Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Rabu, 30 Disember 2009

AHKIRNYA DIA DI BUNUH



NAK TUNGGU APA LAGI ?




TEOH BENG HOCK DI BUNUH – suara keadilan

Teoh Beng Hock was murdered. Top Thai pathologist Dr Pornthip Rojanasunand has sufficient evidence to prove that he was killed.

The Parti Keadilan Rakyat organ, Suara Keadilan, reports in its latest edition that her forensic report will be presented at the January 7 inquest into Teoh’s untimely death.

The weekly quotes unnamed Health Ministry sources as saying that Pornthip reached her conclusion after a second postmortem at the Sungai Buloh hospital.

The report adds that Pornthip has made known her findings to all relevant groups, including the Teoh family and the Selangor government, which commissioned her services.

nota:
sampai sekarang laporan kajian bedah siasat
tak keluar keluar. ini beerita laporan tak resmi. pihak
kroner patutnya mempercepatkan isu ini. macam kes
nizar menang di perak. amat cepat. satu hari mahkamah
dipanggil kembali.

ini sampai keranda dimakan cacing laporan tak keluar keluar.
cukuplah siasat sampai mati.
takkan kes ini nak tunggu sampai mati kah kah kah




9 ulasan:

mosabit berkata...

ini macam nak tunggu bini bik mama mati pucuk?......

bini bik mama ada pucuk ker?.....

kah kah kah kah kah kah ....(mintak maaf bro isam..ketawa jenis lain tak dibenarkan di sini.......)

eh! engkau TT ker aku TT ?...kah kah kah kah kah kah .....

Khun Pana aka johanssm berkata...

Lim Guan Eng kata Beng Hock dibunoh- Guan Eng di kenakan siasatan akta hasutan.

Nazri kata Beng Hock sendiri yang terjun- tapi tidak dikena kan siasatan

Pakar bedah mayat dari Siam kata Beng Hock memang dibunoh .
Ini bukan 70 % tapi 100 % di bunoh.
Tapi laporan itu di tunda ,tunda , tunda dan pospon.

Ini macham De ja Vu
Orang lain yang bunoh , Guan Eng pulak yang kena
Thambi yang syiok rogol , tapi Guan Eng yang di penjarakan.

Tanpa Nama berkata...

salam,

kesian Teoh Boon Hock...
dan kesian juga kat Altantuya.

siapa selepas ini ?

adnan M

Tanpa Nama berkata...

mcm mana lak kes setiausaha politik laki bik mama senyap jer

Tanpa Nama berkata...

KUALA LUMPUR, Dec 29 — The Malaysian Anti-Corruption Commission (MACC) today reiterated that P. Balasubramaniam must make a formal statement before any investigation can proceed on the private investigator’s allegations surrounding the murder of Mongolian model Altantuya Shaariibuu.

The missing private investigator had sent an email of his allegations to the MACC after making public claims that linked Prime Minister Datuk Seri Najib Razak and his family to events after the 2006 murder, including being paid off to retract a sworn statement, but the anti-graft agency has yet to take action.

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha ha ha .....berapa lama mau tunggu da..
ini macam dah sah..sahih...betul..benar..nyata...bukan berita palsu..beng hock dibunuh..rahsia..jangan kasi tahu orang.(nak tau kena nyanyi lagu siti...biarlah rahsia)

Tanpa Nama berkata...

Kita tunggu laporan dari Mat salleh belum sampai...tengah tawar menawar kos lapuran yang betul harga berpatutan kalau nak lapuran tak betul kos ini yang peningkan kepala..kah..kah...maka kroner tengah pening kepala satu positif kena bunuh satu lagi negatif tak pembunuhan...keputusanya dua-dua autopsi tak boleh pakai kerana kedua-duanya orang kapiak...yang boleh ialah Made In Malaysia..Islamic Country..yang Dr.Siam pun bodoh...yang Dr.Mat salleh pun Bodoh..Melayu saja yang betul..kerana Melayu Beragama Islam,,orang Islam tak tipu, kerja jujur, tak ambil rasuah kerana takut neraka....kah..kah...mcm

Kes Teoh ini senang nak settle kalau pegawai sprm kata Teoh jatuh kerana minum wiski yang disimpan dalam beg galasnya...mana botolnya?..Pak Guard tibai yang tinggal setengah..terus tidur tak tahu apa berlaku pada malam itu!!!!
Kah...kah Malaysia dgn Undang-undangnya...udang James Labu lagi baek!!!!.

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 16:03, Geliga sungguh tuan hamba macam tuan syam lah.

Tanpa Nama berkata...

Dari mula lagi dah tahu di bunuh! Pesanan pada rakyat Mesia, berhati hati lah demo jika di panggil oleh agensi KERAjaan, klau boleh kena tinggal wasiat sebab belum tentu boleh selamat! Kes ni adalah kes 'over zealous' anjing anjing sprm hingga menyebabkan kematian dan bersalah patut di hukum.