Ahad, 2 Jun 2019

KEBAIKAN BERADA DIMANA MANA



KEBAIKAN BERADA

DIMANA MANA
br />





DENGAR PULAK

APA KATA 

DOKOOK  INI 

YANG LARANG

 GUNAKAN OTAK

AKAL FIKRAH

-------
br />

---------

AIR TEBU JANDA





AIR TEBU JANDA
.. Air tebu minuman janda janda hasil asahan encik google dan bintang Hollywoods sehingga para ustad dan para rahib terkasima ulama jadi sima 
on 
TERBALIKAN MEJA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 02/06/19

Ah lu

-------

MASIH MENADAH TANGAN







MENADAH TANGAN

Acap kali kita kata melayu malas. Di satu pagi ari Ahad di TTDI ..saya nonggok ditepi jalan diantara pondok pengawal dan taman rekreasi. Di pagi Ahad yg suci dan kudus itu saya dapat melihat 3 ekor melayu sedang bertungkus lumus kirja mengawal ..carik duwit. 

Diseberang jalan tampak cina sedang bermalas, berekreasi, nyantai, memberakan anjing ..disebalik semak tu ada yg tgh memantat. Tapi apa pun melayu juga yg tak berduwit. Setelah 60 tahung mendikka ..saya terperanjat beruk ..pabila 300,000 ekor masarakat Felda menadah tgn minta duwit raya dari kera-jaan.
 Mana Isa Xhinzir sonyap jo. on 
MINTA SEDEKAH
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 02/06/19

Polis

---------

TAMATKAN ZAMAN KAUTIM








TAMATKAN 

ZAMAN KAUTIM

Kalau betul bagai dikate... 
Kalau betul ketua2 caw umno kaye jual tapak param dulu... Kalau betul ketua2 pemuda yg dpt loan zaman khairi pun lepas... Mmg ak tabik balik abg2 pulis nie...
 Jho perlu dipicit utk clamp kaki najib dgn laki dia dlm punjara... Jgn pulak esok2 org ckp, asal cina je lepas, asal cina jual dadah je takyah gantung, asal cine rembat je kawtim... Kimak la... 
on 
HARI HARI AKHIR
 SAEKOR NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 02/06/19

Aca


--------

AWAS JO LOW LARI






AWAS 

JO LOW LARI
Polis kita masih lagi sorok kepandaian mereka. Pabila polis kita hebah ngatakan mereka tahu Jhlow berada dimana ..Jhlow dah pon pindah ke tempat lain ..negara China tu luas dan ramai org .. on 
JHO LOW 
AKAN DITANGKAP
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 31/05/19

ini te
---------

RAYAKAN ISLAM BUDAYA








RAYAKAN

ISLAM BUDAYA

ini melayu bangang..melayu bodoh..kalo taknak puasa, pasti dah tau port2 cari makan.ta perlu cermin gelap utk ponteng puasa..ada agamawan yg buka posa kat umah lg..cukup2 la jd melayu yg memperbodohkan melayu lain..pas kalah dikedah selepas arwah azizan implement tutup semua kedai melayu..ini pun melayu islam bangang..mamak tu bukan islam ke?
 pasal apa tak ditutup semua skali?tutup juga McD kfc..lebih islamic kalo bulan posa ini pekeje islam dilarang bekeje, kalo urgent sgt, islam bole masuk lambat dan balik awal..teghari bole tido sb tido pun dikira pahala..bulan2 posa ni kalo ustaz2 melabon, membohongi umat melayu itu dikira sah puasa ke atau cuma puasa lapar dahaga..?
haramkan bazar ramadan sb disaudi takda bazar ramadan..nabi tak buat bazar ramadan..nabi buka puasa kat hotel mcm ulama2 dunia..tak salah dan tak berdosa..lebih berdosa si miskin yg keje kasar dan panas dan tak puasa..yg jual agama buka puasa kat hotel..inilah islam rahmat pusaka nabi..hilton ada sijil halal tak?? 
on 
BERBUKA AWAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 29/05/19

org

----------

LEMBAB MALAS





BANI MELAYU

LEMBAB MALAS

MACAM KOALA
Melayu ni mmg spesis lambat,lembab dan pemalas.kerja malas duit nak tunggu brim.orang lain dah meloroh masuk amanah,dia baru nak hantar borang pas.bersih dah 5 round dia baru nak tawaf sogo buat ummah.orang lain dah kue Pau dia baru nak tengok tilam anak ikan.lembab Dan pemalas 
on 
MINTA SEDEKAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 02/06/19

Su



-----------

BERITA BAIK








BERITA BAIK
INI BERITA  BAIK
DI AMERIKA 
ELIT  DEMOCRAT
ELIT REPUBLIKAN
KAUM PEMODAL GERGASI
ELIT DAN PEMILIK MEDIA
SEDANG BERGADUH
KERANA DASAR
DAN PERANGAI PRESIDEN TRUMP

PERGADUHAN DI AMERIKA
MULA MELIMPAH KE EROPAH

DI EROPAH PERGADUHAN BERMULA
JUGA KERANA DASAR TRUMP

KENAPA INI BERITA BAIK?

IANYA BERITA BAIK
UNTUK WARGA DUNIA KETIGA
KERANA
SELAMA INI KUASA
ZIONIS-ANGLO-AMERIKAN
BERSATU MENJARAH DUNIA KETIGA
KUASA 
ZIONIS-ANGLO-AMERIKAN
MENDOMINASI DUNIA

DI ASIA AFRIKA DAN LATIN AMERIKA
KUASA  ZIONIS-ANGL0-AMERIKAN
 MENYOKONG DAN MENGANGKAT
MEMPERSENJATAI
REJIM REJIM ZALIM

SAUDI  MESIR  LIBYA
DI NEGARA TELUK PARSI
KUASA ZIONIS-ANGLO-AMERIKAN
MENDOKONG
REJIM REJIM ARAB 
YANG ZALIM LAGI JAHAT

LIHAT APA YANG BERLAKU
DI VENUEZULA
DI CUBA
KUASA ZIONIS-ANGLO-AMERIKA
SEDANG CUBA MENGUBAH
PETA POLITIK AMERIKA LATIN

KINI  
KUASA  ZIONIS-ANGLO-AMERIKAN
SEDANG BERGADUH
SESAMA SENDIRI
KITA WAJIB CURAH MINYAK

APA YANG SEDANG DILAKUKAN
OLEH TRUMP ADALAH BAIK
TRUMP MEMGHURU HARAKAN
ELIT ZIONIS -ANGLO-AMERIKAN

TRUMP JUGA  SEDANG
MENGHURU HARAKAN
POLITIK CHINA MERAH
YANG SEMAKIN RAKUS
UNTUK MENGGANTIKAN
KUASA IMPERIAL AMERIKA

DUNIA MAKIN TAK SETABIL
INI BUKAN TIDAK BAIK
INI SUASANA BAIK

DI MALAYSIA
KITA TELAH BERJAYA
MENGHUMBANKAN NAJIB
TAPI
KITA WAJIB AWAS BERJAGA-JAGA
TENTANG PERANAN SINGAPURA

AWAS
SINGAPURA MAHU 
PEMIMPIN MELAYU
YANG BERMASALAH
INI SAMA SAPERTI
 STRATIJI ISRAEL
YANG MEMASTIKAN
REJIM REJIM ARAB
TERUS BODOH 
DAN BOLEH DI PAU

 AWAS 
 BERI PERHATIAN
SUASANA POLITIK  
PERBALAHAN ELIT 
ZIONIS -ANGLO-AMERIKAN
YANG DIBACA BAIK
TIDAK AKAN
MEMBERI MANAFAAT
JIKA KITA TIDAK BERSEDIA

KITA DIDUNIA KETIGA
WAJIB BERSEDIA
JIKA PERANG PECAH
INI ADALAH
PELUANG TERBAIK UNTUK
MEWUJUDKAN
DUNIA BARU

Donald Trump is like a 20th-century fascist, says Sadiq Khan

London mayor hits out at US president before his state visit to Britain
The mayor of London, Sadiq Khan, has compared the language used by Donald Trump to rally his supporters to that of “the fascists of the 20th century” in an explosive intervention before the US president’s state visit to London that begins on Monday.
Writing in the Observer, Khan condemned the red-carpet treatment being afforded to Trump who, with his wife Melania, will be a guest of the Queen during his three-day stay, which is expected to provoke massive protests in the capital on Tuesday.
Khan said: “President Donald Trump is just one of the most egregious examples of a growing global threat. The far right is on the rise around the world, threatening our hard-won rights and freedoms and the values that have defined our liberal, democratic societies for more than 70 years.
“Viktor Orb├ín in Hungary, Matteo Salvini in Italy, Marine Le Pen in France and Nigel Farage here in the UK are using the same divisive tropes of the fascists of the 20th century to garner support, but with new sinister methods to deliver their message. And they are gaining ground and winning power and influence in places that would have been unthinkable just a few years ago.”


------------

HARI HARI AKHIR SAEKOR NAJIB









HARI HARI 
AKHIR

SAEKOR NAJIB
TIGA HARI DULU KETUA POLIS
MEMBUAT KENYATAAN
BAHAWA JHO LOW 
AKAN DITANGKAP

APA MAKNA BERITA INI?

MAKNANYA 
JHO LOW TELAH DIJERAT 

JUSTERU 
KETUA POLIS 
BERANI KELUAR KENYATAAN
JHO LOW AKAN DITANGKAP
PASTI AJEN CHINA MERAH INI 
TELAH BERADA
DALAM TANGAN PDRM

MUSTAHIL KETUA POLIS
BERANI CAKAP BUKAN BUKAN
INI TENTANG REPUTASI PDRM

JIKA  
DALAM MASA TERDEKAT
AJEN CHINA MERAH INI
MASIH BERLIGAR BEBAS
AKAN RUNTUH
KEWIBAWAAN HAMID BADOR

JUSTERU
PASTI PADA KETIKA INI
PDRM SEDANG BERURUS
UNTUK MEMASTIKAN 
JHO LOW AKAN MENJADI
SAKSI YANG AKAN
MEMASTIKAN
NAJIB MASUK PENJARA

AJEN CHINA INI
PASTI DIBERI PILIHAN
JADI SAKSI KERAJAAN
SELAMATKAN DIRI SENDIRI

BOCORKAN SEMUA
MAKLUMAT TIPU HELAH
CARA NAJIB MENCURI

BIARKAN
NAJIB ROSMAH
BERKARAT DALAM PENJARA
KHALAS


---------

CHINA TEMBAM AKAN DITANGKAP






CHINA TEMBAM 

AKAN DITANGKAP
Polis kita masih lagi sorok kepandaian mereka. Pabila polis kita hebah ngatakan mereka tahu Jhlow berada dimana ..Jhlow dah pon pindah ke tempat lain ..negara China tu luas dan ramai org .. on
JHO LOW 
AKAN DITANGKAP
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 31/05/19

ini


------

ISLAM BUDAYA MAHZAB KITA












ISLAM BUDAYA

MAHZAB KITA
bro..pedagang islam yg dtg sini tu bukan pedagang saja malah mereka adalah pelarian yg mahu dibunuh oleh islam2 yg wujud dimekah, di madinah serta diiraq kota baghdad kota ilmu..yg berdagang itu juga adalah keturunan ali fatimah yg mahu dibunuh..bila semakin ramai student2 belajar nak jdi ulama jd profesoor maka mrk belajar di middle east, uni mekah uni madinah atau al azhar..
tok2 guru yg ajar student2 di universiti2 ini tidak melakukan kebaikan kpd masyarakat setempat..masakan pengertua univ mekah dan madinah nak fuckwakan raja saudi yg mbunuh negara jiran sbg pembunuh sdgkan universit2 itu ditaja kerabat saudi?atau apakah profesor2 al azhar nak haramkan kegiatan profesor senior yg tipu tabung warga mesir atas nama islam?
lihat saja dimalaysia, mana ada mufti2 yg berani tegur nafsu buas raja dan sultan..nabi cuma tinggalkan dua perkara, hadis dan quran..byknya berkisar hukum dan jauh skali berkisar sejarah sb kerajaan saudi sendiri menutup sejarah nabi dan ali..tp siapa ada kisah.. 
on 
ISLAM BUDAYA 
DAN HARI RAYA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 30/05/19

ini t


----------

TERBALIKAN MEJA







TERBALIKAN MEJA
TT klu gua dengar mcm tu
 gua terbalik kan meja air tebu dia.
Org kg yg papa tunjuk sikap mcm tu.
Klu dia org kaya 
takan jual air tebu.
.lahabau... 
on 
BALIK KAMPONG
Publish | Delete | Spam
Arymanchino
on 01/06/19

AD
------------

JANJI DAPAT ENTOT







JANJI 

DAPAT ENTOT

Gwa tak kesah bidadari tak berak,
 tak kentut ..janji lobang bontot ada 
..lobang pantat pon ada. 
on
 LAWAK BERDIRI
panglimo potaseh
on 01/06/19
Semuanya berangan nak entot bidadari. Takda seorang pun beribadah kerana Allah. Dalam otak, lain takda, dok mikir, nak kepuasan seks dengan bidadari. Makin berkupyah, berjubah, berjanggut makin kuat angan-anganya. Takda seorang pun menghayati ajaran Al-Quran.
 Sembahyang tongang-tonggek sampai lebam dahi, dengan harapan utk masuk Sorga dapat entot bidadari. Sebab tu tak dapat membezakan mana yg halal dan mana yg haram. Dalam kepala, lain takda, cuma nak entot bidadari di Sorga. 
on 
LAWAK BERDIRI
Publish | Delete | Spam
cikminah
on 01/06/19

TT klu gua dengar m


-------

MINTA SEDEKAH






TUNGGU SEDEKAH
Niaga adalah pekerjaan, Dari perkataan - kerja - Kerja Tu memang Susah. Kalau tak susah, mana Ada ganjaran? Kalau tak mau  -susah-  jangan kerja. Tunggu BR1M. Manalah tau, boss Lu Akan kembali tolong. So, tunggu ya. Jgn kerja. Banyak Susah. 
on 
BALIK KAMPONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 01/06/19

so


------------

SENANG DITIPU







DI DIDIK

OLEH GEROMBOLAN KETUAN MELAYU
UNTUK JADI MALAS BEBAL DAN NGOK
SENANG  DITIPU
so kau beli atau tak beli air tebu pakcik pemalas tu? kat malaysia mmg ramai org melayu malas, tt. aku amat yakin kalau kau bersembang dan tanya pakcik tu mesti dia jawab dia ahli umno. org umno mmg pemalas, tau nak untung atas angin jer. konsep bisnis alibaba pun mmg bermula dgn umno. 

aku pernah pergi kursus btn dulu sebelum kursus tu diharamkan daribumi melayu(syukur) antara tajuk perbincangan adalah.. otak kita dipaksa terima perniagaan konsep alibaba (kasi projek pada ahli umno dan sub pada cina) daripada beri bisnis tu pada ahli dari pada parti pembangkang walaupun org tu ada kepakaran. apa punya turr laa. 
on 
BALIK KAMPONG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 01/06/19

Gwa


----------

PAGI AHAD




AHAD PAGI

TIGA HARI SEBELUM RAYO
REDUP  MATAHARI TAK NAIK
HUJUNG MINGGU YANG TERBAIK
KEPADA SEMUA
PENIAGA BULAN RAMADAN
KECUALI 
ABANG SOYA DAN KAKAK TEBU

MALAM NI PASTI
CHOW KIT 
DATARAN
SIBUK 
SAAT TERAKHIR UNTUK MEMBELI

WILAYAH GUA MASIH 
TAK BISING DENGAN MERCUN
MUNGKIN TAK BANYAK
ISLAM BUDAYA 
DI WILAYAH GUA





-------