.

Ahad, 24 September 2017

APA HUBUNGAN KHALID DENGAN GOPI








APA

HUBUNGAN

KHALID

DENGAN

SAMSENG

GOPI

Khalid akui mengenali Gopi | Astro Awani

www.astroawani.com/berita.../khalid-akui-mengenali-gopi-146176
Translate this page
Jun 14, 2017 - Khalid menegaskan beliau dan pegawai-pegawainya tidak akan ... Gopi ditahan SPRM bersama lima individu lain pada 22 Mei lalu susulan ...

KPN: Saya kenal suspek jenayah tak bermakna mereka terlepas ...

www.freemalaysiatoday.com/.../kpn-saya-kenal-suspek-jenayah-tak...
Translate this page
Jun 14, 2017 - Gopi, jika dia melakukan apa-apa yang di luar undang-undang, ... Khalid berkata ramai mengetahui nombor telefonnya dan menghubunginya.

Khalid akui kenal Gopi | Jenayah / Mahkamah / Tragedi | Berita Harian

https://www.bharian.com.my/node/292805
Translate this page
Jun 14, 2017 - TAN Sri Khalid Abu Bakar- Foto Muhammad Hatim Ab Manan ... Gopi direman bersama lima yang lain pada 22 Mei lalu dan masih dalam ...

Khalid: Lelaki kutip wang kenalan saya dan keluarga | Berita ...

www.themalaymailonline.com/.../khalid-lelaki-kutip-wang-kenalan...
Translate this page
Jun 14, 2017 - “Dalam kes ini, Gopi ini, jika dia melakukan kegiatan haram, kes yang sedang disiasat SPRM ini, saya dan pegawai saya akan memberi ...






-----------------

BILA NAK TANGAO CHINA TIPU MELAYU







BILA NAK

YANGKAP

JHO LOWE

CHINA INI

TIPU 

MELAYU

HINA ISLAM






---------------------

BEER BAIK UNTUK ANDA





BEER FEST

batal lesen bir fest utk non muslim mungkin mudah sasar militan kata igp.... betul jugak ye... klu memang ade playboy cina jholok melayu riza aziz mencuri berbilion dana negara dan mrk tetap masih bebas enjoy.... ade pun bukti dan saksi... maka ape tindakan igp baru agak nya... 
buka kes siasatan semula? lebih lebih lagi memandangkan mrk berdua kini didakwa atas kes jenayah.... sir igp the hot potato skrng in tangan you... rakyat melayu islam nak melayu islam pdrm tangkap cina jholok.... on BANK JAKIM
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/22/17







------------------------

JILAT BURIT






JILAT
Dulu kg gwa, Kg.Petaseh Jelebu nyambut tahun baru bila petai dah boleh diturunkan. Ia seakan nyambut October Fest di German. Di kg gwa petai dibuat macam2 sebagai penyedap makanan, habis teruk petai akan dirembat pada bontot bebudak yg lambat mandi. Musim petai satu kampung bau hancing. 

BURIT BINI

Hancing sedap ..mcm mana sedapnya, Lu kena tanya kaki jilat burit bini .. phooh corito pon tak do guno kato Blues Gang. Kg.Potaseh tu pun diambil drp peristiwa .. Dek Makan Potai Hinggo Naik Sheh??? on 
MANA DAI TAHUN BRU MELAYU
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 9/23/17





---------------------

BACA HATI HATI







BACA BERITA

INI HATI HATI

RAPI RAPI

BUKAN HAL

LELONG

GAMBAR...

TAPI....

Dr Mahathir bantu bekas musuh DAP kutip RM250,000


PADA zaman pentadbirannya, Dr Mahathir Mohamad menahan beberapa ahli politik ini tanpa perbicaraan.

Tetapi malam tadi, beliau di Pulau Pinang di mana beliau membantu individu yang sama pernah dipenjarakan mendapatkan hampir RM250,000 dalam makan malam kutipan dana DAP di SPICE Arena di Bayan Baru.

Bekas perdana menteri itu yang kini pengerusi gabungan pembangkang Pakatan Harapan, adalah penceramah utama pada program yang berkenaan dihadiri lebih 3,000 orang.

Gambar potretnya dan Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng, Ketua Parlimen DAP Lim Kit Siang, ketua umum PKR Anwar Ibrahim dan Presiden Amanah Mohamad Sabu dilelong dengan harga permulaan RM2,000, dan semua terjual pada majlis makan malam untuk mencari dana itu.


Dr Mahathir dan DAP mempunyai sejarah yang panjang sejak ketika beliau menjadi perdana menteri lagi. Di bawah pentadbirannya, Guan Eng dan bapanya Kit Siang ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri ketika gerakan Ops Lalang.

Kini, sebagai pengerusi PH, Dr Mahathir mengetuai gerakan pembangkang menentang gabungan Barisan Nasional (BN) dan bekas anak didiknya, Perdana Menteri Najib Razak.

Sepanjang ucapannya selama 40 minit ditujukan kepada Najib, di mana beliau menyalahkannya kerana menyebabkan Malaysia dilabelkan negara kleptokrasi menerusi skandal 1Malaysia Development Bhd (1MDB).

Dr Mahathir berkata Najib tidak seyakin dulu, dan malah kini takut.

“Suka saya nak beritahu yang sehingga kini, PH menyaksikan rakyat Malaysia pelbagai kaum, komuniti dan puak memberikan sokongan kepada kami.

“Kalau dulu, Najib percaya dia ada Sabah dan Sarawak sebagai deposit tetap. Sekarang dia tidak begitu yakin lagi. Dia takut.

“Orang ini, dia selalu senyum. Tetapi di sebalik senyuman itu, jantungnya berdegup sangat, sangat laju.

“Sebab itu kenapa dia tidak ada keberanian adakah pilihan raya umu. PH sudah bersedia nak kalahkan BN,” katanya.

Dr Mahathir berkata Najib mungkin tunggu hingga tahun depan untuk mengadakan pilihan raya, tetapi Najib mungkin tidak akan adakan langsung, sesuatu boleh berlaku yang dengan mudah saja oleh perdana menteri yang ada kuasa mengisytiharkan darurat.

“Senang saja. Apa dia perlu buat Cuma minta Ali Tinju (veteran tentera dan pemimpin NGO Melayu Mohd Ali Baharom), atau pengganas lain untuk baling kerusi.

“Bila kerusi dah kena baling, Najib boleh isytihar darurat kerana ada rusuhan. Jadi tidak ada pilihan raya. Jika dia kalah (pilihan raya), dia boleh juga isytihar darurat untuk halang kerajaan berubah,” katanya.

Dr Mahathir merujuk kepada kekecohan yang berlaku pada forum Nothing to Hide 2.0 di Shah Alam bulan lalu di mana beliau bercakap mengenai skandal 1MDB. Beliau sedang menjawab soalan hadirin apabila kasut dan kerusi mula dibaling ke arahnya.

“Tetapi jika Najib kalah teruk, tidak ada dia boleh lakukan.

“Jadi saya merayu kepada anda semua. Jika anda sayangkan negara ini, mahu lihat ia membangun dengan aman, menjalani hidup yang baik, maka berilah PH majoriti terbesar.

“Kami tidak minta anda pergi perang atau sertai demonstrasi. Cuma pangkah untuk PH,” katanya.

Hadirin tergelak dan memberi sorakan ketika Dr Mahathir terus mengusik Najib dan “sesi bergambarnya yang paling mahal” dengan Presiden AS Donald Trump ketika lawatan kerjanya ke White House baru-baru ini untuk “mengukuhkan ekonomi AS”.

Pemimpin PH lain yang turut menyampaikan ucapan ialah Naib Presiden DAP dan Ahli Parlimen Ipoh Barat M. Kulasegaran, Pengerusi DAP Pulau Pinang Chow Kon Yeow, Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution Ismail, dan Mohamad. – 23 September, 2017.

MADEY TAHU

BAGAIMANA

DEEP STATE

BERGERAK



KINI NAJIB

DALAM

KETAKUTAN

SEDANG

MERANCANG

BUAT ONAR

UNTUK TERUS

BERKUASA

INI KATA

MADEY

AWAS

WASPADA




-----------------------

DUA SOALAN YA USTAD






ADA DUA 

PEKARA

SATU - APAKH

PENYAMUN

INI ATEIS?

Empat pendaki diugut rogol sebelum disamun


BESUT - Empat pendaki wanita berdepan detik menakutkan apabila mereka diugut akan dibunuh dan dirogol sebelum disamun dua lelaki di puncak Bukit Keluang, di sini petang semalam.

Dalam kejadian kira -kira jam 2.30 petang  itu, seorang suri rumah berusia 55 tahun dari Pasir Mas, Kelantan bersama seorang anak perempuannya berusia 31 dan dua rakan perempuan anaknya berusia 24 dan 39 tahun disamun lelaki bersenjata pisau dan kayu.

Menurutnya, kedua -dua suspek yang memakai seluar pendek tiga suku dan baju tanpa lengan yang masing masing bersenjatakan sebilah pisau dan kayu telah  mengacukan kepada mangsa.

“Suspek telah mengugut akan merogol dan membunuh jika mangsa tidak menyerahkan barang berharga milik mangsa.

“Kerana ketakutan mangsa telah menyerahkan tiga utas rantai tangan emas, seutas rantai leher emas, sebentuk cincin berlian emas, wang tunai RM200 dan tiga unit telefon bimbit,” katanya.

Mohd Zamri berkata, selepas merampas barangan mangsa, suspek telah melarikan diri turun dari puncak Bukit Keluang ke arah pantai peranginan pantai Bukit Keluang.

KES BERLAKU

DI KELANTAN

BUKANKAH

INI SERAMBI

DUBAI...

OPPS... MAAF

SERAMBI 

MEKAH

SAJE TANYA

JANGAN 

MARAH

KAH KAH KAH
---------------------

TAK ADA APA APA




KENYATAAN MEDIA

Kami baru terima berita bahawa konvoi kereta dan van yang membawa pegawai penjara dan Anwar Ibrahim telah terlibat di dalam satu kemalangan sewaktu beliau sedang dipindahkan dari Hospital Kuala Lumpur ke Penjara Sungai Buloh selepas beliau diwadkan selama empat hari.

Kemalangan tersebut berlaku pada jam 12.30 tengah hari di simpangan trafik berdekatan Saujana Utama. Pegawai penjara yang memandu kereta yang membawa Datuk Seri Anwar Ibrahim telah menekan brek untuk mengelak kereta yang datang dari arah bertentangan, dan kereta pengiring telah melanggar kereta di hadapan. Kereta yang membawa Anwar Ibrahim telah mengalami kerosakan di bahagian belakan kereta.

Syukur bahawa Anwar tidak mengalami sebarang kecederaan serius, tetapi agak terkejut dan telah diberikan ubat tahan sakit selepas dirawat doktor di Penjara Sungai Buloh.  Dr Jeyaindran Tan Sri Sinnathurai, Timbalan Pengarah Kementerian Kesihatan, dijadual untuk bertemu beliau pada jam 5 petang ini dan untuk menetapkan sama ada Anwar memerlukan sebarang rawatan lanjut di hospital.

Sivarasa Rasiah
Peguam Datuk Seri Anwar Ibrahim
22 September 2017





----------------

TRUMP AMAT KURANG HAJAR






MAK LEKEH

JUMPA TRUMP

Tangan kepit wooo.. Kicut tahap gaban.. Mcm ketua kampung report kat ketua JKK..ketar tu takut salah cakap ke takut tak kena paham dek trump niat tu eh pasal DOJ... juallah jib.. Juallah apa yg ada.. Kami rela... Jual jual.. Lelong lelong on AMAT KURANG HAJAR
DIDI KOTA BELUD
on 9/24/17

SELOKA Anak Razak jual harta negara Anak hussein suka ketawa Anak mahathir botak kepala Anak abah dah tak ada Maya.. Anak hadi anti DAP Anak Nik aziz suka kereta mini Anak anuar cantik berseri Anak Rais lari sampai tak berbini Azmin ali menteri besar Lim guan eng ketua menteri Latipah koya mulut besar Hali-hali galo sama lapiji.. on AMAT KURANG HAJAR
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/24/17

Biaseny klu dia peluk tubuh tu... Mmg nak kena fired la tu... Tp Ko jgn memandai presiden Trump... Itu kerja sacking, kerja kita org... Kerja ko gi suruh DOJ cpt2 skit buat kijo... Nnti lebai ingat ko masuk campur urusan kg malaysia nie.. on AMAT KURANG HAJAR
Anonymous
on 9/24/17






------------------

MALAM INI SEKALI LAGI







MALAM

INI

SEKALI

LAGI

SHAH

ALAM 


TEMPAH

TIKET

012-2290944


KETAWALAH KAMU
SEBELUM KETAWA
DIHARAMKAN


TUKAR TIUB

LAWAK POLITIK TERKINI
LAWAK POLITIK TERBARU
POLITIK TERKINI
BAHAN TERBARU
TRUMP - NAJIB - MIKE TAISON
TAPI
PASTI ADA BIK MAMA
TEMPAH TIKET  SEKARANG

PEMENTASAN
23 September 2017  (9pm), Sabtu
24 September 2017 (9pm), Ahad

Tempat: Black Box, 
Tingkat 2 SACC Mall, 40000 Shah Alam.

TIKET
RM15 bagi umum
RM10 bagi pelajar (pelajar, OKU)

Setiap pementasan mempunyai 10 minit waktu rehat.

TEMPAHAN Telefon / whatsapp +60122290944

PERTANYAAN
Blog: www.rumahanakteater.blogspot.com 
Facebook: Rumah Anak Teater  
Twitter: RumahAnakTeater  #CeritaMalamJumaat
Instagram: Rumah Anak Teater 
Emel: rumahanakteater@gmail.com








-------------------

EKZOS ENJIN





EKZOS JET

Tuan TT, itu cuma finomena normal pabila ekzos enjin jet yang mengandungi karban dioksid menarik molikul air bebas yang terampai di altitud tinggi membentuk molikul air. Oleh kerana di altitud tinggi suhu dibawah paras beku, molikul air ini membentuk molikul ais serta merta. Finomina ini digelar "CONTRAIL". on
 APA SEDANG BERLAKU ?
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 9/23/17


AWAN 

RUNTUH

mungkin awan runtuh ke mungkin awan runtuh menyebabkan durian runtuh? tunggu jawapan ajer........................kalo ada atao tanya BOMOH.....RAJA BOMOH ultraDUNIA, kot???? on TANDA APA DI LANGIT
Anonymous
on 9/23/17



---------------

JAM 9 PAGI HARI INI







LAGI 

JAM SEMBILAN PAGI
24/SEPTEMBER 20017
ASAP MASIH KELIHATAN
APAKAH INI LATIHAN MILITER
APAKAH INI
PERCUBAAN MAKMAL








-----------------------

TAKUT PADA NAJIB







 
TAKUT PADA

NAJIB

Itu lah korang tak tau. Peluk tubuh tu maknanya defensive. Trump peluk tubuh sebab dia takut najib si pahlawan boogie yg power tu akan masuk campur urusan negara US. Tapi najib bijaksana, dia berjaya jugak masuk campur urusan ekonomi negara US walaupun trump defensive... bijak kan PM kita? Terima pada semua penasihat PM. #sayangpm #kahkahkah on 
AMAT KURANG HAJAR






--------------