Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 26 Ogos 2013

HENTIKAN PROJEK PEMBODOHAN




PEMGUMUMAN
sesiapa ingin mendapatkan
sang saka
sila email:
sangsaka.benderarakyat@gmail.com



BERHIMPUN
DATARAN MERDEKA
MALAM 30 OGOS
KIBAR SANG SAKA

  CAPATI TERBESAR
saya bagi cadangan supaya di buat "Capati" terbesar supaya masuk book of record....mengikut kajian "capati" nie tak menggemukkan badan.....dunut nie menggemukkan...tak caya tgk lah bik mama......from: Janji Dicapati on SATU LAGI PROJEK PEMBODOHAN
Anonymous
at 4:34 PM
 BATIK DAN DONUT
sangat mendukacitakan buat donut besar alasan nnti lps dh tayang sedekah pd anak yatim makan x membazir logik anak kecil boleh fikir pasal apa dh donut tu di pegang begitu ramai lps tu ditayang dh habis kena bakteria baru nk sedekah? Ini pula buat batik terpnjang nk promosi batik? Pencanting batik kt tganu yg x masuk u pun boleh buat kn? Reason that shows how shallow the mind is on SATU LAGI PROJEK PEMBODOHAN
Anonymous
at 3:36 PM

 DEEEY APA PUNYA TUUUR

deyy......... nak buat batek terpanjang ke..pendek ke tak salah... yang salah mempergunakan budak2 mahasiswa dan siswi dan IPT itu sendiri.. laen kali guna lah saluran media..tv3 ke..CNN ke..kalau nak publisiti..panggil VVIP ke..sultan ke..ajak main batek.. IPT kilang hasilkan mahasiswa..setakat nak membatik..dedahkan mereka dalam OGT... 

deyy..ini kes penyalahgunaan institusi pendidikan untuk tujuan komersial..tak ada beza IPT dgn pondok kononnya ajar agama tapi suruh pelajar jual minyak dan bahan agama depan maybank,cimb dan rhb...deyy orang2 akademik kat atas..hentilah diskiminasi keatas pelajar mahasiswa..kesian kepada pelajar..dahlah grad nanti ada hutang..

hutang plak ada kos pentadbiran berkadaran principle...letihlah mahasiswa macamnie..jadi alat publisiti...jadi alat pemiutang PTPTN...jadi alat hasutan bro TT..kahkahkah on SATU LAGI PROJEK PEMBODOHAN

KITA TUNTUT
JANJI MERDEKA
BERHIMPUN MALAM 30 OGOS
DATARAN MERDEKA
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

------

GAMBAR CULT KLASIK




PERTEMUAN TIGA JEJAKA
gambar ingatan 
untuk kurun ini
tiga jejaka  mengambil gambar kenangan
satelah mereka berbincang

bukan membincangkan kerajaan perpaduan
bukan membincangkan siasah negara
bukan membicangkan morsi

MEMBINCANGKAN 
nikmat  tapai pulut hitam
dan nasi berlauk
NOTA
terima kaseh
pada jurugambatr


--------

BARU JADI MANDOR MUSTAHIL LETAK JAWATAN





KOMENTAR TUKAR TIUB
ramalan tt tepat
mustahil  moorty ini akan letak jawatan
moorty ini ialah pengikut mazhab  azizan
NOTA
apa itu mazhab azizan?
apakah maknanya mahu jadi azizan
kah kah kah 

Waytha determined to stay in government, calls on minister to help Indian communityAUGUST 26, 2013

Waytha determined to stay in government, calls on minister to help Indian communityTwo Umno ministers have warned him to follow the government line but P. Waythamoorthy is not backing down. Waytha has little to lose in making his stand because if he is kicked out of

Waytha Moorthy pertahan pendirian bantah polis, 


mahu Zahid bekerjasama dengannya


Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, P Waytha Moorthy kekal dengan pendiriannya membangkang tindakan polis...

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit.... BAGI CHANLAAAA.... kah kah kah...

kah kah kah.,..MAMAT  INI BARU JADI MANDOR.... kah kah kah..

kah kah kah...BAGI LAH PELUANG.... kah kah kah...

kah kah kah... BAGI MASA UNTUK MENGGEMILANGKAN KEMANDORAN... kah kah kah..

kah kah kah... MAMAT INI PASTI AKAN MENJADI MANDOR YANG SETIA.... kah kah kah...

NOTA
orang melayu ada kata
jumpa ular
jumpa keling
ketuk kepala madey dulu

kah kah kah

HIMPUAN
DATARN MERDEKA
MALAM 30 OGOS
KIBAR SANG SAKA

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal

---------

LAGI CONTOH SUNNI WAL RASUAH






Ponteng sejak disiasat
Kuala Lumpur: Dua daripada tiga kakitangan bahagian pendakwaan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) yang disiasat kerana terbabit dalam kegiatan meminta wang suapan daripada pasangan khalwat, tidak hadir bertugas sejak disiasat awal Ramadan lalu.


Justeru, mereka berhadapan tindakan dibuang kerja kerana melanggar peraturan jabatan walaupun belum didakwa di mahkamah atau didapati bersalah. 
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit......MASIH TAK PERCAYA  LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah...INI LAH PERANGAI SUNNI WAL RASUAH... kah kah kah..

kah kah kah...JUAL AGAMA.... kah kah kah..

kah kah kah...MENGAKU ONLINE DENGAN TUHAN.... kah kah kah...

kah kah kah.... BILA KANTOI...  IKAT LAGI SERBAN.... kah kah kah...

kah kah kah...BILA KANTOI GAHAR LAGI  DAHI KE DINDING.... kah kah kah...

kah kah kah... KEMUDIAN PERGI SAUDI ARABIA.... kah kah kah...
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... KENAPA GUNA PERKATAAN MEMINTA WANG SUAPAN.... kah kah kah..

kah kah kah...MALU KE NAK TULIS  DUIT RASUAH... kah kah kah...

kah kah kah... INI LAH DIA SUNNI WAL RASUAH.... kah kah kah

BERHIMPUN 
DATARAN MERDEKA
MALAM 30 OGOS
KIBARKAN SANG SAKA

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal


-------

YA AMPOOOOOOOON YA MAULANA





‘Jangan sertai demonstrasi’

Komen
Shah Alam: Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idris Shah, mengingatkan bakal haji supaya tidak terbabit dalam tunjuk perasaan atau demonstrasi ketika berada di Makkah. »


JANGAN 
IKUT DEMONSTRASI 
BOTOL BESAR

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... I REST MY CASE IN THE BOTTLE MY LORD... kah 
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
---------

SATU LAGI PROJEK PEMBODOHAN





INI SAHEH KERJA BANGANG

Pelajar UIA hasil logo terbesar guna donat - Nasional - Sinar Harian

www.sinarharian.com.my/.../pelajar-uia-hasil-logo-ter...
Apr 14, 2013 - Pelajar UIA hasil logo terbesar guna donat ... "Ini merupakan iktiraf rekod terbaharu dan pertama kali di Malaysia buat logo gunakan donat.

BUKAN BANGANG TAPI BODOH
Saya ni daripada pihak penganjur program ni, kita mempromosikan batik terengganu, produk ORANG MELAYU kita, tapi sedih bila ada kata-kata sumbang dan orang yang tidak menyokong aktiviti seperti ini.

Cuba faham, kita nak dapat liputan media, kena ada aktiviti sampingan. Kalau dah semua saudara kat atas ni yang duduk cakap BANGANG-BANGANG, cuba listkan program yang TIDAK BANGANG. Dah la tak menyumbang, komen menghapuskan bangsa.

Saya ni penyokong pembangkang, sedih bila parti kesayangan saya keluarkan artikel camni. on SATU LAGI PROJEK PEMBODOHAN
Publish | Delete | Spam
FIESTA BATIK
on 8/26/13

SURAT KEPADA TT
Assalamualaikum tuan,

Saya tidak faham kenapa tuan begitu marah dengan projek ini, kita memberi pendedahan kepada pelajar-pelajar berkaitan mencanting dan mewarna batik disamping acara sampingan menyambung kain batik tersebut untuk dicatatkan di dalam Malaysia Book of Records.

Saya tak faham di mana kebodohannya sebab matlamat kita ingin mempromosikan batik terengganu dan pengusaha melayu sendiri untuk menambahkan jualan. Saya minta jasa baik tuan untuk memadam artikel tuan. Kalau ada pertanyaan tuan yang tidak terjawab, boleh ajukan supaya jelas segala pertanyaan tuan. Sekian, terima kasih.

Regards
Khalid Amin Mat
UiTM
NOTA
pernah dengar atau terbaca gucci buat baju terpanjang
pernah dengar atau terbaca channel buat sarong terlebar
pernah dengar  atau terbaca paul smith buat baju terbesar
pernah dengar  atau terbaca louis vuitton buat beg terbesar
untuk mempopularkan pakain mereka
untuk menambah jualan

i rest my bangang case may lord
kah kah kah
kah kah
kah

SATU CADANGAN
buat satu donut terbesar
dan bungkus dalam kain batik terlebar
pasti jadi rekod dunia
sebagai kebangan yang maha bangang

KAH KAH KAH
ANAK MUDA MELAYU
DI BANGANGKAN
KAH KAH KAH

KUALA TERENGGANU 24 OGOS 2013 - Sebanyak 250 pelajar pelbagai jurusan Universiti Teknologi Mara Kampus Kuala Terengganu melakukan cubaan memecahkan rekod Malaysia Book of Records dengan menghasilkan alas meja batik sepanjang 359 meter di di sini hari ini. -
NOTA
inilah rekod dunia
rekod pembangan paling bangang

BERHIMPUN
DATARAN MERDEKA
MALAM 30 OGOS
KIBAR JALUR GEMILANG
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
r
----------

JALUR TEMBERANG KENA REJEK









KOMENTAR TUKAR TIUB
pakatan rakyat mendapat
52% jumlah undi popular 
ertinya negara ini adalah negara pakatan rakyat

orang ramai TIDAK kibarkan jalur temberang
keran mereka sedar ini kerajaan tipu
kerajaan yang menang dengan cara penipuan

inilah sebab orang ramai enggan
kibar jalur temberang

orang ramai mahu
kibar bendera malaysia baru

BENDERA BARU MALAYSIA
Kaedah Pengibaran Jalur Gemilang Dilancar Tahun Depan
KUALA LUMPUR: Menteri Komunikasi dan Multimedia i Ahmad Shabery Cheek berkata mulai tahun depan, satu kaedah pelaksanaan pengibaran Jalur Gemilang akan dilancar.
Di bawah kaedah ini, pengibaran Jalur Gemilang akan bermula di kuarters kerajaan di Putrajaya diikuti premis swasta dan rakyat secara individu.
Beliau membuat kenyataan itu selepas kecewa dengan sambutan Kempen Kibar Jalur Gemilang Sempena Hari Kemerdekaan ke-56 negara.
Ahmad Shabery berkata rakyat Malaysia seharusnya mencontohi negara jiran yang begitu bersemangat mengibarkan bendera mereka pada sambutan bulan kemerdekaan bagi menunjukkan kecintaan kepada tanah air.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit...JELAS.,..  SAHEH... TERBUKTI.... kah kah kah..

kah kah kah... WARGA MALAYSIA TOLAK JALUR TEMBERANG... kah kah kah...

kah kah kah... TAK SIAPA NAK KIBARKAN BENDERA TEMBERANG... kah kah kah..

kah kah kah....LAMBANG PENIPUAN... LAMBANG PENJARAHAN... kah kah kah....

kah kah kah... MASA NYA TELAH TIBA MALAYSIA WSAJIB BENDERA BARU... kah kah kah

BERHIMPUN
DATARAN MERDEKA
MALAM 30 OGOS
KIBAR SANG SAKA
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tingga
-------

TUTUP KILANG SANTAU RADIO AKTOF LYNAS






PENGHUMUMAN
himpunan hijau sedang mengumpul tanda tangan
kempen untuk menutup kilang santau radio aktif lynas
ada  40 stesen diseluruh negara
dimana anda boleh menanda tangani
memo anti lynas

WONG TUCK DARI KELMARIN
sedang berkhemah di tepi dataran merdeka
ramai aktivis himpunan hijau juga berkhemah sama
sila datang ke dataran merdeka
untuk menanda tangani
dan bersetia kawan

untuk yang ingin bermalam 
sila bawa tikar dan beg tidor

untuk yang pandai main gitar
sila bermusik
untuk yang pandai bermusik sila bergendang
untuk yang pandai bersajak
sila melagu

WONG TUCK
akan berada 24 jam di dataran merdeka
sahingga 1 juta tanda tangan dapat dikumpul

MALAM 30 OGOS
pada malam 30 ogos
ada himpuan di dataran merdeka
sila bawa sang saka

HIMPUNAN HIJAU
DI DATARAN MERDEKA

DARI FACE BOOK
siapa yang punya kelapangan, moleklah kalian singgah ke Dataran Merdeka untuk solidariti bersama rakan dari Himpunan Hijau bagi petisyen 1 juta tandatangan hentikan Lynas.

juga, teruslah menuntut bersama #ReclaimMerdekaPark bagi memastikan pengekalan kehijauan kawasan ini. semoga alam akan terus melindungi seluruh warganya.

TUKAR TIUB
TANDA TANGAN
DI DATARAN MERDEKA

MALAM 30 OGOS
BERHIMPUN 
DI DATARAN MERDEKA

SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal



-----------

SEMUA NAK JADI AZIZAN




 MUNKEE INDIA NI
DAH LUPA BILA
JADI MENTERI
 NOTA
mustahil akan letak jawatan
semua nak jadi azizan
kah kah kah

Hishammuddin Sokong Waytha Moorthy Letak JawatanTerkini

KUALA LUMPUR: Menteri Pertahanan,  Hishammuddin  Hussein menyokong gesaan supaya Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, P. Waytha Moorthy meletak jawatan jika tidak berpuas hati dengan tindakan polis
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

woit... SOKONG LETRAK JAWATAN?.... kah kah kah...
kah kah kah...KENAPA TAK TERUS  DESAK LETAK JAWATAN... kah  kah kah...
kah kah kah.. DESAK LAGI BAIK.... kah kah kah..
kah kah kah... MUNKEEE NI JADI MENTERI KERANA NAJIB LANTIK... kah kah  kah...
kah kah kah... KENAPA NAJIB TAK BERSUARA... jkah kah kah
SILA KLIK IKLAN YANG DILIHAT
dana dari iklan akan di wakaf
kepada dapor jalanan
projek memberi makanan kepada
warga kota tanpa tempat tinggal
-------