Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 12 Februari 2011

TER NOW !!! TERKINI




AL-FATIHAH


untuk zaharuddin abu kassim
simpati untuk kaum keluarga
anak dan isteri-isteri



ADUN KERDAU MENINGGAL, PRK KE-16 MENYUSUL -

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kerdau, Zaharuddin Abu Kassim (gambar) disahkan meninggal dunia di hospital Temerloh, Pahang kira-kira pukul 6.30 petang tadi.
Ketua Pemuda Umno Bahagian Kuala Krau, Rodzuan Zaaba berkata, Allahyarham jatuh di bilik air di kediamannya di pekan Kerdau sebelum dikejarkan ke hospital sejurus selepas itu.

"Keadaan kesihatan Allahyarham sebelum ini memang kurang baik, berjalan pun perlu dipimpin.

"Saya dimaklumkan bahawa Allahyarham jatuh dalam bilik air dirumahnya," katanya ketika dihubungi mStar Online, di sini, Sabtu.

Sebelum ini Allahyarham beberapa kali dilaporkan kritikal dan pernah dimasukkan ke Institut Jantung Negara (IJN).

nota:

ini lah pengorbanan yang akan dingat oleh penduduk di kerdau
dari hari ini hingga ke bila-bila warga kerdau
akan terus berterima kaseh

ketika prk di tenang malikul sembab menjanjikan 30 juta
di sibu mat mongol - gua tolong lu - lu cibai gua - dapat 5 juta
bayangkan berapa puluh juta pula yang akan dijanjikan di kerdau

warga tenang sedang berterima kaseh dan masih menunggu
warga merlimau sedang membersih kawasan rumah dan menunggu]
warga kerdau sedang bersedih dalam kegembiraan

untuk para yb
pengorbaan terbaik ialah padam sebelum bulan april
jika padam sesudah bulan april
padam ini akan dipanggil padam ibrahim ali

CHINA BETUL ATAU PARIA BETUL



PARIA MENGAKUI EEE



nota:
mana asal usulnya
mana gambar ayahnya
kenapa gambar kaum keluarga
ayahnya tidak pernah ada




OPS LALANG 1987 : MADEY AKUI TEMUI KIT SIANG ,PEMIMPIM PEMBANGKANG – mStar

Mahathir Mohamad menjelaskan bahawa beliau pernah menemui Penasihat DAP, Lim Kit Siang bersama sekumpulan pemimpin pembangkang lain bagi memberi jaminan bahawa mereka tidak akan ditahan di bawah Operasi Lalang 1987.

Malah Mahathir berkata, pertemuan berkenaan dibuat bagi menjelaskan mengenai kekhuatiran yang timbul di kalangan pemimpin pembangkang mengenai nasib mereka ketika itu.

"Saya masih ingat, saja jumpa dengan Lim Kit Siang dan kawan-kawannya.

"Saya jumpa mereka secara berkumpulan, bukan secara berasingan kerana mereka khuatir mereka akan dimasukkan dalam tahanan," katanya di sini Jumaat.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas mengenai cabaran Lim agar mendedahkan nama pemimpin pembangkang yang ditemuinya ketika itu.

Lim yang ketika itu merupakan Setiausaha Agung DAP sebelum ini menafikan bahawa beliau pernah mengadakan pertemuan dengan Mahathir bagi membincangkan mengenai sebarang jaminan seperti yang dinyatakan.

NOTA
kes ini senang saja
sama ada china ini bohong
atau
pariah ini bohong

untuk ujian senang saja
minta paria ini tunjukkan
gambar ayah dan kaum keluarga ayahnya

TERKINI TER NOW !!!



UCAPAN SELAMAT TINGGAL



nota:
bai bai dari
presiden united mesiran national organisation
kah kah kah





UNITED MESIRAN NATIONAL ORGANISATION

parti united mesiran national organisation
yang di kepalai oleh mubarak kini diberitakan sedang
menyusun strateji baru untuk cuba memenangi hati
anak anak muda

bangunan parti united mesiran national organistion telah
dibakar. pemimpin parti telah menuduh kerja jahat ini
ini mesti kerja ajen ah seng kah kah kah


LARI KE MANA?


di beritakan mubarak akan lari
ke luar negara - tidak tahu ke mana lagi

kalau raja farouk di naikan ke atas
kapal dan di hantyar ke rom

BANK SWISS

semua akaun kaum keluarga hosni murabak
teklah di bekukan oleh bank di switzerland !!


FIRST LADY

first lady manangis kerana satu coli telah tecicir
tak sempat di bawa masuk ke dalam beg kah kah kah

PILIHAN JALAN RAYA BUKAN PILIHANRAYA




BANGUNAN NATIONAL DEMOCRATIK PARTI DI BAKAR



nota:
ini lah kebencian
ini lah kemarahan
ini lah jawapan kerana
menipu dalam pilihanraya!!!






PILIHAN JALAN RAYA BUKAN PILIHAN RAYA

Rakyat Mesir dan rakyat Arab yang bangun pada pagi ini melihat dunia telah berubah. Dunia baru ini bukan dunia yang ditempah dan di canai di Rumah Puteh atau Tel Aviv.

Dunia baru kali ini adalah dunia buatan mereka sendiri. Dunia ini ditempah di jalan raya.

Selama 30 tahun rakyat Mesir digula-gula dengan pilihanraya. Kali akhir tahun2005 di mana Mubarak dan National Demokratik Parti telah menipu dalam pilihanraya itu.

Husni Mubarak telah menggunakan Suruhanjaya Pilihanraya, Polis, Mukhabarat/SB, Soldadu untuk menipu, mengancam dan menekan pengundi agar memilih NDP dalam pilihanraya ini.

Husni Mubarak juga telah menolak:
- penggunaan dakwat
- menggunakan undi pos
- hanya NDP boleh ada laporan media
- hanya NDP boleh membuat iklan di media
Malah ada tempat tempat langsung tidak ada proses pengundian berjalan. Calon NDP terus menang.

Akhirnya warga Mesir telah memilih jalan raya. Hanya jalan raya dan bukan pilihanraya yang difajhami oleh trejim rejim zalim dan menipu.

Apabila Husni Mubarak telah diundurkan maka barulah boleh satu pilihanraya yang jujur, adil dan diyakini dapat dijalankan.

Sejarah telah menunjukkan yang zalim ganas hanya boleh dilawan dengan jalan raya bukan pilihanraya:

Ahmad Reza Pahlevi Raja Segala Raja Iran jatuh kerana jalan raya.

Marcos jatuh kerana jalan raya.

Suharto jatuh kerana jalan raya.

Park Chung Hee jatuh kerana jalan raya.

Emperor Bokassa jatuh kerana jalan raya.

Dan terakhir ini Hosni Mubarak jatuh kerana jalan raya.

Salut kepada mereka yang memilih jalan raya.


SEJARAH MANUSIA SESUDAH FIRAUN


Perhimpunan 18 hari di Dataran Tahrir adalah perhimpunan yang terbesar dalam sejarah dunia.

Belum pernah satu revolusi menjatuhkan seorang ditaktor diasak oleh sebagini ramai rakyat.

Belum pernah rakyat bangun dengan marah dan mendobrak rejim yang zalim.


AWAS DAN WASPADA

Bersedia untuk melihat revolusi ini dibajak.
Bersedia untuk melihat revolusi ini diselewengkan.
Seketul daging bernama Mubarak telah pergi.
Sistem yang menindas masih wujud.
Yang dilawan bukan daging tetapi sistem.
Ini hanya permulaan tetapi kamum pemodal dan kapitalis
antarbangsa sedang melihat dan merancang untuk memastikan Mesir
tidak kembali ke zaman Naseer – yang nasionalis dan sosialis.

Awas ! Tel Aviv sedang merancang.
Persoalan? Apakah pejanjian damai Mesir/Israel akan dilupuskan.
Perjanjian inilah yang menjadi kunci yang telah memandulkan Mesir
dari menjalan dirinya sebagai pemimpioan negara Arab.

KUASA AKHIRNYA DI TANGAN RAKYAT




ANAK MUDA MALAYSIA SEDANG DIBODOHKAN



PROSES PEMBODOHAN



nota:
proses membodohkan anak anak muda
ini sedang berjalan dengan rancaknya
proses pembodohan ini perlu kerana
kalau anak anak muda cerdik mereka
pasti akan bangun melawan gerombolan
kah kah kah



PROSES PEMBODOHAN DI UNIVERSIT MALAYA

Satu sidang media anjuran kumpulan Pro-Mahasiswa (Pro-M) Universiti Malaya hari ini terganggu apabila ia cuba disuraikan oleh pihak berkuasa universiti berkenaan.

Insiden yang berlangsung selama kira-kira 15 minit itu bermula apabila seorang pegawai keselamatan mula menghampiri kumpulan mahasiswa berkenaan yang berkumpul di Gazebo, Kompleks Perdanasiswa.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...APA PUNYA UNIVERSITI... kah kah kah..

kah kah kah... INILAH SALAH SATU PROSES PEMBODOHAN... kah kah kah..

kah kah kah... KALAU DAPAT BELI.... BELI... kah kah kah..

kah kah kah....KALAU TIDAK BODOHKAN.... kah kah kah..

SABTU INI DEMO DI ALJERIA




TENTERA BERSEDIA DI ALJERIA




LEPAS MESIR ALJERIA PULAK

anak anak muda telah menyusun untuk keluar berdemo.

mereka akan keluar hari sabtu ini

ledakan kemenagan di mesir akan membakar semangat
anak anak muda bukan sahaja di aljeria tetapi di mana saja
mereka sedang dibodohkan

sekali lagi anak abnak muda telah memilih jalan raya
dan menolak pilihanraya

bula lalu 5 anak muda telah mati dibunuh polis dan 800 orang cedera
dalam satu demo menentang kebnaikan harga barang

kita lihat dan tunggu

nota:
bila agaknya akan ada demo di saudi?



ALJERIA PREPARES FOR A DAY OF PROTEST – guardian london

Algeria, the oil-rich, military-dominated north African state, is braced for a day of pro-democracy protests, despite a ban on demonstrations in the capital, Algiers, and a large security presence intent on containing any uprising inspired by Egypt or Tunisia.

A key energy exporter and the biggest country in the Maghreb, Algeria last month used its powerful armed forces to contain several days of rioting, triggered by price rises for sugar and cooking oil. At least five people died and around 800 were injured in demonstrations against youth unemployment, poor housing and corruption, including several people who set themselves alight.

Now a hastily formed umbrella group of civil associations, independent trade unionists and small political parties has called for a national day of protest on Saturday , under the slogan "Changing the system". It is calling for an end to 12 years of authoritarian rule by Abdelaziz Bouteflika and his generals.

In an effort to stop mass protests, Bouteflika said he would use the country's vast oil and gas wealth to lower the prices of key foods. He also promised to allow more democratic freedoms, create jobs and lift a 19-year-old state of emergency that still hangs over the country.

Despite weeks of strikes, including by academics and paramedics, Algeria has not seen the spontaneous, mass uprisings of Tunisia or Egypt. Analysts say people want change but are wary of chaos in a country still traumatised by its violent recent past. More than a million were killed in the fight for independence from France in 1962, while up to 200,000 died during the civil war of the 1990s after elections were scrapped in 1992.




DUA KALI BANGANG




INI DIA YANG KITA TUNGGU







ISU VALENTINE: MENTERI TERIMA RATUSAN PANGGILAN
- mkini

Cadangan 'kekang aktiviti tidak bermoral' oleh Pemuda PAS menyebabkan Ng Yen Yen menerima ratusan panggilan telefon daripada mereka yang bimbang dengan perkara itu.

Mendedahkan perkara tersebut kepada pemberita di Kota Baharu hari ini, Menteri Pelancongan itu berkata panggilan terbabit datang daripada pelbagai pihak termasuk pelancong asing.

"Para pemanggil berasal dari industri pelancongan luar dan dalam negara. Kenyataan tersebut boleh menyebabkan ketakutan atau kebingungan pada pelancong asing untuk datang ke negara kita dan perkara itu akan membuat mereka berfikir dua kali untuk mempromosikan Malaysia," katanya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI DUA KALI BANGANG… kah kah kah..

kah kah kah…. KETUA PEMUDA PAS ITU SATU HAL…. kah kah kah…

kah kah kah…. NI MUNKEEE INI SATU HAL LAGI…. kah kah kah…

woit… INGAT INI ZAMAN HARUN AMINULRASHID… DI BAGHDAD… kah kah kah..

kah kah kah… BANGANG… NAK MENIPU…kah kah kah..

kah kah kah… MACAM MANA SEMUA ORANG BOLEH TALIPON MENTERI…. kah kah kah…

woit… DARI PUKI MAK MANA PULAK PELANCUNG TU DAPAT NUMBER PUKI MAK CHINA INI…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU TAK DI CARUT KAN …. INI RUPA CHINA YANG SUKA MELAYU JADI BODOH… kah kah kah…

kah kah kah… CHINA JENIS INI SUKA MELAYU JADI BODOH…kah kah kah

kah kah kah …BILA MELAYU BODOH… BOLEH AMBIL TANAH TAPAK PENJARA PUDU… kah kah kah..

kah kah kah.. BILA MELAYU BODOH BOLEH AMBIL TANAH JALAN PEEL…. kah kah kah..

kah kah kah…. BILA MELAYU BODOH BOLEH AMBIL TANAH TUDM… kah kah kah..

kah kah kah… BILA MELAYU BODOH BOLEH AMBIL TANAH KTM SENTUL…kah kah kah