.

Sabtu, 13 Januari 2018

TERIMA KASEH TERIMA KASEH







TERIMA KASEH

DAPUR JALANAN

DAH BERJAYA

BELI VAN










KEPADA SEMUA PENDERMA
KEPADA SEMUA YANG HULUR BANTUAN
KEPADA SEMUA YANG BAIK HATI
DIBERITAHU
BAHAWA DAPUR JALANAN
TELAH BERJAYA 
MEMBELI SEBUAH VAN TANGAN KEDUA
SEMUA DANA 
DATANG DARI 
SUMBANGAN ORANG RAMAI
TERIMA KASEH
TERIMA KASEH
TERIMA KASEH
YANG TAK TERHINGGA 
DARI
TIM DAPUR JALANAN

NOTA
sesiapa yang seharusnya
mendapat oleh oleh
dari 
dapur sila hubung
pak wan  : 019 -267-12-85






----------------------

FREE LOADER - FREE UMRAH












Inilah bangsat manusia bernama
Nga Ko Ming (communist name)
Kita nak beribadah digelarkan penyamun
Kaabah tempat suci orang islam
Sesiapa boleh spent masa disana.
Semua sama
Umrah,haji,nak menetap setahun kat sana pun boleh.
Tiada kasta
Tak macam kau masuk rumah orang melayu kat pantai remis pakai kasut

Comments
Nur Atikah Ahmad Puat aku dari dulu tak bekenan dia ni. anto balik china je elok. tah diterima ke tidak
Manage


Reply1h
Apiq Putra Ibrahim Putra Aku bukan tak tahu dia kaya sbb jadi exco 11 bulan dlu.

Pergi mati la
Manage


Reply1h
Naszerin Shah Mne apit tahun 2006-2009 dulu?
Manage


Reply1h
Apiq Putra Ibrahim Putra Gambar buka puasa dgn MB zamry ada lgi.
1st year jadi mb
...See More
Manage


Reply1h
Boon Luminas Boon Luminas Oit taq aku watpe ... no komen takmo cte byk2 2x5 je
Manage


Reply56m
Apiq Putra Ibrahim Putra Eh ye ke.setting balik la tk sengaja.
Manage


Reply56m
Muhammad Rahmatspeck Muka MCM hantu..lawan tetap lawan....tolak najib
Manage


Reply12m



---------------

BERITA PALSU











AWAS


JANGAN SEBAR

BERITA PASLU


KUALA LUMPUR - Masyarakat di negara ini dinasihatkan agar tidak terpedaya dengan berita palsu kerana ada pihak-pihak tertentu yang ingin 'memberikan gambaran berbeza' tentang Malaysia, kata Najib.



CONTOH

BERITA PALSU:

1 - hadi dan najib bukan lokman adam
2-  berat rosmah mansor  47 kilo saja
3 - berat zaina zain 1,785 kilo
4 - najib pergi umrah pakai duit sendiri
5 - ini berita fitnah












-----------------------

BERSANGKA BAIK









F.BOOK



Bila tang Najib dia suruh bersangka baik. Bila tang Mahathir dia balun semacam je. Dua alam betul diorang ni.

Comments
Sharifuddin Zainuddin Dia yg bersangka buruk sebab bersangka sedemikian kpd org yg tidak bersangka buruk.
Manage


Reply1h
Rafidi Mohamad Semestinyalah seorg pm seorg lg bekas pm. Pm tangannya pun wangi dan pengikutnya pun akui hati n niatnya baik utk bangsa agama n negara. Sementara mantan pm tangannya pun x wangi dah n hatinya pun diragui wlupun oleh penyokong tegarnya dulu.
Manage


Reply1h

Reply56m
Mohd Fakhri Muhamad Tok apolah ambik hati
Nok jago silaturrahim 
Haha

Manage


Reply52m



------------------------------