.

Ahad, 29 Oktober 2017

APA ITU RED INDIAN







RED

INDiAN

APA iTU

RED

INDiAN?








------------------

RANCANGAN MENCHINAKAN MELAYU











BANYAKKAN

Sang Mappadulong dah pon membuat persiapan rapi untuk mencinamerahkan Tanah Melayu ini. Langkah pertama dlm bajet semalam Sang Mappadulong dah apperub banyak SJKC yg akan dibina di penempatan Melayu. 

SEKOLAH CHINA

Langkah selanjutnye slogan hadis palsu ..cari lah ilmu hingga kenegeri China akan jadi hadis sah.. dgn bantuan beberapa ekor uztas komersil. Dalam masa 2 tahun jawatan Tok Mudim akan dihapuskan ..kontol x perlu di potong ..kelentit tak perlu dihiris macam orang China Merah. 

KAWASAN MELAYU

Dengar kata keling juga akan di putehkan mcm China dgn bantuan sabun ala Dr.Vida ..bantuan ini diserapkan dlm peruntukan 28 biliyun untuk sektor kesihatan. Begitu lah ..mcm2 perubahan dan transformasi kearah mirip penampilan ala China Merah akan dilakukan. on 
YAKINLAH - SEDARLAH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 10/28/17





------------------

BLACK STONE







PULUT KUNING
 Apa tujuan posting kau ni tt? Kau nak samakan dgn amalan datuk nenek mak abah kau sembah batu dan kayu dlm hutan tu ke? Mak abah kau sembah batu dan kayu dulu bawa pulut kuning dan ayam putih. Apasal kau tak buat posting pasal amalan sesat adat pepatih nismilan tu? Share2 laa dgn kami. on 
BLACK STONE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:37 PM



BLACK
No one can cleanse ur sins, except Allah. Not even prophet muhammmad saw on
 BLACK STONE
Anonymous
at 4:18 PM




BLACK METAL
bang tt! black sabbath bukan black metal la... on 
BLACK SABBATH - BLACK STONE
Anonymous
at 3:26 PM




-----------------

JANGAN HINA KEDAI ISLAM







HINA 

KEDAI ERTINYA
sila jangan hina parti syurga parti islam 1malaysia pas..rekabentuk itu adalah mengikut ukuran dan ketetapan yg telah ada dlm nas2 hadis dan diperincikan dlm quran.

HINA ALLAH

barang siapa menghina, bererti dia menghina allah dan muhammad..rekzi allah ada dimana2 walaupun rekebentuk itu kecil..allah bersama parti syurga yg berpolitik matang dan kehadapan..err..rm90juta bila nak naik mahkamah..?? 
on KEDAI SUNNAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/28/17





----------------------

LEBIH LUAS






LEBIH LUAS DARI

kalo tempat itu luas dan selesa maka jumlah peniaga yg meniaga akan berkurang..kalo tempat itu dikecikkan maka byk ruang pasar adpt dibina..dgn ruang yg kecik, maka ramai perniaga dpt meniaga maka pengutip wang juga akan dpt wang yg byk..kalo ruang besar, maka ruang akan jd limited..bila limited maka hasil kutip dari peniaga akan kurang..

TAPAK KAKI NABI

kalo ruang besar dikenakan sewa mahal, maka peniaga akn merungut walaupun kita tahu bahaw allah dan rasul bersama org2 yg hafaz hafiz akan kitab nya..kalo peniaga nak ruang besar, peniaga bole sewa 2,3 tapak...yg tak bole disewa cuma la tapak kaki nabi muhammad dan tapak kaki sulaiman ada bersepah dlm lautan.. 
on 
KESAH PASAR SERAMBAI MEKAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/28/17




-------------------------

BAHAYA CHINA MERAH







BAHAYA

MASIH ADA

YG TAK CAYA

BAHAYA DARI

CHINA MERAH?

Lelaki dijel, denda menyamar doktor gigi

KUALA LUMPUR  – Seorang lelaki warganegara China, yang menyamar sebagai doktor gigi, hari ini dipenjara sebulan dan didenda RM70,000 oleh Mahkamah Sesyen di sini atas tuduhan menyediakan klinik pergigian yang tidak berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

Hakim Harmi Thamri Mohamed @ Shaharuddin menjatuhkan hukuman itu terhadap Chen Jianghong, 48, selepas dia menukar pengakuan kepada bersalah menyediakan klinik pergigian swasta yang tidak didaftarkan dengan KKM di sebuah bilik hotel di Wisma Chha Yong Fay, Choon Kuan Pasar Baru, dekat sini pada 10.55 pagi 28 September lepas.

Mahkamah memerintahkan Chen, selaku Orang Kena Saman (OKS), menjalani hukuman penjara bermula dari tarikh dia ditangkap pada 28 Sept lepas serta diperintah menjalani hukuman penjara enam bulan, jika gagal membayar denda.

INI BARU 

PERMULAAN

NANTI BILA 

RAMAI MASUK

KONGSI GELAP

PERASUIAH

JUAL DADAH

SEMUA AKAN

SAMPAI

SEJARAH DIULANG

TANAH MELAYU

TERGADAI


----------------

BLACK SABBATH - BLACK STONE




PEMiNAT

BLACK

STONE


PEMiNAT

BLACK 

METAL
 





------------

BLACK STONE






FACE BOOK



Interesting conversation with a Conservative Muslim. He doesn't think Muslims should participate in Halloween activities because 'it has pagan roots'. Have a look at this picture of hajj rituals in Makkah. Does this guy think Traditional Islam has no pagan roots?
Pagan is simply human culture. No need to look down upon it



Mubashir Inayet Unquestioned traditions!!

LikeShow more reactions
Reply8 hrs
Manage
Mariam Mathieu God must make the people who do not listen look absolutely ridiculous.

LikeShow more reactions
Reply8 hrs
Manage
Farida Reiss What about all that bersunding and blessing of couples at wedding receptions?

LikeShow more reactions
Reply
1
7 hrs
Manage
Maija A. Ka'upenamana Circumambulating around the Kaaba seven times and throwing stones at walls is so pagan. 

LikeShow more reactions
Reply
2
4 hrs
Manage
Mujahid Walker Don't look down on paganism? What in the hell kind of statement is that!

LikeShow more reactions
Reply3 hrs
Manage
Aida Shimi Why do you need a Stone to cleanse your sins? I cleanse my own Sins during my own prayers and Dzikir. And why circumambulation around our first Baits ( Mesjid) like pagan ritual? ISLAM forbids any kind of shrines, idolising objects. SYIRIK! Ask HIM only during your own prayer

--------------------

BAHAYA SAMPAI







BAHAYA

NAJIB SEDANG DIKEPONG
NAJIB MACAM ORANG LEMAS
ORANG LEMAS  AKAN CAPAI
APA SAHAJA YANG TERAPONG
TAK KIRA SEKETUL SABUT 
ATAU 
SEKETUL TAIK


GADAI

JUSTERU NAJIB SEDANG GADAIKAN
TANAH MELAYU KEPADA CHINA MERAH
NAJIB PERLUKAN DUIT UNTUK
BAYAR HUTANG 1MDB

PADA AKHIR TAHUN INI
NAJIB WAJIB BAYAR 6 BILION RINGGIT
INI KEPUTUSAN MAHKAMAH LONDON


5 TAHUN

DALAM MASA LIMA TAHUN
JIKA NAJIB TIDAK DINYAHKAN
MAKA SELURUH TANAH MELAYU
AKAN 
TERGADAI PADA CHINA MERAH
INI BUKAN FITNAH
INI BUKAN PROPGANDA

700,000 CHINA AKAN MELOROH MASUK
ATAS ALASAN BELI RUMAH KEDUA
DI BANDAR MALAYSIA






-----------------

NAJIB REMBAT






NAJIB

Semalam najib cadangkan macam2 ikut belanjawan versi dia, hari sama jugak tony pua dah tulis membidas. Yang sangat menarik perhatian aku bila sorang penulis komen memperkecil kebanggaan najib-bn yang belanjawan kali ni cuma defisit 2.8%, dia tempelak iyela sekarang oktober masa bentang budget cakaplah 2.8% je, tapi 6 bulan lagi midterm review tambah supplemental budget dan deficit akan bertambah kepada angka yang sepatutnya! 

REMBAT

(Fahamlah, ini cuma taktik pemanisan sebelum pru14.) Dan hari ni sarawak dah komplen, sebijik selari dengan kecaman tukang komen tu! Sarawak Utilities Minister Stephen Rundi said the amount allocated by Putrajaya for the state's electricity and water infrastructure was not enough. The state had a lot of catching up to do in terms of electricity and water supply coverage due to its vast size, scattered population and logistics problem. Actually catching up with our plan is something that we really focus on, otherwise Sarawak will lag so much behind compared to on 
REMBAT DAN SEBAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/28/17





--------------------

CHINA JAGA BANK MALAYSIA






JO LOW JAGA 

BANK MALAYSIA
Jho low ni bolehlah diibaratkan sebagai anak kunci kepada pintu rahsia najib & rosmah. Ngape China merah simpan jho low....jwpannya sonang je tu, kunci tu mestilah disimpan baik-baik jgn sampai org lain yg bukak pintu tu. Penjaga kunci tu mestilah ada dealing sebelum serahkan anak kunci tu on 
SIAPA JHO LOW
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/28/17





---------------

NASIONALISMA SARAWAK








SARAWAK 

MERDEKA
Baru satu hari lepas budget najib, sarawak dah mula komplen tak cukup, dan harap setengah tahun lagi najib akan bentang budget supplement (belanjawan tambahan) pulak, tambah lagi ongkos, tambah lagi perbelanjaan negara, tambah lagi hutang atau tambah lagi cukai? Ada sesiapa lagi nak mintak nasik tambah eh duit tambah? Cepat buat deal sebelum pru14 ni! on
 BUAT PILIHAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/28/17





--------------

YANG MANA SATU





YANG MANA SATU
Ape la kau ni zunar. Kau ni melayu tapi tak macam melayu. Tak berapa nak reti hal kemelayuan. Lebih baik la kau insaf dari buat katun yang salah anggap perihal datin rosmah, sebelum terlambat dan kau menyesal datin dah takde untuk kau mintak maaf selepas aku ingatkan kau yang itu bukannya ibu segala bajet, tetapi itu adalah nenek segala bajet, kau ni zunar melayu yang tak tau hormat ke umur datin tu dah cukup tua maka darjatnya ialah nenek bukan lagi ibu! on IBU PEREMBAT BUJET
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 10/28/17




------------------