.

Isnin, 3 April 2017

DISAMBAR API NERAKA




PENJAGA

NERAKA


DERMA DAH LINTAS 16,000 RINGGIT




MASIH MENUNGGU
nak beli satu van tangan kedua, 
tunggu lebih dua minggu baru dapat kumpul 15 ribu... itu pun untuk niat yang baik...memberi makan kepada yang tiada makanan...susah payah nak kumpul...

cuba jual package datuk, datuk seri, 
tan seri dan tun....pasti ramai dan sanggup membayar beratus ribu...sebab malaysia ini orang kaya diutamakan, 
orang miskin dipinggirkan...
sebab itu semua nak jadi kaya...
walau apa cara kekayaan itu diperolehi....kah kah kah on 
SOALAN KURUN INI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/1/17


DERMA


SUDAH LINTAS

16,000 RINGGIT

TERIMA KASEH

BELUM SAMPAI SASARAN




KUTIPAN DAH 

LINTAS

16 RIBU 


BERITA MALAM INI
DAPUR JALANAN
ADA BERITA BAIK
TENGOK AKAUN
  ADA DUIT MASUK
semakin ramai
kakak dan abang 
abah dan emak
menderma
agar dapur jalanan
dapat membeli 
sebuah van tangan ke dua


PEMBACA

BUDIMAN

DAPUR JALANAN

MASIH 

MEMERLUKAN

BANTUAN

UNTUK MEMBELI

SEBUAH VAN

TANGAN KEDUA

SILA ULUR 

BANTUAN KE

AKAUN CIMB SPKL 

800 172 7849


KUTIPAN 


HARI INI


TAMBAH

RM850





JUMLAH

RM16,110


TERIMA 


KASEH










---------------------

DINAFI ERTINYA ADA









INGAT ATAU

TIDAK CARA

MEMBACA

MEDIA 

MALAYSIA

3 April 2017
KUALA LUMPUR - Menteri Pelancongan dan Kebudayaan, Tun Hsji  Mohamed Nazri Aziz menafikan Najib sebagai 'tangan ghaib' yang menjadi punca pembatalan permit sesi dialog diantaranya dan bekas Perdana Menteri,  Mahathir Mohamad.

KALAU 

DINAFIKAN

ERTINYA

PEKARA ITU

BENAR

JIKA DILARANG

PEKARA ITU

AMAT BAIK

APA NAJIB SUKA

ITU SALAH

APA NAJIB

TIDAK SUKA

ITU BETUL




---------------

DISAMBAR API NERAKA








SAMBAR 

API NERAKA

KATA ZAMIHAN

Asri minta Zamihan disiasat
Mufti Perlis berpendapat, penggunaan istilah "kafir harbi" tidak boleh digunakan dengan sewenang-wenangnya kerana ia memberi kesan besar kepada keselamatan.
Kata  Dr Mohd Asri Zainul Abidin, istilah berkenaan merujuk kepada seseorang bukan Islam yang boleh diperangi dan halal untuk dibunuh.
Malah, katanya, penggunaan istilah itu turut digunakan pengganas Isis.
"Seruan (dengan melabelkan seseorang itu sebagai kafir harbi) boleh menimbulkan pertumpahan darah dan slogan yang sama inilah digunakan Isis," katanya di Facebook semalam.
Mohd Asri mengulas ucapan Presiden Pertubuhan Ahli Sunnah wal Jamaah Malaysia (Aswaja),  Tuan Haji  Zamihan Mat Zain, yang menyentuh mengenai isu rang undang-undang bagi meminda Akta 355.
Dalam ucapannya itu - dipercayai di suatu majlis ceramah agama - Zamihan mengingatkan orang Islam supaya tidak menyokong DAP dan MCA.
"Saya ingin pesan kepada tuan-tuan, jangan sokong parti orang kafir yang menetang RUU355.
"Hari ini parti orang kafir yang menentang RUU355 ialah DAP, dan ada juga pemimpin MCA. Tuan-tuan jangan menyokong pemimpin dari kalangan parti-parti ini kerana merera menentang pelaksaan undang-undang Islam di (Malaysia ini).
"Mereka adalah pemimpin kafir harbi. Jika tuan-tuan sokong (mereka), saya khuatir tuan-tuan pasti akan disambar api neraka," katanya.

NAK TANYA

ZAMIHAN NI

SAPA DIA JAGA

NERAKA KE?

ATAU  ONLINE

DENGAN ALLAH

SAJE TANYA

JANGAN MARAH

MANA TAHU

KALAU KALAU

ZAMIHAN ADA

KOMPENI 

VALET DOA

BOLEH BERURUS

BAWA KAPIR

MASUK SYURGA







------------

SELAMAT MENYAMBUT HARI GST





RAKYAT MEMIKUL BADAK
ya selamat sambut GST, walau tidak disukai,walau tidak diminta, walau tidak dimibati namun GST menjaga kelangsungan MOI memegang kuasa, rakyat semakin sedar, omong kosong munke yang standard cap ayam, rakyat semakin celik, kemana hilang semua hasil negara, 
rakyat semakin meluat mikir memikul badak dan keluarga, apa pun sabar semua, sabar itu separuh dari iman, semua ini dugaan mencelik mata rakyat, semua ini mematangkan kita, sebagai warga kita tidak harus lupa, kita harus ingati, perlu rasa dendam org org yang menyusahkan kita, kita perlu pulak tunjuk krmarahan do peti undi, perlu buang semua perompak, 
perlu sula pencuri yg mencuri siang malam hasil usaha, yg makan rasuah, yg beli harta hasil rompak, hari engingat semua, sebelum kita kah kah kaj sebelum faywa gatwi dikeluarkan mengharamkan kah kaj kaj on 
UCAPAN DARI ZUNAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/3/17





-----------------

BERITA BAIK UNTUK UMAT MANUSIA








BERITA BAIK

UNTUK UNTUK

MANUSIA

BERITA BAIK

UNTUK JULIAN

ASSANGE



Ecuador election: Lenin Moreno headed for victory amid opposition fraud claims

Leftwing candidate begins celebrations after presidential run-off with implications for WikiLeaks founder Julian Assange


Ecuador’s ruling party candidate appeared to be heading for victory in a presidential run-off that would cement the country’s reputation as a bastion of the Latin American left and provide breathing space for Wikileaks founder Julian Assange.
However, the narrow 51% to 49% lead for Lenin Moreno was contested by the opposition candidate Guillermo Lasso, prompting fears for heightened political tension in the days ahead.
With 96% of votes counted on Sunday night, Moreno, who was a former vice-president under outgoing president Rafael Correa, seemed to be on course to beat Lasso, a 61-year-old former banker.









---------------

DAPAT PISANG AWAK





DAPAT VIBRATOR
Selain dirtoron Asyraf Wajdi, Siti Kasim mendapat Double Dildo Vibrator satu lori setiap hari selama-lamanya. Geger-geger bang. Ada paham ka TT? on 
CADANGAN DEBAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/3/17





-------------

TAK TAKUT NERAKA



TAK TAKUT NERAKA
Hahaha.. 5 billion umat tahu dlm Quran cakap ada neraka, hanya 2 billion ja yg percaya. Itupun dlm 2 billion yg percaya, mungkin sekor dua ja yg ketaq lutut takutkan api neraka. Selebihnya kumpul duit banyak2 utk rasuahkan Allah Taala pula. Ini termasuklah tok2 lebai 90 juta. 
Mereka secara berjemaah pula cuba mengkambingkan pula Allah Taala. Berita diatas, samalah story morynya.. hihihi..eeei takotnya nuraka.. tapi dgn duit rasuah.. dia pun sama dgn yg beratur depan sekali...entah2 dia yg terkedepan dgn lobai2 xsempat ditanggal. on 
BERITA MENAKUTKAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/3/17






------------

UCAPAN DARI ZUNAR






UCAPAN DARI

ZUNAR

Add caption
-------------------

WARGA PARSI BUKAN ARAB








IBNU SINA
Kerajaan Parsi dah lama ada sblm beberapa daerah spt Hejaz, Najd, timur Arab (Al-Ahsa) dan selatan Arab (Asir) bergabung menjadi arab saudi on TAHUKAH ANDA

in response to 
Ibnu sina tuh macam nama JAWA saja Bukan anak JAWA ke ???? Macam AL SOTONG macam nama Myammar aja Zaman dulu , Parsi tuh macam Bangladesh jugak lah Mana ada nama Parsi , Saudi atau Yaman Yang ada JAWA lah Beza nya sekarang SERBAN buat balot kemaluan Zaman dulu SERBAN balot OTAK tak bagi cair kena panas matahari Tuh sebab dulu orang orang tak bahalol, by Anonymous.
Publish | Delete | Spam
shaharuddin ibrahim
on 4/3/17





--------------

GST MASUK TAHUN KE2





F.BOOK

1 April Fools GST 2015 mula perbodohkan rakyat...
"Harga barang boleh turun KERANA GST. Fuuhh satu kenyataan yang paling berani. HARGA BARANG TURUN KERANA GST" - Ahmad Maslan (31/3/2015)



E-may Salehuddin Tahniah kpda pmbayar pmbayar GST trmasuk aku skali krana msih lagi mmpu mbyar,igtlah semua kata kata sang pujangga"GST MENURUNKAN HARGA BARANG"
LikeReply7April 1 at 7:18pm
Asrul Hezly Kamaruzaman Ade lg satu tertinggal... "harga barang boleh jatuh kerana GST"
LikeReply6April 1 at 8:54pm
Ramli Nordin Kalau lidah biawak mcm ni lah statmen mazlan , terserlah ke bingaian mp BN
LikeReply122 hrs
Mohd Rasol Orang miskin juga kena gst,bkn orang kaya je,apa lah ckp mcm tu porah !!!.
LikeReply2April 1 at 11:39pm
Tan Kim Seng Bn semua orang cakap April Fool, hari ini mereka mesti Celebrate, makan besar hari ini
LikeReply2April 1 at 5:43pmEdited
Jambu Kris Jambu Kris Gst haram di sisi semua agama tapi msia can cos ??? Msia is no 1 muslim state at earth tq


-------------