.

Selasa, 3 April 2018

UMNO BELI PAS ?






PEMIMPIN PAS 

DAH MULA 

GADUH REBUT

 DUIT DARI NAJIB





KITA HASUT TOWKAY KAYA










KITA HASUT
Tak la tt. Kito kena terimakasih kat tuan aji ni. Sebab dio la sekarang aku dah terpikir bahan nak hasut orang kayo. Orang miskin sonang je nak hasut, seribu macam isu mereka terpaksa hadap dalam hidup yang penuh onak. Orang kaya ni seribu macam cara mereka boleh lepaskan diri, semua guna duit - ada duit semua jadi. 

TOWKAY KAYA
Itulah jugak bahan kita boleh guna hasut semua tokey kayo ni. Buat apo 6% duit dio pegi ke gst tiap kali belanja, sedangkan bank pun yang duit trillion tu, bagi kat orang kayo yang simpan jutaan dalam fixed deposit, cuma tak sampai pun 3%! Wah, kayo kita tt, bukan kayo duit, tapi kayo idea, terimakasih kat tuan aji ni! Selamat menghasut dengan berjaya! on 
TUAN HAJI BANGANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 7:04 PM




------------------

BERSEDIA - PUTAR ALAM






SEMUA BERES

SPR  SELESAI 

PROJEK TIPU








------------------------

JATUH SERBAN ULAMA






JATUH NAJIB
sk isk isk..barang siapa terpedaya dgn bbc ini maka tersesat la akidah wahabi mereka..ops silap..akidah sunni..bab kata irsad manji, islam is too fragile, islam mudah pecah..begitu la islamnya islam dimalaysia ini..menurut akidah wahabi ini, bebuat zalim yakni zalim mencuri, zalim menipu, zalim mencuri bahkan zalim membunuh itu tiada la bergegar akidahnya..

JATUH SEMUA
menurut kata org2 tua, sebesar manapun dosanya, andai dia bertaubat maka allah itu maha pengasih dan penyayang..dan ugamawan2 islam terus terlupa, tuhan maha zalim dan keras azab siksa..dan arwah nik aziz pernah ajar yakni tuhan itu pun memaki..oleh itu mari la kita amalkan sifat ketuhanan yakni memaki..kepala butuh punya najib dan ulama2 pemakan dedak..

SERBAN ULAMA

jatuh najib bererti jatuhnya serba ulama..madey yg tua nak mampos tuhan beri masa utk perbetul kesilapan, yg jawa zahid hamidi yg muda beruban, masih ada masa utk menjadi perdana menteri.. on PUKI MAK - MEDIA BARAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/2/18




------------------

YOU JI








YOUJI
padan la pas beriya2 taknak ckp pasal calon perdana menterinya..padan la manipesto pas sudah tidak ada hudud..tp ini bukan kisah baru..pas cuma nak lima negeri bukan nya nak perintah putarjaya..ahli2 tinggi pula cukup la jd yb atau dpt jawatan menteri..asalakn bergaji yb , berkuasa menteri maka lebih byk puki dpt dibeli dgn mas kawin halal..


UMNO & PAS

kesusahan rakyat, biar saja allah yg uruskan kerna sesungguhnya allah taala itu maha berkuasa dan maha kuat bekerja tanpa diberikan gaji,elaun atau jawatan..cukup sekadar kita sembahkan wang palsu, maka allah yg menyayangi dan mencintai kita sebaris nabi.. on
SURAT DARI ORANG DALAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/3/18



------------------------

TUAN HAJI BANGANG









TUAN HAJI

JADI BANGANG

MEMANG TUGAS

PEMBANGKANG

HASUT RAKYAT

HASUT ORANG

MISKIN

HASUT ORANG

SUSAH

BENCI NAJIB

BENCI GST

BENCI RASUAH

BENCI KERAJAAN

Pembangkang hasut orang miskin benci GST, kata Annuar Musa


JAYA: Tuan Haji Annuar Musa berkata pembangkang sengaja mencetuskan kemarahan orang miskin terhadap GST sebab mahu menghasut mereka menolak benda baik.

Ketua Penerangan Umno juga berkata GST sengaja dibesar-besarkan untuk menanamkan politik kebencian, lebih lagi menjelang pilihan raya umum ke-14 (PRU14).

“Walaupun GST yang dilaksanakan kerajaan mendapatkan dana untuk bantu orang susah, tetapi yang dihasut orang susah,” katanya dalam sembang meja bulat yang disiarkan di Facebook.

Annuar kesal pembangkang menghasut penerima manfaat GST menolak cukai itu, sedangkan pembayar terbesar GST ialah syarikat-syarikat besar dan golongan kaya.

“80% GST disumbang syarikat besar dan orang kaya. Orang kaya berbelanja banyak bayar GST banyak. Orang miskin belanja sikit GST dikenakan sedikit dan dapat banyak bantuan seperti Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M), Bantuan Awal Pesekolahan (BAP) dan berbagai lagi daripada kerajaan,” katanya.

Malaysia melaksanakan GST pada kadar 6% sejak April 2015.


NGAPA TUAN AJI

JADI BANGANG?

TAK KAN HASUT

ORANG KAYA

KAH KAH KAH


----------------------

INI BERITA PALSU?






INI BERITA PALSU

NAJIB KATA 

EKONOMI

BAIK RANCAK

MUSTAHIL

ADA HILANG KERJA

Hampir 35,000 hilang kerja pada 2017, kata kementerian

KUALA LUMPUR: Hampir 35,000 rakyat kehilangan pekerjaan tahun lepas, sementara 1,065 lagi dibuang kerja pada Januari tahun ini, menurut Kementerian Sumber Manusia.

Sektor pembuatan paling banyak menyaksikan pengurangan tenaga kerja iaitu sebanyak 25,370 pekerja pada 2017, diikuti sektor perkhidmatan (1,476), runcit (1,275) dan kewangan (1,210), katanya dalam jawapan bertulis kepada V Sivakumar Naidu (DAP-Batu Gajah) di Dewan Rakyat hari ini.

Sivakumar bertanyakan jumlah pekerja yang hilang pekerjaan tahun lepas, sektor mereka dan langkah yang diambil untuk mengurangkan pengangguran.

NAK SELESAI

MASALAH SENANG

TOLAK PULANG

100 RIBU

PEKERJA ASING

KHALAS PERIOD

------------------------

MASUK PERANGKAP CHINA MERAH








SUDAH MASUK

PERANGKAP

CHINA MERAH

Malaysia akan terus jaga hubungan dengan China


KUALA LUMPUR – Sekiranya Malaysia bergaduh dengan China ia pastinya akan memberi nasib malang kepada warga Felda.

Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Tuan Haji Mustapa Mohamed berkata, menerusi ‘One Belt One Road Initiative’ China merupakan pengimport utama komoditi kelapa sawit dan getah Malaysia.

“Najib ada maklumkan dua, tiga hari lepas kalau kita (Malaysia) berkelahi dengan China, apalah nasib akan menimpa warga Felda kerana ia menjejaskan eksport kelapa sawit.

“Sekarang kita amat bimbang dengan  manifesto Pakatan Harapan (Harapan) yang menyatakan bahawa semua projek-projek  mega  dengan China akan dikaji semula. Hal ini kita yakin Harapan tidak akan memerintah negara ini,” katanya menjawab pertanyaan lisan oleh  Wee Jeck Seng (BN-Tanjong Pia), di Dewan Rakyat, hari ini.

Namun Tuan Haji Mustapha menyatakan sekiranya situasi itu berlaku ia akan menjejaskan hubungan baik dari segi pelaburan, perdagangan dan juga infrastruktur dengan China.


MAK CIK FELDA

PAK CIK FELDA

WASPADA

SILAP SILAP

FELDA & FGV

AKAN DIMILIKI

CHINA MERAH

FGV DIBUKA

DIPASAR BEBAS

MAKLUMAT NI

TAK DIBERITAHU

KEPADA 

WARGA FELDA

----------------

GAMBAR DARI ORANG DALAM






GAMBAR DARI

ORANG DALAM
bro tt..kalo dlm PAU umno, gamba lu dikeluarkan..kini ketika dlm UG UMNO PAS, gamba lu juga dikuarkan..nak tunjuk kat islam bhw isham rais bela anjing..nak tunjukkan islam bhw nabi sendiri suci dan tak bela anjing..barangkali perangai2 ulama2 yg ditunjukkan ini adalah perangai sebenar nabi kerana dlm hidupan ulama yg jd ikutan itu adalah nabi..
kalo ulama membantu perompak dan menasihatkan perompak agak merompak secara sunnah, barangkali ini la ajaran nabi yg diturunkan allah kpd pewaris2 nya..terima kasih nabi dan allah kerana menurunkan ulama penasihat dan penyokong perompak.. on 
SURAT DARI ORANG DALAM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/3/18





-------------------

NIK ABODOH ANAK SIAPA?







NIK ABODOH
nik abdoh ni anak siapa? anak org miskin ke?anak haram luar nikah ke? napa jadi macam ni..atau nik aziz salah didik anak?masakan nik aziz yg mahir hadis dan quran bole tersilap didik anak?atau memang benar itu la ajaran nik aziz kpd nik abdoh..sesat guru,maka sesat la anak murid..mana mungkin guru bole sesat sedangkan arwah adalah muryid..tak mungkin org mursid akan sesat..

ANAK HARAM KE?

kalo anak haram,anak luar nikah, semuanya buruk belaka..kalo anak org2 alim buat noda dan dosa, tetiba tuhan itu terima taubat..islam rasis..hanya yg kaya berhak keatas islam..yg miskin tetap hina.. on BILA DAH MAKAN DERDAK NAJIB
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/2/18




---------------

WOW - SAPA NI?






WOW!

ORANG

DALAM
Mengikut pada gambar tu orang dalam tersebut merupakan seorang wanita. Adakah beliau secret admire pada tukar tiub? on
 SURAT DARI ORANG DALAM
Publish | Delete | Spam
batutepi jalan
on 4/2/1



PUBLIC ENEMY
Mana tak...public enemy numero uno...kihkihkih... on SURAT DARI ORANG DALAM
Anonymous
on 4/3/18



IKUT TELUNJUK
Mrk nak burukkan personaliti2 PH, sebaliknya memuji melambung2 najib anak beranak dan konco2. Jk k/t kerajaan boleh telan bulat2 propaganda spt ini dan ikut telunjuk mrk siapa yg patut diundi, padanlah muka kamu harga barangan naik melambung dan hutang kamu turut menjadi bebanan sepanjang hidup on
 SURAT DARI ORANG DALAM
Anonymous
on 4/3/18



TERIMA KASEH
terima kasih laa pada org yg baik hati ini. mari kita lawan BN dan rakan kongsi mereka. lobai ke, tak lobai ke..membujur lalu melintang patah, lawan totap lawan! hidup pakatan harapan!!! on 
SURAT DARI ORANG DALAM
Anonymous
on 4/2/18








-------------------

PENDATANG HARAM TERLALU RAMAI






PENDATANG 

HARAM

TERLALU RAMAI
Kemasukan warga asing berleluasa, KP Imigresen salahkan rakyat!?? Bagus! Terbaik! Terima kasih pada Mustafar Ali. Teruskan salahkan rakyat jelata atas semua kesalahan. Sesungguhnya anda telah membantu kempen PRU Pakatan Harapan untuk humban Najib Razak. Punca dilaksana GST taknak salahkan rakyat ke? 1MDB rugi taknak salahkan rakyat? JoLo jadi kaya, taknak salahkan rakyat? Salahkan juga rakyat jelata kerana Rosmah Gomok. on 
GADAI TANAH MELAYU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/2/18




------------------

EDDY WANG THE KOPI MAKER



EDDY WANG

THE KOPI MAKER
tuan haji hadi presideng pas adakah match maker..ini la kebijaksanaan haji hadi.sempadan ke tak sempadan ke yg penting duit masyuk..yg penting diri sendiri senang..biar la dikatakan ponteng parlimen, biarla dikatakan makan dedak, asalkan akidah tak goyang, asalkan jaga dua kalimah, yang penting allah dan muhammad restu..apakah hadiah yg lebih baik dari restu allah dan rasul? on APA SUDAH JADI DENGAN EDDY WANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/3/18




-----------------

MAT UDANG






UDANG
Noh Omar tak de dlm senarai MB Selangor.. ini berita maha-betul. Noh Omar pon ambil kesempatan nunjukan betapa syumul hati nye ..konon-konon tak pandang jawatan. Sebab dia tahu harapan UMNO untuk tawan Selangor hanya sebesar bijik kelentit je.. on 
APA SUDAH JADI?
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 4/2/18




----------------

SALUT SELAMAT JALAN






SALUT

Winnie Madikizela-Mandela dies aged 81

South African anti-apartheid campaigner and former wife of Nelson Mandela became mired in controversy


SELAMAT

JALAN


-------------------