.

Selasa, 2 Mei 2017

SELAMAT DATANG KE JALAN PANGGUNG





RUMAH ADAM

MANA DIA KEADILAN
RUMAH DATUK ADAM
DISITA
KEMANA DATUK ADAM
NAK TIDUR
SIAPA KENAL 
DATUK ADAM
SILA BERI TAHU
TENTANG 
DAPUR JALANAN
KAMI MENGALU-ALUKAN
KESAMPAIAN 
DATUK ADAM
KE JALAN PANGGUNG
SETIAP PETANG AHAD
JAM 5:00





-----------

SEMUA CABUT LARI








BETULKE

APA TAN SRI

NI ROYAK

ATAU INI

SINGNAL AWAL

PADA GENG

PADA DATUK

PADA TAN SRI

TA TA BAI BAI

UNTUK CABUT


Polis: Operasi khas tangkap ketua gengster tak lama lagi

 | May 2, 2017
Timbalan ketua polis negara berkata, dengan tangkapan itu, kegiatan gengsterism di negara ini diyakini dapat dihapuskan secara drastik tidak lama lagi





IPOH: Polis sudah mengenal pasti ketua kumpulan gengster di seluruh negara yang tangkapan ke atas mereka akan dilakukan menerusi operasi khas tidak lama lagi, kata Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Noor Rashid Ibrahim.
Beliau berkata, dengan tangkapan itu, kegiatan gengsterism di negara ini diyakini dapat dihapuskan secara drastik tidak lama lagi.

PELIK LAGI

HAIRAN

NAK BUAT

TANGKAPAN

TAPI UDAH

BERI TAHU

AWAL AWAL

ADA APA 

SPESIAL KE?

SAJE TANYA

JANGAN MARAH



---------------

INI BERITA SEDIH









INI BERITA

SEDIH 

TANDA PERIT

KEHIDUPAN

DIBAWAH 

REJIM NAJIB

SELAGI NAJIB

BERKUASA

KEHIDUPAN

AKAN TAMBAH

PERIT SUSAH

Cuepacs dedah lebih 49,000 kakitangan awam bakal muflis

 | April 30, 2017
Ketiadaan sistem mengawal pinjaman yang dilakukan penjawat awam juga merupakan antara punca mereka membuat pinjaman melebihi kemampuan dan melakukan pinjaman bertindih.



100,000 civil servants to go bankrupt soon

SOME 100,000 civil servants are in danger of being declared bankrupts, as they take more loans to cope with the rising cost of living.
Congress of Union of Employees in the Public and Civil Services Malaysia (Cuepacs) president Azih Muda said middle and low-ranking civil servants resort to such measures thinking that it would offset their expenditure owing to the rising inflation rate.
"How wrong they are. Our rough estimate shows up to 100,000 civil servants may soon be declared bankrupt. As of now, 3,000 of them are already bankrupt," Azih was quoted as saying by The Star online.

NAJIB ROSMAH

TAK SEDAR 

HIDUP INI

BUKAN 

CINCIN INTAN

ATAU 

BEG BIRKIN



-------------

PAK LEBAI BUAT LAWAK ISLAM






PAK LEBAI BUAT LAWAK ISLAM
semakin meroyan, semakin dayus, semakin lemah syawat memikir, apa nak jadi? kalau tidak dapat berhujah, diam saja lah, awat dok bising piang? dah lah semua termasuk tukar tiub dok hentam...tak malu kah? 
kenapa membawa aib kepada agama? kalau bodoh sangat simpan saja ilmu mu tu? kenapa lah asyik nak cakap sesuatu yang menjadi bahan lawak? kalau nak biat komedi stand up buat cara tukar tiub tu... kurang kurang ada orang derma atau buat macam kat luar negara minta sedekah....tak baik pakai serban lepas tu keluar perkataan bodoh sangat...serius gak kah kah kah on 
LAWAK ISLAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/2/17



---------------

MUKA LEBAI TAK MALU





FACE BOOK

Kalau aku kata Pas Hadi sanggup jadi barua DAP n PKR dSelangor demi fulus,
apa macam ??
Dah putus belahlah lebai.
LikeShow more reactions
Comment

Anas Nazri Suruh azmin pecat laaa...
LikeReply64 hrs
Sazali Pt Siapa saudara kamu kapir ke muslim.....kita akan dijawab di padang masha nanti .
LikeReply84 hrs
Wan Muzaidey Makin panas pakcik ni.hihi.dia plk yg sentap.mcm budak hingus je berpolitik
LikeReply84 hrs
Zabedah Mohamed Muka lebai tak malu.
LikeReply4 hrs
Hazzi Nur Hahahaha.. Kesian kesian
LikeReply4 hrs




--------------

AKHIRNYA DUA LANUN BERSATU






F.B


Akhirnya sukaneka yang menyatukan Pas dan Umno bukannya Islam. :)


Mat Fadli El-Labuani Main sorok2
LikeReply14 hrs
Tengku Emma Zuriana Lari dalam guni duit. Oooppsss
LikeReply23 hrs
Muhamad Adzhar Tajuddin Lari bawak guni duit kak. Hahahahaha
LikeReply13 hrs
Tengku Emma Zuriana Hahaha!Terbaik!
LikeReply3 hrs


Mohd Arif Juhani Otak pun macam budak-budak, memang patut la sukaneka je yang satukan mereka. Lepas ni boleh sambung main kawen-kawen.
LikeReply23 hrs
Tengku Emma Zuriana Main kawen-kawen? LOL! Terbaik
LikeReply13 hrs
Arif Atan Lari dalam guni duit lepas tu main kawen-kawen. Hahaha..ya. itulah level Pas-Umno skrang. Kawan sehati sesapu wang.
LikeReply13 hrs
Tengku Emma Zuriana Hahaha!Sakit perut aku ketawa...kartun la depa. Malu aku nengoknya
LikeReply3 hrsEdited
Yusoff Raja Ariffin hahahahaha
--------------