.

Khamis, 8 September 2016

BERITA PALSU DARI LAOS





BERITA LAOS
najib bawa
 satu guni dedak
 ke vientiene laos
untuk beri pada obama
agar dapat bertemu
empat mata
saperti presiden
korea selatan
adalah berita palsu
yang tidak dapat
dipastikan sumbernya



-------------

HARI SELASA





SELASA SAMPAI

LAGI 6 HARI
HARI SELASA SAMPAI
PAS AKAN SAMAN 
SARAWAK REPORT
DI LONDON



HARI SELASA

NAJIB NAK
SAMAN WSJ
HARI SELASA JUGA
DAH BERPULUH 
HARI SELASA SAMPAI
TAPI
SAMAN NAJIB
BELUM SAMPAI


-----------

DALAM PILIHAN RAYA PRU14




SILAP
Ko salah bro... bukan tukang kiro, tukang tutup suis lampu la, bagi golap... on PILIHAN RAYA DUNIA KETIGA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/8/16



DALAM PRU 14

BUKAN BERAPA

BANYAK UNDI

TAPI

SAPA KIRA UNDI

DAN LAGI AFDAL

SIAPA JAGA

SUIS LAMPU

KAH KAH KAH







-------------

BILA DIA ONLINE















 | September 7, 2016
Kenyataan itu mendapat jawapan keras dari menteri luar Iran yang mengakui memang tidak ada persamaan antara Islam dianuti rakyat... More ››


BILA MAMAT

INI ONLINE

KAH KAH KAH

DIA PAKAI

UNIPAI ATAU

STREAMIX

KAH KAH KAH


VERDANA 36


--------------

BERITA PALSU







BERITA LAOS

berita najib akan ditangkap
di laos  tidak benar

37 orang agen FBI
9 darinya  wanita
yang mendarat di vientiane 
petang kelmarin dari china
bukan nak menangkap najib
mereka adalah tim FBI
yang baru selesai
menjalankan tugas di hangzhou 
salepas persidangan G20

jangan 
dengar khabar angin







----------

NASEHAT MUSUH





NASEHAT DARI

MUSUH


KOMENTAR
di malaysia membaca politik
amat amat senang
mula mula kenali sapa musuh
kemudian apa saje yang musuh suka
jangan buat
jangan ikut

apa saja yang musuh tak suka
buat dan lakukan

musuh suruh bertanding
disemua kawasan
ini kerja bangang
ini kerja tak guna
ini kerja jahat yang musuh suka
ini kerja untuk rosakkan
pakatan yang sedang bersatu lawan najib

maka - lawan semua kerusi ini 
adalah strateji musuh

strateji ini akan diberiukan kepada
parti islam se malaysia 
dedak akan sampai maka pas
akan bertanding disemua kerusi

apa tujuan mengarahkan pas
bertanding disemua kerusi?

ini ber tujuan untuk 
mengkaburi orang ramai

rancangan spr telah diatur
rancangan udi hantu
rancangan undi pos
rancangan undi awal
pengundi hilang
pengundi ditukar
semua telah beres apabila pru14 diumum

jadi bila pas bertanding disemua kawasan
maka pakatan harapan
maka pembangang akan kalah terok
najib akan menang besar

maka penanalisa kang kong
akan beri pendapat bahawa
pembangkang TIDAK BERSATU
tidak bersatu dijadikan hujah
walhal PRU14 akan dijalankan
dengan penuh penipuan
sama saperti PRU13


'Jika kuat, lebih baik bertanding di semua kerusi'

KUALA LUMPUR - “Jika Bersatu rasa mereka kuat, lebih baik bertanding di semua kerusi.”

Itu reaksi Ahli Majlis Tertinggi Umno, Ismail Sabri Yaakob ketika ditanya mengenai perancangan Bersatu untuk bertanding di kawasan Umno lemah.

Beliau berkata, usaha Bersatu itu pasti mendapat tentangan parti pembangkang lain


JELAS INI

TAKTIK MUSUH

INI STRATIJI

MUSUH




-------------

TEATER LAOS




TAK ADA SEMANGAT
Yang cerdik menganalisis foto pertemuan empat mata di dalam dewan makan malam anjuran negera Laos itu tak nampak adanya elemen yg boleh menaikkan semangat Najib yg kini dihimpit dengan trauma kleptokrasime. Obama macam terpaksa memberi sikit perlakuan diplomatik, tak mau menjatuhkan sama sekali air muka "insan terpilih" Malaysia ni.

Sungguh sedih sekali imej ni yg Najib mungkin dah sangka akan berlaku. Mana boleh Peguam Negara AS yg dah londehkan Najib secara butiran boleh membikin Obama bertindak hipokrik terhadap Najib sebagai melakukan kecurangan kewangan terbesar pernah berlaku di AS? 

Najib mungkin menyedar bahawa betapa licik sekali dia pernah melepasi segala jerat atau perangkap, namun kali ini dia terpaksa akur yg masa depannya akan menemui terowong gelap. Orang 'terkuat' di dunia Presiden Obama pun dah bo layan mu. on TEATER DARI LAOS
Publish | Delete | Spam
UNCLE RAMLI
on 9/8/16


------------

PUNK ROCK






SABTU MALAM

PUNK ROCK


SIARAN 

LANGSUNG









-------------

HARI SELASA






HARI SELASA
alamak..hari selasa ker bro... kahkahkahkahkahkah... perh ngam tol dng member dia tu punya hari.... kah kah kah kah kah .... on LAGI ENAM HARI
Publish | Delete | Spam
mosabit
on 9/8/16






------------

PILIHAN RAYA DUNIA KETIGA








INGATAN PRU14

dalam pilihan raya
negara dunia ketiga
persolaan hakiki 
bukan
berapa banyak dapat undi
tapi 
siapa mengira undi




--------------

BERITA BAIK TUKANG ENTOT UNTA







BERITA BAIK

KOMENTAR
ini berita amat baik
lagi banyak para penjual agama
membebel menjual fukwa fukwi
lagi besar kesedaran timbul

lagi banyak ular mak mderapu
mengeluarkan entot atas unta
lagi ramai umat akan sedar
bahawa agama ini sedang
digunakan untuk menipu
untuk mempertahankan 
kerajaaan yang jahat lagi zalim

NOTA
teruskan mengentot unta
kah kah kah


Harussani: Kami bukan setan bisu, akan terus bercakap kepada media
 | September 7, 2016
Harussani tidak setuju mufti dan ulama menganggap diri mereka seperti raja Melayu yang hanya bercakap menerusi pembantu.
PETALING JAYA: Mufti Perak Harussani Zakaria tidak bersetuju dengan saranan supaya golongan ulama dan mufti di negara ini tidak mendedahkan diri mereka kepada media kerana bimbang kata-kata mereka dieksploitasi.
“Nabi pun dikatakan gila jika tak jawab pertanyaan. Saya tidak setuju dengan pendapat itu (mufti elak bercakap dengan media). Kerana orang banyak tuduh mufti setan bisu,” katanya kepada FMT.
Portal pro-Amanah, Malaysia Dateline, sebelum ini memetik Pengerusi Majlis Dakwah Negara (MDN) Dr Mahmood Zuhdi Abd Majid yang mahu mufti dan golongan “ilmuan” meniru raja Melayu yang tidak mendedahkan diri secara langsung kepada media.
UNTATA


---------------

TEATER DARI LAOS









TAK JUMPA

EMPAT MATA

JUMPA DALAM

DEWAN MAKAN


TEATER DEWAN MAKAN

NAJIB:  salam mualaikon tuan presiden apa khabar

OBAMA: i am okay - all under control

NAJIB: boleh tolong tak?

OBAM : tolong apa?

ROAMAh:  elo eloo... eloo.. mi.. mi..mi mi...

NAJIB: tolong slookan DOJ ..

OBAMA: oooo that case..

NAJIB: slookan loretta lynch.. boleh ke tuan 
             presiden.. kita buat deal.. i. i.. help..         

ROSMAH: eloo...e looo... mi mi....mi mi..

OBAMA: your case is  with DOJ.. you're fucked..

NAJIB: tolong laaa...  me in big trouble at home

OBAMA: my maaaaannn... this is amerika
              a nation ... rule of law.... 
              loretta lynch not your..
              fucking pak pandir...

NAJIB: mahathir and anwar ..combine forces..i die

ROSMAH: elo eloo..mister presiden... mi mi...

OBAMA : yes fat lady.. what can i do for you..

ROSMAH: where is michelee... i nak bagi beg..

OBAMA:  she is not on this trip...sorry..

ROSMAH: i nak bagi beg birkin.. not dedak ..

OBAMA: fat lady...your wife is fuck... get it..

ROSMAH: wife...you call me wife...mister presiden                   you also read tukar tiub?

OBAMA: kah kah kah... your wife is fuck..

ROSMAH: can i hadiah cincin for micheele...

OBAMA : fat slob ugly face ..you are fuck too...

NAJIB: pasal apa you masuk campur...dia marah

ROSMAH:  i nak ceraikan you...baru you tahu.

NAJIB: mister presiden.. you help me ..i help you..
           i give you sabah... for american base...

OBAMA: istoqomah mister najib.. 
              you're dead meat..             
              do more ya ha na na...
              and read tukar tiub kah kah kah
  


--------------

TEATER DARI LAOS









TAK JUMPA

EMPAT MATA

JUMPA DALAM

DEWAN MAKAN


TEATER DEWAN MAKAN

NAJIB:  salam mualaikon tuan presiden apa khabar

OBAMA: i am okay - all under control

NAJIB: boleh tolong tak?

OBAM : tolong apa?

ROAMAh:  elo eloo... eloo.. mi.. mi..mi mi...

NAJIB: tolong slookan DOJ ..

OBAMA: oooo that case..

NAJIB: slookan loretta lynch.. boleh ke tuan 
             presiden.. kita buat deal.. i. i.. help..         

ROSMAH: eloo...e looo... mi mi....mi mi..

OBAMA: your case is  with DOJ.. you're fucked..

NAJIB: tolong laaa...  me in big trouble at home

OBAMA: my maaaaannn... this is amerika..  a nation               of rule of law.... loretta lynch not your..
              fucking pak pandir...

NAJIB: mahathir and anwar ..combine forces..i die

ROSMAH: elo eloo..mister presiden... mi mi...

OBAMA : yes fat lady.. what can i do for you..

ROSMAH: where is michelee... i nak bagi beg..

OBAMA:  she is not on this trip...sorry..

ROSMAH: i nak bagi beg birkin.. not dedak ..

OBAMA: fat lady...your wife is fuck... get it..

ROSMAH: mister presiden you also read tukar tiub?

OBAMA: kah kah kah... your wife is fuck..

ROSMAH: can i hadiah cincin for micheele...

OBAMA : fat slob ugly face ..you are fuck too...

NAJIB: pasal apa you masuk campur...dia marah

ROSMAH:  i nak ceraikan you...baru you tahu.

NAJIB: mister presiden.. you help me ..i help you..
           i give you sabah... for american base...

OBAMA: istoqomah mister najib.. 
              you're dead meat..             
              do more ya ha na na...
              and read tukar tiub kah kah kah
  


--------------

LAGI KES JUAL AGAMA





TAK PERCAYA PADA JUBAH 
thumb up bro..ini terbaik..duit 90juta adalah duit dedak..harun din adalah ulama mursyid yg suruh robohkan flat2 melayu islam..semoga rakan2 yg mengerjakan umrah dan haji terus mendoakan agar haji harun din dan haji hadi dibinasakan dgn seteruk2nya..

gua tak makan dedak, gua tak pakai jubah, gua tak zakat dipusat zakat, gua sudah keluarkan duit tabung azeeez,gua percaya mufti dan agamawan itu bukan wakil nabi atau wakil tuhan, gua tak percaya universiti mekah dan madinah itu mengajarkan hadis2 penting kerana universiti mekah madinah itu diasas dan didanai sultan saudi yg terang2 membunuh rakyat yemen, 

gua tak percaya ulama al azhar sb prof tertinggi al azhar terkait penipuan wang-sila baca suara orang buangan..gua tak percaya ulama paki sb paki adalah asal india dan islam paki membunuh dlm senyap..dua bom nuklear najib tersimpan di tetek big mama, bom ini lebih besar dari telur najib...dua bom ini diperlukan utk menyusukan bayi hadi dan bayi harun din..so, hadi dan harun ada ibu sesusu on NAJIB DAN SENJATA NYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/7/16



--------------

KAKI ENTOT UNTA




POLITIK SEX

AJK PEMUDA

GEROMBOLAN

LEMBAH PANTAI

KAH KAH KAH



KETUA PEMUDA
Tu cerita bos2. Yang kat bawah ni paling terkini. Fara fauzana kena kencin dengan bakal suami dia hang tak tau ka. Ketua pemuda najib la jugak. Hahahaha Tu tanda paling baru untuk geng pas yang tak paham2 lagi sampai la ni. on OBAMA AKAN KENCING NAJIB
Publish | Delete | Spam
underBear
on 9/6/16


Pasangan kantoi suami orang, Fara Fauzana batal kahwin? | Berita ...

www.themalaymailonline.com/.../pasangan-kantoi-suam...

Translate this page
Malay Mail
2 days ago - KUALA LUMPUR, 6 Sept ― Enggan menikahi suami orang punca bekas penyampai radio terkenal Fara Fauzana Mohd Fadzil membatalkan ...

ENTOTA



---------------

TUNGGU DAN NANTI





ADA APA

TARIKH INI?




----

BERITA DARI LAOS







BERITA LAOS

berita rosmah mansor
meraung hentak hentak kaki
dalam hotel kerana tak dapat
jumpa michelle obama
adalah berita palsu
yang bukan dari 
sumber saheh




------------

LAGI ENAM HARI




ENAM HARI

lagi enam hari
parti pas akan saman
 sarawak report
tahukah pembaca
enam hari ini
hari apa?








-------------