.

Selasa, 28 Mac 2017

NAZRI CAKAP BESAR








NAZRI CAKAP

BESAR BILA

JUMPA MADEY

MENIKUS 

SENYAP










-----------------

SUDAH LINTAS 14 RIBU RINGGIT






oh! ABANG 

oh! KAKAK

JIKA GAJI

DAH MASUK

DERMALAH

10,15 RINGGIT





KUTIPAN DAH 

LINTAS

14 RIBU 


BERITA MALAM INI
DAPUR JALANAN
ADA BERITA BAIK
TENGOK AKAUN
  ADA DUIT MASUK
semakin ramai
kakak dan abang 
abah dan emak
menderma
agar dapur jalanan
dapat membeli 
sebuah van tangan ke dua

kami terima 250 rm
kami terima 100 rm
kami terima 15 rm
kami terima 30 rm
kami terima 15 rm
dari abang kakak
adik pakcik mak cik

PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAMBAH

RM410





JUMLAH

RM14,050


TERIMA 


KASEH










---------------

SILA AMBIL HADIAH

\





HADIAH

DERMA DAPUR TELAH LEBIH
11,000 RIBU RINGGIT
RAMAI TELAH MENGHULUR
TAPI
TAK RAMAI YANG AMBIL
CENDERAMATA DJKL

SILA HUBUNG
PAK WAN 
019-267-12-85





-------------

ZAKAR NAIK DAPAT DATUK







TIADA FUKWA HARAM
utk setakat ini penjualan gelaran dato, tan sri , mak sri tiadalah difukwakan haram kerana nabi tiada kebesaran2 tersebut..maka itu terpulang la kpd pemegang2 daulat samada mahu menjual atau tidak gelaran2 tersebut walaupun mufti2 ini terletak dibwah daulat syaitan ..ops silap daulat sultan..
perlu diambil kira, menjual gelaran dato, tan sri itu tidak la menjual tanah kpd warga2 china atau warga2 antarabangsa yg lain seperti dr zakir zakar naik..adapun penjualan2 gelaran ini hanya la menjual kerana baginda sultan teringin nak ada duit poket sendiri ketika baginda teringin nak mkn durian musang king atau durian xo yg dibayr dgn wang sendiri dan bukan wang rakyat..
durian2 ini adalah asli ditanam ditanah negeri ini dan bukan macam kacang pool yg menggunakan kacang dlm tin, tidak segar dan dikenakan gst oleh menteri pointer dari negeri dua alam yakni alam melayu dan alam china. on PERNIAGAAN AMAT LUMAYAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:45 PM





---------------

RANCANGAN ZIONIS-ANGLO-AMERICAN






RANCANGAN

ZIONIS

ANGLO

-AMERIKAN

MEMECAHKAN

SYRIA & IRAQ

UNTUK 

KESELAMATAN

ISRAEL 




A U.S.-backed operation near Raqqa aims to "block any advance by Syrian government forces from the west". The Balkanization of Syria begins


Washington has already defined the boundaries of the new state of the Great Kurdistan on the territory of Syria and Iraq.






-------------

KEMANA MENANTU USTAZ HADI HILANG?









marin den 

donga koba

din ayam

menantu bewak

dah kono sekeh

kono buang kojo

dari perangsang

mano pogi

ancok omak tu

mano pulak dio

ngangkang

masang lukah

sajo tanyo 

mano tau

kuk kuk

dah bukak

kodai jual

kari bewak








-------------

DARI COMPODAK BAIKLAH NANGKO






MARI KENAL

BUDAYA KITA

CHOMPODAK NANGKO JANDO
Ada pun jelato rakyat Nogri Sombilan Darul Khusus amat kerap mengungkapkan   Siapo Sangko.Chompodak Dah Jadi Nangko!


INI NANGKO
Mako tiado lah dapek den kato apo apo molainkan dongar ajo!

Adokah Jando  yang monjadi pilehan Memando itu  baik untuk negaro.Wallah u alam bissawab.

Namun di Kodai Kopi di Tanjong Ipoh todongar sokongan pilihan Jando... Hatta

INI CHOMPODAK
" Dari chompodak baik lah nangko
 Krano nangko tu panjang tangkal nyo
 Dari budak baik lah jando 
 Krano jando panjang akal nyo"

Namun membedakan jando dan budak daro tu bukan sonang kerana tipu muslihat wanita itu bosar.Malahan ramai warga kota tidak tahu yang mana pokok nangko dan yang mana chompodak... kerana  pokok nangko dan chompodak itu tak banyak bedanya......

INI JANDO
maka Tukar Tiub memberi jawaban yang sahih yang mana  pokok Nangko dan yang mano Chompodak..
SESUNGGOHNYO 
POKOK CHOMPODAK 
TU DI LUAR PAGAR!





----------------

MEDIA HEBOH DI LONDON






DAH MASUK

MINGGU KE2

MEDIA MASIH

HEBOH SIBUK

5 KEMATIAN

DI LONDON

DI IRAQ SYRIA

RATUS RIBU 

MATI DO BOM

TAK ADA APA

LAPOR BERITA



 US admits killing 200 civilians in Mosul: Over the weekend the US Pentagon has admitted to another air strike in Mosul, which is believed to have killed more than 200 civilians including women and children.

Mosul's children were shouting beneath the rubble. Nobody came; Coalition bombs buried more than a hundred people in the ruins of three houses and raised fresh questions about US rules of engagement

43 more civilians killed in western Mosul airstrikes: Anadolu Agency quoted an officer within the Rapid Response Forces, a special interior ministry force, saying the strikes were carried out by jets from the U.S.-led coalition at two separate areas, adding that those killed included women and children.


DI MALAYSIA

HEBOH CARI

BIAWAK





--------------

BUNUH JANGAN TAK BUNUH





APA DAH 

TERJADI?

APA BERLAKU?

BEREBUT APA?

SIAPA BUNUH

SIAPA DEPAN

SERAMBI MEKAH

Dua ‘Nik’ bertembung dalam PAS?

Pemerhati politik veteran berkata keputusan Nik Abduh bertanding di Pengkalan Chepa menunjukkan beliau menyimpan cita-cita politik seperti ayahnya, tetapi... More ››


KAH KAH KAH

NIK ABODOH

NAK JADI MB

NIK AMAR

BUNUH SEKALI

KAH KAH KAH

AGAMA KE

ISLAM KE

ALLAH KE

DALAM HAL INI

TARAAAAAAK

YANG ADA

TANAH BALAK

FULUSIKOOM

KAH KAH KAH 

BUNUH JANGAN 

TAK BUNUHH
---------------

MAKIN RAMAI CABUT





MAKIN RAMAI

CABUT LARI

TAK SOKONG

NAJIB ROSMAH

Guru pro pembangkang: Realiti penjawat awam tidak sokong kerajaan

Ketua Pemuda Amanah Nasional Mohd Sany Hamzan berkata, tindakan Menteri Pelajaran, Tuan Haji Mahdzir Khalid mengugut guru yang aktif dan mengambil tindakan terhadap guru yang didapati menyokong pembangkang adalah satu tindakan yang tidak wajar.
"Ugutan seperti itu seolah-oleh merendahkan martabat warga pendidik yang mempunyai kebijaksanaan untuk membuat atau menyokong apa jua perkara.
"Pemuda Amanah Nasional berpandangan, kerajaan tidak sewajarnya mengongkong kakitangan kerajaan khususnya guru-guru sehingga hak mereka sebagai rakyat biasa terbatas," ujarnya dalam satu kenyataan.


Mohd Sany berkata, dengan ugutan itu realitinya ketika ini dakwanya lagi, penjawat awam tidak mendokong kepimpinan negara.


TAPI NAJIB

MASIH MENANG

SEDARLAH

BAHAWA SPR

MENYUSUN

UTK PASTIKAN

NAJIB TERUS

MENANG










-------------------------

MAT MONGOL PUTAR LAGI





F.BOOK



WOWW !! Lebih dari setengah juta rakyat Malaysia masih menganggur.. tu blom lagi yg kene buang kerja.
Tahniah KERAjaan BN (y)
Patutler bermati2an nak punggah bawa masuk 1.5 juta bangla dlm negara.. Tak lama lagi nak pilihanraya pula...





Sam Sung Yes.. tros trang aku memg da hilang job.. gara2 apa kau tau? Gara2 kilang yg aku kje slama ni org2 atasan ckap nak masokkan nepal.. so, mlayu dorg da taknak pkai lagi katanya.. memg celaka..
LikeReply1013 hrs
Muhammad Ghazali Joe Penipu....sgt2 penipu yg masih percayakan mereka...masih buta mata hati maaf ckp....
LikeReply21 mins
Bro Otai Cakap saja tapi perancangan dan usaha tiada blh kita kata cakap temberang sja
LikeReply112 hrs
Kamarul Azmi Dato seri,, tolong la berhenti kerja,, dan sila berehat di rumah. Rehat la dengan aman.
LikeReply10 hrs
Randy Goh Bapa pembohong
LikeReply213 hrs
Azeli Power Rakyat Malaysia tertipu lagi dgn janji najib
--------------