.

Selasa, 10 April 2018

SABTU INI DI SOGO








SABTU

INI

SOGO





AWAS PERANG AKAN SAMPAI








AWAS

adik abang kakak
pak cik mak cik
tok lebai tok aji
ane achi ah soo
ah beng uncle untie
bro dan sis

anak semua bangsa
kita akan ke pilihan raya
pada rabu 9/5/18
tapi 
bukan ini yang ingin
gua timbulkan

yang ingin gua timbulkan
ialah suasana perang dunia
yang
sedang diatur
sedang disusun

di syria
projek salah bendera
baru selesai dijalankan
ahad lalu
dikatakan  syria & rusia
bashar  & putin
telah 
menggunkan senjata kimia

walhal ini tak masuk akal
syria dah menang
perang 7 tahun dah hamir tamat
apa perlu guna senjata kimia

bashar telah menawan hampir
ke semua kota dan desa syria
ledakan bom kimia
tak masuk akal


ledakan bom kimia inini 
adalah projek salah bendera

kaum zionis
kaum saudi
dan
kaum pemodal anglo amerika
mahu terus amerika
berada di syria
terus berada di timur tengah
walau pun
presiden trump
dalam kegilaan dan kebodohan
tidak bagitu tertarik
untuk terus campur tangan
di timur tengah

trump sedar
perang telah memufliskan amerika

lalu projek bom kimia diledak
ini akan memaksa
presiden trump mengambil tindakan
ke atas kerajaan syria

apakah rusia
akan pelok tubuh?

apakah iran 
akan diam?

apakah china
akan senyap?

abang abang
adik adik
kakak kakak

perang kali ini perang akhir
untuk kita semua
kalah jadi abu
menang jadi arang

ledakan nuklear
akan memusnahkan bumi ini
kita haya ada satu bumi
inilah bumi kita
milik
anak semua bangsa
milik bangsa semua agama

ikuti dengan rapi
berita dari luara negara
ikuti dengan teliti
dan sedarlah bahawa
kumpulan

zionis-anglo-amerika-saudi
sedang
merancanag
untuk memastikan
presiden trump
dan amerika
terus terjebak di syria
terus terjebak di timur tengah

amin




-----------------

SAKIT MENTAL MAKIN PARAH








KES

MAKIN

BERAT


Awas, malaikat akan beratur mengundi Pas nanti, kata Pemuda Pas Kelantan

Ucapan Timbalan Ketua Pemuda Pas Kelantan, Nor Azariza Mohd Alawi bahawa malaikat akan datang menolong parti itu dalam pilihan raya nanti kini menjadi tular di media sosial.

“Jadi dalam pilihan raya boleh tak Allah hantar malaikat bawa IC beratur pergi mengundi? Boleh tak? Senang sangat adik-kakok,” kata penceramah Pas yang lebih dikenali dengan nama Ustaz Ja.

Katanya, Allah boleh hantar malaikat menyerupai sesiapa yang tak balik mengundi.

“Pegang IC, berdiri dan beratur di depan kita.

SAKIT

JIWA

MAKIN

PARAH



------------------------

SALUT






SALUT

HORMAT

ATM




Patriot tabik kepada panglima ATM, sanggup betulkan kenyataan

Persatuan Patriot Kebangssan (Patriot) memuji kenyataan Panglima Angkatan Tentera Malaysia, Tuan Haji  Raja Mohd Affandi bahawa kesetiaan Angkatan Tentera Malaysia adalah keopada Raja dan negara dan tidak berpihak kepada mana-mana parti politik.

“Patriot menabik Panglima Angkatan Tentera di atas perisytiharan terbuka beliau,” kata BG Tuan Haji Mohamed Arshad Raji (B), Presiden, Persatuan Patriot Kebangsaan.



SALUT

HORMAT

PATRIOT

----------------------

ADA TANJUNG KAPITAN






TANJUNG 

 KAPITAN
TaT nak tanya.. apa beza Chennei, Tamil Nadu dan Tanjung Keling? on 
KELING JANGAN MARAH
panglimo potaseh
on 4/10/18
Di Melaka Masjid Keling pun ade... Tanjung Kling da biasa Di mana2 , Asal Usul hamba tak tau.... on KELING JANGAN MARAH
Publish | Delete | Spam
giorgio
on 4/10/18




-----------------

YAKJUD





YAKJUD
Dah puas rekrut Allah dia nak rekrut malaikat pulak dah.... kenapa tak seru yakjud makjud dan dajal datang undi PAS ramai-ramai...napela bengap bona yang bebaki dalam pas sekaramg. . on KES MAKIN BERAT
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/10/18




-------------------

RABU PILIHAN RAYA







RABU


Hari mengundi Rabu 9 Mei, tempoh berkempen 11 hari



RABU

RADIO

BANGSAR

UTAMA 

KELING JANGAN MARAH









ADA 

TANJUNG

KELING

ADAKAH

KITA HINA

TANJUNG

ITU?

KERANA

NAMA 

KELING

SAJE TANYA

JANGAN

MARAH







-----------------------

KES MAKIN BERAT







KES INI

MAKIN 

BERAT
DULU HANYA

JIN NAIK BAS

SEKARANG

MALAIKAT 

DATANG

MENGUNDI

'Malaikat boleh tolong undi PAS dengan izin Allah'


PAS menempelak sesetengah musuh politik mereka yang beranggapan parti itu tidak akan mampu memenangi pilihan raya umum (PRU) ke-14 selepas tidak lagi bekerjasama dengan parti lain.

Timbalan Ketua Pemuda PAS Kelantan, Nor Azariza Mohd Alawi berkata, bagi PAS mereka meletakkan keyakinan bahawa Allah akan memberi kemenangan dalam mana-mana perjuangan menegakkan Islam.

Jelasnya lagi, susulan ramai pengundi luar yang dikhabarkan enggan pulang mengundi di Kelantan tidak mustahil jika Allah hantar malaikat menyerupa golongan tersebut untuk mengundi.

"Allah boleh hantar malaikat menyerupai sesiapa yang tak balik mengundi. Pegang IC, berdiri dan beratur di depan kita.


UFO

ADA DATANG

SAMA KE?

ADAKAH

MALAIKAT DATANG

NAIK KERETA

AUDI Q7

KAH KAH KAH


--------------------------

RAFIDAH MAKIN LANTANG






SALUT

TABEK HORMAT

HEBAT BEKAS

MENTERI INI


Rafidah mahu kertas kabinet didedah


Bekas menteri  Rafidah Aziz mencabar pihak yang menolak dakwaan beliau bahawa 40,000 hektar tanah milik Angkatan Tentera Malaysia (ATM) diberikan kepada sebuah syarikat swasta milik tiga individu itu untuk mendedahkan kertas mesyuarat kabinet berkenaan perkara tersebut.

Beliau juga memetik laporan berita dua tahun lalu untuk menolak kenyataan Menteri Pertahanan Tuan Haji  Hishammuddin Hussein mengenai isu ini.

"Kamu boleh tanya para menteri kabinet. Ramai yang sudah lupa, tetapi mendedahkan kertas kabinet akan menjelaskan isu ini dan membentangkan faktanya.

"Tiada yang boleh menafikannya. Ia berisiko melanggar sumpah jawatan mereka yang menyebut nama Allah SWT itu.

"Ia tidak baik untuk mereka," beliau memberitahu Malaysiakini.

JUJUR

JELAS

TUNTAS


-----------------------

SUARA RAFIDAH





BUKTI

INI BUKTI

DALAM MASA 

LIMA TAHUN

JIKA NAJIB 

TAK DINYAH

LINGKUP NEGARA

Demi Allah, setiap inci tanah tentera diswastakan, kata Rafidah

PETALING JAYA: Rafidah Aziz hari ini membidas Tuan Haji  Hishammuddin Hussein selepas menteri pertahanan itu menuduhnya menyebarkan “maklumat tidak benar” dan “pembohongan nyata”, berikutan surat terbuka mengenai penswastaan puluhan ribu hektar tanah milik tentera.

Bekas menteri perdagangan itu mencabar kerajaan mendedahkan kertas putih Kabinet mengenai kira-kira 40,000 hektar tanah, yang menurutnya diswastakan tanpa tender terbuka di bawah rancangan yang dibentangkan Najib pada 2008, yang merupakan menteri pertahanan pada masa itu.

“Wallahi, Wabillahi, Watallahi,” kata Rafidah melafazkan sumpah dalam mesejnya.

“Jangan dinafikan fakta ini,” katanya, beberapa jam selepas Hishamuddin menafikan dakwaan dalam “surat terbuka” kepada Najib yang disiarkan di Facebooknya.

“Saya bersaksi dengan Allah. Yang penting adalah semua tanah Kementah telah diswastakan dan pajakan selama 40 tahun kepada syarikat milik individu,” katanya.

Terdahulu, Hishammuddin menafikan dakwaan Rafidah mengatakan satu syarikat milik 3 individu kini memiliki setiap inci tanah Kementerian Pertahanan atau tentera.

“Sama sekali tidak benar dan dusta yang terang-terangan,” katanya.

Rafidah antara lain berkata Najib turut mencadangkan penswastaan itu diberi secara terus kepada satu syarikat milik 3 individu, 2 lelaki dan seorang wanita, dengan tempoh pajakan selama 40 tahun, tanpa tender terbuka atau meminta sebut harga.

Katanya, beliau satu-satunya menteri yang mempersoalkan cadangan itu di mesyuarat Kabinet, antaranya mengapa Lembaga Tabung Angkatan Tentera (LTAT) tidak dipilih untuk cadangan penswastaan itu.

Rafidah bertegas mempertahankan kandungan kiriman Facebooknya.

“Kementah tidak lagi memiliki 1 inci pun tanah. Semua sudah diswastakan kepada syarikat dimiliki 3 individu.

“Itu fakta asas. Usah lari dari fakta asas. Allah mengetahui segala-galanya,” tambahnya.

Rafidah berkata keputusannya menulis “surat terbuka” kepada Najib datang dari hati nuraninya.

“Saya tidak bertanggungjawab jika saya hanya duduk, dan membiarkan kesilapan dan salah laku berleluasa,” katanya.

Katanya, beliau tak berminat membuat kemunculan semula dalam politik, tetapi mahu membetulkan perkara yang salah.

“Saya bersara dengan gembira. Tiada satu pun keinginan untuk kembali dalam politik.”



SAHEH

INI SUARA DALAM

 SUARA RAFIDAH

BEKAS MENTERI

RAFIDAH TAHU

APA TERJADI

APA TERGADAI

KITA SEMUA 

DALAM BAHAYA

KERANA ITU

RAFIDAH 

BERSUARA

--------------------------

USTAZ COOL KENA PENJARA








USTAZ COOL

KENA PENJARA



Wan Ji didapati bersalah kes hasutan, denda 9 bulan

Ustaz Wanji Wan Hussin diputuskan bersalah mengikut Seksyen 4(1)(C) Akta Hasutan 1948 oleh Mahkamah Sesyen hari ini dan dijatuhkan hukuman penjara sembilan bulan mulai tarikh hukuman dijatuhkan.

“Saya telah didapati bersalah dan dijatuhkan hukuman penjara selama 9 bulan dari tarikh jatuh hukum.

“walau bagaimanapun, atas permohonan peguambela saya.. pelaksanaan hukuman penjara 9 bulan itu ditangguhkan kerana saya akan memasukkan rayuan ke mahkamah tinggi.


DIBAWAH

AKTA BAGINDA

QUEEN  

RAJA ENGLAND

GILA TAK?

HUKUMAN

BRITISH


--------------------

KENCING TUMBUH BALAK






KENCING
rilek la nik ..takyah layan ckp2 bodoh isham rais..lu bersumpah je atas nama kepala bapak lu nik aziz..kalo lu betul, maka arwah akan aman, kalo lu kencing maka pokok2 balak akan tumbuh semula dikubur bapak lu...berani sumpah la..buat betul2..gua beri cara raja2 dulu bersumpah..lu amik wuduk, kmudian lu buka kasut dan berkaki ayam, kemudian lu mula bersumpah..

TUMBUH BALAK

menurut org dulu kala, sumpah style mcm ne cepat menjadi dan makan diri andai berbohong..kalo nak nampak islamic wahabi, sambil sumpah tu ,lu pegang quran tapi kaki mesti sentuh tanah,berkaki ayam dan bukan berkasut..dan bukan atas tile atau dlm masjid..mesti berpijak berkaki ayam ditanah..try..you can duit..ini teknik tua.. on 
NIK ABODOH BILA NAK BERSUMPAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/6/18






----------------------

BANGSA MELAYU







BANGSA MELAYU
ape dahhh....memalukan bangsa je... melayu ko bangsa ada mata jgn tak nampak.. melayu ko bangsa ada telinga jgn tak dengar.. melayu ko bangsa ada mata jgn tak nampak.. melayu ko bangsa ada otak jgn biar karat.. melayu ko bangsa ada hati jgn biar layu.. melayu ko bangsa ada tangan ada kaki.. jgn kaki ko cepat lari sambil tangan sedap rasuah. on 
SEMUA HALAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/6/18







----------------------

DALAM MASA LIMA TAHUN





DALAM
klo Tuan lanun terus duduk kat putrajaya. rakyat hidup takut duduk dlm negara polis. spr pdrm sprn ag mahkamah bnm pac jakim ros parlimen khidmat utk siapa? institusi dah tindak zalimi rakyat tak hormat undang2 langsung, tugas utama pertahankan Tuan lanun. 

MASA

hanya undang2 mrk yg wujud dan berkuasa. gejala ni akan berterusan jika Tuan lanun dan institusi mrk tak dinyahkan. siapa siapa yg tentang Tuan lanun akan di tuduh bile bile masa, di tangkap tgh tgh mlm, didera, didakwa dgn bukti dan saksi ciptaan mrk. kaum India paling tahu. 

LIMA

Tuan lanun hanya lindungi sesama diri & kp institusi. takde dakwaan undang2 ke...lembu kondo, scopene, altantuya, isa felda, mic vel pari, pdrm melaka, kubur dkt sempadan Thai, tanah runtuh genting highlands, monsoon cup, air sabah, morais, ambank, 2.6 bilion, 3-abdul, gambar skrin kastam pink permata, dakwat kekal major, dll.... UNDI Lah PH. 

TAHUN
Lindungi Lah Anak Anak. WAHAI IBU BAPA SEMUA...klo anak anak kalian ada isu dgn lanun atau anak lanun mati le anak on 
DALAM MASA LIMA TAHUN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/8/18






-----------------------

JANJI NAJIB TUMBANG






JANJI NAJIB

TUMBANG
Rakyat peduli apa agenda peribadi mahathir. Yg penting matlamat jelas nak bn najib tumbang. Matlamat dalaman azmin ali pun nak menikah 1 lg, kami peduli apa. Matlamat mukhriz nk kayakan abg adiknya bila berkuasa kelak, RAKYAT PEDULI APA!!! Janji bn tombang har har harrr. on 
BILA MUSUH MENYERANG?
Publish | Delete | Spam
Nole
on 4/9/18






------------------

MAKAN DEDAK








MAKAN DEDAK
ko Bersih? dedak 90juta. ambil pitih umno 3-penjuru. cukup dah laaa henti tipu helah ko tu. ko berkcuali gst tongkat umno 1mdb. presiden ko kaki ponteng agen mo1. kerja tarak gaji elaun tak halal jugak. ko berkecuali gst junjung arul skandal 1mdb. felda disamun pas membisu. gagal saman royalti minyak, korupsi karbon kredit. kontrak balak. 

seksis bidadari. biar Amanah profesional tadbir kelanten terengganu. RAFIZI Perwira Negara anak bumi kelanten terengganu kan ade. ko ostad lebai pas gile kedudukan gile pangkat. pi rehat 5 tahun je laa. ko muka sama tebal si najib. ko hilang kedah hilang terengganu. ucap bye bye kelantan jugak ooiii. tak pandai tadbir, ekonomi mundur bayar gaji kakitangan pon berhutang. on TUAN AJI KENA TINGGAL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/9/18







------------------------