu deli jati ..mungkin saiz badannye agak mewah mcm saiz bini Najib dan KJ. 
on SEMUA SEMBAH SULTAN MELAKA
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/16/18



----------------

UTUHHARUBIRU





UTUHARUBIRU
TT, masalah Utusan Meloya ni mudah jer. Aku ada formula utk selesaikan. UMNO dan PAS dah mula cium2 dan peluk, aku cadangkan Utusan dan Harakah pun bergabung laa.. ko bayangkan ahi UMNO ada 3 juta dan ahli PAS ada hampir 2 juta orang. 
Perghh!! meletop meletop la sale diorang. Dicadangkan juga guna nama UTUSAN HARAKIRI, UTUKAH, UTUHARUBIRU, U-TONGSAMPAH atau apa2 la yg sesuai dan melambangkan gabungan melayu dan islam. Simple jerkan? Bijak tak aku? on
 KE DALAM TONG SAMPAH SEJARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/16/18



-----------------

DEEPAK BUKAN DI FUCK






DEEPAK BUKAN

DI FUCK
TT deepak ni bijak, kan? sebelum najib kena sumbat masuk penjara, dia sudah cari jalan utk lepaskan diri. Org cakap deepak ada skandal dgn kak mah! betul ke? harap2 tak betul laa.. ada ke org yg nak main cipap lohe? wallahualam. ni mesti fitnah, kan? tak baik tauu. 
on SEMUA LINGKUP MINGKUP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/16/18



------------

LUCAH GRADE A




LUCAH GRADE A
semua yang berkote akan kongkek pakai kote.. cuma kadang kadang lobangnya berlainan.. ada suka depan ada suka belakang ada suka atas ada suka bawah.. ada yang tak memilih ..asal lobang dia bantai.. tak yah konfius ini manusia normal yang konfius..yang kote berlaga kote .. cipap berlaga karipap.. kah kah kah.. tt hang suka depan ke belakang? 
on SEMUA SAMA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/16/18


-----------------

MAKAN BELULUK





MAKAN BELULUK
Mak aku kata - Dengar cakap Enggang, makan buah berlulok...! Dengar cakap Orang,terjun masuk Lubuk..! - Aku pangkah PKR bukan sebab percaya pada Mahathir atau Anwar...tapi tak percaya pada Najib...!tu saja... mungkin lain kali aku pangkah DAP bila dah tak percaya pada Melayu..! on
 ADA KAUTIM
Publish | Delete | Spam
Whiteeagle Brando
on 9/17/18

---------------