.

Isnin, 29 Mei 2017

MARAH TERLAMBAT




MARH TERLAMBAT
PADAN MUKA!!! kerana undi bn korglah aku terpaksa tanggung hutg pendidikan anak2 diuniversiti; gst dan kos sara hidup yg tinggi. diakhirat nanti korg dan org2 yg swaktu dgn kalian, tanggunglah dosa jenayah merompak khazanah negara oleh pemimpin yg kamu undi tu. dulu bukan main bangga jadi warga felda. 
nak beskal, ambil aje kat koop. tak perlu byr. felda akan tolak dr hasil. skrg kena tipu. skrg org2 felda yg diharamjadahkan oleh pemimpin yg korg undi tu, yg bgembira sbb tak ambil saham felda. on WARGA FELDA MARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:36 PM





-------------

KEBENARAN IALAH KUASA








APA SUDAH

JADI?


SEPATUTNYA

KEBENARAN

IALAH KUASA

KINI IANYA

 TELAH

DI ALIH 

OLEH NAJIB

KUASA KINI

IALAH

KEBENARAN



----------------

SILA KLIK IKLAN - DERMA UNTUK DAPUR JALANAN








KLiK

iKLAN




BANTU KAMI

UNTUK BELI

SEBUAH VAN

TANGAN 

KEDUA 




DERMA DAPUR 

JALANAN



iKLAN
jika anda lihat 
ada iklan
sila klik iklan itu
iklan dalam blog ini
tanpa pembaca klik
ianya menjadi iklan percuma

duit dari iklan 
dihadiahkan kepada
  dapur jalanan


--------------

SELAMAT BERBUKA









SELAMAT

BERBUKA









--------------------

WAJIB DI DENDA







SOKONG

SEMUA

WAJiB

SOKONG


Tidak cukup dengan permohonan maaf, tindakan tegas perlu diambil

29 Mei 2017
Kerajaan disarankan agar lebih serius dalam menangani pihak tidak bertanggungjawab menghina agama Islam dan melakukan provokasi terhadap orang Islam di negara ini, tidak cukup dengan hanya permohonan maaf, kata Ketua Penerangan Pas Nasruddin Hassan.

DENDA
1 - SEMUA WARTAWAN
THE STAR WAJIB BELAJAR
BAHASA GERMAN TIGA BULAN

2 - SEMUA WARTAWAN WAJIB
HAFAL LAGU NASIONAL GERMAN

3 - SEMUA WARTAWAN THE STAR
WAJIB KENAL TIGA PELAKON
PORNO LELAKI GERMAN
DAN LIMA PELAKON PEREMPUAN
GERMAN

4 - SEMUA WARTAWAN THE STAR
DILARANG MEMILIKI KERERA
VELLFIRE


--------------

SELAMAT BERGAWAI






LURUS DAN JUJUR
Takdo konar2 takdo putar bolit, kito wajib belajar mnjd LURUS dan jujur.. Klu bertuak cakaplah selamat berTUAK, klu dah mabuk cakaplah apo yg ado dihati tu.. Klu melancap cakap lurus jo sonang..Aku dah solosai melancap-puas hati aku hu hu hu.. Jgn jd mcm lobai olarmak yg suko U-Turn konar2 tagnguh2 PONTENG2 berbolit2 buat khianat fitnah sobabnyo dah samo2 jd penyangak pencuri 
Lobai2 olarmak nih memang NAMPAK alim warak lombuit dan bersopan santun,,, TETAPI bilo ado yg cubo BUKAK rahsio dorang klepet & menCURI tup2 lobai2 olarmak pun jd hangin satu badan! Bilo bau tungkik menCURI mnjd viral & semakin hangit, WAJAH sebonar2 lobai yg bonar2 hancing pun menjolmo mcm Mat Over melompang David Teoh ha ha ha.. Bilo dah hancing hangit.. 
LALU abih lah semuo ayat2 SUCI azimat sprt pilkudo siku lutot nyamuk anjing BABI bewok barua broka dan butir TAHIK pun tersombul kuar dari mulut melalui lubuk hati lobai olarmak yg bonar2 luhur lg LURUS itu...dan itu lah sebonar2 WAJAH limbat yg suko on 
SELAMAT BERTUAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:04 PM







-----------------

BILA DEDAK HABIS







INI KES

AMAT BERAT

SANGKARAN

PILLAY PUN

MULA 

BERSUARA


Pengerusi Yayasan 1Malaysia mahu SPRM buka semula kes 1MDB

 | May 29, 2017
Usaha membanteras rasuah lebih boleh dipercayai orang ramai sekiranya tindakan diambil dalam isu 1MDB.





PETALING JAYA: Pengerusi Yayasan 1Malaysia, Sankaran Pillay a.k.a Chandra Muzaffar berkata kesungguhan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dalam memerangi rasuah patut dipuji tetapi berkata ia akan lebih bermakna sekiranya siasatannya terhadap skandal 1MDB dibuka semula.
“Sekiranya usaha SPRM benar-benar mahu memberi makna terhadap usahanya membanteras rasuah, ia perlu membuka semula kes 1MDB. Ia perlu menyiasat bukti yang timbul di luar negara kita. Di mana perlu, ia perlu mengesyorkan peguam negara untuk melakukan pendakwaan,” kata Chandra dalam penulisannya.
S. PILLAY
DIAM SENYAP
MAKAN DEDAK
APAKAH
DEDAK DAH
HABIS
SAJE TANYA
JANGAN 
MARAH

-----------------

SIAPA BOLEH JAWAB






SAPA

BOLEH

JAWAB
Kenapa Najib tak jual Rosmah kepada Negara China? on 
CHINA REMBAT PROTON
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 5/28/17




---------------

SELAMAT BERTUAK











TAHNIAH

INi BARU

BETUL




Ucapan PAS Sarawak sempena Hari Gawai Dayak 2017

PAS Sarawak deka ngambi peluang meri ucap selamat ari gawai ngagai semua rakyat iban dayak Sarawak.
PAS Sarawak besampi ngajih ke gawai taun tu,ulih ngukuh,ulih neguh kaul diri sebilik,ulih mega ngerapat ngambi rat kaul kaban belayan engau penuh pengelantang.
Enggau tu kami ari PAS Sarawak ngambi kesempatan ngingat ke kitai iban dayak Sarawak ti di sambut enggau pengaga ati,jaga diri enggau manah,likun ke diri ba rantau jalai Maya pemisi gawai dayak ke taun tu.

DULU HAHA

KATA DAYAK

PAKAI CAWAT

KINI PAS

SAMBUT 

PESTA GAWAI

PESTA TUAI 

PADI BUAT

AIR TUAK



KEMBALI KE

ASAL USUL

DAYAK 

BUKAN ARAB

DAYAK IALAH

DAYAK 

SELAMAT

BERTUAK



----------------

WARGA FELDA MARAH





FACE BOOK

Salam Ramadan buat warga Felda.



Azlan Othman ini kalilah
Reply
1
13 hrs
Adanan Rasid Mati la nakkk....sokong lg leer perompak biar tergadai felda...kapok..
Reply
1
10 hrs
----------------------

HUKUM ALAM








NAJIB 

CURI DUIT

1MDB & SRC

BERI PADA

SHAHRIL

MASLAN

PADA

PARTI PAS

PASTILAH

SHAHRIL

MASLAN

PARTI PAS

AKAN  TERUS

SAMPAI MATI

SOKONG

NAJIB

INI HUKUM

ALAM





----------------------

NAJIB TUKANG GADAI








f.b


SEJARAH TAK PERNAH MENIPU..
Orang lain buat, Najib tukang jual..

Bila dia buat plak, semua melingkup... macam 1MDB... Lps tu nak buat plok #TN50

PELIK TAPI BENAR !!



Bro Otai Rakyat mahu negara maju kjaan kata rakyat nak guling kjaan rakyat mahu kos sarahidup yg lebih baik kjaan kata br1m cukup utk setahun rakyat tak tahan dgn gst kjaan kata negara berpendapatan tinggi rakyat kata peluang kerja kurang gaji rendah kjaan cakap tunggu TN50 nak tunggu masuk dlm kubur dulu tak ker haramjadah nama nya tu..matawang jatuh tolong selesaikan dulu ini dah lama bukan bersifat sementara lg
LikeShow more reactions
Reply
15
May 24 at 4:09pm
Muaazam Hayate Dahulu rakyat dan askar mempertahankan dan gadai nyawa untuk melawan komunis China dari terus menjajah negara Malaysia yang kita sayang. Sekarang Najib jual negara dan aset kepada China komunis,Najib berkawan terlampau rapat dengan China dan menyebabk...See More
LikeShow more reactions
Reply
6
May 24 at 7:27pm
Shidi Shidiamin Muka penyamun takut bini,habis aset negara dan duit gst rm42billion disonglap,hutang negara ditambah sehingga rm900billion....muka kepala kerajaan B angsatnya N ajis!
LikeShow more reactions
Reply
6
May 24 at 5:20pm
Abdul Rashid Abdul Rahim Bila yang memimpin tidak berilmu, tiada berkelulusan... lingkuplah segalanya. Musnahlah harapan dan wawasan. Maka sia sia lah usaha dan perjuangan. Semua kejayaan hanya tinggal kenangan.

--------------------