.

Ahad, 19 November 2017

BARU SEKARANG SEDAR?





PELIK PELIK

BARU SEKARANG


SEDAR
 
95 peratus miskin adalah Bumiputera

KUALA LUMPUR – Kadar kemiskinan di Malaysia pada masa ini disumbangkan oleh kaum Bumiputera.

Naib Presiden Perkasa, Tuan Haji Ruhanie Ahmad berkata, sebagai bangsa teras, kaum Bumiputera sudah jauh ketinggalan dalam bidang sosioekonomi.

“Pergilah Pavilion, kita gigit jari tengok kedai-kedai dalam tu. Berapa ‘kerat’ orang Bumiputera yang ada kedai dalam tu?

“Adalah seorang dua yang berniaga itupun gerai-gerai di luar, bukan kedai, sedangkan Melayu adalah bangsa teras,” katanya dalam ucapan pembukaan dalam Forum Belanjawan 2018 - Di mana keistimewaan Bumiputera?, di sini malam tadi.

Beliau berkata, sejak akhir-akhir ini wujud pelbagai petanda di mana kedudukan sosioekonomi Bumiputera dalam bahaya.

KALAU DAH

SEDAR 

KENAPA TAK

HEBOHKAN PROJEK

NAJIB NAK

JUAL & GADAI 

TANAH MELAYU

PADA 

CHINA MERAH?

-----------

BADAK BIRKIN






GUCCI GRACE

BADAK BIRKIN
Gucci Grace dah tergolek dog...Birkin Badak bila lagi????? on 
MEGHALAU RATU GUCCI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/19/17







------------------

INI POLITIK N







BUKAN

POLITIK M

TAPI

POLITIK N

BUKAN

MATANG

TAPI

NATANG










----------------

MUSTAHIL TAK SEDAR









INI

BERITA

BOHONG
Internet faktor penentu dalam pilihan raya
KUALA LUMPUR - Menteri Komunikasi dan Multimedia Tuan Haji Salleh Said Keruak berkata internet menjadi faktor penentu dalam pilihan raya memandangkan politik dan kempen politik kini lebih banyak bergantung dengan media dalam talian dan elektronik.

Salleh berkata penggiat politik mula menggunakan Internet pada 1998 untuk mempengaruhi pandangan  umum namun 10 tahun kemudian, rakyat Malaysia menyedari tentang impak internet dalam mempengaruhi undi.



DALAM PRU

YANG 

TENTUKAN

SAPA AKAN

MENANG

SAPA KALAH

IALAH

SPR

MUSTAHIL

TAK SEDAR



---------------------

JALAN RAYA - BUKAN PILIHAN RAYA








JALAN RAYA

BUKAN

PILIHAN RAYA

BERJAYA HALU

RATU GUCCI

KE JALAN RAYA







AKHIRNYA

JALAN RAYA

JADI

PILIHAN 

UNTUK 

MENHALAU

RATU GUCCI





-----------------

MEGHALAU RATU GUCCI




RAKYAT

ZIMBABWE

TURUN

KE JALAN RAYA

MENGHALAU

RATU GUCCI 











RATU BIRKIN

MENUNGGU

UNTUK DIHALAU






------------

JINAJIN






BERAKHIR

RATU BIRKIN
Ana cadangkan flom dihukoom tarik bajak diganti dgn kobao. Sosok badan flom molek bonar utk kerja2 membajak. Ok tak cadangan ana tu, tat??? on FLOM TAK ADA LEHER
Anonymous
on 11/18/17





JINAJIN

Nk hukum from ni mudah, suruh dia kurus...tu je on FLOM TAK ADA LEHER
Anonymous
on 11/18/17



HOTOK
jgn ssekali mrke diberi belas kasihan!. kami mau mrke dihukum dgn hukum hudud. strusnye jg jike jls terbukti, kami jg mau hudud dijlnkn atas mrke'2 yg mempunyai kuase/kedudukan dlm pentadbiran negare. last.. jgn dilupai hudud bt lebai'2 yg bersubahat!. tak-beer!! on 
HARI HARI AKHIR SAEKOR FLOM
Publish | Delete | Spam
noname
on 11/18/17







--------------

PAKAR DAGING TERSEPIT







EDDY WANG 

PAKAR 

DAGING TERSEPIT
bab2 daging mentah tersepit nie xboleh nk lwn lebai la kerne mmg dh tertulis pn sjk azali lg die pakarnye .. masekan tidak, masing ade stock 3-4 ketul woi! on 
PUNAT EDDIE WANG
Publish | Delete | Spam
noname
on 11/18/17





-----------------

HAJJAH FLOM






HAJJAH FLOM
Oi zunar! Cis! Kau berlagak pandai sangat! Kau tu yang sebenarnya kartun! Kau tu yang muka kartun! Kau tu yang cakap macam kartun! Kau tau tak, haji najib yang berhati suci (seperti yang diperaku sendiri oleh testimoni hajah senator yang berlatarbelakang pendidikan guaman dan telah berbakti bertahun-tahun pada masyarakat konstituensi yang mengundi beliau) 

RATU 

sesungguhnya haji najib takde masa nak layan budak muda hingusan yang berhabis masa dengan kartun apatah lagi nak tengok kartun buatan budak hingusan tu, maka haji najib tak tahu pun wujudnya kartun itu lalu takde tersentuh terasa sedikit pun maka takde haji najib nak sebok dakwa budak hingusan tu hingga masuk penjara atau sebagainya.

BIRKIN

Yang dakwa nak budak tu kena penjara cumalah orang2 sekeliling haji najib yang cuba membodek dan melobi haji untuk imbuhan kedudukan atau projek. Jadi jangan salahkan haji najib yang hatinya suci murni okey! on 
MANA LEBIH LUCAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/19/17







----------------------