Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 26 September 2011

ENTOT MAT SALEH SEBELUM TERJUN MATI




SARBAINI MATI KERANA KEMALANGAN


kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah


woit...TAK KAN ITU SAJE... kah kah kah..

woit...BAGAIMAN DENGAN MINAH YANG KENA ENTOT TU... kah kah kah



APA JADI DENGAN KLIP SEX ITU?





nota:
cakap dia entot entot mat saleh
wow - mana nak cari mat saleh ini?
kah kah kah





KORONER : SARBAINI JATUH DENGAN TIDAK DISENGAJA, BUKAN BUNUH DIRI - misider

Mahkamah Koroner memutuskan bahawa bekas Penolong Pengarah Kastam Ahmad Sarbaini Mohamed yang ditemui mati di premis SPRM awal April lalu “jatuh dengan tidak disengajakan”.

Koroner juga menolak kemungkinan Sarbaini membunuh diri atau meninggal dunia disebabkan penyakit semula jadi.

Menurut Koroner Aizatul Akmal Maharani, Sarbaini terjatuh dari tingkat tiga dengan tidak disengajakan.

Sehubungan itu, koroner memutuskan bahawa Sarbaini (gambar) meninggal dunia disebabkan “nahas” dan turut memutuskan teori pegawai Kastam Diraja Malaysia itu dibunuh jelas tidak dapat dipertahankan kerana ketiadaan sebarang luka tangkis dan tanda-tanda mempertahankan diri atau kesan pergelutan.

Malah menurut koroner, tiada elemen ‘foul play’ atau penglibatan pihak lain serta tiada elemen jenayah.

Katanya, “teori-teori berkenaan adalah andaian semata-mata dan tidak disokong oleh mana-mana kenyataan.”

Aizatul dalam penghakimannya juga berkata pihaknya bersetuju dengan pandangan pakar terutama mengenai kecederaan yang dialami Sarbaini.

KAH AKH KAH
KAH KAH KLA
KAH KAH KAH


mqa%$@ 56899)B* (^r%5#$3%
@3^())zY 6z%B##)08 *^HNN8%#900
T5@80)MG Bfggh8AZ8 S8ASY65%%$#$0
#3(0-_SX544 4z7ASJJ NS5 6AS3@#222]


JEMPUTAN MALAM JUMAAT INI


JEMPUTAN PROGRAM UNTUK MENJATUHKAN GEROMBOLAN



FORUM SELASA ESOK DEWAN CHINA





FORUM POLITIK PASCA ISA

Forum berlangsung seperti berikut:
Tempat: KL & Selangor Chinese Assembly Hall
Masa: 27hb September 2011, Hari Selasa
Waktu: 8.00 malam.

Ahli Panel:
1. YB Mohamed Azmin Ali
2. Dr. Wong Chin Huat
3. Prof. Dr. Abdul Aziz Bari
4. YB Sivarasa Rasiah

Sekian, terima kasih.



RAPAT JUMAAT DEWAN CHINA



NOTA:
sesiapa yang ingin bersama sama
menjatuhkan united malay national organisation
sila datang ke forum dan rapat ini





NOTA:
untuk anak muda
untuk dilihat cool
mari bersama datang ke program ini

yang poyo sila jangan datang!


JANGAN JADI POYO - JADi ANAK MUDA YANG COOL




COOL IALAH TURUN BERDEMO





RESOLUSI RAPAT KEBANGSAAN (PENGURUSAN) SAMM 02/2011 24-25 SEPTEMBER 2011

Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) telah mengadakan Rapat (Pengurusan) Kebangsaan yang menghimpunkan penyelaras kebangsaan dan negeri dari seluruh negara selama dua hari di Shah Alam. Rapat kali kedua ini berjaya mengumpulkan orang sumber dari perbagai latar belakang dan penuh dengan sesi diskusi sehingga menghasilkan idea pelaksanaan praktikal.

Sempena rapat ini SAMM telah mencapai 10 resolusi penting yang perlu diangkat.


1. SAMM ialah sebuah gerakan radikal muda bebas bukan 'front' mana mana parti politik tetapi sedia bekerjasama dengan mana-mana parti politik mahupun apa jua organisasi untuk menyelamatkan negara dari kerakusan pemerintah korup yang kedudukan indeks rasuahnya yang parah mengikut beberapa statistik badan dunia.

2. Demokrasi negara ini sedang 'tenat' apabila kadar kepercayaan rakyat terhadap proses pilihanraya amat rendah, SAMM menyokong usaha telus penambah-baikkan sistem pilihanraya dan mendesak PRU WAJIB hanya boleh diadakan selepas proses penambahbaikan selesai.

3. Apa jua DASAR dan PERUBAHAN NEGARA perlu mengambil-kira pandangan rakyat khususnya orang muda. Justeru itu SAMM melancarkan kaji selidik (skala besar) dalam masa 10 minggu untuk mendapatkan pendapat anak muda khususnya dari 11 juta golongan pekerja muda yang sedang bergelut dalam menyara kehidupan seharian yang semakin menggila kosnya.

4. SAMM meyakini pemansuhan ISA adalah kejayaan desakan rakyat dan perlu diteruskan terhadap undang-undang 'draconian' lain seperti AUKU. SAMM gesa rakyat jangan termakan gula-gula pengumuman. Undang-undang tidak boleh mansuh dengan pengumuman tetapi pemansuhan harus dilakukan di Parlimen. Selagi tidak dibawa ke parlimen pengumuman pemansuhan tidak bermakna dan tidak boleh dipercayai lagi.

5. Isu-isu yang menyentap sensitiviti agama dan perkauman serta permainan politik lucah yang tidak langsung menguntungkan rakyat harus segera dihentikan. Tumpuan sumber dan tenaga harus ditumpukan kepada bagaimana membantu rakyat yang semakin susah.

6. Tanah Melayu merdeka pada tahun 1957 manakala bagi Sabah,Sarawak pula 1963. Maka SAMM dengan tegas mengatakan semua organisasi dan individu yang berjuang melawan penjajah sebelum tarikh merdeka wajar diiktiraf sebagai pejuang kemerdekaan.

7. SAMM menegaskan semua keperluan asas rakyat seperti pembekalan eletrik,air,lebuhraya perlu dimiliknegarakan. Pendidikan serta perkhidmatan kesihatan percuma tidak boleh dikompromi. SAMM menggesa rakyat agar menjadikan ini sebagai agenda utama penilaian ketika PRU nanti.

8. Menyedari betapa pentingnya kesedaran dan kepedulian di kalangan anak muda, Rapat SAMM kali ini membuat keputusan SAMM harus punya sekolah politik dan jabatan penyelidikan bagi memantapkan pemahaman politik dan kesedaran hak warga dikalangan anak muda.

9. SAMM menentang keras pengkhianatan pemerintah terhadap kedaulatan negara yang mengagihkan taraf kerakyatan kepada warga asing dengan sewenang-wenangnya.

10. SAMM juga menyeru supaya rakyat menolak SEMUA ahli politik atau kaum keluarganya yang menyalahgunakan kuasa untuk kepentingan diri dan mengumpul kekayaan. Imej Rosmah Mansor bermewahan amat mengguris hati rakyat yang sedang bergelut dalam kehidupan seharian. Ia umpama mencurah garam ke luka rakyat.

11. Kenaikan harga barang semakin menghimpit, ini diparahkan lagi dengan kewujudan cukai terus kepada pengguna seperti GST/VAT. Adalah satu pembohongan sistem cukai terus kepada pelanggan belum dilaksanakan. SAMM menuntut pemerintah segera bertindak membatalkan sistem cukai yang menjerut leher rakyat. Sistem cukai ini memberi ruang selesa kepada korporat dengan mengalihkan cukai kepada peniaga besar kepada rakyat.

12. Negara semakin berada di bawah kawalan korporat besar. Indeks jenayah kononya dikatakan turun, tetapi amat berbeza dengan realiti kerana setiap hari jenayah terus kepada rakyat seperti ragut, rompakan (rumah seumpamanya), bunuh, ugut semakin meningkat. Yang dikatakan turun hanyalah kerana diberi tumpuan kepada jenayah skala tinggi seperti rompakan bank dan seumpamanya. Ini memberi persepsi Negara dikawal pemodal dan korporat besar. Indeks jenayah yang mempengaruhi turun indeks jenayah Negara ialah jenayah besar yang jejas korporat besar, tetapi bagaimana dengan jenayah yang semakin menggila yang berlaku terus kepada rakyat.

SAMM mendapati negara ini bukan sekadar diambang krisis tetapi sudah memasuki pintu krisis dan perlu diselamatkan segera.

SAMM melihat anak muda harus menjadi pelopor politik nilai. Dalam isu membela hak rakyat dan memberdaya anak muda, SAMM mengajak anak muda agar tidak kompromi, tidak ada istilah kedurjanaan yang harus dihalalkan untuk mencapai matlamat baik.

Untuk maksud resolusi,serentak dengan itu juga dirancang perbagai aktiviti dengan pendekatan radikalisma muda.
Selamatkan negara.

25 September 2011
www.anakmudamalaysia.com



JANGAN LUPA JUMAAT INI


SEMUA JAWAPAN SALAH






NOTA:


tempat duduk dalam bas rosmah dan najib
tak ada tempat rehat tangan kerana
tukang reka bas tak dapat ukuran
jamban rosmah yang tepat

untuk memastikan syarikat
bas ini terus mendapat kontrek
maka tuan empunya syarikat
telah mengarahkan jurureka
membuat kerusi terbuka
untuk meletakan jamban rosmah



NOTA:
agaknya berapa tayar bas ini
kah kah kah


JAMBAN DARI SUDUT BELAKANG





nota:
ada sesiapa tertarik hati
untuk menjamban di jamban ini?
kah kah kah
bayangkan bagaimana najib membuat 69
di jamban ini kah kah kah


NOTA:
sapa tak tahu membuat 69
mereka tidak cool
siapa belum pernah membuat 69
mereka mamat poyo
kah kah kah



JAWAPAN DARI PEMBACA:

Saja la Berita Harian ni.. cuba la naikan imej Najib dengan menyiarkan berita macam ni.. Najib berbasikal.. kan ke bagus.. :D

http://lagendabaling.blogspot.com/2011/09/selepas-naik-bas-di-perak-perdana.html :D baru la boleh menaikan nama perdana menteri.. keluar berita naik bas kan dah kantoi.. Atau sengaja BH ni sengaja nak wat reverse psikologi?
By Anonymous on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11

masa aku di london sekitar 2001-2003, mayor london naik bas dan underground tube ulangalik pi kerja selama sebulan. sapa pun tak tau (termasuk press dan staf dia) dia cakap saja nak test dan dia yakin public transport kat kota london masih mantap sebab dia boleh plan journey dan sampai on time. hehehe elo najib, setakat naik bas yg di modified tu hang tak payah laa bangga sangat.
By Anonymous on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11

aku rasa nanti bik mama dgn najib dalam kubo nanti dapat layanan wiwiaipee jugak kot kahkahkah...
By Anonymous on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11

bangang punya rosmah..org lain naik bas sampai berhimpit2 dia senang2 jer nak rileks2..pastu nak claim kata sanggup merasa kesusahan rakyat.penipu punya pemimpin..memang aku takkan undi ko laa..padan muka kalah..
By Anonymous on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11

Apasal tak tunjuk penuh gambar tu? Rugi tak dpt tengok gambar drebar dan kondakter bas tersebut yg duduk bersebelahan!
By alhusseyn on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11

alamak bro TT. tempat tangan mane boleh letak. bik mama xmuat nk duduk. haha. xpasal2 patah die duduk. kahkahkah !!
By Sam on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11

setelah kajiselidik dengan menteri di jabatan angkut & bas tersangkut (dalam traffic jam kl & celah2 dahan pokok di gaung2 genting), inilah kenyataan rasmi jabatan sebagai jawapan: bas sewa khas utk mengangkut perdana menteri serta laki itu mmg ditempah khas supaya ditanggalkan segala perkara tidakperlu termasuk tempat letaktangan (armrest) & tempat letakbeg (overhead bag compartment) serta beberapa tempatduduk - demi mengurangkan berat tanpa muatan (btm) bas tersebut,

setelah mencongak bahawasanya jika ditahan di pertengahan jalan oleh operasi jpj, tanpa segala ubahsuai itu, bas khas ini pasti disita di stesen timbang jpj kerana gagal melepasi berat dengan muatan (bdm) yang dihadkan undang2 setelah mengambilkira berat penumpang khas yang bakal menaikinya.

kalau tiada operasi jpj pun, tanpa ubahsuai khas ini, bas tersebut boleh mengakibatkan jambatan sungai perak runtuh atau retak seperti keretakan lebuhraya lingkaran tengah II (mrr2). walaubagaimanapun, ditekankan di sini bahawa See more...
By Anonymous on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11

bro tt,angakara ngko tak pasal pasal esok semua bas kena tukar tempat duduka bas kena tukar tempat duduk
By Anonymous on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11

mana mau letak la dey isham..baik lu tanya apa pasal tempat letak punggong dia besar gila.. kahkah
By Kepala Manchiss on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11


Bhai TT ... Hahaha... ini bukan bas.... ini lori la... hahaha... Bas mana ader kerusi yang duduk circular... hahahaha.... lori boleh la buat camnie... hahahaha Kalu bukan lori... tapi bukan bas... err... ini menipu namanya.... hahaha... Maybe inilah bas "RapidKL" yang baru kot.... bas khas untuk Bik Mama....
By C++ on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11

ni la nama dia lounge. bukan main bahaya bas macam ni. mana TALI PINGGANG KESELAMATAN? bas ni memang nak meniru sarah palin. nak meniru obama. semua orang2 tak GUNA dalam dunia ni, depa pandai la nak ikut. NAK TIRU. apa punyaaaaaaa bangang, bahalul..
By m on SOALAN UNTUK PARA PEMBACA on 9/26/11


JEMPUTAN MALAM 30 HARIBULAN



TUNGGU - APA NANTI TINDAKAN GENG KASTAM




SIAPA DAPAT HADIAH KERETA INI?




nota:
apakah mak cik tua
boleh memandu ferrari?
kah kah kah





INKUES SARBAINI : BLOG UMNO GUNAKAN VIDEO SEKS SERANG KASTAM

Blog-blog yang pro-Umno mengeluarkan video seks - usaha yang dilihat sebagai percubaan mahu mencemarkan reputasi pegawai-pegawai Kastam Diraja Malaysia menjelang keputusan inkues yang akan diumumkan berhubung kematian Ahmad Sarbaini Mohamed, Isnin ini.

Video itu, yang kelihatan dirakamkan secara rahsia, menunjukkan seorang lelaki Melayu mengadakan hubungan seks dengan wanita Caucasus, dipercayai di sebuah bilik hotel.

Blog theunspinners merupakan laman pertama mengeluarkan video itu, mendakwa lelaki dalam rakaman itu adalah seorang pegawai kastam manakala wanita itu pula pelacur rakyat Rusia.

Lelaki dalam video itu tidak dinamakan tetapi pemblog itu memaut rakaman tersebut yang berjudul “Pegawai Kastam Yang Terlampau,” dengan kematian seorang pegawat kastam di bangunan pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Wilayah Persekutuan 6 April lalu.

Pemblog itu berpendirian selari dengan kedudukan SPRM dan peguamnya Muhamad Shafee Abdullah ketika prosiding berkenaan kematian Sarbaini.

Video itu dikaitkan dengan Kastam Diraja Malaysia selepas balu Sarbaini memberikan satu kenyataan kepada Raja Petra Kamarudin yang mengendalikan blog Malaysia Today, mendakwa kenyataan Shafee dan SPRM telah mencemarkan nama suaminya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... JANGAN INGAT KASTAM TAK BOLEH SERANG BALIK...kah kah kah..

kah kah kah...LUPA?.... BILL CINCIN SUAMI NAJIB ITU KASTAM YANG BOCORKAN.... kah kah kah...

kah kah kah... JANGAN BUAT KELAM KABUT... kah kah kah..

kah kah kah...NANTI KASTAM KELUARKAN SURAT IMPOT KAIN UNTUK SUAMI NAJIB.... kah kah kah..

kah kah kah...NANTI KASTAM KELUARKAN BILL IMPOT PERABUT UNTUK SUAMI NAJIB....

kah kah kah...NANTI KASTAM BOCORKAN BILL IMPOT CAWAT UNTUK SUAMI NAJIB...kah kah kah..


JENG JENG JENG

siapa impot ferrari?
dan hadiah untuk siapa?

pihak kasta hanya menunggu masa
kah kah kah




JANGAN LUPA JUMAAT INI




KENAPA TAK SIASAT SAMPAI MATI






MATI KERANA DISIASAT




NOTA:

kalau dalam kes pakatan rakyat
kena siasat sampai mati macam teoh beng hock
kenapa tiga malaon ini tidak
disiasat sampai mati?




TIGA PEGAWAI SPRM DITUDUH SAMUN DITUKAR KE BAHAGIAN PENTABIRAN - meloya

KOTA BAHARU 25 Sept. – Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengambil tindakan tegas menukar tiga pegawainya yang disyaki menyamun pengurup wang rakyat asing pada 15 Sept lepas, ke bahagian pentadbiran jabatan itu.

Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Pengurusan dan Profesionalisme) SPRM Zakaria Jaffar berkata pertukaran itu bagi memastikan ketiga-tiga pegawai berusia 20 hingga 35 tahun itu tidak terlibat dalam kes penyiasatan sepanjang siasatan polis.

"SPRM memandang serius kes ini dan tidak akan melindungi pegawai-pegawai berkenaan yang didakwa terlibat dalam perbuatan jenayah.

"Justeru tindakan telah diambil untuk menukar pegawai-pegawai berkenaan ke Bahagian Pengurusan Sumber Manusia berkuatkuasa serta merta dan hanya akan menjalankan tugasan pentadbiran sepanjang siasatan polis,” katanya kepada pemberita selepas majlis perasmian penyerahan Kompleks Pejabat SPRM Kelantan di sini hari ini.

Tiga pegawai SPRM yang dilaporkan bertugas di Ibu Pejabat SPRM Putrajaya sebelum ini ditahan kerana disyaki menyamun seorang pengurup wang rakyat asing kira-kira RM900,000 pada 15 Sept lepas di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA).
Zakaria berkata pihaknya kini sedang menjalankan siasatan dalaman berhubung kes itu bagi menentukan sebarang pelanggaran peraturan yang serius dan jika terdapat pelanggaran, SPRM tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan yang lebih berat dan setimpal.

Beliau berkata ketiga-tiga pegawai terbabit terdiri daripada pegawai berpangkat Pemangku Penolong Pesuruhjaya (Gred P48), Penolong Kanan Penguasa (Gred P32) dan Penolong Penguasa (Gred P29). – TIEWNAMA

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI BETUL BETUL PELIK.... kah kah kah...

kah kah kah...INI KES SAMUN BESAR.... kah kah kah..

kah kah kah...TAPI SEMASA SIASATAN PENYAMU TERTUDIH HANYA TUKAR BAHAGIAN.... kah kah kah..

kah kah kah... DIMANA MANA DALAM DUNIA INI...MALAON 3 MALAON INI AKAN DIGANTUNG SEMENTARA....kah kah kah...

kah kah kah...TAPI DI MALAYSIA..... SEMUA BOLEH.... kah kah kah...

kah kah kah...ENTAH ENTAH MALAOAN 3 ORANG INI SUDAH RASUAH PEGAWAI YANG TERTINGGI...kah kah kah

kah kah kah...TU PASAL TAK GANTUNG KERJA SEMASA POLIS SIASAT...kah kah kah...

kah jkah klah...ATAU POLIS PUN SUDAH MASYUUUUK.... kah kah kah




JANGAN LUPA JUMAAT INI

SOALAN UNTUK PARA PEMBACA




NOTA:


kita semua pernah naik bas
kita semua tahu tempat duduk bas
kita semua boleh bayangkan kerusi bas

rosmah dan isterinya dikatan naik bas ke ipoh
di bawah ialah gambar romah dan isterinya

soalan yang memeningkan kepala:

kenapa kerusi bas ini
tidak ada tempat letak tangan?
mana tempat letak tangan kerusi bas ini?

ini solan kurun ini
yang wajib kita selesaikan bersama
kah kah kah
kah kah kah
kah kah kah

NOTA:
jawapan yang betul
akan dapat sebuah beg jean birkin
dan seluar dalam tangan kedua
sais XXXXXLLL yang telah dihadiahkan
oleh bik mama
kah kah kah



LIHAT BETUL BETUL





BERITA BAIK DAN BERITA BURUK



BERITA BAIK


saham syarikat lynas
telah jatuh rabu dahulu
dari 1.78 dolar ke 1.26 dolar
kemudian jumaat jatuh lagi
hinnga ke 1.06 dolar



BERITA TIDAK BAIK

sila dengar dua klip ini
ini adalah jelas bahawa
rakyat jepun telah ditipu
oleh para politikus tentang
bahaya yang sebenarnya
dari loji nuklear fukushima

racun radio aktif kini telah sampai ke tokyo
lihat dan tunggu apa yang akan berlalu seterusnya


WAJIB LIHAT





NOTA:
di jepun para politikus
kerja sama dengan syarikat nuklear
buat bohong mengatakan radio aktif tak bahaya
di malaysia juga sama




DITUJUKAN KHAS UNTUK CHE ROSLI YB HULU LANGAT





NOTA:
kalau sudah menonton ini
yb che rosli masih tak faham
maka pastikan dia tidak dipilih
sebagai calon pas


INI WATAK GEROMBOLAN




GEROMBOLAN LANUN





MB SELANGOR BERJAYA HALANG UMNO JUAL TANAH REZAB MELAYU
– laman paspb

Umno Puchong didakwa cuba menjual sebidang tanah rezab Melayu di kawasan itu namun ia berjaya dihalang oleh Menteri Besar Selangor, Abdul Khalid Ibrahim.

Berdasarkan maklumat yang didedahkan di dalam portal Malaysia Waves, tanah rezab Melayu itu cuba dijual kepada sebuah syarikat Lagi Gemilang Development Sdn Bhd yang mana pemiliknya adalah 75 peratus bukan bumiputra.

Menteri Besar menerima permohonan berkenaan daripada pejabat Pengarah Tanah dan Galian Selangor pada tahun lalu. Dalam surat berkenaan juga dinyatakan syor Pentadbir Tanah Daerah Petaling yang menolak permohonan berkenaan atas alasan mengekalkan kouta bumiputera.

Manakala syor daripada Pejabat Tanah dan Galian pula menyatakan tidak disokong kerana pindah milik di antara pertubuhan bumiputera kepada syarikat bukan bumiputera.

Keputusan ini membuktikan bahawa kerajaan Pakatan Rakyat (Pakatan) Selangor masih menjaga perkara berkenaan hak-hak orang Melayu di negeri ini, sekali gus menolak dakwaan Umno selama ini bahawa KEADILAN dan PAS tunduk kepada DAP.

Sementara itu, Setiausaha Politik Menteri Besar Selangor, Faekah Husin ketika diminta mengulas perkara ini menggesa Ketua Pembangkang DUN Selangor, Datuk Satim Diman memberi penjelasan berkenaan cubaan menggadai tanah rezab Melayu yang berada di atas nama Bahagian Umno Puchong.

Katanya, ini membuktikan kegagalan mereka dalam memperjuangkan tanah-tanah simpanan Melayu di negeri ini.

“Dalam soal ini, mereka yang memperjuangkan hak Melayu, memperjuangkan hak simpanan tanah Melayu itu sudah jauh ketinggalan, sebab yang jelas, ribuan ekar tanah hak rakyat Selangor, gagal mereka pertahankan,” katanya.

Tambah Faekah lagi, sejak Pakatan mengambil alih Selangor, sudah banyak pendedahan yang dilakukan berkaitan soal tanah penganugerahan tanah yang tidak telus.

“Pada kita (kerajaan Selangor) sudah buktikan bahawa sebelum Pakatan mengambil alih pentadbiran, bahawa banyak tanah-tanah di negeri Selangor telah diberi sama ada secara pukal atau secara racik-racik kepada orang yang tidak memerlukan dan tidak sepatutnya dapat.

“Isu yang lebih besar tentang tanah ialah bagaimana ketika dahulu tanah-tanah diberikan kepada anak-anak syarikat kerajaan negeri, selepas itu anak-anak syarikat pula mengagih-agihkan kepada syarikat lain.

"Itu modus operandi yang sangat ketara dan kalau saya sebut satu per satu, rakyat Selangor akan terkejut sebab saya sendiri terkejut perkara itu berlaku secara berleluasa,” jelas Faekah.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...PERLU TAMBAH APA APA LAGI?.... kah kah kah..

woit..TAK KAN INI PUN TAK FAHAM.... kah kah kah..

woit...KALAU INI PUN TAK FAHAM.... LEBIH BAIK PADAM... kah kah klah...

kah kah kah.... MENGHABISKAN OXYGEN SAJE.... kah kah kah




JANGAN LUPA JUMAAT INI