.

Sabtu, 16 Jun 2018

BANGLA BERANI BERAK







LIMA RATUS
Add caption
DATANG RAYA

RUMAH NAJIB

KAH KAH KAH

KENDURI 

DAPUR 

JALANAN

LEBIH  RAMAI

YANG 

DATANG

BILA DAH

JATUH

BANGLA PUN

BERANI BERAK

ATAS KEPALA
KAH KAH KAH





------------------------

YA AMPOON YA MAULANA







YA AMPOON

YA MAULANA

APA 

SUDAH JADI

INI BERITA

PALSU KE?

KAH KAH KAH


Najib akan didakwa walaupun mahkamah putuskan bukan penjawat awam


MAHKAMAH Persekutuan dijangka akan membatalkan keputusannya bahawa seorang perdana menteri bukan penjawat awam apabila ia mendengar permohonan Dr Mahathir Mohamad untuk satu semakan terhadap keputusan itu pada 6 Ogos ini, kata peguam Haniff Khatri Abdulla.

Keputusan tersebut sebelum ini menjadikan bekas perdana menteri Najib Razak bebas daripada pendakwaan jenayah.

Bagaimanapun, pihak berkuasa tidak perlu menunggu sehingga keputusan itu diberikan oleh mahkamah pada Ogos nanti untuk membawa Najib ke mahkamah kerana Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia membenarkan perdana menteri didakwa, tambah Haniff.


YA RABI

YA BANA

KEPALA BANA


-----------------------

MENGAJAR BUDI BAHAS






LU INGAT

SENANG NAK

AJAR 

BUDI BAHASA






--------------------

PAKAI DUIT SENDIRI








NAK BERJUBO

NAK ENTOT
DI BALI

BUKAN SALAH

TAPI

PAKAI DUIT

BUKA PAKAI

DUIT

KERAJAAN






----------------------

SEMUA BOLEH BINCANG






BOCORKAN

LAGI

SUHAKAM 

KATA

MALAYSIA 

BARU

TAK ADA 

YANG SUCI

SEMUA BOLEH

BINCANG

bro..baca pendedahan dr zul menteri kesihatan..ada kerabat diraja terkait dgn skandal ubat-ubatan..ada kroni2 umno dan lain2 lagi..itu la krisis utama kerabat diraja..bukan dia kira rakyat nak mampos ke rakyat tak mampu beli ubat ke..haram jadah punya kerabat..ingatna keje kerabat ni suka pukul org je..rupanya suka kawal ubat-ubatan..padan la kerabat2 raja ni takut kalo umno UG pas menang.. on 
TERGOLEK DOG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/15/18






----------

NGOK LANG NGANG









PERCAYA 

CAKAP

MUFTEE 

MACAM

PERCAYA 

CAKAP

SHARIZAT

NGOK LAGI

NGANG

bukan itu saja bro..bahkan baginda agong pun solat hari raya dikelantan dan khutbah nya adalah berwaspada kpd golongan islam liberal, anti tuhan, atheis dan komunis.khutbah ini dibacakan oleh mufti kelantan..nah..lu tak percaya lagi kebencian disebarkan dicorong2 mimbar dan dihadapan baginda agong..?
mufti tak ckp bahawa 1mdb, mufti tak ckp bahaya makan duit rm90juta, mufti tak ckp kaum2 diraja jgn rembat duit rakyat, jgn rembat tanah jgn rembat balak..kalo dah 365 disebarkan dicorong2 masjid dan mimbar, pasti rakyat terpedaya..sb tu pas parti syurga hanya kekal di kelantan dan terengganu.. on TERGOLEK DOG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/15/18






-----------------

JANGAN BUNUH DIRI








SUDAH 

REMBAT

DUIT 

JANGAN

BUNUH DIRI

Berat kau ni tt. Kau nak cakap apa ni? on PUTAR JANGAN TAK PUTAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/16/1




----------------

DHAKA MARI





DHAKA
Sebab ada pemimpin yang berperangai babi nak kaut untung bawa masuk pendatanglah menyebabkan banyak bandar Dhaka terbentuk di Malaysia. Pemimpin tu dah kaya juta2 tapi kita rakyat yang sakit mata dibuatnya. Budak2 dakha ni pun dah banyak kurang ajar sama macam perangai pemimpin yang bawa mereka masuk ke sini. Haram jadah kepala bapak dia betul!! on HARI RAYA DI DHAKA
Publish | Delete | Spam
TAR SNAKE KONEK KECIK
on 6/16/18




-----------------