Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 28 Februari 2013

CONTOH MAFIA BUMIPUTERA



SITI NAJIBAH
akan letak jawatan
 NOTA
kes altantuya timbul kerana 
kerana kerja dah siap  duit tak bayar

altantuya ialah penyedap najib
entot depan belakang
bila bil sampai  cabut lari
ini adalah watak  mafia bumiputera

deepak bising
kerana duit kontrek tak bayar

bala buat huru hara
kerana duit tak bayar

malah kes altantuya ini TIDAK akan muncul
jika duit teksi 100 ringgit di bayar 

ceritanya dari mulut bala:
altantuya datang dg teksi  kerumah razak baginda
azilah datang ambil altantuya dengan kereta proton saga 
altantuya di culik untuk di bunuh

tuan punya teksi minta duit 100 ringgit
ini pun tak bayar
lalu tuan punya teksi
buat laporan ke rumah pasong brickfld
number kereta proton yang bawa lari altantuya dihebohkan
ke seluruh balai di kuala lumpur
akhirnya dipegang kereta ini
baru sedar kereta ini adalah milik s/u najib
tapi polis tak tahu 
sem,ua sudah masuk fail polis
inlah kesahnya mafia melyu
kah kah kah

SEMUA  BERMULA KERANA 
100 RINGGIT TAK BAYAR
kah kah kah
PI Bala dakwa Razak kesal tak bayar komisyen Altantuya
Penyiasat persendirian P Balasubramaniam mendakwa penganalisis politik Abdul Razak Baginda menyatakan kekesalan kerana tidak membayar komisyen US$500,000 yang dituntut wanita Mongolia Altantuya Shaaribuu.
Beliau mendakwa Razak berkata demikian sejurus sebelum ditahan pada 2006.

Balasubramaniam berkata beliau pada masa itu sedang meninggalkan pejabat seorang peguam yang dikenali sebagai Puravelan, bersama Razak dalam satu lif.

Balasubramaniam, yang diupah Razak pada masa itu, membuat pendedahan mengenai peristiwa berhubung kematian Altantuya, dalam kemunculan pertamanya di majlis umum di negara ini, selepas melarikan diri hampir lima tahun lalu.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit...INI LAH CONTOH MAFIA BUMIPUTERA...kah kah kah..

kah kah kah..PERANGAI SAMA MACAM KONTREKTOR BUMIPUTERA...kah kah kah...

kah kah akh... KERJA SELESAI  TAPI UPAH TAK BAYAR... kah kah kah..

SAMPAI BUNTANG


-------

RADIO BANGSAR AJEN LEE KUAN YEW DAN CIA




PENGUMUMAN
memang betul radio bangsar
bersedia untuk jadi ajen lee kuan yew
bersedia untuk jadi ajen cia
bersedia untuk jadi ajen al-qaeda

masalahnya
hingga ke malam ini masih belum 
ada penghuluran  apa apa dana
hinggakan sewa bilik untuk
 bulan ini masih tertangguh

sesiapa ada hubungan dengan soros
sila rekomen radio bangsar ini

DIBAWAH DI BUKTIKAN
bahawa radio bangsar
didengari di seluruh dunia
woi TT..hg mesti ada hubungan dgn Li Kuen Yeaw..sebab ada pendengar RBU kat singapore seramai 6ratus lebih..
lps tu kat US pon ramai..
hg ni mesti tali barut CIA ni..
hg la ejen asing yg sebenaq..
lagi satu...hg ni ejen al-qaeda...
sebab aku tengok ramai jugak pendengaq
 dari mesir,jordan n UAE...dan...dann...
hg ni mmg ejen penjatuh bini Rosmah...sebab seramai 60ribu pendengaq dari malaysia...kahkahkahkah.. on 
RADIO BANGSAR UTAMA MENGHASUT LAGI

+
SIAPA  DAN DARI MANA PENDENGAR RADIO BANGSAR UTAMA

---------

JAMBATAN RUNTUH BUKAN KERANA SYARIKAT BUMIPUTERA



PENGUMUMAN
jambatan ke siberjaya runtuh
bukan kerana kontrektornya
berbangsa bumiputera
ini adalah tohmahan
ini adalah fitnah
bumiputera memiliki
kudrat dan iradat
untuk membuat lebuh raya

JAMBATAN  RUNTUH
KERANA ROSMAH MANSOR
telah berjogging
dan bersenam
diatasnya
bukan kerana
kontrektor bumiputera 
atau
kontrektor kroni


------

BREAKING NEWS - KERAJAAN GEROMBOLAN AKAN RUNTUH




KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... KONTREKTOR BUMIPUTERA... kah kah kah

kah kah kah...SYARIKAT KRONI... kah kah kah

NOTA
masa nya telah tiba
rakyat gulingkan 
united malays national organisation


Like This Page · 14 minutes ago 

Jambatan Runtuh selepas keluar tol Putrajaya sebentar tadi
 — with Mohd Shahriman.



-------

RAKYAT MALAYSIA WASPADA - BERJAGA JAGA



JANGAN LUPA
APA KATA NAJIB INI
 KOMENTAR TUKAR TIUB
apa makna kenytaan ini?

ini maknanya spr sebagai barua
united malays national organisation
akan membuat kacau

kenyataan ini sebgaja  dibuat awal
untuk menuduh para pengundi
wal hal spr sendiri yang merancang

sebenarnya kacau ini telah dirancang
sebenarnya a kacau ini di susun

spr sendiri dengan kerjasama
united malays national organisation
merancang kekacauan

kacau ini kerana ada pengundi hantu
kacau kerana banyak hilang nama
kacau kerana banyak hilang tempat mengundi
kacau kerana ada mat indon
kacai kerana ada mat bangla
kacau kerana ada mat burma
kacau kerana spr ada 240,000 pengundi awal
kacau kerana ada  dakwat kekal boleh undi sekali lagi

united malays national oprganisation tahu
parti ini akan dihumbankan oleh rakyat
gerombolan tahu kuasa mereka akan hilang
bila hilang kuasa mereka hilang harta kekayaan
bila hilang kuasa ada diantara mereka akan di heret ke mahkamah

ANTARANYA
mahatir a/l iskandar kuttu
rais yatim
rahim tambi chik
razak baginda
rosmah mansor
najib razak
akan di dakwa
ada kes bunuh
ada kes  rogol

rakyat tidak akan benarkan mereka
hidup senang lenang

kerana itu mereka tidak akan mnerima kekalahan
hanya astu jalan 
gerombolan dan spr akan buat kacau

SANDIWARA 
AL- LAHAD DATU
NOTA:
di lahad datu ialah
adalah permulaan

Pengundi diingatkan patuhi peraturan pilihan raya: SPR

SHAH ALAM: Pengundi berdaftar diingatkan untuk mematuhi peraturan pilihan raya dan tidak melakukan kekacauan pada hari mengundi nanti. 

Timbalan Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya, Datuk Wan Ahmad Wan Omar, berkata peringatan itu dibuat bagi memastikan proses pengundian pada hari itu kelak dapat berjalan dengan lancar. 


JEMPUTAN
MALAM ESOK DI SHAH ALAM
DEWAN KARANGKRAFT



-----

PENANGKAP HANTU DAN JIN


DENGAR SEKALI LAGI
LAWAK JIN DAN HANTU INI
kah kah kah
kah kah
kah


HARUN DIN INI YOU JI

Salam TT, wa sokong sama lu, Harun Din aku biasa tengok dia dalam majlis usrah. Dia bukan setanding Nik Aziz. Dia ni memang kepala You Gi. Tak sehebat mana.

 Itu sebab Madey kata dia boleh tangkap hantu, tapi bila dia sendiri yang sakit, dia tak boleh tangkap hantu tu, terpaksa jumpa doktor kapir kat Ostolia. Aku rasa hantu tu adalah Madey Al-Keling Al-Kerala mari!Kah..kah..Kah.. on PAKAI ILMU HINGGA TAK ADA ORANG NAMPAK


SILA JANGAN KETAWA
kah kah kah
kah kah
kah


HARUN DIN TIDAK GUNAKAN BAS
"Saya Tidak Pernah Pindahkan Jin Dengan Bas - Ustaz Haron Din" https://www.youtube.com/watch?v=sZ4Qo95S_ms Persoalan yg harus ditanya oleh org2 yg taksub ialah, pada minit 6:38 - Allah bertanya kpd malaikat, "...adakah mereka melihat Daku?..";

 dan pada minit 6:53 - "..bagaimana kalau mereka nampak kebesaran Aku?.." Alahai,.. takkanlah Allah tak tahu kot?

 Sedangkan Dia Maha Hadir, Maha Mengetahui, Maha Melihat, Maha Mendengar & Maha segala2nya. Adapun Allah itu, "..lebih dekat drp urat leher manusia.." [50:16] ~ Arwah Latib Amah, Zat atas Sifat/ Sifat atas Zat on MUSTAHIL AKAN LETAK JAWATAN
-----

KENAPA DURIAN AKAN MENJADI PM BARU




APA AKAN TERJADI PADA ROSMAH?
para pembaca diminta 
memberi pandangan
yang berakhlak
kah kah kah

kena umum calon PM baru

Harakahdaily,28 Feb 2013
KUALA LUMPUR: Sumber Umno menyatakan dengan jelas kepada Harakahdaily bahawa BN hanya mempunyai peluang untuk memenangi PRU13 sekiranya sedia menyatakan mempunyai calon Perdana Menteri yang baru.

Ditanya Harakahdaily yang merasakan perkara itu mustahil kerana jawatan itu secara tradisinya milik orang yang menjawat Presiden Umno, katanya, “Betullah. Maksud saya Presiden Umno kena tukar orang lain. Kalau tak, aniaya BN nanti di PRU13".

“Najib kan popular?” tanya Harakahdaily.

“Masalahnya Bala dan Deepak lagi popular sekarang di kalangan rakyat Malaysia yang sukakan berita skandal. Buku Deepak jual macam pisang goreng panas, petanda rakyat sehingga hari ini ingin mengetahui apa yang berlaku kepada Altantuya,” tegas beliau.


KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INI AMAT MENARIK ... kah kah kah..

kah kah kah.... GEROMBOLAN SENJATA RAHSIA.... kah kah kah..

kah kah kah...SIAPAKAH AGAKNYA CALON PM BARU INI?... kah kah kah..

kah kah kah... SIAPA YANG LAYAK?.... kah kah kah..

ADA 5  CALON  YANG DI ANGGAP LAYAK

1 - muhyiddin
2 - zahid hamidi
3 - ali rustam
4 - hishammuddin  hussein 

woit.... SATU LAGI SAPA?.... kah kah kah..

kah kah kah... SATU LAGI KU LI ... DARI GUA MUSANG.... kah kah kah..

kah kah kah,....INILAH DIANYA THE REAL MUSANG KING.... kah kah kah


RADIO BANGSAR
SIARAN ULANGAN JAM 1:00 DENGAN BALA
MALAM INI JAM 9:00  SEKALI LAGI
SIARAN ULANGAN APA YANG BERLAKU
DI DEWAN CHINA


--------

RADIO BANGSAR UTAMA MENGHASUT LAGI


PENGUMUMAN 
radio bangsar utama
mencatatkan  pendengar
lebih dari 60,000
ketika membuat laporan langsung
dari dewan china

radio bangsar mengalami kesesakan
radio bangsar minta maaf
kerana kami menerima sms, email dan tweet
yang menerangkan siaran kami terputus putus
ini berlaku kerana kesesakan pendengar

SIARAN ULANGAN
tengah hari ini jam 1:00
balasubramaniam akan muncul sekali lagi

MALAM
pada jam 9:00  ini
sekali lagi akan ada siaran ulangan 
untuk keselurunan rakaman




SILA KLIK UNTUK MELIHAT
JUMLAH PENDENGAR
RADIO BANGSAR



----

ADA PROJEK UNTUK BATALKAN PILIHAN RAYA DI SABAH




KOMENTAR TUKAR TIUB 
sudah masuk minggu ke tiga
apa sudah jadi
scorpene tak nampak ke?
kata kapal selam jaga keselamatan
kata kapal selam duduk di sabah

bila sabah di ceroboh
kapal selamat tidak buat apam apa

jelas kapal selam itu
tidak berguna

ATAU
ada rancangan untuk batal
pilihan raya di sabah

BOLEH LARI KENA GERTAK?
kah kah kah

Risalah serah diri peluang terakhir


LAHAD DATU 27 Feb. - Pihak berkuasa bertindak menaburkan risalah 'Jalan Keluar' sebagai peluang terakhir kepada kumpulan bersenjata asing yang menceroboh Kampung Tanduo sejak 12 Februari lalu menyerah diri.


Risalah tersebut yang ditaburkan semalam memberi tempoh selama 48 jam untuk kumpulan yang menggelar diri mereka Tentera Diraja Kesultanan Sulu meletak senjata atau bakal berdepan tindakan tegas.

Risalah yang ditulis dalam bahasa Suluk itu antara lain menyeru semua anggota kumpulan penceroboh menanam senjata masing-masing kerana perjuangan yang cuba dilakukan mereka adalah perbuatan sia-sia.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit... INGAT INI BUDAK SEKOLAH KE?.... kah kagh kah..

woit... GERTAK GERTAK DAH LARI.... kah kah kah...

kah kah kah... GERILA INI  LENGKAP BERSENJATA.... kah kah  kah

kah kah kah.... MACAM AZILAH DAN SIRUL.... kah kah kah..

kah kah kah... MEREKA IKUT ARAHAN.... kah kah kah..


DI UNIVERSITI BANGSAR UTAMA
MALAM  INI






-------

MUSTAHIL MELOYA AKAN LAPOR KAN




DAPAT KAN SEKARANG
dari
RADIO BANGSAR UTAMA
 Buka Akses Media Perdana 
untuk Penerangan Manifesto Rakyat

Angkatan Muda Keadilan Malaysia (AMK) mendesak agar kerajaan UMNO/BN agar membuka akses media perdana untuk Pakatan Rakyat membuat penerangan tentang Manifesto Rakyat yang telah dilancarkan pada hari Isnin yang lepas.

Pemimpin UMNO/BN tidak payah melempar pelbagai tuduhan yang tidak berasas atau memburuk-burukkan dasar bersama Pakatan Rakyat yang terkandung dalam Manifesto Rakyat. Adalah lebih produktif sekiranya kerajaan UMNO/BN membuka ruang media perdana seperti televisyen dan radio sepanjang satu jam untuk membuat penerangan yang selanjutnya.

Atau dengan mengadakan debat perdana berkenaan dengan Manifesto Rakyat di antara pemimpin Pakatan Rakyat dengan UMNO/BN, maka dasar-dasar tersebut boleh diperbincang dengan lebih mendalam. Tambahan pula budaya debat juga merupakan salah satu elemen asas dalam sistem demokrasi yang diamalkan.

Di samping itu, AMK ingin mengucap terima kasih kepada semua pihak yang memberi respon serta kritikan yang membina ke atas Manifesto Rakyat yang baru dikemukakan. Walaupun manifesto tersebut bukannya sempurna, tetapi atas prinsip demokrasi dan penyertaan orang ramai, Pakatan Rakyat tetap menerima semua kritikan dan cadangan dengan hati yang terbuka serta membuat perubahan yang perlu.

Sebenarnya kesemua usaha ini adalah untuk memastikan semua rakyat dapat selamatkan Malaysia serta mengembalikan pembangunan negara kita ke landasan yang betul.

Manifesto Rakyat adalah satu titik permulaan yang penting di mana masalah yang dihadapi oleh negara dan rakyat kian lama kian teruk. Selepas 55 tahun UMNO/BN diberi kepercayaan oleh rakyat untuk memerintah, akhirnya harapkan pagar, pagar makan padi.

Maka, rakyat telah menaruh harapan yang tinggi kepada Pakatan Rakyat untuk melaksanakan perubahan. Orang ramai telah lama dahagakan perubahan sistem serta tekad untuk mengadakan reformasi yang tulen.

AMK menegaskan bahawa sebuah manifesto yang baik adalah berasaskan kepada pelbagai cadangan penyelesaian ke atas masalah yang dihadapi oleh rakyat. Hanya dengan ramuan yang betul, barulah penyakit tersebut boleh sembuh.

Manifesto Rakyat bukan satu retorik politik atau janji kosong malah ia adalah harapan rakyat untuk masa depan yang lebih baik. Lebih penting, manifesto tersebut adalah terbuka untuk cadangan dan kritikan orang ramai.

Sekali lagi, AMK mengalu-alukan maklum balas orang ramai terhadap Manifesto Rakyat. Hanya dengan sokongan yang padu kepada Pakatan Rakyat pada Pilihanraya Umum Ke-13, barulah manifesto tersebut boleh dilaksanakan apabila Pakatan Rakyat mengambil alih Putrajaya.
  
LEE KHAI LOON
Ketua Penerangan Angkatan Muda KEADILAN Malaysia



MALAM ESOK
DI SHAH ALAM
laporan langsung dari 
radio bangsar utama


---------