.

Sabtu, 25 November 2017

ENJOY DE MENJOY





KHAS UNTUK

USAD TONTOWI





MENYALAK LAGI




ROTTWILER

NYALAK

 LAGI



Tiada pemimpin berkarisma, Bersatu bukan ancaman pada Umno


PARTI Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) bukan ancaman untuk Umno kerana parti itu kekurangan pemimpin berkarisma, kata Ahli Majlis Tertinggi Umno Tuan Haji Nazri Aziz.

Dalam temu bual eksklusif bersama The Star menjelang perhimpunan agung Umno bulan depan, Nazri berkata pengundi Melayu secara tradisinya mengundi parti berasaskan kaum Melayu, yang paling besar terdiri daripada Umno dan PAS.


INGAT CARA

BACA MEDIA

KALAU DI NAFI

APA MAKNA?

KALAU  BERSATU

TAKDA PENGARUH

APA 

PERLU NAFIKAN

MAKNANYA SAH 

BERSATU TEGOH
------------------

KHALID DAN GOPI






KHALID & GOPI
Napa tak tanyer org nogori tan sri khalid abu bakar jawatan yg disandang juga meragukan Siap itu gopi Siap itu 9 naga siapa itu sipolan? bagaimana propaganda meguasai media massa siapa dalangnya.. Senentara diperingkat global bagaimana propaganda mempengaruhi warga dunia tentang new world orders dan rankaian Cia mengkaburi agendas dasar tersembunyi mereka dan umno menontohi siapa? on 
MENGOLAH PERSETUJUAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/25/17





-------------

APA HUBUNGAN KHALID DENGAN GOPI?


Khalid akui mengenali Gopi | Astro Awani

www.astroawani.com/berita.../khalid-akui-mengenali-gopi-146176
Translate this page
Jun 14, 2017 - Khalid menegaskan beliau dan pegawai-pegawainya tidak akan ... Gopi ditahan SPRM bersama lima individu lain pada 22 Mei lalu susulan ...


APA HUBUNGAN

KHALID

BEKAS KPN

DENGAN GOPI

SAMSENG

RASUAH POLIS?

SAJE TANYA

KERNA SEMUA

SENYAP


KPN: Saya kenal suspek jenayah tak bermakna mereka terlepas ...

www.freemalaysiatoday.com/.../kpn-saya-kenal-suspek-jenayah-tak...
Translate this page
Jun 14, 2017 - Gopi, jika dia melakukan apa-apa yang di luar undang-undang, ... Khalid berkata ramai mengetahui nombor telefonnya dan menghubunginya.

Ketua Polis Negara patut dedahkan kandungan perbualan dengan Gopi

https://alhusseyn51.blogspot.com/.../ketua-polis-negara-patut-deda...
Translate this page
Jun 16, 2017 - Gopi dan dua ketua polis daerah telah ditahan oleh SPRM di bawah 'Operasi Gopi di Melaka beberapa minggu yang lalu. Pengakuan Khalid ...

al- Husseyn: Hubungan Gopi dan Ketua Polis Negara sangat ...

https://alhusseyn51.blogspot.com/.../hubungan-gopi-dan-ketua-poli...
Translate this page
Jun 15, 2017 - Hubungan Gopi dan Ketua Polis Negara sangat mencurigakan: Khalid patut disoalsiasat. Ketua Polis Negara cuba memberi gambaran mudah ...



----------------

MANA ILANG PEMIKIR INI




MANA ILANG

PEMIKIR INI?
Rasional pemikiran menteri umno: Untuk kurangkan kemalangan kenderaan, naikkan harga minyak. Untuk kurangkan korban nahas lebuhraya, naikkan harga tol. Untuk kurangkan korban nahas udara, naikkan harga tiket kapalterbang. Untuk kurangkan penyakit darah tinggi, naikkan harga garam. Untuk kurangkan penyakit diabetik, naikkan harga gula. 

BIJAK

Untuk kurangkan masalah obesiti, naikkan harga makanan. Untuk kurangkan penyakit paru2, naikkan harga rokok. Untuk kurangkan penyakit batuk, naikkan harga ubat batuk. Untuk kurangkan masalah hidu gam, naikkan harga gam. Untuk kurangkan masalah cerai, naikkan harga maskahwin. on 
MANA MAT MASLAN?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/24/17




=============

YA USTAD TONTOWI






YA USTAD
Jgn lupa baca doa sblm melocok...tontowi tau mcmne bunyi doa tu... keh keh keh on 
FATWA USTAZ TONTOWI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/25/17




--------------------

AL-FATIHAH






AL-FATIHAH


Masjid di Mesir diserang, sekurangnya 235 terbunuh

LELAKI bersenjata menyerang sebuah masjid yang sesak di daerah Sinai Utara, Mesir pada Jumaat dan meletupkan bom, membunuh sekurang-kurangnya 235 orang menjadikannya salah sebuah serangan terburuk di negara itu, lapor media tempatan. 

Bom diletupkan di masjid Rawda, hampir 40 kilometer di barat Sinai Utara sebelum penembak melepaskan tembakan kepada umat Islam yang berkumpul untuk menunaikan solat Jumaat, kata pegawai.

Hundreds of worshippers killed in Egypt mosque attack

Scores more wounded after al-Rawdah mosque in north Sinai targeted in attack marking major escalation in battle with insurgents


At least 235 people have been killed and scores more injured in a bomb and gun assault on a mosque in Egypt’s north Sinai, in the deadliest attack in the country in recent memory.

A bomb ripped through the mosque as Friday prayers were finishing, before militants in four off-road vehicles approached and opened fire on worshippers, a military source told the Guardian. Some witnesses said they had seen around 20 attackers.



----------------

TIBAI SAMA DIA








BERITA

AMAT

BAIK




UMNO TERSENTAK DI PENDANG 6,000 SERTAI BERSATU


Walaupun Najib telah menyediakan pelbagai habuan dan gula-gula pilihan raya untuk memancing sokongan pengundi, ia tidak sedikit pun menggugat sokongan kepada parti komponen Pakatan Harapan (PH) di negeri Kedah.

Malah sokongan yang begitu memberangsangkan terbukti apabila 90 peratus daripada 6,700 ahli Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) Bahagian Pendang, terdiri daripada mereka yang telah keluar Umno.

Demikian dinyatakan oleh Ketua Armada Bahagian Pendang, Mohd Fauzi Ismail.Penyertaan yang begitu ramai ini memberi satu tamparan hebat kepada Umno dan BN di Pendang yang sering mendabik dada bahawa mereka masih diterima oleh ahli Umno di kawasan parlimen tersebut.



TIBAI

SAMA DIA

KAH KAH

-----------------------

MALAM INI TEATER ANAK TEMUAN





 MALAM INI 

JEMPUT DATANG

 TEATER  ASLI

ANAK TEMUAN

SATU LAGI

PROJEK AMAL

BUDAK BANGSAR

Hi Semua

SK Bukit Lanjan & Kelas Jati akan mempersembahkan satu teater kanak-kanak -
 Tujal dan Angin. 
Semua dijemput hadir.

Sinopsis 
Tujal dan Angin merupakan sebuah teater kanak-kanak arahan Maisyarah Mazlan, yang diadaptasi daripada cerpen nukilan Stephen-John Curtis dan Shaq Koyok. 

Ia mengisahkan tentang pengembaraan seorang anak Temuan dari Kampung Jati bernama Tujal. Tujal yang pertama kali mengembara seorang diri ke dalam hutan telah bertemu dengan beberapa watak haiwan liar dan diganggu oleh semangat angin yang jahat sehingga tersesat. Berkat semangat tidak mahu berputus asa dan dengan bantuan Sang Kancil yang baik hati, Tujal berjaya bertemu dengan neneknya. Di akhir pengembaraan, seluruh penduduk kampung mengadakan keramaian bagi meraikan kejayaan Tujal. 

Tarikh: 
25 November 2017 (Sabtu)
Masa: 
8pm
Tempat: 
Dewan Seri Temuan, Desa Temuan Bukit Lanjan
No6. Petalin Jaya, Jalan PJU 8/7, Damansara Perdana, 47820 Petaling Jaya, Selangor
Koordinat: (3.168058, 101.603473)

Harga Tiket: 
RM10

Link Pembelian Tiket: 
https://goo.gl/forms/BCCneWBmVltfw1ZH2

No. Talian Tiket: 
012 - 555 7970 (Su Li)
012 - 687 3422 (bee ling)
Facebook: Kelasjati - https://www.facebook.com/kelasjati/
FB Event: https://www.facebook.com/events/1903858213276278/

*Jika anda berminat menaja pementasan ini, sila hubungi:
019 - 318 0132 (Syu)
012 - 687 3422 (bee ling)





--------------------

MENGOLAH PERSETUJUAN




AWAS!



Lelaki lempar bom petrol ke surau di Damansara Damai | Kes | Berita ...

https://www.bharian.com.my/.../lelaki-lempar-bom-petrol-ke-surau...

Translate this page
4 days ago - PETALING JAYA: Jemaah sebuah surau di Damansara Damai, di sini, ... petrol (molotovcocktail) yang dicampakkan ke dalam kawasan surau 

PROJEK

Sungguh cinabeng kalau bebudak 2 ekor tu sanggup dajal surau tempat sedara semelayu seislam sedang solat hanya kerana dihulur beberapa ribu yang kecik! Tak la, aku rasa tak mungkin. Kecuali 2 ekor tu memang melayu subspesis kepala ganja! 

SALAH BENDERA

Tu memang sial punya subspesis, perempuan sarat mengandung pun depa sanggup biar mati sebab nak ragut henbeg perempuan tu! on
 SIAPA DUA JANTAN BALING MOLOTOV
Anonymous
on 11/24/17

Suspek baling bom petrol ke surau ditahan | Kes | Berita Harian

https://www.bharian.com.my/.../suspek-baling-bom-petrol-ke-surau...

Translate this page
3 days ago - KUALA LUMPUR: Dua lelaki yang dipercayai terbabit membaling bom petrol (molotovcocktail) ke dalam kawasan sebuah surau di ...

Suspek baling bom molotov di surau Damansara Damai direman ...

www.astroawani.com/.../suspek-baling-bom-molotov-di-surau-dam...

Translate this page
3 days ago - Dua lelaki yang dipercayai membaling bom petrol atau molotov cocktail ke dalamkawasan surau di Damansara Damai, Petaling Jaya, Ahad ...
MENGOLAH 

PERSETUJUNA

niat dan tujuan adalah utk mengolah persetujuan agar melayu islam berdiri teguh di belakang umno dan jakim.. on 
SIAPA DUA MALAON INI?
Anonymous
on 11/24/17






-----------------

SEMUA ADA DALAM QURAN





SEMUA ADA
Kata ustaz kita org islam didunia ni tak payah buat apa apa.. semua dah ada dalam quran.. aturan idup dah diatur sejak azali senario lagi. Biar je org kapir buat kajian itu ini. Kalau lah ampangan ini nak pecah.. maka pecah lah dia ..bayangkan berapa ramai yg saheed nanti. 

DALAM QURAN

Kontraktor yg bina ampangan ini dulu dah selamat.. dah kaya raya ..semua kerana berkat doa dan dhuha kontraktor tersebut.. entah dah brapa kali kontraktor ini ke Mukah. on 
BAHAYA SAMPAI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 11/24/17






------------------

TANDA DAH SAMPAI






DAH SAMPAI
bro tt..budaya telah sampai ini juga terjadi dlm pengajian2 agama bro..contohnya aku telah sampai makam tertinggi dlm hakikat, aku telah sampai jalan mnemui allah taala dan allah beri tangguh kematian aku..korang yg tak belajar agama tak kan sampai mana2..

DAPAT RESTU

budaya telah sampai ini ramai dan banyak dlm masyarat melayu islam..aku telah sampai di mekah, aku telah sampai dimakam nabi maka aku berserban dan berjubah jubi..bila telah sampai, maka semua perbuatan jadi halal, semua perbuatan mndpt restu allah dan rasul.. on 
BADAK BIRKIN DAH SAMPAI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/24/17





------------------

FATWA USTAZ TONTOWI









IKUT FATWA

USTAZ TONTOWI
NAK NGENTOT PUN SUSAH LOOO!!! gaji kecik tak mampu beli rumah, rumah mahal. nak entot dlm kereta pun susah, kereta dan petrol mahal. nak kawin jgn cerita la bhai, anakdara yg dah lohe pun mintak hantaran puluh2 ribu!! 
last resort, beli skobar utusan malaysia lepas tu langgan ayam murah2 5 hengget kat chokit tutup muka ayam tu dgn skobar utusan then henjut laa. kalau nak sedap2 mcm tontowi guna tangan dlm bilik hotel kat germany tu, lu kena jadi calon 
YB laa. on SEMUA SUSAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 8:01 PM


=====