.

Selasa, 12 Februari 2019

MAMAT CARI SOKONGAN DARI AMERIKA










GUAIDO

MAMAT GUAIDO INI
GAILA NAK JADI PRESIDEN
LALU PERGI AMERIKA CARI SOKONGAN


NED

CIA
LU PERNAH  DENGAR TAK?
KALAU BELUM
LU TANYA LEBAI GOOGLE



SI MISKIN MAKAN SEMINGGU SEKALI







 SI MISKIN
MAKAN SEMINGGU SEKALI
NASI PANGGUNG
 DAPUR JALANAN 
takya cakap la mcD ke Kfc ke kita makan sampah..kalo dah pesawah2 kita pun guna racun dari kapitalis, racun dari monsanto..apa cibai lu org nak kata makan McD itu makan sampah..
berjuta2 rakyat saudi mkn McD mkn kfc diserambi mekah..even hotel kafir hilton pun cuma 100meter dari kaabah..takda pula lu org kecoh..lu org marahkan ulama pakai kereta buatan eropah, yg lu org minum air anggur buatan eropah itu tidak pula lu org kecoh..
tak sama ke satu mabok keta satu mabuk air anggur..dan ramai mabok puki bidadari..tp takpa, biar mati melayu jgn mati islam kelak gelap harapan ke syurga..org miskin, org tiada apa, jgn kata nak minum air anggor,nak beli keta eropah, nak makan beras diracun monsanto pun susah..
lu org sibuk pasal nak isap ganja la, nak minum anngor la nak isap rokok kedai mamak la...yg miskin , cuma makan seminngu sekali kat dapor jalanan..pundek punya org..apsal tak serve air anggor kat dapor jalanan agar semua anak bangsa dpt nikmatnya..serve skali rokok atau daun ganja..kalo 
on PANGLIMA MARAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/11/19

NAJIB ta





----------------

WHO THE FUCK IS CHOMSKY







  1.  
  2.  
  3.  
  4.  
  5.  
 and 5 others Retweeted your Tweet 
 
Feb 11


Dare to claim yourself as an ANARKO - with your A
graffiti everywhere - only PESTA DEMOKRASI in Malaysia dare to bring the coolest
ANARKO on planet earth to PUBLIKA on 16 Feb 2019 - you ARE NOT an ANARKO if
you have no idea who the fuck is CHOMSKY



-------------------

DUA DATUK











2DATUK
INI PASTI DATUK

DARI PAKATAN

1 AMANAH

1  BERSATU



1 PKR

DAP TAK ADA

PASAL TU BUAT

LAPORAN

ATAU 2 PKR

2 AMANAH

2 BERSATU

MUSTAHIL MB

TAK SEDAR

ATAU TAKMAU

SEDAR SEDAR


2 ‘Datuk’ dalam syarikat RM2 didakwa dapat konsesi Jabatan Perhutanan Perak

PETALING JAYA: Dua lelaki bergelar “Datuk” yang merupakan pengarah sebuah syarikat RM2 didakwa mendapat satu projek membangunkan 2 hutan simpan seluas 400 hektar di Perak.

Pendedahan itu susulan semakan FMT ke atas dokumen Suruhanjaya Syarikat Malaysia (SSM), selepas seorang ahli Parlimen DAP membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung perkara itu.

Terdahulu, Ahli Parlimen Kampar, Thomas Su memberitahu FMT, kerajaan negeri sepatutnya menjelaskan kandungan surat itu yang tersebar baru-baru ini.

Katanya, berdasarkan surat itu, syarikat terbabit diberikan konsesi oleh Jawatankuasa Sumber Hasil Hutan Perak, Disember lalu.



SEBAT

UNTUK JADI

CONTOH


-----------------

AKHIRNYA TIMBANG KATI








AKHIR
UTUSAN MELAYU

TAMAT BERSAMA

UMNO DAN

KETUANAN MELAYU

Nazri: Elok Umno jual saham Utusan kerana surat khabar tak relevan lagi

PETALING JAYA: Setiausaha Agung Barisan Nasional, Tuan Haji  Nazri Aziz menyifatkan tindakan Umno melepaskan 31.6% saham dalam Utusan Melayu (M) Berhad sebagai langkah baik kerana syarikat itu dibebani hutang setiap tahun.

Katanya, surat khabar tidak relevan lagi kerana ramai pembaca sudah beralih kepada portal berita.

“Berhutang setiap tahun, buat apa nak simpan lagi, juallah elok. Orang pun dah tak baca surat khabar, orang baca portal berita…cepat dan pantas.



WOIT
TANAH MILIK

UTUSAN PASTI

DAH KENA

REMBAT

KAH KAH KAH



----------------------

JADI LOKMAN ADAM BUKAN JENAYAAH








BODOH
BUKAN JENAYAH

BUKAN PENYAKIT

BUKAN KUMAN

BUKAN VIRUS

TIDAK ADA

UNDANG UNDANG

ANTI - BODOH

Orang Pekan tak dapat terima Najib dibicara esok

“Saya tidak terkejut bila dengar Najib akan dibicarakan. Sebab sebelum ini banyak berita keluar. Tapi saya rasa beliau tidak bersalah dan tuduhan itu tidak benar,“ katanya kepada The Malaysian Insight.

Wanita kelahiran Pekan itu juga berpendapat Perdana Menteri Dr Mahathir Mohamad sengaja mengheret Najib ke mahkamah untuk mencari kesalahan wakil rakyat yang dihormatinya itu.

Rahimah berkata Najib merupakan pemimpin yang sangat disegani penduduk Pekan kerana jasanya di kawasan itu.



LOKMAN
ORANG PEKAN

ATAU SAPA SAJE

ADA HAK

UNTUK JADI

BODOH

UNTUK JADI

LOKMAN ADAM



----------------

PERANG BIOLOJI









PERANG

INI NAMANYA

PERANG BIOLOJI

NAJIB TUNGGU

MAHATHIR  MATI

JIKA MAHATHIR

TAK JADI PM

NAJIB BOLEH

BUAT DEAL

JUSTERU

SENGAJA TANGGUH

LAMBATKAN

 BICARA

Perbicaraan kes Najib esok tangguh


MAHKAMAH Rayuan hari ini membenarkan permohonan Najib Razak untuk menangguhkan perbicaraan tujuh pertuduhan rasuahnya berhubung dana SRC International melibatkan RM42 juta yang dijadualkan bermula esok.

JUSTERU


NAJIB  & ROSMAH

WAJIB

MASUK PENJARA

SEBELUM 

MAHATHIR TAMAT

SATU PENGGAL



----------------

INGAT APA ITU LOKAMAN ADAM





INGAT

APA ITU

LOKMAN ADAM

JUSTERU MENJADI

LOKMAN ADAM

BUKAN SATU

KESALAHAN

BUKAN JENAYAH

BUKAN SATU

PENYAKIT

BERJANGKIT

SESIAPA SAJA

ADA HAK UNTUK

JADI

LOKMAN ADAM





--------------

NIK JIDAN - COOL DUDE






NIK JIDAN
AKAN BERSAMA
PESTA DEMOKRASI
DI PUBLIKA SQUARE
MALAM 16-17  FEB 2019
 JAM 8MLM - LEWAT








-------------------

AUDI CIPTAAN KAPIR






KERETA AUDI 

CIPTAAN KAPIR

kalo agen cia osama ben laden ada syarikat cuci cuci di masjidil haram, ada saham di sayarikat audi, apa plk korang kisah org2 agama pasal bmw ciptaan kafir..cuba korang namakan kereta2 buatan islam buatan pakistan buatan saudi??
ada ke?kalo dah keje siang malam hafaz hafiz hukum hakam taranum, apa kejadah disuruh cipta kereta..gile ke apa??tp student2 tahfiz ramai gile isim..itu hukumnya syahid lagi wajib.. 
on LAGI KYUSUK LAGI TAWADUK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/11/19

ini




---------------------

CURI PUKUL TERUS BUNUH





CURI PUKUL 

TERUS BUNUH

salah tu bro..di indon,kalo pencuri saku itu ditangkap org ramai, maka pencuri saku itu akan dipukul setengah mati..apa sbnya?sbnya ialah bila pencuri saku itu diberikan kpd polis, polis akan mbebaskannya dan dia kan mencuri lagi..bebgitu juga dimalaysia? berapa ramai pencuri saku yg dihadapan dimahmakah? 
tiada satu pun..walaupun ada yg mati ketika dicuri..nape ini terjdi? sb undang2 curi saku ini tidak kuat dan menteri diparlimen tidak berckp apa2 mengenai ini..panjangkan waktu parlimen..apa? YB ph takda pengalaman diparlimen? laa..abam nuarkan ada utk kuatkan PH diparlimen..bukankah itu sb musabab langkah PD??hanya menteri wilayah dan sabu je yg tahu.. on
LANUN BUGIS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/11/19

Bor




--------------

PENCERAHAN










PENCERAHAN
guru muryid itu adalah guru yg melalui..samada guru yg melalui pengalaman agama atau pengalaman politik..ada juga guru muryid judi, bermaksud guru yg melalui pengalaman berjudi..yg sedap dipanggil otai atau sifu..muryid dlm bab kebatinan tuhan, pun guru muryid..muryid dlm kesyaitan itu guru muryid tp muryid syaitan..kalo dah muryid pas ini muryid politik, maka politik itu meguasai sumber ekonomi..
maka muryid politik adalah pengalaman merebut ekonomi..muryid dlm bab agama biasanya ajaran sesat sb tidak diajar diunverti2 islam dlm atau luar negara..muriyid politik, kereta apa pun bole diguna melainkan kereta unta..ada ke kereta unta??hanya muhammad mati miskin..muhammad guru muryid apa?? 
on PORSCHE MURSIDUL
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/11/19



----------------

AJIB ADA IJAZAH KE?







NAJIB ADA IJAZAH

KAH KAH KAH

Saya nak cari kerja. Saya nak mohon jadi timbalan pengerusi SPR. Saya lihat ada kerja kosong. Pendidikan saya hanya sampai SPM. Itu pun tak lulus. Tapi saya amanah Dan jujur.Harap-harap saya berjaya. 
on NAJIB PUN TAK ADA IJAZAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/12/19
Dah tu kalau najib tak habis sekolah makanya pakatan punya pemimpin pun takpa ka tak habis sekolah dan spin ijazah? Jadi apa beza pemimpin ph dgn bn klu cmni? Explain. 
on NAJIB PUN TAK ADA IJAZAH
hud ben
on 2/12/19
Dalam Tanah Melayu ni takde nama lain ke selain Nakib je yg bole buat modal coceng??? Apa taik la otak PHdapig ni 
on NAJIB PUN TAK ADA IJAZAH
Anonymous
on 2/11/19





---------------

MAK BADAK








MAK BADAK
kah kah kah... ko tak kan tak tengok rosmah zaman dulu... selim melim... cun melecun.. tapi time tu miskin bro.. tak pandai rembat lagi.. belum tau apa tu klepetokrasi. kah kah kah 
on SUKA SLIM TAPI KAHWIN BADAK
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/12/19

S





---------------

GOMOK HOTOK





GOMOK HOTOK
Pompuan slim utk stok syok dan suka² ja. Yg gumuk lagi hotok lagi bacin, xder ramai yg tahu rahsia berbini gumuk lagi hotok. Meh nak royak. Bau hotok lagi bacin tu, xdak dekat wanita slim. on SUKA SLIM TAPI KAHWIN BADAK
Publish | Delete | Spam
Enculez Vous
on 2/12/19

cita-c





----------------

KAHWIN BADAK







APA PUNYA NASIB
Ajal dan jodoh jgn dipersendekan ..sejak dalam perot ibunye Puti Rhino dan di tulis jodoh nye. Mula2 di tulis Lajib ..bukan ..Bajib pon bukan ..Bossku bukan ..maka ditelek oleh nujum Kerala ..namanye start dgn N ..aaapa, ..N ..aaapa, ..N 
on SUKA SLIM TAPI KAHWIN BADAK
Publish | Delete | Spam
panglimo potaseh
on 2/11/19

gur




------------------