Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 20 Februari 2009

ANWAR BUAT LAPORAN POLIS PAGI INI


Anwar Ibrahim akan membuat satu laporan polis terhadap Musa Hassan dan Gani Patail.

Ini bersangkutan dengan kes konspirasi MATA LEBAM Anwar Ibrahim pada tahun 1998 dahulu.

Laporan polis ini akan di buat pada jam 11.30 pagi Jumaat ini.

Laporan polis akan di buat di Balai Polis Damansara Utama
.



ANWAR : SPRM TAHU TAPI TIDAK AMBIL TINDAKAN
– Mkini

Ketua pembangkang mendakwa Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mempunyai butiran usaha memujuk wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat di Kedah agar melompat kepada BN tetapi tidak mengambil sebarang tindakan.

Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata suruhanjaya tersebut, dulu dikenali Badan Pencegah Rasuah (BPR), mengetahui sejak awal usaha menumbangkan kerajaan Kedah, termasuk yang dijalankan oleh bekas menteri besar Datuk Seri Mahadzir Khalid.

Mendedahkan perkara itu sewaktu membahaskan titah diraja di Dewan Rakyat hari ini, mantan timbalan perdana menteri mendakwa beberapa juta ringgit pernah ditawarkan kepada Ahli-ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) PKR di negeri itu antara April hingga Julai lalu, termasuk penghujung tahun lepas.

Dakwaan Anwar itu menghangatkan sidang dewan apabila ahli-ahli parlimen BN tidak senang dengan tuduhan-tuduhan tersebut.

Beliau juga mendakwa, pegawai SPRM yang terlibat dalam operasi merakam rundingan BN dengan wakil-wakil rakyat Pakatan kemudiannya ditukar.




13 ulasan:

kutucyber berkata...

Pak Hisham,

Hansard Parlimen bagi sesi (Februari) telah dikeluarkan dari laman web Parlimen.

Semalam, hansard ini masih ada (dari 16-18 Feb). Hari ini semuanya telah lenyap.

Mereka takut rakyat tahu apa yang dikatakan di Parlimen.

Sila lawat , klik tahun 2009, Dewan Rakyat

http://www.parlimen.gov.my/op.php

fredo berkata...

Datuk Seri Dr Mohamad Khir Toyo didakwa mengamalkan sikap "cakap tidak serupa bikin" apabila mendesak Elizabeth Wong melepaskan jawatan exco kerajaan Selangor dan wakil rakyat susulan terbongkarnya foto separuh bogelnya.

Bekas menteri besar itu tidak mengambil sikap sedemikian apabila dimaklumkan tentang dakwaan skandal Senator Datin Paduka Norhayati Onn beberapa tahun lalu, kata suami pemimpin Wanita Umno itu, Mohd Suffian Abdul Aziz.

"Wajarkah Datuk Seri Khir meminta YB Elizabeth meletakkan jawatan sedangkan semasa beliau menjadi menteri besar, kenapa beliau abaikan kes Norhayati?

"Saya sendiri pernah berjumpa Datuk Seri Khir di pejabat menteri besar, mengadu masalah (dakwaan) hubungan sulit isteri saya dengan (bekas) ahli parlimen Gombak," kata Mohd Suffian.

Bekas ketua penerangan Umno Klang itu mengulas desakan ketua pembangkang Selangor itu selepas tersebar foto-foto separuh bogel Elizabeth yang didakwa dirakam tanpa kerelaannya dan sewaktu wakil rakyat PKR itu sedang tidur.

Mohd Suffian, yang menemui Malaysiakini hari ini, berkata Dr Mohamad Khir tidak membuat sebarang tindakan terhadap aduannya dan sebaliknya meminta beliau "menyelesaikan sendiri" isu rumahtangganya "sedangkan segala bukti termasuk rakaman suara, mesej SMS, video dan foto" diserahkan kepada bekas menteri besar itu.

"Tetapi tiada tindakan daripada Datuk Seri Khir. Bila timbul isu (foto) YB Elizabeth, dia (Dr Khir) bercakap," kata Mohd Suffian.

"Saya hairan kenapa kes Norhayati tidak disiasat walaupun sembilan laporan polis dibuat oleh saya? Bahkan Norhayati dilantik semula sebagai senator walaupun ada masalah moral."

Jawatan Norhayati - anak pengerusi tetap Umno dan bekas Speaker DUN Selangor, Tan Sri Onn Ismail - sebagai senator disambung bagi penggal kedua pada Oktober lepas walaupun kontroversi mengenai membuak sejak 2007.

Norhayati, yang juga ketua Wanita bahagian Klang, berhasrat mempertahankan jawatannya sebagai exco Wanita Umno, bulan depan.

Dihubungi Malaysiakini, bekas menteri besar Selangor itu berkata beliau tidak mengambil tindakan terhadap aduan Mohd Suffian kerana wujud perbezaan antara isu itu dengan isu Elizabeth.

"Kes ini berbeza. Elizabeth mengaku itu gambar dia dan dia buat laporan polis. Tapi macam Norhayati, dia tak mengaku gambar itu betul atau tidak," kata Dr Khir.


--->wak...wak... mandai menjawap ehh!! kah kah kah!

Tanpa Nama berkata...

kes kereta dan lembu MB Selangor cepat betuul siap kertas siasatanya. Apalah nak jadi dengan negara kita ni... kes kapal selam, kes rasuah berjuta tak disiasat dan didakwa, kes kereta lembu juga yang dia minat nak dakwa....biarlah dia dakwa... yang penting MB PR tak macam MB umno/bn... takut nak didakwa..sebab memang kes akan lekat...

apa apa pun, doa utuk kerajaan rakyat...

Tuah Kilau berkata...

sebab norhayati tu dia pernah taram sekali kot.

tuh pasal dia wat tak kisah.

ko paham la puak2 diorang. pompuan, bini orang pun bleh kongsi2.

asal suka sama suka.

Tanpa Nama berkata...

dah takde modal dah ke, kes 11 tahun lepas baru skang nak wat repot?

NGOKKKKKKKK betol laa...wululululu

Tanpa Nama berkata...

tu la...semuanya terjadi sbb rasa malu telah tiada, masing2 dh mcm tak berakal,kemungkaran telah menguasai kebenaran..kita tunggu je bala yg akn menimpa, wpun balasundram telah hilang....
kalau berterusan mcm nie, kita sbnrnya telah tiada calun yg berkaliber utk memimpin rakyat, kecuali PR...

hassan berkata...

bro,
adakah azlan bijak jika dia tidak anticipate apa yang sivakumar buat?

Reformis Jalanan berkata...

Salam kepada semua


layarilah http://reformisjalanan.blogspot.com


komen, kritikan atau saranan amatlah diperlukan dan dihargai


lawatilah selalu dan sebarkan pada rakan2

Reformis Jalanan berkata...

Salam kepada semua


lawatilah selalu blog saya ni,

http://reformisjalanan.blogspot.com


kritikan dan saranan amatlah dihargai



sebarkan pada rakan2


ok. tq

Tanpa Nama berkata...

Geram btul aku dgn SPRM ni..memang double standard.

Kalo kes melibatkan PR cepat je siap siasatannya tapi kalo melibatkan Org BN, ada je alasan..x cukup buktila..masih dlm siasatan la..

Kes Mat Tempe tu bila nak siasat?...
Tgk berita kt TV buat tambah sakit hati aku je..


HIDUP KETUANAN RAKYAT!!!!

Tanpa Nama berkata...

sapa laa nak siasat berok2 ni... sapa berani siasat... buang karan saja... sabar ja lah... tunggu PRU13... kita hukum Baghal2 Najjis ni secukup2nya... orang dah mula muak... sial punya UMNO/BN... bila laa nak lupus..

Tanpa Nama berkata...

Bila sudah dua kali Anuar Ibrahim membuat aduan terhadap kes yang sama,itu menunjukkan bahawa SPRM dan Polis tidak akan menyiasat orang yang dituduh dari parti Barisan Nasional.

Tapi mereka akan berusaha bersungguh mencari bukti atau cipta bukti palsu jika orang yang dituduh itu dari Pakantan Rakyat.

Memang celaka Penguatkuasa yang bermuka-muka !

Semuga Allah menjahanamkan penguatkuasa yang zalim.

Tanpa Nama berkata...

source...
http://educate-yourself.org/cn/otthuluhoops16feb09.shtml

HuLu, A Quantum Leap in Electronic Mind Control & Manipulation

By Dr. A. True Ott, PhD
http://educate-yourself.org/cn/otthuluhoops16feb09.shtml
February 16, 2009


HuLu, A Quantum Leap in Electronic Mind Control & Manipulation by Dr. A. True Ott (Feb. 16, 2009)

HULU is the new digital high definition interface between home computers and television networks. They would like you to believe this is all wonderful and completely FREE. Don't be fooled, NOTHING is free. Somebody is paying BILLIONS of dollars to bring this technology "home" to you.

HuLu

1. What is HuLu? A digital streaming video that allows anybody with a personal computer hooked to the internet to access and watch popular TELEVISION PROGRAMS.

2. Who funded this "free service"? The U.S. military and INTELLIGENCE AGENCIES, primarily. Why? Ostensibly, so the Military and other civilian contractors can now access American "programming" anywhere on the planet.

3. How was the name HuLu formed? On December 3, 2002, US Patent #6,488,617 was issued to a man named Hendrickus (knicknamed Hu for short) Loos (pronounced Loo -the s is silent.) Could this be the reason for calling this "HuLu"?

4. Loos' patent abstract describes using computer monitors and HD TV Screens as broadcast medium for digital, pulsed "electromagnetic fields capable of exciting SENSORY RESONANCES IN NEARBY HUMAN SUBJECTS" ---- while the "displayed images are pulsed with SUBLIMINAL INTENSITY" to bring about a specific emotional and even PHYSICAL response in humans viewing the medium.

5. These "electromagnetic fields" are capable of MIND CONTROL PROGRAMMING of specific individuals. It is even possible to cause PHYSICAL ILLNESSES by this method -- including flu symptoms, heart attacks, or strokes.

6. A specific digital frequency can be customed designed to be sent to the end user of HuLu to produce a specified physical event. All that is needed for the computer to design this frequency is a sample of the victim's DNA.

Questions to discuss:

Can latent designer-flu and other killer viruses be activated by means of HuLu in civilian populations?

Can HuLu interface with Langley's master PROMIS A.I. (artificial intelligence) computer to work harmoniously with drone spy-bots and robots via computer screens on selected individuals?

Will this be the DHS' primary tool to quell civilian unrest when the U.S. banking system is collapsed? Is this why over 20% of the new DIGITAL bandwidth was given to the Dept. of Homeland Security -- in the name of "Public Safety" --- i.e. crowd control?

If these questions intrigue you, then, read on.

In the commercial, the Hollywood sign (the center of Zionist WITCHCRAFT & MIND CONTROL) is shown from the air, then the camera pans to the base of the "H" where we see Alec Baldwin telling us some very strange info about HULU after entering into a SECRET, HIDDEN DOOR in the "H" - revealing a covert human performance laboratory.

1. Baldwin explains that HULU will more effectively turn your brain to mush, when combined jointly with TV and Computers.

2. He then says that it is perfectly fine to have a mushy brain, because "we are aliens" and "we like them that way" as they "scoop the mushy brains" away from the skulls.

This isn't FUNNY folks. I personally have witnessed victims of Satanic Ritual Abuse testify in hypnotic regression sessions that demon "reptilians" appear in the center of the pentagram at the point of human sacrifice, and ----- based on hierarchical position -- are given the BEST human delicacies to consume with eager anticipation. The number one delicacy? You guessed it folks --The brain. Number two? The heart, bowels and viscerals in that order.

This isn't FUNNY when one understands the TECHNOLOGY for completely controlling the human brain (i.e. turning it to "mush") does in fact exist today. It isn't FUNNY that many of the new shows broadcast over HuLu center on human MIND CONTROL and PROGRAMMING. (See Fox's DOLLHOUSE, 24, and FRINGE.)





Actual patent downloaded from US Patent office website:

Nervous System Manipulation by EM Fields from Monitors

Issued to: Loos, Hendricus

Abstract: Physiological effects have been observed in a human subject in response to stimulation of the skin with weak electromagnetic fields that are pulsed with certain frequencies near 1/2 Hz or 2.4 Hz, such as to excite a sensory resonance. Many computer monitors and HD TV screens, when displaying pulsed images, emit pulsed electromagnetic fields of sufficient amplitudes to cause such excitation. It is therefore possible to manipulate the nervous system of a subject by pulsing images displayed on a nearby computer monitor or DIGITAL TV set. For the latter, the image pulsing may be embedded in the program material, or it may be overlaid by modulating a video stream, either as an RF signal or as a video signal. The image displayed on a computer monitor may be pulsed effectively by a simple computer program. For certain monitors, pulsed electromagnetic fields capable of exciting sensory resonances in nearby subjects may be generated even as the displayed images are pulsed with subliminal intensity. USP # 6,488,617 (December 3, 2002)

Can this technology turn a human brain to "mush" just like the HULU ad shows?

You betcha!!

Who exactly is paying the multi-billion dollar bill for this little exercise? Big Business, Big Pharma, and Big Brother -- Department of Homeland Security (DHS) are all involved.

WHY do they wish to give America this little "free" bonus?

See this amazing commercial for yourself at http://www.youtube.com/watch?v=1m71m-LBqFQ

(But be warned, the HULU technology is working in this commercial --- you may find your blood pressure elevating and queasiness of the stomach.)

What does HULU mean? Check this out: http://www.techcrunch.com/2007/08/29/hulu-translates-to-cease-and-desist-in-swahili-oh-the-irony/






Just when you think it can't get any crazier!

Dr. A. True Ott