Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 20 Februari 2009

TINDAKAN BERMOTOF POLITIK - melayau



TAIPING 19 Feb. - Tindakan Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak, V. Sivakumar menggantung dan melarang Menteri Besar, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir dan enam Exconya daripada menghadiri sidang Dewan semalam dilihat bermotifkan politik dan membalas dendam.

Naib Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin (gambar) berkata, Speaker daripada parti DAP itu tidak mempunyai asas kukuh berbuat demikian yang secara jelas mempertikaikan pelantikan Zambry sebagai Menteri Besar oleh Sultan Perak, Sultan Azlan Shah.


Kah kah kah... kah kah kah… kah kah kah…

woit… NGGGOOOOK BETUL WAK SEMBAB NI….kah kah kah

woit…. MEMANG LAH BEDRMOTIF POLITIK …. TAK KAN BERMOTIF MAIN KONDA KONDI…. kah kah kah…

woit… APALAH BANGANG SANGAT MUNKEE NI….kah kah kah

kah kah kah…. INILAH KERJA POLITIKUS…. BUAT KERJA POLITIK … NGOOOOK !.... kah kah kah..

kah kah kah…. INGAT ORANG POLITIK ….BUAT KERJA APA ?..... CARI PETAI DAN KERDAS KE ?.... kah kah kah



8 ulasan:

Tok Moh berkata...

Kah..Kah..Aku sokong cakap kau Bro Sham.. mamat muka sembab ni memang bodoh nak mampos..banggang ke dia? atau sakit mental la...tu...

Dah jadi ahli politik mesti la motif politik... apa la punya kenyataan mungkee ni...

Woi Muka Sembab kau lebih baik jual petai la...lagi baikk..
muka macam sial ada hati nak jadi pemimpin...kah..kah..kah..

Woi Mat Sembab Baik kau Isap Ganja.. bagi stim sikit, kureng kan ketengangan muka kau tu..
tak pun minum air ketum...

kucingsiam berkata...

meow~

kah kah kah bodoh punya gerombolan, dah tentu bermotof politik! yang kamu sibuk pergi kacau kerajaan campuran Perak tu kerja apa? kerja kebajikan ke? kah kah kah memang tak cool masuk gerombolan, cakap bodoh nak mampus.

Tok Uban berkata...

Adakah mamat ni salah seorang dari 270,000 pesakit yang dikatakan oleh prof. dari UM tu?kahkahkah

pesfreak berkata...

hahaha...lu lawak la bro

fredo berkata...

bole jgk..cuh cri petai, kerdas, pastu sumbt kt bangtaik munkee nih..

ngok smpai sudah.. byk sgt mkn duit haram, sbb tu bengap..

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahahaaaaa......nak tanya pada species2 WAK SEMBAB yang ada disini, masa korang rampas kerajaan negeri perak macam 'zionis'itu ari..
bemotifkan apa?..

tak kan la..bermotifkan pembangunan
restoran nasi kandar zambry di pulau pangkor??

semuga bertambah gila la....
si WAK SEMBAB...ni...amin.


-people are not sheep-

Tanpa Nama berkata...

puak rerombolan ni memang bangang. memang le orang politik kerja bermotif politik. bangang punye menteri...udah le tu balik kg je ler kasi orang lain lak

Tanpa Nama berkata...

Kah kah kah
lu pun masih tak paham
orang politik sebelah keje bermotif wang le...banyak wang banyak betina...banyak sangat betina dan wang beli bom ....
kah kah kah...kalau perlu pakai bom

p ramlee kata banyak bini kene pandai membohong...padai temberang...

kah kah kah... banyak betina kene cari kambing hitam.........kah kah kah