Rabu, 30 Disember 2009

BERITA TER LAWAK AKHIR TAHUN 2009



SATU MALAYSIA KETAWA KAH KAH KAH




NIK AZIZ DESAK UMNO KELUAR BN – harakah daily

Mursyidul Am PAS Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat kelmarin meminta Umno keluar dari BN dan bersama-sama PAS dalam Pakatan Rakyat sekiranya jujur dan benar-benar mahu memperjuangkan hak rakyat.

Beliau yang juga Menteri Besar Kelantan berkata demikian sebagai mengulas aksi sekumpulan pemuda mendesak PAS Selangor supaya keluar dari Pakatan Rakyat negeri Ahad lalu.

Jelasnya, mereka yang terbabit dipercayai sebagai ahli atau penyokong Umno.

"Kalau Umno boleh minta PAS keluar daripada Pakatan (Rakyat), maka saya minta daripada Umno (supaya) keluar dari BN untuk bersama dengan PAS," jelas Nik Aziz seperti yang dilaporkan suatu akhbar tempatan.

Beliau berkta, teknik menjadi dalang mengganggu PAS tersebut merupakan amalan kebiasaan Umno sejak PAS mula memerintah Kelantan dua dekad lalu lagi.

"Sebenarnya orang PAS ini dah masak dah (menjadi dalang Umno)...sejak tahun 1991 lagi, macam-macam perkara dibuat."

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH

woit… PADAN MUKA…. kah kah kah…

woit… BOPENG MUKA…. kah kah kah…

woit… GUNAKAN LAH NAMA MELAYU…. kah kah kah…

woit… JANGAN LAH GUNAKAN UNITED MALAYS NATIONAL ORGANISATION…. kah kah kah…

woit… CAKAP KETUANAN MELAYU…. NAMA TAK MELAYU PUN…kah kah kah



8 ulasan:

mn berkata...

AMBO MINTA 'BERUK' JANGAN LA BERNAFSU KUDA...kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

unmo fikir dia saje boleh jadi Tuan Melayu..PAS pun ada hak kerana ia juga mempunyai pemimpin Islam dan Melayu tuleeen..banyak pemimpin unmo datang dari Aceh, dari Riao, dari Padang, dari Yemen..kah kah kah kah (LOL).

Kalau berani keluar la dari be end..sahuti seruan Tok Guru Nik Aziz.

Doa Tok Guru sekarang menjadi kenyataan. Perut Najib jadi buncit. Satu per sat najis keluar. Pos mortem Teoh Boon Hock sudah keluar..dia mati dibunuh! Skandap PKFZ sudah senyap..tetapi Tuhan Maha kuasa dan Maha Powerful..akan keluarkan banyak lagi butir butir penipuan untuk pengetahuan rakyat yang ingin kan Pemerintah putih dan bersih. PRU13 akan buktikan kehendak rakyat..unmo jadi be end.

PM Najib datang diKota Kinabalu pada petang hari Selasa 29/12, untuk rasmikan Majlis Krismas Terbuka diPadang Bandaran Kota Kinabalu. Tidak banyak orang datang. Bila PM Najib ajak orang berteriak 1Malaysia ada dikalangan hadiran berteriak "1Borneo pun boleh"! Ini menunjukkan jelas ada juga yang kuran senag dengan PM Najib.

Allahuakhbar Allahuakhbar.

mosabit berkata...

poyo...muka tempe..umnGoK ni mana geti malu...??

sapa terpikir macam TGNA fikir?....nak bopengkan muka umnGoK...

aku tak terpikir....kah kah kah kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

Hahahaha...Muka bopeng??? Ini bahasa kuno ni...PAENG lah lu sham...Hahahahaa.

nota: Teringat minah bopeng kat kampung dulu....Hahahaha...berapa cucu dah dapat agaknyer?

siber labukau

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!Woi!
Aku setuju jugak dengan kenyataan Nik Aziztu!!!Tapi...kot dia tengah pening dengan isu arihfahmi kot!!!Kot dia tengah pening dok memikiaq apa Hussam tulih dalam blog diakot!!!!Hang mosabit!!!jangan tuduh melulukat aku!!Hang tuduh aku,Amnongok pulak!!!!Hangtu akai pendek!!Yang tak belaga pendapat dengan hang semua!semua hang kampui sebagai pencacai umnola!umnongokla!!!Entah-entah hang yang spy umno!!!!

Mat Dangdut berkata...

'Muka bopeng kaki cagu'kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Muka bopeng...selaunya orang muka bopeng itu dipanggil bob diakhir nama...kalau nama orang itu adnan...orang gelar adnan Bob..takut kecil hati..bukan apa!.

CodeNameSomaliPirate berkata...

Tu muka hijau N.ajis ke muka awak