.

Jumaat, 16 Disember 2016

MALAYSIA MULA BERKERAS








BETUL KE

APA YANG

LIDAH 

KONTOT

CAKAP INI

Malaysia akan ‘push back’ kuasa dunia, kata Hishammuddin
 | December 16, 2016
Malaysia akan mengambil tindakan tegas bagi menghalang kemelaratan aset ketenteraan di Laut China Selatan, kata menteri pertahanan

KUALA LUMPUR: Malaysia akan mengambil tindakan tegas bagi menghalang kemelaratan aset ketenteraan di Laut China Selatan, walaupun berdepan kuasa dunia seperti China dan Amerika Syarikat, kata  Hishammuddin Hussein hari ini.
Menteri pertahanan mengulas laporan Asia Maritime Transparency Initiative yang menunjukkan Republik Rakyat China menempatkan sistem persenjataan di 7 pulau buatan yang dibina negara komunis itu di Laut China Selatan, meskipun Beijing sebelum ini berikrar tidak akan menenterakan Kepulauan Spratly.
Bercakap kepada pemberita di Kementerian Pertahanan di sini hari ini, Hishamuddin berkata:
“Kita tidak akan ubah pendirian kita dan sekiranya perlu ‘push back’, kita tak peduli apa hubungan kita dengan kuasa dunia terbabit.”


PUSH BACK 

PEKARA iNI

KABINET DAH

SETUJU KE?

OPPPSSS...

NANTI CHINA

TAK BAGI YUAN

MAMPOSSS

SEPUPU HANG

SAJE BERI 

INGATAN

JANGAN MARAH





------------------

MENJAGA KUPANG ORANG






SIBUK JAGA KUPANG ORANG
penjaga agame sibuk duk jage lubang org.. pekejadahnye.. manusia bile xde nilai ekonomi mmg cam tu.. 

sibuk duk jage bincat org.. smpai bincat bini sendiri pn bangla sedut.. kahkahkah.. on BODOH DUDUK DIAM DIAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 4:49 PM




--------------------

PERANAN PARTI ISLAM PAS







MASIH ADA

LAGI YANG

BELUM JELAS

APA PERANAN

PARTI PAS INI?



Bertanding di kawasan majoriti Cina, niat Pas pertahan BN semakin jelas

16 Disember 2016
Cadangan Pas untuk bertanding di kawasan majoriti pengundi Cina yang kini diwakili DAP menjelaskan hasrat sebenar parti itu untuk memastikan kerajaan Barisan Nasional (BN) terus berkuasa dan tidak mengalami kekalahan dalam PRU14 akan datang.
Penasihat Parti Amanah Negara (Amanah) Kelantan  Husam Musa berkata sikap Pas untuk bertanding semula di semua kawasan yang ditandingi parti itu dalam PRU13 masih boleh difahami kerana perundingan untuk pembahagian kerusi di kalangan parti-parti pembangkang belum pun bermula


TAK DAPEK

DEN NAK 

NOLONG 

DAH BANGANG

BODOH PULAK

ABEEEH SUMO

TORBONGENG



---------------

TERIMA KASEH






TERIMA KASEH

TAPI BELUM

MENCUKUPI

TUKAR TIUB

PERLU BANYAK

LAGI

TEMPAT MAKAN

TEMPAT 

SEJARAH

TEMPAT 

NGENTOT

UNTUK DICAR




MONA FENDI
Kubur mona fendi ada di kajang. Blkg masjid kajang. Tp ako raso biasa jerr. Tp awass jgn pi kubur mlm hari. Byk hantu kubur. Ostaz imam bilal pon takut nk pi kubur tgh malam. Hehehehe seramm on MASIH MEMERLUKAN BANTUAN PEMBACA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/12/1

ALTANTUYA DIBOM
Lawatlah satu tempat istimewa dimana altantuya di bom dulu. Bawa bomoh2 handal dukun sontot tukang tilik untuk mengungkap misteri siapa arah bunuh altantuya. Kalau buat acara tahunan lagi bagus. Kita tengok siapa paling handal mengungkap misteri ini. Cuba acah nak buat, mesti ada yg terberak, sebuk nanti tukang2 cuci taik Ulat taik...kah kah kah on TT NAK BUAT BUKU
Publish | Delete | Spam
Saya bukan robot
on 12/9/16
KUALITI HIDUP
buat buku pasal etika org msia bro tt...dulu bagaimana sekarang bagaimana pulak...buat secara perbandingan...bukan apa cuma nak buktikan...secara perbandingan kualiti hidup tahun 70 an 80 an lebih baik dr skrg...

lagi tinggi pelajaran lagi kuat sapuman...lagi kaya lagi kuat rembat...lagi mewah lagi banyak menipu..kerja tidak kualiti..kualiti manusia merundum...bodek ampoo cantas demi jawatan pangkat kuasa...budaya bawa kereta...betapa pen ti gkan on TT NAK BUAT BUKU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/9/16

YAN KEDAH
Pantai Murni, Yan, Kedah. Tempat memadu kasih mat rempit sambil tengok sunset. Ada yg belajar belajar mengorat sambil tunjuk aksi wheelie. 

Tempat muda mudi kampung berlibur. On the way ke sana, byk gerai tepi jalan jual nira nipah. Sambil hirup nira kau lihat matahari terbenam dan di belakang kau tersergam gagah gunung jerai. on TUKAR TIUB MINTA BANTUAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/8/16



TUKAR TIUB

MINTA 

BANTUAN

tukar tiub dilarang
meninggalkan malaysia
tukar tiub dilarang
ke sarawak
maka tukar tiub
merancang untuk
menulis sebuah buku:

101 TEMPAT YANG
WAJIB DILAWATI
JIKA ANDA TIDAK
DIBENARKAN 
KELUAR MALAYSIA

BUKU INI KHUSUS
UNTUK

ZUNAR
MARIA CHIN ABDULLAH
HISHAMUDDIN RAIS
& RIBUAN PEMINJAM PTPTN

tukar tiub meminta
para pembaca memberi cadangan
tempat yang wajib dilawati:

- kedai makan
- warung
- restoran
- cafe
- kedai arak
- kedai todi
- kedai ketum

- air terjun
- taman bunga
- tempat skodeng
- tempat beromen
- tempat berkelah
- tempat berancuk terbuka

- rumah hantu
- rumah puaka
- kubur bersejarah
- makam bersejarah

- tempat cari pelacur
- tempat cari pondan
- tempat my nyah
- tempat gay boy

malah apa saje yang para
pembaca cadangkan tt
akan cuba merentasnya

tempat-tempat ini perlu manarik
menarik ertinya pada hemat pembaca
tempat ini memang menarik
contohnya:

rumah mona afendi
kubur mona afendi
atau
restoran jual biawak goreng
warung jual sup lelabi
restoran daging musang
atau
sungai dimana buaya
menyambar budak sekolah


AMAT PENTING
tempat tempat ini
tidak pernah dilapor oleh tv
tidak pernah ditulis oleh utusan
belum ada
terselit dalam buku
pelancungan

KUNCINYA
ianya wajib menarik
memiliki latar yang menarik
boleh diolah untuk dijadikan bahan bacaan

cerita dan kesah ini
akan dibukukan
tujuan buku ini
ialah untuk menghasut pembaca
datang dan melawati tempat
yang ditulis

jika tidak ada aral melintang
buku ini wajib siap sebelum 
china datang menyerang

NOTA
tulis semua maklumat
dengan jelas dan terang
agar tidak sesat mencarai

jika sudi
tinggalkan no talipon
untuk dihubungi jika perlu

sila hantar semua maklumat ke:
tukartiub@gmail.com




------------------

SUKA MENGENTOT - NIK ABODOH



SUKA NGENTOT


Ako agree dgn nik abodoh. Negara musnah sbb pemimpin n rakyat suko ngentot. Pantang ada peluang mesti entot. Termasuk yg kena entot altantuya. 

Hampa tau sapa entot altantuya? Bkn nik abodoh nik amar hadi awe mad yakob. Depa olamak maksum. Kikikiki on BODOH DUDUK DIAM DIAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/16/16




----------------

PERNIAGAAN JUAL AGAMA




PERNIAGAAN JUAL AGAMA
Tahun lepas perniagaan ugama di India telah memberi pulangan USD30 biliyun .. banyak tu. Ia lah tok lobai hindu, ustaz hindu nak jugo ghaso naik BMW .. 

nak juga nengok video German asyik nengok Rajkinath jo apo ado hal. on AGAMA SATU INDUSTRI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 12/16/16






----------------

CHRISTMAS SAMPAI AWAL DI ALEPPO







TAHUN 2016

DISEMBER

ADA DUA 

MAULUD NABI



ADA MUNCUL

BULAN SUPER

DAN HARI

CHRISTMAS

DATANG AWAL

KE ALEPPO





RASUAH JADI DERMA









f.b



Orang lain dapat 90 juta, itu rasuah.
Dia dapat 90 juta, itu derma.







------------------

AGAMA SATU INDUSTRI








BILA AGAMA 

DILEMBAGA

AGAMA JADI

INDUSTRI

JUAL BELI

AGAMA ADALAH

SATU INDUSTRI

YANG LUMAYAN

MACAM JUAL

HARTANAH

MACAM JUAL

KERETA 

MACAM JUAL 

RUMAH 

MACAM JUAL

DADAH

BUKAN SATU

YANG PELIK

BILA ADA

PENIPUAN

Lebih 2,000 jemaah umrah tertipu

PUTRAJAYA - Dianggarkan lebih 2,000 jemaah umrah telah menjadi mangsa penipuan agensi pelancongan yang menawarkan pakej umrah murah sepanjang 2016.

Timbalan Kementerian Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia, Mas Ermieyati Samsudin meminta supaya jemaah yang menjadi mangsa tampil membuat laporan di kementeriannya.

"Sebenarnya kita tidak pernah dapat sebarang aduan rasmi sebab itu kita tidak boleh memberi jumlah yang tepat jemaah yang terlibat.
"Memang ramai yang mengatakan mereka tertipu tapi tidak membuat laporan kepada kementerian. Kita harapkan mereka yang tertipu untuk tampil untuk kita mengambil tindakan susulan kepada pihak tidak bertanggungjawab ini," katanya pada sidang media, hari ini.


DALAM DUNIA

INI ADA DUA

PERNIAGAAN

PALING TUA 

SATU JUAL

KETAKUTAN

SATU LAGI JUAL

PEHA AYAM 

SIAM & INDON

------------

HARAKAH TAK LAKU LAGI




HARAKAH TAK LAKU
TT, dalam agama, duit haram, duit riba, duit rembat dan duit projek boleh diterima utk khusus bangunkan agama, bukan utk kepentingan diri. Jadi ini penting utk Hadi terima duit 90 juta dan 10 juta duit kuari ini jika untuk pembangunan parti. 

Sbb parti PAS mmg xdak duit banyak, duit ini dpt digunakan utk pembangunan parti. Duit jual cerita Memali dah habis koyak rabak Tabung Memali. Berjuta siot. Ini pula PAS dah nyawa2 ikan. Harakah pun dah x laku. Jadi duit tu mmg penting. on USTAZ AKHIR ZAMAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/16/16






---------------------

NAJIB REMBAT DUIT PENCEN








F.B

Didakwa sejumlah AS$170 juta (RM710 juta) masuk ke akaun peribadi Ambank Najib ??!!!

Bagaimana pula dgn 'derma' RM2.6 bilion ??!!!

PATUTLER LIAT NAK BERHENTI DARI JAWATAN PM...

























---------------

MEMBACA MENGENAL MUSUH






TAK AMBIK CASH
geng2 pas ni susah nk ambik duit cash.. ularmak akhirat xmkn rasuah.. tp kalo sedekah dorg.ambik.. sedekah mengharapkn sesuatu.. ularmak blum identify lg situasi ni.. samada darurat atau mcm mane..
mgkin 90j didanakan dlm program diorang buat..pas nk wut ceramah besor plop.kek selangor. kutipan derma dr hamba allah 50 juta..masuk dlm plastik je.. selamat.. xde transaksi bank..kahkakah.. on APA PANDANGAN USTAZ INI?
Anonymous
on 12/16/16

SERIK UNDI PAS
masihkah kau ingat rakyat ganu.. luka yg tuan presideng tinggal mase jd mb sepenggal.. menang skali...pastu xmenang2 . golongan itik kuek kuek kuek pemakan dedak dh serik nk undi pas.. dlu golongan ni nk tgk perubahan.. tp kne skali...serik doh wei.. golongan ni majoriti duk kole berang.kemamam.setiu dan besut.. naek derih ibni jusoh.. 

golongan ni diutamakn.. dijage.. diberi segala jenis dedak.. diberi tapak umah.. smpai mampus sokong amno.. mkn budi katakan.. menyelesaikm maslah rakyat.. TAPI.. puok tuam presideng duk slahkan pengundi hantu.. smpai skrg xde bukti di mahkamah.. pejadahnye.. ko yg wuy tahik mase ade kuase.. ko salahkan org plop.. 
ko ingat ko sape . tolong nilai kebangangan diri sendiri.. jgn nk tunjuk maksum sgt la.. jgn amalkan islam hipokrit.. nanti.terselam dlm konkrit... hikhikhikhik.. on LAWAK BODOH PETANG KHAMIS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 12/16/16

TUAN PRESIDENG
2,3,4,5 bln lepas.. duk tgk TITM bercangah pendapat ng geng2 tuan presideng.. sehari 2 ni cool down.. bekap tuan presideng. sbb dye tau.. kalo lawan.. umpama.mcm anjing gigit kerete kebal.. tuan presideng pn dh xlame.. 

sabor je la.. kalo kne pecat.. lg x de nilai cam mohedeen.. tp kalo TITM terlepas jd presiden.. amno boleh siapkan liang lahad.. kahkahkah.. on USTAZ AKHIR ZAMAN
Anonymous
on 12/16/16









-----------------

PAS JADI MUSUH RAKYAT






F.B


Semenjak isu 90 juta, PAS kelihatan semakin hari semakin mesra UMNO.
Seakat ini, berkali2 mereka nak lawan di kerusi PH tanpa mengatakan mahu lawan kerusi BN.
Apakah PRU akan datang, PAS sudah bersama dengan BN?


















----------------