.

Ahad, 26 November 2017

APA MOTIF VIDEO INI






APA MOTIF

 VIDEO INI



Apa motif video ni? Awek tu langsung tak mengghairahkan! Dah lah lagu dan musik dia macam sial je. Pening telinga aku dengar! Ini macam made in indon gred d la bro! on 
ENJOY DE MENJOY
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 11/25/17


UNDI TIPU - BORANG PALSU?






F.BOOK


Borang Permohonan Khas Kad Pengenalan untuk mengundi BN kaini ah????


Martina Libasa Mataaaiiii ... BN memang penipu.
Reply6 hrs
Manage
Ading Bah Ni Borang palsu tu tuan...byk kesalahan ejaan lagi ..pilak saja bulih kana jual ini 
Reply6 hrsEdited
Manage
Teddy Lonsion Ini sudah satu pengkhianatan untuk penduduk asal dan local sabahan, untuk mahu menang dan kekal berkuasa pemimpin tempatan biarkan pemberian kewarganegaran secara tidak betul ni kepada warga asing oleh malaya.. Aduh, bikin sakit hati dan mengecewakan betul pengkhianatan ini..
Reply5 hrs
Manage
Yamly BoBa borang palsu kah ne?
Reply4 hrs
Manage
Arbunk Azharuddean Dapat dari mana tu bos borang..
Reply2 hrs



---------------------

SABAH 4 SABAHAN




F. BOOK

Perjuangan Sabah & Sarawak Keluar Malaysia(SSKM) tetap diperjuangkan walau dimana-mana kita berada! (Sabah Sarawak Union-United Kingdom

LikeShow more reactions
3
November 26, 2016 at 11:58am
Manage
Milin Biok Jr. UP PETITION
LikeShow more reactions
3
November 26, 2016 at 12:53pm
Manage
LikeShow more reactions
2
November 26, 2016 at 1:29pm
Manage
Stephen Franksten Bah.,sama-sama kita realisasikan bina negara ini semula..
Tunjukkan sokongan anda rakyat sabah sambil berdaftar/sign petisyen sskm..
Joint the Fight..
LikeShow more reactions
2
November 26, 2016 at 1:51pm
Manage
LikeShow more reactions
4
November 26, 2016 at 3:19pm
Manage
Hassriy Oyot JTF..
LikeShow more reactions
2
November 26, 2016 at 5:23pm
Manage
Edmond Jaulit Terusksn join the fight ssu/UK Sskm..gbu all
LikeShow more reactions
1
November 26, 2016 at 7:36pm
Manage
Edmond Jaulit Sapa mo masuk group sskm gabungan sabah serawak menentang ....pm jak saya...admin bingkor








----------------

TOK AJI ATEIS







TOK AJI ATEIS
jgn silap bro..bukan akidah melayu yg terpesong, yg terpesong itu adalah akidah jakim, jais mais..agama jadi tak laku..bila tak laku, macam mana nak dpt pantat bidadari..kapitalis itu tiada beragama, malah yg berstatus ulama, status imam, status pengerusi masjid dan surau juga bole berakidah kapitalis..kapitalis itu ateis..tidak percaya tuhan, hanya percaya untung didunia akan membeli syurga tuhan.. on 
YOUTUBE YANG JAHAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/24/17






----------------

LAGI BODOH











ANAK
tuan haji anak dusuki ni bodoh yg ingin dilihat pandai dan alim..jgn ingat org islam itu tidak ateis..jgn fikir hajjah tudung labuh, haji serban merah itu tidak ateis..bukan setiap waktu setiap masa sesorg itu dlm islam..banyak saat dan ketika sesorg itu dlm keadaan ateis atau dlm keadan tidak bertuhan..

HJ DASUKI

contohnya, najib kepala bapak tun razak menganut islam sunnah walrasuah, pada ketika najib melakukan pencurian wang 1mdb atau ketika najib sedang enak memancut air nikmat dilorong depan dan belakang antantuya yg bukan isterinya, apakah najib masih bertuhan? apakah tuhan wujud ketika najib melakukan maksiat dan pencurian?

LAGI BODOH

contoh kedua adalah paling mudah, apakah menteri jakim , jamil khir itu bertuhan allah dan bersyariat muhammad pada ketika dan saat jamil khir berjoli dgn wang yapeim bersama isteri tercinta? apakah sekonyong2nya tuhan itu bole diduga dan ditipu dgn wang 1mdb atau wang rm90juta??kalo islam itu lengkap, apa ditakut dgn ateis..kalian org agamawan, bercakap macam kalian on BILA NAK TUTUP YOUTUBE
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/24/17





-------------------