.

Sabtu, 30 Jun 2018

JALAN PINTAS




SENANG

PEGANG TANGAN 
DOSA MENGALIR HILANG
KALAU PEGANG KOTE
ATAU
PEGANG BURET
APAKAH AKAN HABIS
TERUS SEGALA DOSA

SAJE TANYA
NAK CARI JALAN PINTAS
AGAR DAPAT BIDADARI





MUKA CIBAI







MUKA CIBAI
Tt lu tukar gambar kakmah lu tu. 
Pakai gambar terkini. 
Rambut rupa dh lain on 
LARI LARI LARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/30/18



------------------

MUSTAHIL PDRM TAK TAHU






PDRM

MUSTAHIL 

TAK TAHU

SIAPA  CHINA

INI?






--------------------

BETUL KES LAMA







BETUL
KES LAMA

Apa masalah OK tt..jgn buka aib org keterlaluan...kes ziana tu Da lama sgt Dan Kalau betul pun cuma hal peribadi sahaja..jgn campurkan Dgn hal jenayah negara yg najib buat...lg banyak kits buka aib org... Kg banyak aib sendiri terdedah on KEMUT ZIANA
Publish | Delete | Spam
mohamad Hamid
on 6/30/18

TAPI

6 PEGAWAI 
MAJLIS AGAMA ISLAM 
N. SEMBILAN
DIBUANG KERJA
OLEH ISA SAMAD

MEREKA KOMPLAIN
PADA ANWAR IBRAHIM
ANWAR DAPAT CERITA
NAJIB BERKHALWAT
DENGAN ZIANA
DALAM KEM 
DARI PENGAWAI
YANG DIBUANG

PADA  29 MAY 2010
DI KONGRES KE 6 PKR
DI KOTA BARU
ANWAR IBRAHIM
BUKA KESAH INI
PADA TUKAR TIUB

DARI SURAH ANWAR
TUKAR TIUB 
DAPAT LAGI JELAS
APA YANG TELAH BERLAKU

TUKAR TIUB
DIBERI TAHU TAHU
SIAPA  DIA BUDAK ITAM

TUKAR TIUB
BERANI LANGGAR
LPORAN TEPAT


------------------

MANA MENGHILANG?






ILANG
SAPA TAHU

DIMANA

KEELING INI

BERADA

SEKARANG?








---------------

KEELING KAH JANTAN INI?









WAHAI

BANI 

MELAYU
WAJIB JUJUR

 SILA 

LIHAT MUKA

 MALAOAN INI

ADAKAH INI

 MUKA MEYAU

ATAU 

 MUKA 

KEELING
BERSIKAP

JUJURALAH

WAHAI 

BANI MELAYU

TELAH BAGITU

LAMA 

BANI MELAYU

KENA TIPU

MASA TELAH

SAMPAI 

UNTUK SEDAR 

TANYA 

DIRI SENDIRI

JANGAN TIPU 

DIRI SENDIRI






----------------

SIAPA TAHU







SAPA?

SIAPA 

MALOAN INI

SPRM siasat penyelewengan bekas menteri Umno


KUALA LUMPUR - Seorang pemimpin tertinggi Umno akan dipanggil ke Ibu pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) dalam masa terdekat, berkaitan kes penyelewengan wang milik sebuah yayasan.

Beliau adalah menteri kanan di dalam Kabinet bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.



ADA SAPA

TAHU 

UMUM SEGERA

TAK MAHU 

SOROK SOROK

ORANG JAHAT

JANGAN BAGI

PELUANG

ADA CHAN 

TIBAI

KITA TIBAIU


---------------

TAPE CIA ORI






CIA ORI

Audio tu original. Bukan cetak rompak punya. Hussam tak mainlah audio cetak rompak. Hussam cuma main audio original. Tak kan pelakon audio tak sedar dia pegang watak hero dalam audio original tu. Tak munasabah langsung. Mustahil dia tak tahu dia bawak watak hero. 
Kalau lupa jugak maknanya otak dia dah setaraf dengan otak najis, semua pun dia lupa. Semua pun dia tak tahu. Mungkin makan banyak dedak menjadikan otak makin mengecut, sel mati. Lama2 otak akan mati, beku tak boleh pakai. on 
SAHABUL HIKAYAT EDI WANG
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/28/18






-------------------

BAIKI PDRM






BAIKI

PDRM
Nak reformasi polis bukan kerja mudah. Malah paling mencabar. Minta maaf, muhyiddin bukan orangnya. Siapa yg benar2 mampu? on 
PDRM - MUSTAHIL TAK TAHU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/29/1




-----------------

PAKAI BOMOH





SAH
ROSMAH 

GUNA

BOMOH

DEPAN 

KABAAH

PAKAI KUNING
Ngapa orang lain pakai putih.. Rosmah merempah-rempah berjalan pakai kain kuning.. boleh ke TaT pakai kuning ambik aji. Atau masa tu kain putih dah takde SAIZ. Yg aku tau kuning ni sinonim dgn eilmu mistik. on
 RIZA ADA ILMU MISTIK
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 6/29/18




------------------

AWAS - JANGAN BERI NAJIB LARI







AWAS

JANGAN BERI

NAJIB LARI

Ali Tinju, Jamal Jamban dan Hassan Ali? on ILANG KE MANA?
Anonymous
on 6/29/18


kahkahkah oitt!! kah kah kah OIII!!! minggu depan nak tangkap apa pasal hari ni nak bagitau?? statement polis ni nak kasi amaran pada najib atau nak kasi hint suruh lari awal2? nak kasi peluang najib dan rosmah lari ke? kalau tiba2 mlm ni helikopter peter sondakh datang jemput dia kat rumah mcmana pulak?? bodo piang punya polis kalau dah cukup bukti diam2 la pi tangkap kat rumah. sehari dua ni mcm2 boleh jadi oii. apa punya turrr! on
 LARI LARI LARI
Anonymous
on 6/30/18
jilake lu tt.. gua minta tolong lu buat x dengar je.. najib selamat dah masuk minggu depan.. jamal dulu tera bila lagi.. justeru itu.. justeru itu.. justeru itu.. cari bamgsat ni sampei dapat.. on 
LARI LARI LARI
Anonymous
on 6/29/18

Depa semua telur dah masuk kedalam...dah kecut...gro gosok batang depa pun dah tak bole naik...dengar kata...ada yg dah jadi sasau...kahkahkah on 
ILANG KE MANA?
Anonymous
on 6/29/18
Najib kena tangkap dijangka rabu minggu depan.. no ekor 4718 dah out of stock. Berita terbaru.. tikar terbang Laxmana DoReMi dimuzium P.Romlee.. diberitakan ILANG. on
 LARI LARI LARI
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 6/29/18






---------------------

PAK AMJAL -DOA SELAMAT





DOA SELAMAT
tt.. gua ingat lu lu dah bole buat doa selamat kat bangsar.. jangan lupa jemput amjal.. dia banyak berjasa.. akhirnya akhirnya akhirnya najib razak ke penjara.. kah kah kah on 
ILANG KE MANA?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/29/18



--------------------

ABU - ABU



 
ABU
Umno parti bangsawan melayu ketuanan melayu biar siapa pun calon calon jgn berkeadaaan dalusi anda sudah jadi pembangkang masih tidak gwa lupa anda telah memoerkenalkan satu products jahat Maha jahat tools toi sexmassage oleh yang demikian aganda kemut anda adalah palsu umpama kemahuan palsu gwa tak mahu kena kencing dua kali on 
KU LI HANYA CALON TETAP
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 6/29/18





-----------------