.

Sabtu, 2 Jun 2018

GAGALIS PALING GAGAL












CHARLIE BROWN

GAGALIS PALING

GAGAL

-------------------

STATUS ORANG GILA







NKA TANYA 

TUJUAN APA

SEMUA JELAS  

Wakil rakyat Pakatan tanya Dr Mahathir, apa status Apandi Ali?

PERDANA Menteri diminta segera mendedahkan kedudukan Peguam Negara,  Tuan Haji Mohd Apandi Ali serta bila kontraknya akan ditamatkan untuk membolehkan tempatnya diganti dengan peguam negara yang baru, kata seorang ahli parlimen Pakatan Harapan.

STATUS 

TUAN HAJI INI

IALAH STATUS

ORANG GILA

HANYA 

ORANG GILA 

NAFIKAN NAJIB

CURI DUIT 1MDB

HANYA ORG GILA

ANNGGAP  NAJIB

TAK BERSALAH



------------------

TANGKAP DAKWA PENJARA







AKHIRNYA 

BERJAYA

TANGKAP DAKWA

KE PENJARA
celaka musibat ini. rembat berjuta berbilion tapi mulut masih gatal nak bercakap. patutnya KPN tu tangkap sumbat dalam jel ambik keterangan dia laki bini. dah menyamun masih nak cakap pandai. lanchowwww on 
DAH DAPAT KEBENARAN BINI?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/1/18




------------------

BERAKHIRNYA KETUANAN MELAYU









JALAN SEJARAH

AKHIRNYA

KETUANAN MELAYU

WAL BUNGKUS

WAL MAMPOOS

Rafidah: Sudah sampai masanya untuk ketuanan Malaysia

Selepas 61 tahun ketuanan Melayu, bekas ketua wanita Umno Rafidah Aziz mengajukan bahawa sudah tiba masanya konsep itu digantikan dengan konsep yang lebih terangkum iaitu 'ketuanan Malaysia'.



KETUANAN MELAYU

TELAH DISALAH

GUNA

SALAH PAKAI

SABENARNYA 

MELAYU WAJIB 

DIJADIKAN PASAK

TIAP BUDAYA

TIAP NEGARA

ADA PASAK

DI ENGLAND

PASAKNYA

 ANGLO SAXON

DI PERANCHIS

PASAKNYA  GAUL

DI MALAYSIA INI

MELAYU WAJIB

DIJADIKAN PASAK

BUKAN TUAN

------------------

DAH NAK RAYO









KITO

DAH

NAK

RAYO





-----------

IKUT LORONG TIKJUS




MUSA LARI IKUT

LORONG TIKUS
kikiki ni mesti musa aman mencicit lari guna laluan tikus menyusup ke filipina. ntah2 mamat musa ni guna bantuan sultan sulu. err.. jgn terkejut nanti tiba2 dia muncul dan bagitau rupa2nya dia ciculik kumpulan abu sayaf kikiki. dato seri jamal jamban pun rasa2nya nanti akan muncul dan bagitau dia diculik org indon kah kah kah. on SILAP ANAK MUDA SABAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/1/18



----------------

WAK MUSTAR KENA TIPU KEEELING









ARUL KANDA

TIPU WAK MUSTAR
Wak mustar ni tak layak join umno. Nak suruh dia bertanding jadi presiden umno lagi la tak layak. Kelayakan wak mustar ni terbatal secara otomatik bila dia berjaya ditipu oleh arul kanda dlm sesi penerangan 2jam 1mdb. Ni umno baru dan umno tak perlukan org bodo mcm wak mustar kah kahkah. Dgn arul kanda pun boleh kena tipu, wak terbukti telah gagal jadi seorang manusia. on WAK MUSTAR MASUK SARKAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/2/18





-----------------

PEMEGANG MOHOR BOTOL BESAR









@TT
 

NAK TANYA

PEMEGANG BOTOL

BESAR MANA 

YANG BERI

PIKEEMAK INI

DATUK SERI


Jamal dipercayai lari ke Pulau Karimun, Indonesia

Datuk Seri Jamal Yunos dipercayai telah melarikan diri ke Indonesia dua hari lalu selepas hilang dari Hospital Pakar Ampang semasa di bawah penahanan polis.

Menurut laporan oleh Sinchew, ketua bahagian Umno Sungai Besar itu dipercayai melarikan diri pada 27 Mei ke Pulau Karimun, Indonesia yang terletak hanya 10 kilometer dari pantai barat daya Johor



KENAPA

PEMEGANG MOHOR

BOTOL BESAR

TAK TARIK BALIK

DERAJAH INI?

APAKAH

PUJKEEEMAK NI

DAH SAH JADI

LANUN BUGIS


----------------------

AWAS - SIAPA JAGA







INI MASALAH

BESAR KITA

HARAPKAN POLIS

POLIS MENCURI

HARAPKAN 

MENTERI

PAK MENTERI

PEMBUNUH

HARAPKAN IMAM

IMAM KAKI ROGOL

Pegawai STAGG ditahan bersama wang tunai lebih RM1juta


KUALA LUMPUR - Dua pegawai Pasukan Tindakan Khas Antimaksiat, Judi dan Gengsterisme (STAGG) Bukit Aman ditahan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) bersama wang tunai hampir lebih RM1 juta, semalam.

Dalam serbuan kira-kira jam 1 tengah hari itu, dua pegawai berkenaan dan seorang individu ditahan di sebuah kedai membaiki kereta di Subang Jaya bersama wang tunai, RM341,000.

SAPA NAK JAGA

PENJAGA ITU?

YANG WAJIB

DIUBAH

IALAH SISTEM

DAN

STRUKTUR

DAN 

SOP CARA KERJA




------------------

BERITA FITNAH







BERITA FITNAH
BERITA YANG MELAPORKAN
ROSMAH MANSOR
SUAMI KEPADA NAJIB
KINI TELAH MENJADI SEWEL
MULA SAKIT  OTAK
ADALAH BERITA FITNAH


BERITA INI DISEBAR
DIRUANG SIBER
OLEH MUSUH ROSMAH
YANG CEMBURU

ADA TIDAK BENAR
ROSMAH MERACAU
MEROYAN 
BERCAKAP SEORANG DIRI
KERANA TEKANAN JIWA

BERITA MENGATAKAN 
BOMOH BOMOH INDIA 
DARI TAMIL NADU
YANG MENJAGA 
ROSMAH SEKELUARGA
TELAH DITANGKAP 
JUGA BERITA PALSU

ADALAH DIINGATKAN
JANGAN SESEKALI
MENYEBAR
BERITA PALSU

ROSMAH AKAN
DATANG KE PEJABAT SPRM
GILA  SEWEL ATAU MENTAL
ROSMAH TETAP
AKAN DIPANGGIL





----------------

HANTU KOPEK








HANTU KOPEK
Dalam sejarah politik kita.. mmg ada beberapa sosok yang lari atau bawa diri. Antaranye Panglima Awang, Mat Kilau, Rashid Maideen, Chin Peng, Shamsiah Fakeh, Pak Sako, Yem Yaakob.. termasuk lah Sudara TT. Tapi Jamal Jamban punye kes lain chikit.. Si Jamban ni nyorok .. nyorok chelah kopek Hantu Tetek.. Rosmah? on 
HIDUP ATAU MATI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 6/1/18




----------------

KEBAB BANTU JAMAL






PAK KEBAB
bro tt..gua agak2 jamal jamban ni ada kat hutan simpan area jln dalam dari sabak bernam ke tanjung malim..kat kawasan hutan tu mmg ada ladang2 sawit dan sebelah nya ada hutan simpan..geng2 yg suka makanan eksotik pasti tau port ni..bro tt lu tau pasal apa jamal terlepas? sb geng2 polis ni backup jamal..


SELAMATKAN

lu cuba cari gambar bekas ex igp kebab sedang berucap dan jamal ada dibelakangnya..lagi satu..kebab ada kes pasal senjata api anak beranak dan perjudian sehinggakan sanjeevan ditembak koma..masih ada pegawai2 polis yg terbabit masih bertugas ni bkt aman..tak silap salleh pendek..salleh pendek ni bukan ahli dap, bukan cina bukan keling tp melayu islam sunnni..


JAMAL  JAMBAN

kalo jamal ditangkap maka kebab dan rangkaian senjata dan perjudian serta perlacuran akan terpalit sama..minta imigresen buat sekatan area port klang, melaka atau johor sb jamal nak balik indon..kena hantar mata2 SB wakil dari madey.. on BUKAN DENDAM TAPI KEADILAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/1/18




------------------