.

Khamis, 18 Oktober 2018

TAK ADA BUKTI






TAK ADA BUKTI
ya sheikh.. dah baca banyak sumber tapi sampai skang masih tak jumpa bukti sahih yang nuar balun bontot saipol suka sama suka atau paksa rela.. bukti sahih mahkamah putuskan nuar mmg meliwat.. itu la sumbernya.. 
suka tak suka ke paksa rela..tapi itu la dia faktanya cuma dah diampoon agong.. aku tanya saipol kang ..mampus dia sumpah sekali lagi lagi pening kang. cakap betul betul la... yes or no kah kah kah on JANGAN FITNAH LAGI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:53 PM


---------------

WAJIB ADA PAPOT




KE JOHOR WAJIB

ADA PASPOT
Bodohnya ... 
Bangsa Johor tu dari negara Johor. 
Nak pegi negara Johor 
dari nnegara Malaysia kena 
ada paspot. on 
BANGSA JOHOR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:42 PM



-----------------

JANGAN FITNAH LAGI








RAKYAT SOKONG 

DATUK SERI


Saya dah tak perlu jelaskan kes liwat, kata Anwar

ANWAR Ibrahim menegaskan bahawa beliau tidak perlu memberi penjelasan berhubung kes liwatnya sebelum ini, sebaliknya meminta mana-mana pihak yang masih “ingin tahu” supaya merujuk kepada banyak sumber yang telahpun menerbitkan fakta berkenaan kes itu.

Ketua umum PKR itu berkata rakyat khususnya penuntut institusi pengajian tinggi perlu bersikap terbuka dengan tidak hanya terikat kepada satu-satu sumber untuk mencari maklumat seperti surat khabar atau televisyen

SEMUA ITU

FITNAH TOHMAH

KLIP VIDEO TIPU

GAMBAR TIPU

FB PUN TIPU

INI SEMUA

KERJA JAHAT

ISRAEL

OPPS...UMNO

DAH KALAH

TERIMA NASIB

KAH KAH KAH

----------------

BERITA TERKEJUT





BERITA TERKEJUT
YANG BERBAHAGIA TAN SRI DATO' SRI (DR) HISHAMUDDIN RAIS

Wahai Pembacha  Pembacha Tukartiub Yang Budiman

Alangkah sajak,segak dan indahnya nama yang tertera di atas!! Di apit pula oleh Yang Berbahagia Puan Sri Datin Seri yang chantek rupawan...

Ayoh...segerakan pengurniaan darjah2 kebesaran kepada Abang Isham. Dah DAP tak mau terima kasi semua pada Abang Isham!

Kasi chepat chepat!

Nanti Mat Songel bertahkta susah Isham nak dapat!

kah kah kah

dok tak dudok jadi Gabenor Melaka




-------------------

TIPU TETAP TIPU WALAU PAKAI SERBAN







TIPU TETAP TIPU

JAHAT TETAP JAHAT

WALAU PUN PAKAI

SERBAN
ini ayat veteran..paling cool dan bukan semua faham walaupun dah baca tukartiub bertahun2..terbaik bro..hentam PKR bukan satu penyakit dan zunar juga pernah berkata kalo anwar belot maka anwar wajib ditentang..kalo zunar menafikan ayat itu, esok gua akan bakar buku2 kartun melawan zunar..zunar hilang ketika anwar guna wang rakyat 3.5juta.. on 
TANDA TANDA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/18

-----------------

MAT CHENONGE BUAT BISING






MAT CHENONGE

BUAT BISING

aduhai mamat UK ni..ketika anwar jd calon prk Port dickson, nape rafizi tak risau pasal money politik ni? anwar sedang melaba sana sini dgn projek2 hotel 5 star, projek air asia dari tony..bukankah itu juga politk money? atau itu bukan projek politk money sb mengkayakan rakyat agar dpt keje dihotel 5star atau jd tukang jala kapal terbang?kalo dah rafizi ckp ada politik money dlm keadilan, bila presiden parti nak buang ahli rasuah? 
presiden sibuk handover kerja dari madey ke?ckp2 rafizi ini sudah lama diketahui sb gua teringat kisah malek husin pernah disuap rasuah dan malek husin menolak dgn keras..money politik sudah ada sblm prk PD..err tony money politk kat anwar dpt projek apa lg?? on
 MAT CHENONGE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/18



--------------

HENTIKAN FITNAH





HENTIKAN FITNAH

DENGAR TITAH

 AGONG KITA

semua cerita nafi main bontot tak relevan bila mahkamah dah hukum nuar berahi sah main bontot... nuar kalau betul kena konspirasi.. skang ni masa yang paling sesuai bukak balik kes sodom... cari balik mana mana eeeee yang berkonspirasi.. angkut masuk dalam kalau tak sakng bila lagi... 
tak kan sampai tok dek dah masuk kubor baru nak bersih nama kah kah kah skang dah masuk sodom 3.. bila nak saman. tanya je jangan marah cuma kalau nak saman jangan hari selasa jibby dah chop. kah kah kah on
 KES SODOMI ABAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/18



---------------

SALUT CANADA






SALUT


HARI INI CANADA

BUAT SEJARAH

TUKAR BENDERA


BENDERA BARU








BENDERA LAMA







----------------

BANGSA JOHOR





TAPAI FEST

Larangan Oktoberfest menjaga sensitiviti budaya bangsa Johor, hak bukan Islam, kata Pemuda PH Johor

Pengarah Penerangan dan Komunikasi Pakatan Harapan Johor, Suhaizan Kaiat berkata, keputusan kerajaan Negeri Johor menerusi kenyataan Menteri Besar Datuk Osman Sapian berkaitan  ‘Oktoberfest’ berdasarkan pertimbangan menjaga sensitiviti budaya bangsa Johor dan hak masyarakat bukan orang Islam terus dipelihara selagi ianya tidak melanggar mana-mana peraturan sedia ada.


BANGSA JOHOR NI

GUNA 

BAHASA APA?

KALAU NAK 

MELAWAT JOHOR

AMBIL VISA

DIMANA?

SAJE TANYA

MAKIN  YANG

CUNT PIUS

KAH KAH KAH


---------------

AGONG YANG CAKAP






PUKRAK MUKRAK

SISWA UNISEL

DEGIL  BEBAL

TAK DENGAR

CAKAP

Betul ke meliwat? Ini jawapan Anwar


"Saya nak tahu, sama ada pihak mana yang bersalah dalam kes liwat terdahulu sama ada Datuk Seri (Anwar) bersalah atau ini satu fitnah pihak sebelah sana?," soalnya pada Program Bersama YB Datuk Seri Anwar Ibrahim di Dewan Canselor Unisel Kampus Bestari Jaya, di sini, malam tadi.

Anwar ketika menjawab soalan itu berkata, beliau menegaskan tuduhan itu tidak berasas dan cubaan memfitnah beliau 

Anwar berkata, Yang dipertuan Agong turut menasihatkan beliau membersihkan namanya dari segala tuduhan salah laku pada hari beliau dibebaskan.

"Selepas dibebaskan dari Penjara Sungai Buloh, baginda menasihatkan saya supaya membersihkan nama dari tahun 1998 sehingga 2018.

"Ini bukan sebab kuasa, tetapi baginda percaya saya tidak bersalah. Malah, saya tahu ada pelanggaran hukum di situ," katanya.

WOIT  INI

AGONG CAKAP

TAKDA LIWAT

SEMUA BERSIH

TAK CAYA KE?

NI AGONG KITA

YANG CAKAP

BUKAN MAT PET

INI AGONG

RAJA NEGARA

MALAYSIA

KALAU TAK CAYA

LU  SENDIRI

GI TANYA

AGONG

CITTT

APA DAH JADI

DENGAN

BUDAK UNISEL NI

INI MESTI  KENA

PENGARUH KLIP 

YOUTUBE

KLIP BUTAL 

KLIP MUNTAL

KAH KAH KOH

--------------------

SALMON WAHABI




SALMON WAHABI
alo bro..mmg ada salmon dipadang pasir..sila cari..dgn wang minyak, janda juga bole jadi anak dara..dgn wang minyak, syurga pun bole dibeli..dgn wang minyak maka warga miskin bole dibunuh, warga minoriti bole dineraka jahanamkan..
salmon mmg wujud dipadang pasir..begitu juga rumput..sapa kata saudi tak bole main golf yg berumput?sapa kata disaudi takda salji?sapa kata di saudi takda channel porno??sapa kata disaudi cuma ada hudud walhal hudud hanya dikenakan kpd warga luar yg bukan saudi 
on WAHABI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/18




------------------

OH MAT SONGEL





OH MAT SONGEL
kalo kita gagal terajang najib bermakna anwar tidak akan mjd perdana menteri..maka mat songel dan minah songel masih berkurung rapat agar isham rais tidak mendengar bisikan angin port dickson.. on 
LANUN PEROMPAK BERGADUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/18



----------------

ACAH MAK ENON





ACAH MAK ENON
apa guna byk tuduhan 
kalo satu pun tak kena..
acah mak enon tul.. on 
ADA LAGI KE?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/18


----------------

PASAR MANA?



PASAR MANA?
pasar mana encik kadir oii..pasar raya besar ke pasar basah? ckp biar terang, tmj sudah pernah mgadakan belanja besar di pasar raya AEON..nak buktikan apa lg..hanya meid anwar saja tidak hentam tmj..syabas ya shabab... on 
TAHNIAH TAMRIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/18


----------------

INCHE KAYU




INCHE KAYU
nak cari kayu..nak cari kayu..amerika ada hollywood..di singapore ada kisah mr wood..kayu koka kayu koka dibikin mau aje ke syugra dipenuhi bidadari bogel lg lentok..kokaIN juga mbawa ke syurga..
baik dlm tentera atau dibawah jambatan..nak cari kayu nak cari kayu..jual kayu kat saudi bole kaya ooo..sb kayu mahal dan berharga dinegara islam wahabi saudi..hakim, lawyer, ag, polis taknak cari mr kayu ke? atau melayu itu kayu... on 
KES SODOMI ABAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/18


-----------------

JUSTRU ITU



JUSTERU ITU
Bro..berita begini tidak mencapai pun tahap kesedaran hakiki mahupun pemahamam sejati ke dalam kepala hotak puak puak pembangkang sekarang ni.Hatta ke tahap geli sekalipun tidak tersampai dek pikiran mereka akan kebenarannya. Kecuali ..kecuali ..kecuali kisah kisah labun pasal lubang lubang, LGBT, oct fest tetapi tidak pula gawai fest..sudah tentu barang pasti akan meresap jauh kedalam naluri qalbu urat saraf mereka. 
Anggapan mereka,nescaya, justeru itu, justeru itu hal inilah yang menjadikan negara hancur sebab ianya tuntutan ajaran Islam..yang lain boleh ditangguhkan dulu..demikianlah petikan dari kata kata mereka.. Kah kah kah Kata org tua tua Jangan suka jaga tepi kain orang kerana kain sendiri banyak yang berlubang on
 LANUN PEROMPAK BERGADUH
Publish | Delete | Spam
Mohamad Fadzli Mohd. Noor
on 10/17/18



-------------------

MINUM TUAK JADI SEHAT





TUAK SEHAT
Kedai Tuak lama dah kena tutup... 
pasai takdak sapa nak kerabat pokok nyiok...
kaki mabuk la ni dok telan ayiak ketum...! on 
GAWAI BUDAYA KITA
Publish | Delete | Spam
Whiteeagle Brando
on 10/18/18


--------------

ABAM DITIBAI EEE



ABAM 

DITIBAI EEE
Abam Nuar eeee yg hentam dia ..Nalla. Puti Reno Rosmah pun eeee ..Deepak. Kah kah kah TT pun kono dengan eeee ..Ramesh on 
LANUN PEROMPAK BERGADUH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 10/17/18


-----------------

UITM COOL



UITM COOL
Uitm cool. Cer kau check, uitm ejas cuti seminggu masa gawai utk bebudak borneo balik kampung. Adakah uitm support gawaifest? Kahkahkah on GAWAI BUDAYA KITA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/17/18



------------------

RAJA MELAKA




RAJA MELAKA
Depa kata - 
Raja Melaka lari pi Perak...-
 betoi ka...? on 
YA AMPOOON
Publish | Delete | Spam
Whiteeagle Brando
on 10/18/18


---------