.

Jumaat, 25 Mei 2018

INI USTAD SAKIT JIWA







KOMIDI DUDUK

USTAD SAKIT 

JIWA KURANG

DAPAT SEX 



ISTERI GEMOK


MACAM ROSMAH


SERBU JANGAN TAK SERBU








SERBU JANGAN

TAK SERBU

SPRM serbu rumah Musa Aman

KOTA KINABALU - Pegawai penyiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menyerbu rumah Pengerusi BN Sabah, Tuan Haji Musa Aman dan merampas beberapa fail.

Memetik laporan Mstar Online, sumber SPRM berkata, sebuah pasukan penyiasat pergi ke kediamannya di Luyang di sini pada petang Rabu bagi membantu siasatan kes rasuah.

Namun sumber mengesahkan hanya fail yang diambil semasa serbuan itu.


INI MASA TEPAT

RAKYAT DAH LAMA

TUNGGU

TANGAP LIPAT 

SEBAT



----------------------

TOK SHEIKH TAK SABAR







TOK SHEIKH
Yang tak ngam si Anwar gi cium tangan Sultan Johor kemudian gi mengadap Mak Agong walaupun atas kapasiti suami DPM. Dah lah keluar Sungei Buluh jer dapat jumpa dan makan makan dengan Agong....apa cer brader nih nampak sangat macam tak sabar dah gatal sangat??? 


DAH TAK SABAR


Kalau PKR kautim ngan UMNO memang atas buku kerusi cukup untuk jatuhkan Tun M! Pilihanraya sekali lagi PKR, UMNO ngan PAS nih semua nak kena humban oleh rakyat ler.....biar PPBM, DAP, AMANAH dan WARISAN urus kan negara! on JANGAN BUANG MASA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/25/18




--------------------

SELAMAT BEBUKA













SELAMAT 

BERBUKA

hari ini
alam ni macam sokong
pakatan harapan
pasang awan bagi redup
tebar angin bagi sejuk
enak dan santai 
puasa hari ini
NOTA:
gua ada temu janji
jeng jeng jeng







-----------------------

KUAT MAKAN







KUAT MAKAN
Kalo Najib masok lokap... Sape nk bayar sewa Lori yg beli makanan rosmah.. Tlg jgn zalim dkt Kak mah.. Keh keh keh... on 
JANGAN BUANG MASA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/25/18




--------------------

ANAK MUDA MUAK DENGAN RAJA








ANAK MUDA
Anak muda meluat dengan Raja. Sudah tentu anak muda ini bukan dari kalangan yg ngatakan bagindo tu JIWA RAKYAT.. bila nampak Ya Ampooon naik kapcai, makan pakai tgn, sarong kasut sendirik, solat berjubah, jalan tak ikut pengiring, girlfren org Indon.. .. jiwo kepala hotak kau.. bodoh tahap melantun. on 
BETUL KE BERITA INI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 5/25/18



MUAK DENGAN

Ini fake news! Orang muda meluat kat umno bukan dibuat oleh perlis! Orang muda meluat kat umno sebab dibuat oleh najib dan rosmah! Geli you! on 
BETUL KE BERITA INI
Anonymous
on 5/25/18


SULTAN & RAJA

Ini fake news! on 
HANG MASUK BERTANDING
Anonymous
on 5/25/18





---------------------

BILA TUANKU NAK BERTANDING?




YA AMPOOON

YA MAULANA

BILA  TUANKU


NAK TANDING

Siapa raja perlis? Shahidan? Hebat sgt ka dia. Org perlis tak boleh hidup tanpa dia? on 
HANG MASUK BERTANDING
Anonymous
at 4:38 PM

Soalannya knp org perlis pilih bn. Tak dak internet ka? Tak pernah dengar kleptokrasi? Shahidan ka yg bagi hampa makan? Org sabah pun dak celik matahati on 
BETUL KE BERITA INI
Anonymous
at 4:34 PM

Gua fed up sebab sikit2 Qardawi.. Sikit2 Erdogan.. Sambal belacan pun belum tentu dia org pandai tumbuk.. on 
BETUL KE BERITA INI
Anonymous
at 3:22 PM
Jangan main-main dgn Sahidan Quassim ni. Raja pon dia dah lawan. Tinggal lagi nama je Sahidan..tak de Teuku.. Tengku..Raja.. tapi Sahidan jo. Dia derma je dah RM44 juta..itu derma.. kita tak tahu berapa dia simpan kat rumah. Ayok mulakan perlawangnang. Antara Pacal Yang Hina vs Yang Amat Mulia Ya Ampoon.. lagi pong di Indera Kayangan ni 96% Melayu .. gasak kasi abis.. takde rugi apa2 sebab negeri mmg dah misking. on 
HANG MASUK BERTANDING
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 5/25/18






----------------------

COOL ISLAMIC TECHNO





COOL

TT, kau perasan tak? yg berdansa dansa berebut ke shorga utk memantat bidadari tu semuanya kaum adam. mana kaum hawa? takde laluan ke shorga ke utk derang? kaum hawa takde dansa2 untuk ke shorga dan dapat bidadara ke? on 
INI BARU COOL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/24/18





ROCK

yang terbaru cool mestilah shahidan kassim. komen sikit apa cerita. on 
INI BARU COOL
Anonymous
on 5/24/18

ROLL

Itu gambar video edit tt. Sebenarnya tujuan zikir tu latihan supaya orang islam cergas dan bersemangat untuk berperang. Zaman tu tentera islam adalah rakyat belum ada kementrian sabu... on INI BARU COOL
| Delete | Spam
Anonymous
on 5/25/18



-----------------------

BETUL KE BERITA INI







BETUL KE

BERITA INI?

ATAU INI

BERITA FITNAH

Perlis buat anak muda meluat dengan Umno

SHAH ALAM - Ahli Parlimen Masjid Tanah yang juga Ketua Puteri Umno Datuk Mas Ermieyati Samsuddin berkata, situasi politik di Perlis menyebabkan anak muda meluat dengan Umno.

"Negeri sebesar daerah tapi ada Adun, menteri besar, ahli parlimen di kalangan Umno dan ada Raja, Perlis sepatutnya sepakat.

"Tapi disebabkan sikap berebut kuasa yang tak pernah habis, Perlis sekadar negeri contoh mengapa anak muda meluat dengan Umno #berubahlah," tulisnya.



DARI KAJIAN

MERDE KA VIEW

ANAK MUDA 

MELUAT DENGAN

RAJA

BUKAN DENGAN

HARUM MANIS



----------------------

HANG MASUK BERTANDING





KALAU HANG

NAK PILIH MB



HANG MASUK

TANDING




Raja: Nak jadi MB, tandinglah di DUN, Shahidan


Raja Perlis, Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail berkata Pengerusi BN Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim patut bertanding di peringkat Dewan Undangan Negeri (DUN) jika mahu menjadi menteri besar Perlis.

"Kalau Shahidan (Datuk Seri Shahidan Kassim) nak patutnya dia bertanding di DUN tetapi dia bertanding di Parlimen... ini yang jadi masalah... saya tidak mahu rahsia dalam diketahui luar," baginda dipetik sebagai bertitah oleh Berita Harian.

Baginda bertitah demikian setelah sembilan anggota DUN (ADUN) BN memulaukan istiadat angkat sumpah Menteri Besar Datuk Seri Azlan Man.



INI JAWAPAN

SHAHIDAN



Shahidan: Nak pilih MB, tandinglah di DUN, Raja



Pengerusi BN Perlis Datuk Seri Shahidan Kassim  berkata Raja Perlis, Tuanku Syed Sirajuddin Putra Jamalullail patut bertanding di peringkat Dewan Undangan Negeri (DUN) jika mahu memilih siapa jadi  menteri besar Perlis.

"Kalau Syed Sirajuddin nak patutnya dia bertanding di DUN tetapi dia bertanding tidak bertanding langsung di Parlimen atau di Dun... ini yang jadi masalah... saya tidak mahu rahsia dalam diketahui luar," Shahidan  dipetik sebagai bertitah oleh Berita Harian.

Shahidan berkata  demikian setelah sembilan anggota DUN (ADUN) BN memulaukan istiadat angkat sumpah Menteri Besar Datuk Seri Azlan Man.


PEKARA INI

SENANG SELESAI

SIAPA NAK PILIH

MB ATAU MENTERI

MASUK PARTI

TANDING 

JADI KETUA

TANDING JADI DUN

TANDING JADI YB

JANGAN 

MAKAN CANKUNG

BERAK TANGGUNG


-----------------------

WARGA MALAYSIA DIDAHULUKAN







RAKYAT MAKIN

RIMAS

TERLALU BANYAK

PENDATANG ASING
Pakar logam.. Anak melayu berlambak x de keje.. Sebok ambik India yg tipu sijil.. Tu realiti pakcik TT perlu tahu.. on 
GARIS TEPAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/25/18



Yg penting menteri2 dan vvip2 kementerian tak ambil kesempatan utk mengisi poket masing2 dulu sambil mendabik dada kami berkhidmat utk rakyat.... on
 GARIS TEPAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/24/18


Aku setuju bangat! Bak kata pesanan bijak pandai melayu dulu: Jangan kerja di hutan menyusu, Kerja di rumah menetek. Maknanya kita semua kaum melayu khasnya, rakyat malaysia amnya, mestilah buat dan mampu buat 2 kerja berlainan atau orang Cocos island kata diversify, janganlah terhad tahu buat 1 kerja yang sama berulang-ulang hingga kulit berkedut2 dan belakang terbongkok2, tiada kemajuan dan upgrade maka kita akan berterusan di takuk lama dan dipintas oleh kaum bangla yang shopping di klcc semasa raya aidilfitri. on 
GARIS TEPAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/24/18


Bangla yg dah rojak.. Kita makan..bangla yg baru nak jadi bawang... halia. .serai. kunyit.. ... Kita TANAM...Tenaga Anak Malaysia ....dulu.. Settle problem..khalas on 
GARIS TEPAT
DIDI KOTA BELUD
on 5/24/18

Dulu pada Zahid ..bawa masuk 1.6 juta.. sgt masuk akal. Poketnye didahulukan.. bayangkan sekor Bangla masyuk RM2000.. dah betapa Kok 1.6 juta?. Sekarang pon program berbuka puasa di masjid dah penoh dgn Bangla.. mereka berbuka cara melahap.. Zahid buka dihotel mana tahu. on GARIS TEPAT
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 5/24/18
-----------------------

TANGKAP SUMBAT KE PENJARA






TANGKAP
tt apa kes zahid hamidi yg ada 230juta dlm akaun bank masa dia ketua pemuda umno dulu.bersih msia sprm sila korek bukti ni thn lps tun pun ada sebut psl kes zahid ni.kita asik2 nk tangkap najib dan suaminya jgn lupa pulak kt malaon zahid ni on TANGKAP DAN DAKWA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/25/18


SUMBAT
Setuju bangat! Masa dah tiba untuk azman mokhtar pulak kena grill 4-5 jam dengan lge! Kita tengok apa jawapnya! Adakah jawapan menyelamatkan diri sendiri dengan menuding pada orang lain, atau jawapan tak tahu dan tak ingat! on TANGKAP TANGKAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/24/18


MASUK
tangkap tmj bro..tmj kata jgn undi parti madey..anak raja makan tangung berak cangkong ni wajib ditangkap..tp sultan johor undang anwar mengadap di johor...apa punya turrr... on TANGKAP TANGKAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/24/18


PENJARA
bro..tangkap pengerusi pac cari makan..dato hasan ariffin..ni dato yg menang sb dato raba2 mati jatuh heli... on TANGKAP TANGKAP
Anonymous
on 5/24/18
----------------------

BUKA KEMBALI






BUKA KEMBALI

KESAH NAJIB

DITANGKAP

BERJUBO DENGAN

ZIANA ZAIN

DI PORT DICKSON
TT, aku masih blur2 dgn kes port diksen ni. kerajaan dah tukar ni, kasi la story morry clear2. tambahkanlah hiburan dihatiku ini. jap... najib memburit dgn sapa? eh! jap... hishamudin h2o tu membatang dgn sapa? on 
INGATKAN PORT DICKSON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/25/18







---------------------

JANGAN BUANG MASA









JANGAN 

BUANG MASA

SIMPAN NAJIB 

DALAM LOKAP
Wehhhh apasal sprm bangang tak tangkap najib mase soalsiasat smlm...drpd korg dera dia 7jam soalsiasat baik direhatkan aje dlm lokap sprm...sprm bolehlah amik mase selama mane diorg nak untuk soalsiasat.lps tu pass pulak doa pd polis biar merasa dia tido dlm lokap polis pulak sambil jawab soaalan2 psl beg birkin yg 284 kotak tu... on MALAYSIA BARU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/25/18







------------------

KANG KONG DICABUT








KANG KONG

DICABUT
padan muka majlis mati..sibuk sgt masuk astro awani..menghabiskan boreh negara je..tiap najib jadi pm, semua menikus macam tikus mondok..bila umno kalah, tetiba semua jd profesional dan terbuka..g mampus la professor kangkung, penakut.. on 
MAJLIS PROFESOR NEGARA MATI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:18 PM





--------------------